Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 96 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Nancy succes.
Je kan vast een pen lenen.

Hagelslag sterkte.

Stomme hooikoorts. Neus loopt leeg en ogen prikken enorm.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:01 



 
Profiel   

Siersma schreef
Daphne__ schreef
Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-

Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')

Dit echt! Op fb lukt me vaak nog wel, insta echt niet!


Jullie mogen me gerust toevoegen op instagram/facebook om mij te taggen in wedstrijden, ik vind dat wel tof om getagd te worden, dan lijkt het of ik populair ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:17 



 
Profiel   

carineken schreef
Jullie mogen me gerust toevoegen op instagram/facebook om mij te taggen in wedstrijden, ik vind dat wel tof om getagd te worden, dan lijkt het of ik populair ben.

Dit :D

Sterkte Hagelslag :knuffel:

Nancy heel veel succes!

Caira zo dan zou ik ook heel boos zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:21 



 
Profiel   

Wil graag de tuindeuren open zetten zodat het lekker kan doorwaaien want in huis is het 23,5 graden door de warme dagen. Maar omdat de buurkinderen buiten aan het spelen zijn reageert daar de hond van mijn andere buurman enorm op door heel hoog te blaffen. Zelfs met de deur dicht en ventilator aan en ik zit aan de voorkant van het huis hoor ik dat poedersuiker beest nog steeds blaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 17:26 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Wil graag de tuindeuren open zetten zodat het lekker kan doorwaaien want in huis is het 23,5 graden door de warme dagen. Maar omdat de buurkinderen buiten aan het spelen zijn reageert daar de hond van mijn andere buurman enorm op door heel hoog te blaffen. Zelfs met de deur dicht en ventilator aan en ik zit aan de voorkant van het huis hoor ik dat poedersuiker beest nog steeds blaffen.


Net zo vervelend als je buren van 4 huizen verder alweer hun muziek zo hard hebben staan dat het overal te horen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:12 



 
Profiel   

En dan wil je ondanks corona een klein rondje met de honden lopen om je hoofd vrij te krijgen.

Worden de honden aangevallen bij een huis waar niet "normale" mensen wonen.


Jeeejjj -O-
Ik ga zo douchen en op bed.
Morgen vroeg half 8 bij de dierenarts zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:15 



 
Profiel   

Er zit hier steeds een merel in de tuin zo gruwelijk irritant te kwetteren omdat er ook een kat ligt te slapen.
GA DAN ERGENS ANDERS HEEN.
Grafbeest. Je hebt de hele wereld. ROT OP.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:17 



 

Sterkte, hagelslag! :(:)

Pauperduif in het gras vandaag. Je ziet dat rotbeest gewoon zitten met die domme, lege blik in z'n ogen en je wéét dat op het moment dat je erlangs rijdt met je paard dat kreng ineens gaat opvliegen, maar is er iets wat je kunt doen? Nee, behalve dan een schietgebedje dat je paard niet omdraait en er tussenuit naait. _O- Gelukkig bleef het bij een klein huppeltje, want Aurochje is zo'n topper. <3 Maar echt, grrrrrr, sterf, vies, smerig rotbeest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:20 



 
Profiel   

_Nancy schreef
Ik heb zo een examen en wat vergeet ik... een PEN!!

:roll:

Zullen ongetwijfeld genoeg pennen te leen zijn, maar dom is het wel..

Ik moest vanochtend notuleren en was hem vergeten. :')
Daphne__ schreef
Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-

Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')


Hier ook iemand. Kom vaak niet verder dan mijn zusje. :+


Sterkte Hagelslag. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:33 



 
Profiel   

Zoek anders even het winactietopic van een aantal jaren geleden op, daar hadden we met z'n allen allemaal spamaccounts zodat we elkaar konden taggen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:34 



 

Bandje van m'n favoriete bh gebroken, gvd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:50 



 
Profiel   

Dat ik zo moe wordt van sommige mensen , en tegelijkertijd denk oké lekker zelf weten het is jouw leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 19:54 



 
Profiel   

NS die weigert geld terug te geven, terwijl ik daar bijna een uur langer over een reis heb gedaan, en dat hele uur ook in een idioot volle trein heb gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:06 



 
Profiel   

Dat ik een supergrote kattendrol in mijn voortuin vind net. Gadver. poedersuiker katten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:27 



 
Profiel   

Mijn opa vloekte nooit behalve als hij in de tuin bezig was en in een kattendrol greep :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:53 



 
Profiel   

chanicha schreef
Mijn opa vloekte nooit behalve als hij in de tuin bezig was en in een kattendrol greep :j

Bijna net zo ranzig als babystront.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 20:54 



 
Profiel   

_San87_ schreef
chanicha schreef
Mijn opa vloekte nooit behalve als hij in de tuin bezig was en in een kattendrol greep :j

Bijna net zo ranzig als babystront.


Die heb ik zelden in mijn tuin :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:09 



 
Profiel   

Zoveel vragen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:10 



 
Profiel   

JudithGigi schreef
_San87_ schreef

Bijna net zo ranzig als babystront.


Die heb ik zelden in mijn tuin :')

Moet er ook nog eens bij komen ;(.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:19 



 
Profiel   

Niet? Als die ooievaars met baby’s over vliegen wil er nog wel eens iets fout gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:26 



 
Profiel   

Caira schreef
Niet? Als die ooievaars met baby’s over vliegen wil er nog wel eens iets fout gaan.

Wat een gekloot, baby in de sloot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:27 



 
Profiel   

Houd op, heb mijn zoon helemaal exact uitgelegd waar baby's vandaan komen, komt hij na een dagje spelen bij Mohammed terug. "De moeder van Mohammed zegt dat baby's van de ooievaar komen dus jij liegt".

Joe bedankt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:45 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Houd op, heb mijn zoon helemaal exact uitgelegd waar baby's vandaan komen, komt hij na een dagje spelen bij Mohammed terug. "De moeder van Mohammed zegt dat baby's van de ooievaar komen dus jij liegt".

Joe bedankt.

Zeg m nu maar gewoon eerlijk dat baby's in bloemkolen groeien. Hoe moeilijk is het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:46 



 
Profiel   

Ik ben misselijk ;(. En ik heb koopdrang.

Zo irritant. Ik ga kaarsjes aansteken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:47 



 
Profiel   

aan mensen die provoceren
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 96 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen