Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 92 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Siersma schreef
Aan mijn nieuwe kunstgebit. Het zit nog niet helemaal lekker waardoor eten zeer doet op 2 plekken. Maar eten is mijn hobby


Mag ik je een pb sturen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:08 



 
Profiel   

tokedri schreef
Siersma schreef
Aan mijn nieuwe kunstgebit. Het zit nog niet helemaal lekker waardoor eten zeer doet op 2 plekken. Maar eten is mijn hobby


Mag ik je een pb sturen?

Tuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:09 



 
Profiel   

Ik ben het toch zó zat hier.
Mijn zus gaat nagels zetten en ze gaan met de auto daar naar toe om haar weg te brengen, ik vraag dus goh zouden jullie dan gelijk mijn LP speler weg willen brengen want die is stuk.
Gelijk nee zeggen want anderen helpen is blijkbaar té moeilijk..
Moet ik dus dat ding meenemen op de fiets en trein en dan 20 minuten lopen want dat kan allemaal. Tja dat het mogelijk is betekent niet gelijk dat het handiger is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:43 



 
Profiel   

Dat is niet heel aardig nee

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:51 



 
Profiel   

Dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, de hele dag goed gedronken dus daar kan het niet aan liggen.
En om nu mn bed in te gaan is geen goed plan, dan lig ik vannacht klaarwakker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:26 



 
Profiel   

Siggislief schreef
Dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, de hele dag goed gedronken dus daar kan het niet aan liggen.
En om nu mn bed in te gaan is geen goed plan, dan lig ik vannacht klaarwakker.


Het kan ook zijn dat je teveel hebt gedronken en dan kan je ook hoofdpijn krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:35 



 
Profiel   

ElfBeau_067 schreef
Siggislief schreef
Dat ik al de hele dag hoofdpijn heb, de hele dag goed gedronken dus daar kan het niet aan liggen.
En om nu mn bed in te gaan is geen goed plan, dan lig ik vannacht klaarwakker.


Het kan ook zijn dat je teveel hebt gedronken en dan kan je ook hoofdpijn krijgen

Het is om 8.30u begonnen en heb toen nog niet veel gedronken.
Heb het wel verspreid over de hele dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 19:50 



 
Profiel   

Ik heb een huis gekocht met mijn partner en over +/- een maand kunnen we echt spullen plaatsen.
Maar soms koms hij met (onder andere inricht) ideeën die ik zo niet mooi vind := sos

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:27 



 
Profiel   

TheNovelist schreef
Ik heb een huis gekocht met mijn partner en over +/- een maand kunnen we echt spullen plaatsen.
Maar soms koms hij met (onder andere inricht) ideeën die ik zo niet mooi vind := sos

Wij hebben ook net een huis gekocht en zijn ook bezig met oriënteren op inrichting. We hebben nu los van elkaar een moodboard gemaakt, naast dat het leuk is is het ook nog eens handig om te zien wat wél overeenkomt. Toevallig al gedaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:15 



 

TheNovelist schreef
Ik heb een huis gekocht met mijn partner en over +/- een maand kunnen we echt spullen plaatsen.
Maar soms koms hij met (onder andere inricht) ideeën die ik zo niet mooi vind := sos

VTwonen weer verliefd op je huis natuurlijk!!!

Ik doe alvast een suggestie voor de stijl! Scandijapi Novel Chic *\o/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:43 



 
Profiel   

Al meer dan een week een krolse kater in de tuin en op het dak. Dag én nacht gaat het gezeur maar door, ik word er gek van %) Geen idee waar dat beest thuishoort, voor hij aan is komen lopen nog nóóit in de buurt gezien. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:50 



 
Profiel   

WannabeAnky schreef
Al meer dan een week een krolse kater in de tuin en op het dak. Dag én nacht gaat het gezeur maar door, ik word er gek van %) Geen idee waar dat beest thuishoort, voor hij aan is komen lopen nog nóóit in de buurt gezien. :x


Zo ver ik weet worden alleen poezen krols? Neemt niet weg dat het super irritant is voor mij een extra reden om alleen katers te hebben of de poes te helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:59 



 
Profiel   

Lau schreef
WannabeAnky schreef
Al meer dan een week een krolse kater in de tuin en op het dak. Dag én nacht gaat het gezeur maar door, ik word er gek van %) Geen idee waar dat beest thuishoort, voor hij aan is komen lopen nog nóóit in de buurt gezien. :x


Zo ver ik weet worden alleen poezen krols? Neemt niet weg dat het super irritant is voor mij een extra reden om alleen katers te hebben of de poes te helpen.


Idk het is hetzelfde geluid en dacht dat ik ballen had zien hangen :o Heel irritant |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:02 



 
Profiel   

Poezen worden krols. De katers komen daarop af en proberen met serenade’s de poes te overtuigen… die serenade’s zijn alleen aan menselijke oren niet besteed. Er zal dus ergens een krolse poes huizen in de buurt… sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:36 



 
Profiel   

De tv wilde updaten dus ik zeg oké, duurde een half uur voor het beeld weer terugkwam en wie zie ik in beeld? Ed Sheeran.
Wat heb ik deze wereld aangedaan ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 00:47 



 
Profiel   

Je bestaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 00:52 



 
Profiel   

Dat verklaart zó veel

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 01:25 



 
Profiel   

Ben een week op vakantie en wat krijg ik op dag 1? Een beginnende blaasontsteking. Auw. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:21 



 
Profiel   

Ondanks maanden ijzerpillen slikken nog steeds te lage waarden en dikke bloedarmoede. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:27 



 
Profiel   

Ik om 7 uur op mijn werk omdat ze een busje af komen leveren maar natuurlijk zijn ze niet om 7 uur gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:33 



 

Niobe schreef
De tv wilde updaten dus ik zeg oké, duurde een half uur voor het beeld weer terugkwam en wie zie ik in beeld? Ed Sheeran.
Wat heb ik deze wereld aangedaan ;(

Sterkte :(:)

Misschien kan slachtofferhulp wel wat voor je betekenen ?


MarlindeRooz schreef
Ben een week op vakantie en wat krijg ik op dag 1? Een beginnende blaasontsteking. Auw. -O-


Berdien schreef
Ondanks maanden ijzerpillen slikken nog steeds te lage waarden en dikke bloedarmoede. -O-


Beterschaps, beide!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:34 



 
Profiel   

Ineens heel dik tandvlees achter mijn voortanden. Normaal gaat dat wel weg met een nachtje slapen maar nu dus niet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:41 



 
Profiel   

Ik wil zoveel doen maar zo weinig tijd

Nog met de honden lekker wandelen, afwassen, lunch maken, moestuin werk en om 11u op mijn werk zijn.
Ik heb nood aan minimaal een dag vrij dus ga vandaag dat maar proberen te regelen maar met examens en de collega op ziekteverlof tot in juli is dat toch allemaal moeilijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:27 



 
Profiel   

Stront verkouden wakker worden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:32 



 
Profiel   

Aan het rijgedrag van mijn vader.
Word altijd misselijk er van om naast hem te zitten in de auto.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 92 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen