Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 95 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Huisarts assistente
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:03 



 
Profiel   

Het niveau van potentiële stagiaires tegenwoordig.

Wij hebben een vacature open voor een stagiair, in een functie waarbij diegene veel met content/teksten bezig is. Net weer een sollicitatie ontvangen en het is echt om te huilen. Gewoon niet een paar zinnen fatsoenlijk kunnen schrijven. De ene keer een zin wel beginnen met een hoofdletter en de andere keer niet, grove spelfouten etc. Je leest zo'n brief/cv toch wel een keer door voor je hem stuurt?! En dan wel de eigen taalvaardigheid beoordelen met 6/7 sterren :')

(Antiklacht: tot nu toe wel elke keer toppers eruit kunnen vissen, we hebben momenteel ook een hele fijne stagiair :D)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:07 



 

Westhof schreef
Het niveau van potentiële stagiaires tegenwoordig.

Wij hebben een vacature open voor een stagiair, in een functie waarbij diegene veel met content/teksten bezig is. Net weer een sollicitatie ontvangen en het is echt om te huilen. Gewoon niet een paar zinnen fatsoenlijk kunnen schrijven. De ene keer een zin wel beginnen met een hoofdletter en de andere keer niet, grove spelfouten etc. Je leest zo'n brief/cv toch wel een keer door voor je hem stuurt?! En dan wel de eigen taalvaardigheid beoordelen met 6/7 sterren :')

(Antiklacht: tot nu toe wel elke keer toppers eruit kunnen vissen, we hebben momenteel ook een hele fijne stagiair :D)
Hahahahahaha, überhaupt mensen die hun vaardigheden op hun cv beoordelen in percentages of sterren. :') Je zit niet op de knutselclub, doe normaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:16 



 
Profiel   

Ik heb een brief van mijn moeder in m'n CV zitten, doet het altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:22 



 
Profiel   

Zuurstof gebrek -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:23 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik heb een brief van mijn moeder in m'n CV zitten, doet het altijd goed.

Sold. Wanneer kom je bij ons stagelopen? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:25 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Zuurstof gebrek -O-


Heb je iets gekregen van de huisarts? Salbutamol of Ventolin ofzo? :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:26 



 

Urbanus schreef
Ik heb een brief van mijn moeder in m'n CV zitten, doet het altijd goed.

Neem je haar ook mee naar je sollicitatie? ;(

Enige leuke aan recruiter zijn waren de bizarre sollicitaties die voorbijkwamen :') Altijd leuk als mama even komt vertellen dat ik zoonlief écht moet aannemen. Alsof dát me overtuigt :') .

De virtuele pindapeller die verplicht moest solliciteren van het UWV was ook wel een klassieker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:35 



 
Profiel   

Nee, heb m'n zusje gevraagd of ze slijmoplosser mee kan nemen straks.

Als ik buiten ben, of binnen met eet raam wagenwijd open gaat het een soort van nog.
Als ik loop, heb in flinke steken in mijn long

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:36 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Zuurstof gebrek -O-

Sterkte met die k*tcorona. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:41 



 
Profiel   

Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-

Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:45 



 
Profiel   

Kom precies op tijd aan bij de tandarts, komt er meteen een assistente dat de afspraak ervoor uitloopt en dat ik een kwartier moet wachten.

Ik moet om 13.30 de trein hebben jongens, ik heb hier geen tijd voor -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:52 



 
Profiel   

Menino schreef
Urbanus schreef
Ik heb een brief van mijn moeder in m'n CV zitten, doet het altijd goed.

Neem je haar ook mee naar je sollicitatie? ;(



Ja, zij komt gewoon veel beter uit haar woorden dan ik :')


hagelslag schreef
Nee, heb m'n zusje gevraagd of ze slijmoplosser mee kan nemen straks.

Als ik buiten ben, of binnen met eet raam wagenwijd open gaat het een soort van nog.
Als ik loop, heb in flinke steken in mijn long


Even een ventilator aanzetten helpt misschien ook? Als ik vroeger astma- anvallen had ademde ik boven een glas ijswater. Hielp ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 11:54 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Zuurstof gebrek -O-

Als je het echt niet vertrouw neem dan direct contact op met huisarts of spoeddienst en wacht niet te lang. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 12:05 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-

Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')

Heel herkenbaar :=
Of de 'goh, dit vind ik een leuk ding! Maar ik heb niet 3 vrienden met die hobby'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 12:08 



 
Profiel   

Slecht geslapen, nu ben ik moe, maar moet over 1 uur en 45 min al weg, want heb straks avonddienst. Moet daarvoor ook nog eten, dus zit te twijfelen of ik nu een powernap doe en daarna eet, of de powernap oversla :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 12:14 



 
Profiel   

Marcella schreef
Als je het echt niet vertrouw neem dan direct contact op met huisarts of spoeddienst en wacht niet te lang. :(:)

Zeker als je merkt dat je cognitieve klachten krijgt omdat je hersenen wat te weinig zuurstof krijgen. Van de huisarts heb ik een pufje gekregen die normaal voor astmapatiënten is en die hielp enorm om meer zuurstof te krijgen. Het is hier 4 maanden geleden en de longen zijn nog steeds niet volledig hersteld. Flutziekte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 12:26 



 
Profiel   

Ouders op vakantie dus ik moet bijspringen op de boerderij (gelukkig helpt er iemand mee met de zwaarste klussen).
Gisteren veel gedaan en was echt wel trots op mezelf dat het een soort van lukte. Vanochtend werd ik wakker en voelde ik me alsof ik 10 bier op had en overreden was door een vrachtwagen. Ouders komen zondag pas terug :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 14:43 



 
Profiel   

En dan krijg je nog de uitslag van de röntgenfotos op je dak.

Bonnie haar benen zitten bomvol atrose en zelf met pijnstilling loopt ze niet goed en nog altijd kreupel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:45 



 
Profiel   

@Hagelslag dat is er een met een grote K....

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 15:48 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-

Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')

Dit echt! Op fb lukt me vaak nog wel, insta echt niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:03 



 
Profiel   

Super naar hagelslag, sterkte

Ik kook hier inmiddels, klote glasvezel. Alles open, nergens verkeersregelaars, ze flikkeren die boek over in je tuin over de heg etc. En nu net iemand die mijn voortuin als openbare parkeerplaats gebruikt. Toen ik hem zei die auto direct uit mijn tuin te halen begon hij met ; ja maar mevrouwtje. Ik ben niet snel over de zeik, maar nu had ik echt zin om iemand op zijn bakkes te slaan. Sodemieter op met die zooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:18 



 
Profiel   

hagelslag schreef
En dan krijg je nog de uitslag van de röntgenfotos op je dak.

Bonnie haar benen zitten bomvol atrose en zelf met pijnstilling loopt ze niet goed en nog altijd kreupel.


:(:)

Enorme storing in de tv. Word er helemaal gek van, luister radio via de tv en geen 5 seconden zonder gekraak en gepiep. Krijg het ook niet beter. Als helpdesk geeft de schuld aan kabel, maar dan zou ik elke paar maanden een volledig nieuwe kabel moeten leggen, want er is elke keer gezeur mee. Kan al heel lang geen tv zenders meer ontvangen ook maar ligt allemaal niet aan hen, ook al lost niks hier in huis het op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:39 



 
Profiel   

Marcella schreef
Trutje dat weer eens op de balkondeur geklommen was, maar dat vond ik nog het minst erge. Het feit dat ze mijn hoofd als landingsbaan gebruikte was een stuk minder en dat deed zeer. Zag ze zelfs even vliegen. ;(

Het duurde iets te lang voor ik me realiseerde dat je het over een kat had :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:40 



 
Profiel   

Ik heb zo een examen en wat vergeet ik... een PEN!!

:roll:

Zullen ongetwijfeld genoeg pennen te leen zijn, maar dom is het wel..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 16:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 95 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen