Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 102 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Oh wat rot! Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat de Rottweiler waar we mee op pad waren per ongeluk uit enthousiasme iemand omver beukte. (We liepen de hoek om naar huis en in de bocht passeerden we elkaar vrij onverwacht. Hond was blij en "knuffelde") De eigenaar wist ook niet hoe te reageren, die bevroor helemaal. Ik meneer opgeraapt en uiteraard excuses aangeboden maar die was gelukkig nog heel.

Hopelijk jij ook!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:27 



 
Profiel   

Ik ben Sex and the City aan het kijken. Carrie is echt zo'n kneus :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 16:57 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Hoe is het met jou?

Er zijn wat glassplinters uit mijn arm verwijderd, gelukkig zijn er geen pezen / spieren geraakt.
Nu geen pijn door de verdoving, hopelijk duurt het nog een tijd voor dat is uitgewerkt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 17:11 



 
Profiel   

Sterkte.

Ik wil een airco, maar weet niet hoe te betalen. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 17:19 



 
Profiel   

Jemig. Dat is een behoorlijke smak. Heb je wel de gegevens van de eigenaar? Dit is namelijk een verzekeringskwestie

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 17:20 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
_San87_ schreef
Hoe is het met jou?

Er zijn wat glassplinters uit mijn arm verwijderd, gelukkig zijn er geen pezen / spieren geraakt.
Nu geen pijn door de verdoving, hopelijk duurt het nog een tijd voor dat is uitgewerkt..

Heftig, hoor. Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 17:23 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Ik zit op de SEH omdat ik een pakketje bij een pakketpunt ( winkel) ging ophalen, netjes stond te wachten en een andere klant met hond kwam voorbij mij lopen om de winkel uit te gaan… Springt die hond ineens vol tegen mij op en ik ben daardoor achteruit over / door de stellage heen gevallen.

Niet eens een sorry gehad van de hondeneigenaar he…

Zo jeetje! Sterkte en beterschap, hopelijk valt het mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 17:25 



 
Profiel   

Trein gemist dus ik kan niet naar paardrijden toe :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:06 



 

Ineke2 schreef
_San87_ schreef
Hoe is het met jou?

Er zijn wat glassplinters uit mijn arm verwijderd, gelukkig zijn er geen pezen / spieren geraakt.
Nu geen pijn door de verdoving, hopelijk duurt het nog een tijd voor dat is uitgewerkt..


Jezus, sterkte man. Wat een hork van een eigenaar ook. Zo aso.

~

Ik heb een vak, en we hebben expertcolleges die we moeten leren. Waarbij een expert komt vertellen over haar expertise en functie. Want toetsstof. Dus ik kijk het terug. Ik heb letterlijk hetzelfde werk met hetzelfde takenpakket als deze meid :') .

1. Mag ik salarisverhoging, als je hiervoor een afgestudeerd expert moet zijn. Mijn collega, en deze vrouw zijn allebei msc, en ik werk kennelijk op hun niveau maar dan voor een fractie boven minimumloon.
2. Mag ik vrijstelling voor het vak, als dit expert-level is :+ ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:29 



 
Profiel   

Oh,Ineke2 wat naar.Gelukkig valt het mee.

Dat ik de rechtsbijstand van al de voertuigen heb laten schrappen bij DAS en gevraagd heb aan de makelaar om die op de voertuigverzekeringen te plaatsen.
Ik ben nu toch weer aan het twijfelen of ik daar wel goed aan gedaan heb voor de toekomst mocht ik ooit wat voor hebben.

Makelaar kennende ga ik zelf wel alles in orde moeten brengen bij de verzekeraar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:32 



 
Profiel   

Marcella schreef
Sterkte.

Ik wil een airco, maar weet niet hoe te betalen. -O-


Wil je een vaste of mobiele?
Er stond een mooie en goede mobiele airco op mp voor 200 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 18:58 



 
Profiel   

Rekening van de kaakchirurg binnen. Bijna 600 euro verder voor het verwijderen van 1 verstandskies uiteindelijk. Moi he :') -O-

Gelukkig wel toevallig dit jaar m'n eigen risico naar 385 euro terug gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 19:52 



 
Profiel   

Ik moet facturen versturen=geld ontvangen, waarom vind ik dat toch altijd zo’n gedoe?

Sterkte Ineke

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 19:58 



 
Profiel   

Dat de airco van de auto kapot is.Nog een week dan word het gelukkig gemaakt.Ik rij nu rond met arko.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 20:24 



 
Profiel   

Dat we bericht hebben gekregen mbt onze werkuren en pauzes.
Kleine pauzes werden doorbetaald, nu niet meer. Mijn 8,5 urige werkdag gaat zoals het nu lijkt dus een 9-urige werkdag worden. 2x kleine pauze gaat nu onder eigen tijd vallen, dus om alsnog hele dagen te maken worden we vermoedelijk een half uur langer ingepland.

Volgende week maar eens in gesprek met onze manager over de mogelijkheden, want daar dit ik écht niet op te wachten als het blijkt dat dat het geval gaat worden voor ons -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 20:52 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Dat de airco van de auto kapot is.Nog een week dan word het gelukkig gemaakt.Ik rij nu rond met arko.


Haha ik hou van arko! Is tenminste nooit kapot :D
(Al moet ik niet vergeten of m'n raam dicht te doen of m'n vieze metal muziek wat zachter te zetten als ik het dorp binnen rij := )

-
Oef Tigress, dat is zuur. Is op veel plekken een normale regel maar als je het altijd doorbetaald kreeg je en je een half uur langer moet blijven, is dat half uurtje heel zuur :=
Waarom willen ze het veranderen?

Mijn ergenis: pijn pijn pijn. Niet eens zoveel gedaan vandaag maar holi :=
En vroeg subtiel aan m'n broer of hij langs wilde komen morgen om me te helpen met wat werk. Back fired en nu komt ie langs met z'n peuter om hier te eten en te zwemmen. Gezellig maar ik hou van m'n rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 21:14 



 
Profiel   

Ik ben gewoon in de zomer een kruik nodig om warm in bed te kunnen liggen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 21:25 



 
Profiel   

Geen airco, wel een plafondventilator. Heeeeel blij mee, hebben net eentje op gehangen in de woonkamer. Nou ja.. mijn vriend :+:

Verder zo klaar met de pijn, vermoeidheid en algehele ellende. Hoop dat de huisarts dinsdag mee wil denken -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:13 



 
Profiel   

Hectische werkweek is achter de rug , maar waarom dan altijd de laatste dient altijd zo opstandig zijn is mij een raadsel :') net of ze mijn geduld nog even extra willen testen.

En weer internetstoring bah

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:28 



 
Profiel   

chanicha schreef
Marcella schreef
Sterkte.

Ik wil een airco, maar weet niet hoe te betalen. -O-


Wil je een vaste of mobiele?
Er stond een mooie en goede mobiele airco op mp voor 200 euro.

Mobiele en heb aanbieding in de Lidl app voor een nieuwe voor 129 euro (ruimte is maar 54 vierkante meter).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 23:03 



 
Profiel   

Dat ik vandaag op het werk een hele situatie ga hebben met veilig thuis, de politie en de hele mikmak. En dat ik nu al weet dat het sowieso uit de hand gaat lopen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 04:58 



 
Profiel   

Je moet goed kijken of het gaat om vierkante of kubieke meters Marcella.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 06:05 



 
Profiel   

_CupCakes, succes dan vandaag. Geen gezellig vooruitzicht..

Ineke2, what the hell? Hij liep gewoon door met die hond? Onbeschoft :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:00 



 
Profiel   

Ik erger me al tijden aan de reclame van New York pizza. Die ene vent zegt steeds avEnd ipv avOnd. Echt vent, leer eens praten! Humberto Tan zegt dit ook altijd, bloedirritant

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:02 



 
Profiel   

chanicha schreef
Marcella schreef
Sterkte.

Ik wil een airco, maar weet niet hoe te betalen. -O-


Wil je een vaste of mobiele?
Er stond een mooie en goede mobiele airco op mp voor 200 euro.

Mobiele en heb aanbieding in de Lidl app voor een nieuwe voor 129 euro (ruimte is maar 54 vierkante meter).[/quote]

Ik zie er alleen een voor 149 en die is voor 25 M2, lijkt me zonde van je geld.

In Harmelen staat een zo goed als nieuwe 12000 btu voor 195 euro.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 102 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen