Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 09:57

Eilinora veel sterkte met het verlies, kan me voorstellen dat dit echt tijd kost om te verwerken maar dat het wel heel lastig is om de tijd ervoor te maken.

Fotolijstje: Ik ben zelf iemand die het lastig vind om te bellen zelfs naar bekenden, maar probeer eens in de zoveel tijd wel af te spreken. Dat zou ook een idee kunnen zijn want sommige zijn gewoon niet zo van het bellen of appen maar dan kan het nog wel fijn zijn om af te spreken.


Of misschien zijn het dan voor jou niet de juiste mensen? Misschien lukt het om connectie te leggen met andere mensen? Iets wat wel ook lastig kan zijn natuurlijk.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 10:03

Ik ben al tijden niet zo verdrietig geweest, mijn hondje van 13,5 gaat zo achteruit. Hij heeft artrose en was heel stabiel maar de verkeerde dosering was eerst uitgerekend na een wissel omdat de medicatie die hij had niet meer te krijgen wad. Sinds die tijd is hij ook met een hogere dosering niet meer opgeknapt. Hij speelt soms wel en snuffelt buiten maar wandelt met zijn staart naar beneden waar hij altijd in draf liep met zijn staart blij. Er is nog een optie om injecties te proberen, maar dat moet dan elke maand en na 2x kunnen ze pas zeggen of het echt aanslaat.

Nu wordt hij net wakker met een oogontsteking, wil niet eten dus dat wordt zo weer naar de dierenarts en kijken wat de opties zijn. Ik denk dat hij ook een ontsteking heeft in z'n bek want hij stinkt opeens uit z'n bek.

Ik zie gewoon op een paar momentjes na dat hij niet meer gelukkig is. En dat in een paar weken tijd. Ik ga de dierenarts nu bellen die is nu net open.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 13-02-23 10:16, in het totaal 2 keer bewerkt

sterregoud
Berichten: 1841
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 10:07

Sterkte Moonsparkle !

Is rot dat je hond zo achteruit gaat.

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 20:03

Eilinora schreef:
Vorige week op 7 weken zwangerschap mijn (mogelijk) 2 kindjes verloren.
Heb nog 2 dochters maar kan nauwelijks de dagen doorkomen maar ik moet.
Ze zijn nog te jong om te snappen wat er gebeurd is.


Afschuwelijk... Wat ongelooflijk verdrietig. Heel veel sterkte! :(:)


moonsparkle schreef:
Ik ben al tijden niet zo verdrietig geweest, mijn hondje van 13,5 gaat zo achteruit. Hij heeft artrose en was heel stabiel maar de verkeerde dosering was eerst uitgerekend na een wissel omdat de medicatie die hij had niet meer te krijgen wad. Sinds die tijd is hij ook met een hogere dosering niet meer opgeknapt. Hij speelt soms wel en snuffelt buiten maar wandelt met zijn staart naar beneden waar hij altijd in draf liep met zijn staart blij. Er is nog een optie om injecties te proberen, maar dat moet dan elke maand en na 2x kunnen ze pas zeggen of het echt aanslaat.

Nu wordt hij net wakker met een oogontsteking, wil niet eten dus dat wordt zo weer naar de dierenarts en kijken wat de opties zijn. Ik denk dat hij ook een ontsteking heeft in z'n bek want hij stinkt opeens uit z'n bek.

Ik zie gewoon op een paar momentjes na dat hij niet meer gelukkig is. En dat in een paar weken tijd. Ik ga de dierenarts nu bellen die is nu net open.


Hoe is het gegaan moonsparkle?

Iedereen veel sterkte die het nodig heeft!
Sorry voor mijn late reacties, maar loop (waarschijnlijk) voor de 2e keer tegen een burn-out aan. Kan ik er absoluut niet bij gebruiken. Geen tijd voor. :n

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 21:18

Nee joh, je hoeft echt niet je excuses aan te bieden als jij je tijd neemt!!! :knuffel:
Al helemaal niet als je zo'n moeilijke tijd hebt, pak lekker je rust en reageer wanneer jij het wil en kan :)

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 22:58

Heel lief van je!
Maar dat van mij is echt niets in vergelijking met dat van jullie allemaal hoor! :(:)

En vind het wel zo netjes om ook te reageren. :j

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 09:04

Dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik hoorde gisteren dat een vriendin na 7 jaar schoon te zijn geweest nu uitgezaaide borstkanker heeft naar haar rugwervels.

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-23 21:33

Vreselijk! Ook dikke knuffel voor jou en je vriendin Suzanne F.! :(:)

E4D
Berichten: 487
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:00

Mag ik dit topic even omhoog schoppen?
Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. Het is heel onverwacht want in alle eerdere gesprekken was alles altijd goed. Daarnaast had ik ook heel erg gehoopt dat ik hier uiteindelijk een vast contract zou krijgen.
Nu dus weer verder zoeken. ;(

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:19

Wat balen! :(:)
Is nooit leuk nieuws en vooral als het zo onverwachts komt.
Ik wens je echt super veel succes bij je zoektocht, alles komt allemaal hartstikke goed.

Molly1230

Berichten: 414
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:25

Net een 4,5 gekregen voor een opdracht.. Deze opdracht is 5 studiepunten waard. Als ik de herkansing niet haal dan krijg ik geen bindend studie advies en moet ik stoppen met deze opleiding.. Ik word hier zo verdrietig van. Ik heb zo in de stress gezeten om die studiepunten en nu zie ik deze opleiding bijna uit m'n handen glippen. ;(

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 08:51

Molly1230 schreef:
Net een 4,5 gekregen voor een opdracht.. Deze opdracht is 5 studiepunten waard. Als ik de herkansing niet haal dan krijg ik geen bindend studie advies en moet ik stoppen met deze opleiding.. Ik word hier zo verdrietig van. Ik heb zo in de stress gezeten om die studiepunten en nu zie ik deze opleiding bijna uit m'n handen glippen. ;(


Jeetje wat balen, ik snap dat je je poedersuiker voelt. Ik duim voor je dat je een beter cijfer haalt op de herkansing!!

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-23 14:18

Oh wat naar Molly.

Maar richt je op de herkansing, jij kunt dit!
Veel succes!!

Molly1230

Berichten: 414
Geregistreerd: 04-12-18

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 17:57

Dank jullie wel voor de kracht! Voel me gelukkig weer de oude en ik ga 200% voor de her! :D

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-23 19:53

Molly1230 schreef:
Dank jullie wel voor de kracht! Voel me gelukkig weer de oude en ik ga 200% voor de her! :D


That's the spirit!
Ik ga voor je duimen. Je laat het wel even weten hè, als je hem gehaald hebt? :D

Molly1230

Berichten: 414
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:24

Myfairytale schreef:
Molly1230 schreef:
Dank jullie wel voor de kracht! Voel me gelukkig weer de oude en ik ga 200% voor de her! :D


That's the spirit!
Ik ga voor je duimen. Je laat het wel even weten hè, als je hem gehaald hebt? :D


Net een 5,5 binnen voor een toets die ik niet gehaald dacht te hebben! De hoop is nu terug. :D Nu nog de herkansing rocken van de andere opdracht!

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:47

you've got this!!!! *\o/* *\o/*

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 00:14

Molly1230 schreef:
Myfairytale schreef:

That's the spirit!
Ik ga voor je duimen. Je laat het wel even weten hè, als je hem gehaald hebt? :D


Net een 5,5 binnen voor een toets die ik niet gehaald dacht te hebben! De hoop is nu terug. :D Nu nog de herkansing rocken van de andere opdracht!


*\o/* Super!! Die ene toets gaat je dus ook echt wel lukken! :j

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 13:43

Vandaag heb ik een knoop doorgehakt waar ik flink tegenaan zat te hikken, en wat ik maar voor mij uit schoof.
Sinds zo'n anderhalve week is mijn gezondheid verslechterd en ik heb mijzelf nu op non-actief laten zetten op het werk, maar ik denk dat het stoppen definitief is. Zaterdag ga ik nog langs in de pauze om mijn collega's op de hoogte te brengen. Mijn god wat ga ik mijn collega's en de patientjes missen... De deur staat nog op een kier maar ik schat de kans nihil dat ik mijn werk nog kan uitvoeren.
Zit te huilen nu.

YvonneV
Berichten: 8778
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 13:56

Telpeva schreef:
Vandaag heb ik een knoop doorgehakt waar ik flink tegenaan zat te hikken, en wat ik maar voor mij uit schoof.
Sinds zo'n anderhalve week is mijn gezondheid verslechterd en ik heb mijzelf nu op non-actief laten zetten op het werk, maar ik denk dat het stoppen definitief is. Zaterdag ga ik nog langs in de pauze om mijn collega's op de hoogte te brengen. Mijn god wat ga ik mijn collega's en de patientjes missen... De deur staat nog op een kier maar ik schat de kans nihil dat ik mijn werk nog kan uitvoeren.
Zit te huilen nu.


Knuffel :(:)

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 17:19

Het is echt klote.
Had een hele leuke stage gevonden en mocht op gesprek komen, word ik vandaag gebeld dat ik té weinig uren nog kan gaan lopen en dus niet op gesprek mag komen :(.
Ik had nog zo goed gekeken of het kon qua tijd en ze zeiden zelf in de sollicitatie minimaal 5 maanden..

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 19:48

Telpeva schreef:
Vandaag heb ik een knoop doorgehakt waar ik flink tegenaan zat te hikken, en wat ik maar voor mij uit schoof.
Sinds zo'n anderhalve week is mijn gezondheid verslechterd en ik heb mijzelf nu op non-actief laten zetten op het werk, maar ik denk dat het stoppen definitief is. Zaterdag ga ik nog langs in de pauze om mijn collega's op de hoogte te brengen. Mijn god wat ga ik mijn collega's en de patientjes missen... De deur staat nog op een kier maar ik schat de kans nihil dat ik mijn werk nog kan uitvoeren.
Zit te huilen nu.



Ach dat is geen leuke situatie waar je terrecht bent gekomen , veel sterkte :(:)

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 20:04

Dankjulliewel

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110683
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 20:42

Heel veel sterkte Telpeva :(:)

Molly1230

Berichten: 414
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:04

Molly1230 schreef:
Net een 4,5 gekregen voor een opdracht.. Deze opdracht is 5 studiepunten waard. Als ik de herkansing niet haal dan krijg ik geen bindend studie advies en moet ik stoppen met deze opleiding.. Ik word hier zo verdrietig van. Ik heb zo in de stress gezeten om die studiepunten en nu zie ik deze opleiding bijna uit m'n handen glippen. ;(

Net de herkansing ingeleverd. Ik realiseer nog niet echt dat mijn overgang hier vanaf hangt. %) Ik had graag nog gewild dat een klasgenootje het had nagelezen en feedback had gegeven maar iedereen was druk of had geen zin dus vertrouw nu echt op mezelf!