Trouwen in 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:27

gerlindie schreef:
Wat een locatie joh :wow:

En prachtig bloemmotiefje op je jurk <3
Is hij nou lichtroze?


Dank je!
Ja de onder rok is blush. Dus het roze schijnt iets door.

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:29

Phylos schreef:
Onze dag, 2 juni, was helemaal geweldig <3
De ochtend was bij mijn man heel ontspannen. Bij mij iets hectischer ivm kapper en make-up voor 3 mensen, bloemen die bezorgd werden, aankomst fotografen.
Maar het liep allemaal prima en we hadden speling qua tijd. De first look was geweldig. Ik kwam van de trap af en daar stond hij in een prachtig pak met een prachtig boeket en helemaal onder de indruk van mij. Een heel intiem moment. Daarna met de familie buiten de eerste look.
Toen foto's gemaakt met mijn paard en later de trouwauto. Een snelle lunch binnen want het was nog te fris en toen richting fotolocatie. Even op het terras van het restaurant van de first date gaan zitten en toen de natuurfoto's bij de sallandse heuvelrug.

Ondertussen hadden de gasten een haag gevormd bij de Reggestee, onze locatie, waar wij met de auto doorheen reden en mensen ons toezwaaiden. Wij hebben ons even teruggetrokken en de gasten zijn naar de ceremonietent gelopen. De ceremonie was magisch zo aan het water, de zon brak door, de geloften gingen goed. Echt alles was perfect. Weggegeven worden door mijn vader en het pad gezamenlijk lopen vond ik heel bijzonder.
Toen kwam de toost en taart en het fotomoment met de gasten. Dit liep allemaal iets uit en ontspannen een taartje eten als bruidspaar was niet eenvoudig, maar het was allemaal super mooi aangekleed, gezellig en iedereen was vrolijk en praatte met elkaar. Ondertussen werd de tent omgebouwd voor de kerkdienst. Een prachtige dienst geleid door de band.
Een deel van de daggasten vertrok hierna en wij begonnen aan het diner die mijn vader opende met een speech. Tussendoor werd het filmpje en foto's getoond van de biologische familie van mijn man uit Haïti. Een van de mooiste momenten van de dag. Zeer bijzonder hoe zij hun best hebben gedaan. Ook de emotionele knuffel met zijn adoptievader die daarop volgde was aangrijpend.
Na het diner hadden we als verrassing een boottocht geregeld. Een rustgevend moment waarin we echt even in contact waren met de gasten.
Bij terugkomst brandde de fakkels langs de oprijlaan. Mijn zusje had als start van het feest nog een woordenspel mannen tegen de vrouwen gemaakt. Super leuk!
Daarna hebben wij het (korte) dansfeest geopend met de ingestudeerde openingsdans die goed ging! Daarna nog een klein uurtje gedanst en de avond gezamenlijk dansend op 'perfect' afgesloten.
Buiten werden we uitgezwaaid en vertrokken we naar onbekende bestemming voor 2 dagen. Het bleek hotel Mooirivier. Hier hebben we intens genoten van 2 dagen mini-honeymoon. Een luxe kamer met bad regendouche en sauna. Een driegangendiner en op dag 2 nog een fietstocht.
Zondag bij thuiskomst was ons huis versierd en stonden alle cadeaus en kaarten uitgestald op en rondom de tafel. Echt prachtig. We zijn wel een paar uur bezig geweest.
Gisteren hadden we een bijkomdag thuis en hebben we nagepraat met mijn ouders. Geluncht bij ons restaurant van de first date en afgesloten op de sallandse heuvelrug. Nu back to reality helaas startend met een cursusdag en morgen weer werk. Maar in augustus gaan we nog naar Madeira op huwelijksreis en voor eind juli hebben we nog 2 overnachtingen cadeau gekregen in Rockanje.

Ik was de hele dag zo ontspannen en gelukkig. Ik heb alleen maar gestraald geloof ik. Onvergetelijk. Beseffen dat je dit niet nog eens zo meemaakt maakt me best emotioneel. Ik denk dat het beter gaat als we de foto's en video's hebben en ook letterlijk terug kunnen kijken.

Later deze week hopen we een preview te ontvangen, maar hierbij 2 mobielfoto's ter impressie.

[ [url=m/TRU8TP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/d9oWjp.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat klinkt dat als een heerlijke dag! En wat zagen jullie er mooi uit!

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 11:26

Prachtig Stal_Fiore en Phylos! Jullie zagen er beide schitterend uit <3.

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:25

@Stal_Fiore, waaaauuuuwww, wat prachtig, jullie, de locatie, de foto's!! wat een droomhuwelijk zeg <3 Jullie stralen echt allebei!

@Phylos, jullie dat klinkt ook echt rechtstreeks uit een sprookje, klinkt heerlijk! Superbenieuwd naar de foto's!

Wij hebben afgelopen weekend onze foto's gekregen, heb even een selectie gemaakt.

Aankomst aan het stadhuis 's ochtends

Afbeelding

Afbeelding

De ceremonie in de prachtige trouwzaal van Gent

Afbeelding

Afbeelding

Onze trouwfoto's in de stad

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een paar sfeerbeelden van ons feest

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben afgelopen zondag een 2e fotoshoot gedaan met twee fotografen in onze trouwkledij, dus er komen nog foto's aan :D

dierenfan
Berichten: 9614
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 18:31

Kan het nu wel delen. Wij zijn in februari gauw getrouwd (op 23 2 23 om 2 uur) met getuigen en ouders. 20 mei hadden we ons feest. Gauw de paarden in 2 maanden in 2 span beleerd en uiteraard onze boerenwagen opgeknapt. Was even werk maar absoluut geslaagd
Afbeelding

Afbeelding

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 20:42

Wat een leuke ideeën met boottochten en paard en wagen

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 08:33

Wauw Jenara! Wat een mega toffe foto’s!

Dierenfan wat gaaf zo met jullie eigen dieren voor de kar.

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 08:34

Wij zijn in aanloop van komende zaterdag, dan is ons feest in Nederland. We vieren het in een strandtent in Noordwijk, dus helemaal blij met het weer.
Zelf alleen nog ziek… dus hoop snel op te knappen.

gerlindie

Berichten: 4640
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 09:22

Het hele plaatje klopt zo, Dierenfan!

Hebben jullie ook in het gewone leven wel eens klederdracht aan, of was het een eenmalige actie? :D

Beterschap Stal-Fiore! Echt niet leuk, om nu ziek te zijn :(:)

dierenfan
Berichten: 9614
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 12:29

gerlindie schreef:
Het hele plaatje klopt zo, Dierenfan!

Hebben jullie ook in het gewone leven wel eens klederdracht aan, of was het een eenmalige actie? :D

Beterschap Stal-Fiore! Echt niet leuk, om nu ziek te zijn :(:)


De klederdracht van mijn man is volledig van hem. Was eigenlijk voor ringrijden maar ons trekpaard is beetje heel veel te enthousiast en daardoor ronduit gevaarlijk qua ringrijden. Ik ben zelf bezig klederdracht volledig voor mezelf te hebben en dan mogelijk wat ritten mee gaan rijden waarbij men nog in klederdracht gaat op authentieke wagens.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 14:38

Stal_Fiore schreef:
Wij zijn in aanloop van komende zaterdag, dan is ons feest in Nederland. We vieren het in een strandtent in Noordwijk, dus helemaal blij met het weer.
Zelf alleen nog ziek… dus hoop snel op te knappen.


Wat leuk in een strandtent! Welke tent ga je heen?
Ik woon in Noordwijkerhout dus kom vaak daar op het strand.
Het is prachtig weer zaterdag, hopelijk ben je op tijd hersteld :brr:

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 19:02

Wauw Jenara wat super mooi! En wat knap zo met je paard. Ik was allang blij dat ik die van mij 3 min kon vasthouden voor wat foto's haha.

_Hedi

Berichten: 1691
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 11:09

Gefeliciteerd iedereen! <3 Wat ziet dat er allemaal prachtig uit!!
Ik mag nog 3 maanden wachten, wat duurt dat ineens nog lang haha. Hoewel het ook weer snel gaat. Moeilijk uit te leggen.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor de bloemen (boeket, corsages, haarstuk). Ik wil heel graag droogbloemen. Ook een afspraak gemaakt voor mijn nagels, je kunt er maar vast op tijd bij zijn :D

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 13:04

Spannend Hedi, die 3 maanden vliegen echt voorbij hoor.

