het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 11:46

misschien moet ik booking.com toch laten staan. Want deze mensen hebben een gastbeoordeling achtergelaten, die waarschijnlijk de rotte appels er wel uithaalt:

Er is niets goeds en je zult niet in staat zijn om zelfs een nacht te blijven in dit slechte, vieze, vieze appartement
Er is geen elektriciteit, het huis is erg koud, we zijn ziek en het appartement is erg vies.En er is helemaal geen respect. Ik boekte voor twee nachten en bleef maar één nacht. We hadden geen privacy. De tuin is erg vies, de badkamer, de keuken en het huis zitten vol spinnen. Het appartement is erg slecht, ik kan niet meer zeggen.

ik heb als volgt gereageerd:

Hallo, es tut mir leid, dass Sie das so empfunden haben. Ich habe mein Bestes getan, um Ihnen entgegenzukommen. In meinen Bedingungen steht, dass ich gerne eine Ankunftszeit erfahren möchte, da ich ein privater Anbieter bin. Ich habe Ihnen 2 Nachrichten geschickt, auf die Sie nicht geantwortet haben. Ich habe versucht, Sie anzurufen, aber die von Ihnen angegebene Nummer existierte nicht. Ich habe auch Booking.com eingeschaltet, um zu sehen, ob sie Sie erreichen konnten, aber auch das hat nicht geklappt. Sie haben angerufen, als Sie bereits hier waren, und ich bin sofort zurückgekommen. Sie haben sofort gesagt, dass Sie wollen, dass ich die Hunde drinnen behalte, weil Sie sie schmutzig fanden. Ich habe Sie gefragt, warum Sie dann einen Platz auf einem Bauernhof gebucht haben, obwohl ich deutlich gemacht habe, dass hier Tiere herumlaufen und ich es gerade für Menschen vermiete, die das mögen. Trotzdem bin ich Ihnen entgegengekommen und habe meine Hunde drinnen behalten, als Sie hier waren. Ich habe auch angegeben (und das war Ihnen vor der Buchung auch bekannt), dass die Ruhezeiten von 23 bis 6 Uhr sind. Dies dient meiner Ruhe und der Ruhe der Tiere. Sie haben angegeben, dass Sie gegen 23 Uhr zurückkommen werden, kamen aber erst um 2 Uhr zurück. Am nächsten Tag habe ich Sie darauf angesprochen und Sie haben gesagt, dass Sie nun einmal Verwandte besuchen und nur hier schlafen wollen und nicht vor 23 Uhr zurück sein können. Da Sie non refundable gebucht hatten und Booking Ihnen wahrscheinlich kein Geld zurückerstattet hätte, habe ich gesagt, dass es in Ordnung wäre, wenn Sie auch in dieser Nacht um 2 Uhr zurückkommen, solange Sie das Auto zumindest vor dem Tor stehen lassen, damit die Tiere nicht alle aufwachen. Allerdings habe ich dann durch das Fenster gesehen, dass Sie alle Lichter angelassen und Rauch aus dem Schornstein gekommen waren. Dies, obwohl Sie angegeben hatten, dass Sie den Kamin nicht benutzen würden, weil Sie nur im Apartment schlafen wollen (wo übrigens ein Thermometer steht, das 18 Grad ohne Heizung anzeigt. Zum Schlafen ist dies eine angemessene Temperatur. Für viele Menschen sogar eine angenehme Temperatur zum Aufenthalt) und ich angegeben hatte, dass die Pellets zuerst bezahlt werden müssen, da sie nicht im Preis inbegriffen waren. Sie haben dies nicht getan, und ich habe versucht, Sie anzurufen und dann eine SMS geschickt, dass die Lichter nicht den ganzen Tag anbleiben können und der Kamin nicht den ganzen Tag brennen muss, wenn Sie erst um 2 Uhr wiederkommen, und deshalb habe ich den Strom des Kamins und damit auch die Lichter im Wohnzimmer ausgeschaltet. Wenn Sie vor 23 Uhr abends zurückgekommen wären, um die Pellets zu bezahlen, hätte ich den Strom wieder eingeschaltet. Ich habe wieder nichts gehört. Übrigens gab es überall Strom: im Badezimmer, im Flur und alle Geräte in der Küche funktionierten normal, da sie an einer anderen Stromleitung angeschlossen sind. Sie sind auch zurückgekommen, um zu schlafen, und haben daher, wie Sie angeben, nicht nur eine Nacht hier verbracht. Vielleicht sind Sie danach aus Wut sofort wieder abgereist. Auf jeden Fall haben Sie sehr kindisch alle Lampen im Flur und im Badezimmer eingeschaltet und eingeschaltet gelassen und das Tor offen gelassen, obwohl Sie wussten, wie wichtig es war, dass es immer geschlossen bleibt, um die Tiere zu schützen. Dies hätte nicht nur zu verletzten oder toten Tieren führen können, sondern auch zu Verkehrsunfällen, wenn ein Tier entkommen wäre. Dies ist äußerst asoziales Verhalten, ganz zu schweigen davon, wie ich es vorgefunden habe. Denn es war absolut sauber und ordentlich, als Sie die Wohnung bezogen haben. Ich habe Fotos gemacht, wie es aussah, als Sie sie verlassen haben: herumliegende Pizzastücke, leere Kartons, Salat auf dem Boden, nasse Handtücher auf dem Ledersofa. Glücklicherweise waren Sie nur für kurze Zeit hier, denn ich möchte gar nicht wissen, wie es ausgesehen hätte, wenn Sie länger geblieben wären. Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist mir wichtig, soziales Verhalten von meinen Gästen zu erwarten und dass sie meine Tiere und meinen Lebensstil respektieren. Wie ich Ihnen bereits gesagt habe, habe ich das Fehlverhalten auch bei Booking.com gemeldet. In einem Hotel wird ein solches Verhalten wahrscheinlich toleriert, und dort können Sie tatsächlich mehr Ihren eigenen Weg gehen. Auf einem privaten Grundstück bei jemandem, der diesen Ort vor allem anbietet, um Menschen an der Tierwelt, der Ruhe und der schönen Natur teilhaben zu lassen, ist dies jedoch anders.

(is in in het duits, maar komt eropneer dat ik al hun gedrag ff heb neergepend, en dus ook mijn reactie erop, en wat ik verwacht van klanten). Haha

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 17:58

Tjonge jonge, zulke mensen zijn echt vervelend.
Als ik iets zoek vind ik juist particulier bij een boerderij leuk. Dus ik zou daar juist eerder voor kiezen dan een hotel.

Ik hoop dat je niet te vaak zulke mensen treft, want dan is het inderdaad niet leuk meer. Tips om het te voorkomen heb ik ook niet echt helaas.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 22:12

pfff....mijn nieuwe gasten komen net melden dat de tv kapot is. Zit een barst in die van buiten niet te zien is....hebben die k..... lui dus de tv kapot geslagen. Is van de buitenkant niet te zien, pas als je hem aanziet zie je dat er een barst in zit. Gadverdamme.....was een net nieuwe tv....doe je zo je best om mensen een fijne plek aan te bieden....alles wat ik verdien gaat er gelijk weer in om mijn plekje nog leuker te maken, en dan verpest dit soort achtergebleven reptielenvolk het. Bah...zum kotzen. Echt...ik ben zo verdrietig en boos nu. Zo hard gewerkt om het zowel financieel als qua werk allemaal mooi voor elkaar te maken, en dan komen er 2 van dit soort idioten en vernielen niet alleen mijn tv, maar ook mijn vertrouwen in de mensheid (die toch al aardig wat te leiden heeft gehad, want ik heb echt niks cadeau gekregen in het leven, en me er elke keer weer doorheen gevochten. Daar waar ooit gezegd werd dat met wat ik mee gemaakt heb ik nooit zou kunnen werken, heb ik mijn eigen bedrijf opgezet, een boerderij gekocht en een vakantiewoning gebouwd, maar op zulke momenten komt er zo'n enorme woede in me op...zal toch de ptss dan nog wel zijn). Bah, min volk.

anca

Berichten: 1779
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 22:19

Wat erg .snap zo dat je hier zo ontzettend van baalt .
Ik gun je leuke gasten. Wij helaas dus niet want eigen hond. Maar dat begrijp ik ook volkomen .

josien_m_
Berichten: 2403
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 22:19

Zoiets is ook om helemaal laaiend van te worden! Maar blijf bij jezelf en wat jij wilt en allemaal doet. De meeste mensen waarderen waarschijnlijk wel je mooie plek.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 22:29

Wat ontzettend triest!
Kun je niet proberen een schade vergoeding te verhalen op deze mensen?
Het is dat ik niet in de buurt woon, anders had je van mij wel een tijd een televisie mogen lenen.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 22:32

Lieszje, nee helaas. Booking doet echt helemaal niks, en geeft me zelfs geen gegevens van deze mensen. Want dan had ik iig aangifte kunnen doen, al helpt dat ws ook niks.

Sansevieria
Berichten: 4189
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 22:38

O wat erg zeg...wist ik niet, dat je dan als verhuurder niet eens naw gegevens van huurders hebt.
Ben je dan ook wel klaar mee :(

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 23:02

nou, Sansevieria. Ik had aangegeven dat ik adres wilde hebben voor de boeking. Dat kun je aanvinken. Is dus kennelijk niet goed gegaan. Het is ook echt een onmogelijk systeem om mee te werken.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 07:55

Jeetje dat is een dure les....! Kan je op zijn minst de review nog aanpassen en vermelden dat na hun vertrek ineens de TV een barst heeft...? Wat ongelofelijk suf dat er niet iets is van een borgstelling ofzo via iets groots als booking.com.......

meggiemeg

Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:40

Jouw terrein dus jouw regels, staan regels je niet aan welke van te voren bekend zijn gemaakt kan je altijd de keuze maken om niet te boeken en elders wat te zoeken.
Wij hebben jaren geleden een huisje gehuurd, was 1 grote hond welkom, wij hadden toen 2 kleine niet verharende hondjes. Van te voren gevraagd of dit mocht, ze wilden een foto zien van onze hondjes, was geen probleem daarna, we moesten de sleutel bij hun ophalen, toen nog even de 2 kleine hondjes laten zien en alles was prima. Hadden de mensen er niet mee ingestemd was het ook prima geweest waren we op zoek gegaan naar een andere locatie.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 09:57

pmarena schreef:
Jeetje dat is een dure les....! Kan je op zijn minst de review nog aanpassen en vermelden dat na hun vertrek ineens de TV een barst heeft...? Wat ongelofelijk suf dat er niet iets is van een borgstelling ofzo via iets groots als booking.com.......


ja, hebben ze wel kennelijk, maar alles is zo onduidelijk.. is me nou ook niet duidelijk of mij dat weer extra geld kost of niet. Maar mijn reactie kan ik gewoon aanpassen. Dus heb de zin van hoe ik het aantrof aangevuld met: en het ergste van alles is dat jullie mijn nieuwe tv kapotgeslagen hebben

ik zag trouwens dat ze 3 keer een review gegeven hebben zelf met een gemiddelde van 1. Ze zijn kennelijk nergens tevreden dus. En hoezeer ik het ook niet wil denken. Ik kan het niet helpen bij deze misbaksels: honden zijn vies, de man sprak nauwelijks duits (Vrouw vloeiend), maar ik denk nu dat hij gewoon niet tegen mij wilde praten en deed alsof, hoewel hij me wel netjes een hand heeft gegeven bij aankomst (nou ja, ik hem), regels boeien ze niet, maar kennelijk zijn het niet alleen de dieren, maar vinden ze ook andere huizen niet goed genoeg....wat doen ze hier in godsnaam nog? Want ik ga er dan maar voor het gemak vanuit dat de levensstandaard in hun oorsprongsland dus veel hoger ligt. Dus waarom wil je dan in godsnaam in een land wonen waar alle huizen vies zijn en de mensen respectloos. En het is niet de eerste keer. Had mijn huis vorig jaar ofzo ook aangeboden voor oekrainers. Gemeente belde: ze hadden een gezin dat zeer dringend een plek zocht, want leefde nu op een ruimte van 16m2 met 4 man. Dan zou je denken dat dit een vooruitgang was...nee hoor. Dieren vies. Gemeente was er toen ook klaar mee en heeft gezegd: dit is prima geschikt. Boek dan maar op eigen kosten een hotel of blijf zitten op je 16m2. Maar goed. Over een paar weken krijg ik een arabische jongen te gast met zijn tante en oma. Ik heb hem gezegd dat de honden loslopen etc en de rest van de regels, en hij reageerde erg vriendelijk met: het is jouw huis en jouw regels respecteren we. Ik heb het gelezen en roken is geen probleem, want we roken niet. Dus dat is ff fijn voor de balans. Want ik besef dat het niet fair is om een hele gemeenschap af te rekenen op rotte appels. Er zijn in principe maar 2 smaken: mensen die anderen met respect behandelen, en tokkies die dat niet doen.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 10:08

Ik vind het wel zo typisch dat het uit je berichten klonk alsof ze verder wel heel vriendelijk waren in de communicatie. Beetje tegenstrijdig dan hè als ze achter je rug om toch zo pittig reageren..... hopelijk vind je nog iets van een manier om schade te verhalen aan de TV.

Hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat het lastig kan zijn om te bewijzen dat zij het hebben gedaan.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 10:35

pmarena schreef:
Ik vind het wel zo typisch dat het uit je berichten klonk alsof ze verder wel heel vriendelijk waren in de communicatie. Beetje tegenstrijdig dan hè als ze achter je rug om toch zo pittig reageren..... hopelijk vind je nog iets van een manier om schade te verhalen aan de TV.

Hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat het lastig kan zijn om te bewijzen dat zij het hebben gedaan.


klopt. Bij nader inzien vooral zij trouwens. Maar achteraf ben ik weer veel te goedgelovig geweest. Natuurlijk waren ze vriendelijk, anders stonden ze op straat en dat weten ze ook wel. Ik merk dat wel vaker, hoor. Ook bijrijders gehad..o, zo vriendelijk. Zelfs ooit een moeder hier die samen met haar dochter kwam vragen, en toen ik aangaf: tuurlijk kan ze hier rijden, maar ik vind het wel fijn dat als ze stopt bijv of langere tijd niet komt, dat dan ook even gemeld wordt. Want dat gebeurd regelmatig niet, en vind ik vrij asociaal. Nee, was ze helemaal met me eens. Natuurlijk zouden ze dat doen. Je raad het al....
Het is of mensen steeds meer puur aan zichzelf denken. Ik weet nog jaren geleden op de rommelmarkt. Ik gaf aan het einde van de dag mijn spullen gratis weg. Ook de parkeergarage? Ja, die ook. Kind helemaal blij en samen met moeders graaiden ze er lustig op los. Vader stond er een beetje geneneerd bij, maar vond het toch ook wel mooi. Moeder en zoon liepen blij weg. En vader drukte me 50 euro in de hand. Dat vond ik zo mooi. Ik gaf hun vanuit mijn hart de spullen gratis en voor niks, en de vader gaf mij vanuit zijn hart 50 euro. Ik heb zelfs overwogen om dat zo in te voeren voor mijn vakantiehuis. Dat iedereen mag betalen wat hij wil en kan. Maar, hoewel mijn 1e gasten het een heel mooi concept vonden, en als grap meer betaalden dan waar ze een tikkie voor kregen, heb ik het vertrouwen erin een beetje verloren. En dat vind ik best jammer, want ik ben ervan overtuigd dat we een mooiere wereld zouden hebben wanneer iedereen zou nemen wat hij nodig heeft en geven wat hij kan. Zonder hebberig te graaien. En dat er dan ook ruim voldoende is voor iedereen om een mooi leven te hebben.

Anoniem

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 11:00

Is het geen idee standaart een borg te vragen van 50 euro per verblijf. Dat je eerst nachecked alvorens de borg terug gegeven wordt?

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 13:39

Evamarie schreef:
Is het geen idee standaart een borg te vragen van 50 euro per verblijf. Dat je eerst nachecked alvorens de borg terug gegeven wordt?


dan zou het een borg moeten zijn van 500 euro. Maar ik vind dat lastig. Ik wil mensen met vertrouwen tegemoet treden en niet met wantrouwen. Ik heb hard gewerkt aan mezelf om dat te kunnen, aangezien ik best veel redenen heb nensen niet te vertrouwen. En soms, misschien juist daardoor te weinig op mijn gevoel vertrouw en teveel de hulpverleners hoor die zeggen dat ik mensen moet vertrouwen. Ik merk dat ik op dat oude patroon van woede wordt teruggeworpen op moment dat mensen zo duidelijk erop uit zijn mij te beschadigen. Dat vind ik naarder dan het feit op zich. En de vraag is:wil ik dat? Wil ik, doordat ik nu 1x tokkies hier had (nou ja, de 4 kroaten ook, maar die hebben niks gesloopt) iedereen daaronder laten leiden en mijn huisje daardoor eigenlijk onbereikbaar maken juist voor de groep waar ik het voor bedoeld had? Dat weet ik nog niet.

josien_m_
Berichten: 2403
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:43

Die mensen beschadigen vooral zichzelf door hun gedrag. Je hebt voor een deel in de hand in hoeverre je jezelf toestaat daar last van te hebben. Niet dat het makkelijk is zo te redeneren, maar zo is het wel. Ieder gedraagt zich naar eigen aard en levenservaring. Vaak is dat leuk, soms is dat akelig. Ik praat zeker dat gedrag niet goed, maar laat jezelf er niet door bepalen is mijn boodschap.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:49

Een borg(je) lijkt mij ook een goed idee, dan kan je daar ook de kosten van de gebruikte pellets vanaf halen. Kijk voor een TV is het al snel niet genoeg natuurlijk..... dan zou je eerder moeten denken aan een verzekering.

Dat betalen wat iemand kan missen zou ik zeker niet doen hoor. Heel lief, maar die 60 euro die je nu vraagt die IS al heel lief. Je moet toch het hele zaakje weer schoonmaken en netjes in orde maken na elk bezoek.... het kost je ook water, elektra, spulletjes die verbruikt worden en verslijten... dus minder dan dat zou ik zeker niet doen hoor :(:)

Als je het idee toch heel leuk vindt dan zou je kunnen overwegen om iets te zoeken van een soort goed doel ofzo, waar je last-minute vrije dagen aan kan melden voor mensen die financieel echt lastig zitten maar dat wel goed volk is? :)

Dat je gewoon normaal betalende bezoeken daar niet onder lijden maar je zo toch wat voldoening hebt van een beetje uitgesorteerde mensen die echt heel blij zijn met zo'n kansje. Dan maak je daar een standaard verhaaltje voor van "voor mensen die weinig te besteden hebben, in ruil voor zelf de boel netjes achterlaten een zwaar gereduceerde prijs van X voor datum zus-en-zo."

In de hoop dat je dan mensen treft die het niet als een smeerboel achterlaten.
Wie weet leer je zo zelfs mensen kennen die het echt leuk vinden en echt dermate fijn zijn dat je zelfs eens kan denken aan die betreffende mensen wat vaker onderdak bieden in ruil voor zelf eens een weekendje weg gaan ofzo, en dat zij dan de beestjes verzorgen of zoiets :)

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 14:00

josien_m_ schreef:
Die mensen beschadigen vooral zichzelf door hun gedrag. Je hebt voor een deel in de hand in hoeverre je jezelf toestaat daar last van te hebben. Niet dat het makkelijk is zo te redeneren, maar zo is het wel. Ieder gedraagt zich naar eigen aard en levenservaring. Vaak is dat leuk, soms is dat akelig. Ik praat zeker dat gedrag niet goed, maar laat jezelf er niet door bepalen is mijn boodschap.


klopt hoor Josien M. Is precies zoals ik eein wil staan, maar het kost wat moeite zeg maar. Thanx dat je me er nog even op wijst, want het klopt wel.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 14:01

pmarena schreef:
Een borg(je) lijkt mij ook een goed idee, dan kan je daar ook de kosten van de gebruikte pellets vanaf halen. Kijk voor een TV is het al snel niet genoeg natuurlijk..... dan zou je eerder moeten denken aan een verzekering.

Dat betalen wat iemand kan missen zou ik zeker niet doen hoor. Heel lief, maar die 60 euro die je nu vraagt die IS al heel lief. Je moet toch het hele zaakje weer schoonmaken en netjes in orde maken na elk bezoek.... het kost je ook water, elektra, spulletjes die verbruikt worden en verslijten... dus minder dan dat zou ik zeker niet doen hoor :(:)

Als je het idee toch heel leuk vindt dan zou je kunnen overwegen om iets te zoeken van een soort goed doel ofzo, waar je last-minute vrije dagen aan kan melden voor mensen die financieel echt lastig zitten maar dat wel goed volk is? :)

Dat je gewoon normaal betalende bezoeken daar niet onder lijden maar je zo toch wat voldoening hebt van een beetje uitgesorteerde mensen die echt heel blij zijn met zo'n kansje. Dan maak je daar een standaard verhaaltje voor van "voor mensen die weinig te besteden hebben, in ruil voor zelf de boel netjes achterlaten een zwaar gereduceerde prijs van X voor datum zus-en-zo."

In de hoop dat je dan mensen treft die het niet als een smeerboel achterlaten.
Wie weet leer je zo zelfs mensen kennen die het echt leuk vinden en echt dermate fijn zijn dat je zelfs eens kan denken aan die betreffende mensen wat vaker onderdak bieden in ruil voor zelf eens een weekendje weg gaan ofzo, en dat zij dan de beestjes verzorgen of zoiets :)


goed idee Pmarena!Zal daar ook eens naar kijken idd.

ista
Berichten: 1131
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 17:00

Wat een verschrikkelijke mensen bestaan er toch, geen respect voor anderen en voelen zich de koning!

Ik werk zelf trouwens als schoolmaatschappelijk werker, een collega zocht een leuk vakantie-adresje voor een moeder met 3 kinderen. Heb jouw site aan haar doorgegeven, wat een leuke plek voor kinderen! Mag misschien wel voor Bokt-prijs dan ;) Heb al doorgegeven: niet roken en op tijd weer thuis _O-

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 17:16

ista schreef:
Wat een verschrikkelijke mensen bestaan er toch, geen respect voor anderen en voelen zich de koning!

Ik werk zelf trouwens als schoolmaatschappelijk werker, een collega zocht een leuk vakantie-adresje voor een moeder met 3 kinderen. Heb jouw site aan haar doorgegeven, wat een leuke plek voor kinderen! Mag misschien wel voor Bokt-prijs dan ;) Heb al doorgegeven: niet roken en op tijd weer thuis _O-


Hoi Ista,

jaaa!! zulke mensen zoek ik. Dankjewel en als ze zegt. ia. okt mag het idd voir de boktprijs :)

meggiemeg

Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 17:25

Denk dat je het niet zo moet zien dat een borg direct gelijk staat aan wantrouwen van je gasten. Het is heel normaal in dat soort verhuur, heb nog nooit een park of huisje gehuurd waar dat niet bij zat. Zolang je het netjes vlot terug stort is er toch niets aan de hand?

Dorith
Berichten: 316
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zweden

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 17:46


IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 19:08

Dorith, wat raar. Ik krijg steeds van booking.com het standaard antwoord dat ze niks kunnen doen. Hier staat zelfs dat ik als verhuurder niks MAG doen.