Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:44

Slaap wel iets beter met hogere dosis medicatie maar gisteren paar uur na wisselen al 2 van de 3 verloren en nog steeds rond 5 of 6 uur wakker s ochtends...

En ik moet eat halen om klus in huis af te maken, maar niemand kan mee en past niet in mijn auto.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 09:16

Wilde in de trein mijn Loops in doen. Valt dat doosje uit mijn tas, springt open en zo mijn Loops op de treinvloer.

Gat-ver-damme die ga ik dus niet meer in doen tot ik ze zestien keer heb schoongemaakt ofzo

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 09:55

Zwaluw in eenbgedeelte vd schuur waar hij niet moet zijn....

Laat je hem eruit via de deur
2 seconden later zie je hem weer zitten :?
Waar hij doorheen komt geen idee

Afbeelding

Zwaluwen brengen geluk toch....
Ik wil gewoon zien op de bank liggen en niet naar boven te hoeven lopen -O-

Afbeelding

Zebrastreep

Berichten: 9747
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 10:02

Jemig is het verhuurbedrijf mijn aanvraag vergeten , kwamen met allerlei smoesjes aan heel irritant.

Maar het is opgelost

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 10:48

Knie heeft er vandaag geen zin in.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 11:15

Captain schreef:
Kon je er twee keer van genieten! :9

:')
Ik was vooral blij dat ik de wc op tijd haalde :')

@Nancy nee ik denk geen zonnesteek hoor. Oververmoeid eerder. Heb gisteren een heel groot gedeelte van de dag geslapen.

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 11:19

Vervelend is dat he, Ineke. :(:) jammer genoeg heel herkenbaar

TessaxQuincy

Berichten: 1036
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 12:43

Nieuwe oordopjes, Galaxy buds live maar doen pijn en kan ze niet retouren. |o

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 12:56

TessaxQuincy schreef:
Nieuwe oordopjes, Galaxy buds live maar doen pijn en kan ze niet retouren. |o


Misschien wil ik ze van je overkopen, geef me een dagje de tijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:09

Vraagje... Hoe lang zouden jullie pakketjes e.d. aannemen voor de oude bewoners van je huis :=?

Wij zijn twee maand geleden verhuisd en ik krijg nog wekelijks post/pakketten van de vorige bewoners en ik ben er een beetje klaar mee :').

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:15

Pakketten ook echt, daar zou ik al snel klaar mee zijn.

Post is afhankelijk van hoe ver weg of ze wonen, wij zijn er na 2 maanden ofzo mee gestopt, maar dat was ook heel sporadisch

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:16

Ik kreeg toevallig gisteren nog post, wij wonen hier nu bijna 2,5 jaar. :+
Het ging hier na een jaar de prullenbak in.

Voor een pakket heb ik nog weleens ge-appt maar vervolgens duurde het ruim een week en was het nog niet opgehaald (en ze komen hier elke dag langs.. :Y)) dus toen weggegooid. Joe!

Enzo_Ollie

Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:21

Bij ons woonden oudere mensen dus die hadden met wijzigingen doorgeven wel moeite, dus denk een bijna een jaar echt veel nog voor ze bewaard. Nu ontvangen we nog steeds verschillende kerkblaadjes en een of ander kleding catalogus waar je vreselijke kleding mee kan bestellen, die gooien we meteen weg. Poosje geleden kwam er wel een rouwkaart binnen dus even netjes gebeld: "oh ja ik weet om wie dat gaat mag je weggooien" :?

Uiterste: 3 maanden nadat we verhuisd waren stond een busje van de zorginstelling waar hun (volwassen) zoon woonde bij ons op de stoep incl. de zoon :+

Andersom hebben de nieuwe bewoners in ons oude huis zo goed als niks bewaard, naja waarvan zei dachten dat het belangrijk was wel. Contract van m'n zusje waar de post 3 weken over gedaan had (en dus precies de verhuizing was) hadden ze besloten dat het reclame was gezien de (bekende) naam er groot opstond en weggegooid. Kwamen we achter nadat ze bij dr werk vroegen wanneer ze dat nou is invulde en hun aangaven dat ze die allang verstuurd hadden...

Ik heb 1x per ongeluk een pakketje naar ons oude adres gestuurd toen we er al een halfjaar niet meer woonden, nooit aan gedacht om het adres te wijzigen, hebben ze dat bij de buren afgegeven waarmee we nog contact hebben

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:32

Ik woon hier ruim 10 jaar en nog regelmatig post voor oude bewoners. Ook voor ex komt er nog het een en ander en die woont hier al 4 jaar niet meer.
Het 1e jaar bewaarde ik het nog,maar werd nooit opgehaald. Daarna retour afzender gedaan telkens met geadresseerde is verhuisd. En daarna gewoon weggooien.

Pakketjes gelukkig nooit gehad, wel deurwaarders. Maar pakketten zou ik niet aannemen, hoewel dat lastig is met gewoon neerzetten of in handen duwen haha
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 06-06-23 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:33

Niobe schreef:
Pakketten ook echt, daar zou ik al snel klaar mee zijn.

Post is afhankelijk van hoe ver weg of ze wonen, wij zijn er na 2 maanden ofzo mee gestopt, maar dat was ook heel sporadisch

Hun dochter gaat in het dorp naar school, dus ze wonen niet ver. Maar we zijn 2 maand verder, dan moet je toch inmiddels sowieso voor pakketten je adres wel gewijzigd kunnen hebben?


Captain schreef:
Ik kreeg toevallig gisteren nog post, wij wonen hier nu bijna 2,5 jaar. :+
Het ging hier na een jaar de prullenbak in.

Voor een pakket heb ik nog weleens ge-appt maar vervolgens duurde het ruim een week en was het nog niet opgehaald (en ze komen hier elke dag langs.. :Y)) dus toen weggegooid. Joe!

Poeh, ik heb echt geen zin nog een jaar postbode te spelen :=.


Enzo_Ollie schreef:
Bij ons woonden oudere mensen dus die hadden met wijzigingen doorgeven wel moeite, dus denk een bijna een jaar echt veel nog voor ze bewaard. Nu ontvangen we nog steeds verschillende kerkblaadjes en een of ander kleding catalogus waar je vreselijke kleding mee kan bestellen, die gooien we meteen weg. Poosje geleden kwam er wel een rouwkaart binnen dus even netjes gebeld: "oh ja ik weet om wie dat gaat mag je weggooien" :?

Uiterste: 3 maanden nadat we verhuisd waren stond een busje van de zorginstelling waar hun (volwassen) zoon woonde bij ons op de stoep incl. de zoon :+

Andersom hebben de nieuwe bewoners in ons oude huis zo goed als niks bewaard, naja waarvan zei dachten dat het belangrijk was wel. Contract van m'n zusje waar de post 3 weken over gedaan had (en dus precies de verhuizing was) hadden ze besloten dat het reclame was gezien de (bekende) naam er groot opstond en weggegooid. Kwamen we achter nadat ze bij dr werk vroegen wanneer ze dat nou is invulde en hun aangaven dat ze die allang verstuurd hadden...

Ik heb 1x per ongeluk een pakketje naar ons oude adres gestuurd toen we er al een halfjaar niet meer woonden, nooit aan gedacht om het adres te wijzigen, hebben ze dat bij de buren afgegeven waarmee we nog contact hebben

Oudere mensen kan ik nog wel begrijpen. Deze mensen zijn echter begin 40, dan zou het wijzigen niet zo moeilijk moeten zijn, toch :=.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:39

Wij hebben echt jaren nog post gekregen voor de oude bewoners, zeker meer dan 8 jaar. Kaarten, dingen van de bankrekening van hun zoon, van alles. Ik heb het nog een tijdje verzameld en eens in de zoveel maanden bij hen door de bus gegooid, maar daar ben ik na een tijdje ook mee gestopt en ging het hier mooi bij het oud papier. Lakse lui. Na een paar maanden zelfs een paar keer deurwaarders op de stoep gehad, daar werd ik ook niet blij van.



Ik knap langzaamaan wat op na de val donderdag maar mijn ingewanden voelen nog steeds geklutst. Flinke hoofdpijn ook. Waarom is paardrijden mijn hobby... -O-

Enzo_Ollie

Berichten: 775
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:40

Nee lijkt mij ook niet inderdaad, per ongeluk kan een keer gebeuren maar na 1x per ongeluk een pakket naar t verkeerde adres gestuurd te hebben controleer je dat toch 100x (weet ik nu uit ervaring)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 13:46

Hier wonen we nu 4,5 jaar. Heel enkel komt er nog wel wat binnen. (Hij had bedrijf hier). We wonen dichtbij een brievenbus, dus alles gaat retour afzender. Kleine moeite.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 14:02

Enzo_Ollie schreef:
Nee lijkt mij ook niet inderdaad, per ongeluk kan een keer gebeuren maar na 1x per ongeluk een pakket naar t verkeerde adres gestuurd te hebben controleer je dat toch 100x (weet ik nu uit ervaring)

Lijkt mij toch ook :=.


Flying_Angel schreef:
Hier wonen we nu 4,5 jaar. Heel enkel komt er nog wel wat binnen. (Hij had bedrijf hier). We wonen dichtbij een brievenbus, dus alles gaat retour afzender. Kleine moeite.

Brieven doe ik idd voortaan retour afzender. Goeie.

De pakketten zie ik niet altijd meteen. Mijn vriend bestelt nogal veel voor zijn hobby, dus het kan maar zo dat we er een dag later pas achter komen dat t pakket niet van ons is. Tot nu toe geef ik t gewoon door, maar na bijna 10 pakketten ben ik er wel klaar mee :=.

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 14:33

Pakketjes zou ik al na een maand weigeren. :=

Heb nog zo'n 6 maanden post gehad van vorige overleden bewoner ondanks herhaald retour afzender van de ing bank.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 14:35

Wij krijgen na 2,5 jaar ook nog post van de vorige bewoners. Hebben zelfs een keer een bekeuring binnen gehad :=

Maar hier ging na ruim een jaar ook alles retour afzender of ik belde het bedrijf dat ze niet meer woonachtig waren op ons adres en dan hield het ook op. Als er nu nog iets komt mieter ik het gewoon rechtstreeks in de papierkliko :+

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 15:12

Ik heb een keer gehad dat er een pakket voor mij op het oude adres is bezorgd.. kwam ik achter toen een nicht mij vroeg of ik de canvas al had gehad? ‘Canvas?’
Bleek dus dat zij een groot canvas voor mij had laten maken met mijn net overleden pony.. en die naar het verkeerde adres te hebben gestuurd |(

Ik dus daarheen gereden, briefje in de bus want niemand thuis.. niks gehoorde. Na een tijdje stonden er ineens 2 jongens voor deur met mijn Canvas! Wel uitgepakt.. Maar was toch erg blij dat ze hem niet hadden weggegooid..

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 15:14

Eindbeoordeling van mijn stagiair, is zijn mentor ruim een half uur te laat en staat op de verkeerde locatie. Ik heb nog wel meer te doen dan te wachten vandaag.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 15:25

_San87_ schreef:
Vraagje... Hoe lang zouden jullie pakketjes e.d. aannemen voor de oude bewoners van je huis :=?

Wij zijn twee maand geleden verhuisd en ik krijg nog wekelijks post/pakketten van de vorige bewoners en ik ben er een beetje klaar mee :').

Post krijg ik al 4 jaar. :+ Meerdere keren retour afzender gestuurd, getracht vorige bewoner te bereiken maar geen verandering. Ik gooi alles maar gewoon weg inmiddels.

Mijn ergernis vandaag is de DHL storing, m'n pakketje ligt dus wel bij het afhaalpunt maar ze kunnen het niet meegeven omdat ze niks kunnen scannen. Nou heeft het geen bloedspoed, maar ik wil toch wel m'n pakketje. :')

ElfBeau_067

Berichten: 1993
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 15:33

Dat je elke keer als je buiten bent je ogen massaal beginnen te jeuken