Gaat er dit weekend nog getrouwd worden?
Wij hebben ons trouwfeest op het strand morgen... lekker met dit weer!

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 13:33

Ik ga 21 juni trouwen :D

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 13:35

Stal_Fiore schreef:
Spannend Hedi, die 3 maanden vliegen echt voorbij hoor.

Gaat er dit weekend nog getrouwd worden?
Wij hebben ons trouwfeest op het strand morgen... lekker met dit weer!


Gefeliciteerd Stal_Fiore, hoop dat je een mooie dag hebt vandaag!

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 22:28

We hebben een paar eerste foto's en ook de highlight film van 12 min is al geweldig mooi geworden. Hij wordt nog wat naar wens aangepast. De overige foto's krijgen we binnenkort.

Hierbij een kleine indruk


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 09:20

Prachtig Phylos! Wat een plaatje zijn jullie samen!

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-23 09:23

Ja heel erg mooi!! <3
Die derde foto <3 <3

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 08:43

Prachtige foto’s alweer ❤️ Jullie stralen, zo mooi!

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:37

Heel mooi Phylos! Wie was jullie fotograaf?

Escada

Berichten: 3845
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 21:45

Mooie fotos allemaal!
Voor mij is de bruiloft in Italië ook nu echt aftellen na 3 jaar :D
Net een pre wedding shoot gedaan, al een hele leuke sfeer tijdens de shoot dus dat komt wel goed :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 22:47

Altijd leuk zo'n pre wedding shoot

Wij hadden Job en Bram van Jobvisuals uit Elburg. Zowel foto als videograaf dus en dat vind ik echt een aanrader. Ik ben zo blij al met de highlightfilm en de dagdocumentaire komt nog.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 10:56

Super mooie foto's Escada!!
Wij hebben vorige week ook een shoot gedaan en krijgen deze week de foto's.

Ik was even benieuwd naar alle extra's die jullie op de bruiloft hebben gedaan of gaan doen :D

Wij hebben het tot nu toe gewoon redelijk standaard gehouden.
Je kan het zo gek maken als je wil natuurlijk dus ik was even benieuwd wat er hier allemaal is verzonden.

Het welkomstbord heb ik DIY gemaakt met een rek van de Ikea en nep bloemen (bord maakt mijn zwager die heeft een reclamebedrijf).
Als gastenboek hebben wij een message in a bottle
En bedankjes een blikje nootjes (we hebben van jullie ge(noten)).

Bij de ceremonie hebben we een stoelindeling en de naamkaartjes bestaan uit een flesje water (de wikkel is een foto van ons met dan de naam erop van de persoon die op die plek moet zitten) met een zakje eraan met hartjes snoepjes en een tissue.
Voor na het eten heb ik kleine doosjes (met print van een jurk en smoking) met daarin een mini rolletje pepermunt en tandenstoker)
Tijdens het feest doen we iig de kousenband en boeket gooien.
Ook hebben we licht staven voor tijdens het feest.
Verder heb ik met de meiden een flashmob geoefend waarvan de mannen niets weten dus dat zal hilarisch worden.

In de toiletten heb ik een mandje met verpakte tandenborstels, deo, luchtje enzo.

Ben benieuwd of ik hier nog leuke ideeën tegen kom haha..

Nog net even meer dan een maandje en begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor..

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 08:54

Dat is al heel wat @Kelly_Taco!

Ik had een lineart gemaakt van onze uitnodiging en daarmee een ontwerp voor de cover van ons gastenboek,
mijn man (blijft wennen om dat te schrijven :p) heeft die dan overgeschilderd op een welkomstbord dat hij zelf heeft gemaakt.
We hebben datzelfde ontwerp gebruikt om te laten drukken op de prints van de fotobooth die we hadden laten komen, daarop stond dan ook "bedankt dat je erbij was" die dus meteen als bedankjes dienden.

Ik gebruik het ontwerpje nu ook weer voor de cover van het fotoboek dat we laten drukken :)

Verder niets speciaals gedaan .. We hadden ook geen vaste plaatsen, dus naamkaartjes was niet nodig.