Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 103 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

[ img ]

Mijn fitbit die steeds denkt dat ik aan het zwemmen ben, terwijl ik 19km gefietst heb. ;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:31 



 
Profiel   

:')

Dat is iig iets. Mijn fitbit registreert fietsen gewoon niet ;(

stom ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:38 



 
Profiel   

Het busje,dat mijn vriend total loss had gereden begin dit jaar,stond nog steeds bij op de kwijting van de rechtsbijstand hoewel ik al maanden geleden aan de makelaar had gevraagd om dit te laten schrappen en het resterende bedrag te laten terug storten.
Ik stuur hem nogmaals een bericht hierover.Hij stuurt me een nieuwe kwijting waarop het geschrapt staat.
Ik vraag waarom dit nog steeds niet gebeurd was en wanneer ik het resterende bedrag terug krijg.
Reageert hij enigzins gepikeerd dat het nu wel geschrapt was.Maar dat was mijn vraag niet.
Om een verzekering af te sluiten en de kwijting te sturen is hij snel.
Voor de rest doe ik alles beter zelf.Daar heeft hij dan ook weer een hekel aan want alles moet via hem verlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:07 



 
Profiel   

Mijn bestelling, die ik afgelopen zondag bij agradi heb geplt, zou binnen een paar dagen worden bezorgd en ik krijg nu net bericht dat het 14 juni gaat worden -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:15 



 
Profiel   

Mensen die ongevraagd aan je zitten.
Blijf van mij af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:22 



 
Profiel   

chanicha schreef
Ik zie er alleen een voor 149 en die is voor 25 M2, lijkt me zonde van je geld.

In Harmelen staat een zo goed als nieuwe 12000 btu voor 195 euro.

Probleem is al dat ik geen 100 euro heb. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:41 



 
Profiel   

Mijn moeder heeft zo'n mobiele airco.
Zou ruim de ruimte aan moeten kunnen om te koelen.
Ja hij haalt het met moeite als hij 24/7 aanstaat. Heel veel herrie en hoge stroomrekening.

Dus of het je zo zou helpen Marcella, ik betwijfel het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:53 



 
Profiel   

en je zit altijd met de slang die naar buiten moet

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:54 



 
Profiel   

Gaat gewoon straks de aircoolers met koelelementen weer neer zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:08 



 
Profiel   

Heel verhaal getypt. Blabla, maar eigenlijk gewoon:

Mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:17 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
en je zit altijd met de slang die naar buiten moet


Klopt naar aangezien we hier geen andere optie hebben én de hele middag de zon vol op de woonkamer ben ik hier heel blij mee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:26 



 
Profiel   

Jehova’s
Gelukkig durven ze niet door het hekje als de honden buiten zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:35 



 
Profiel   

Mijn ex is wat, maar mijn stiefzus heeft ook een geval apart en dat is niet eens een man :+ echt wat die allemaal aan het doen is, kan ik mij heel boos om maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:27 



 
Profiel   

Captain schreef
Er zit hier steeds een merel in de tuin zo gruwelijk irritant te kwetteren omdat er ook een kat ligt te slapen.
GA DAN ERGENS ANDERS HEEN.
Grafbeest. Je hebt de hele wereld. ROT OP.


Als je er zo’n last van hebt ga dan naar binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:32 



 

ElfBeau_067 schreef
Captain schreef
Er zit hier steeds een merel in de tuin zo gruwelijk irritant te kwetteren omdat er ook een kat ligt te slapen.
GA DAN ERGENS ANDERS HEEN.
Grafbeest. Je hebt de hele wereld. ROT OP.


Als je er zo’n last van hebt ga dan naar binnen.
Ik geloof niet dat Captain om advies vroeg. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:37 



 
Profiel   

Rijke mensen die zo goed mogelijk hun best doen de aarde te verkloten

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:42 



 

Suliko schreef
Heel verhaal getypt. Blabla, maar eigenlijk gewoon:

Mensen.


-O-

~

Mijn toets ging vet slecht en ik wil eigenlijk gewoon een beetje huilen bij het feit dat ik nu een maand later "zomervakantie" heb (herkansing). Zomervakantie is al best relatief als je er een kantoorbaan naast hebt. Haat alles aan mijn studie (behalve het baanperspectief) en iedere seconde die ik er aan moet besteden.

Het was ook echt zo'n schijttoets met vragen in zo'n stijl van

"Marijke heeft in college 3 in scheet gelaten. Hoe rook deze? Hoe kan je deze geur verklaren aan de hand van een model? In het onderzoek van Boersma worden 2 begrippen genoemd, hoe zijn deze van toepassing op Marijkes darmflora"?

Gast, ik snap het. Ik was niet bij college 3 en ik heb niet aan Marijkes scheet geroken en ik moet gestraft worden. Maar is 15 punten niet een beetje overdreven als ik wel alle theorieën toe had kunnen passen op een voorbeeld dat niet 1 of ander obscuur filmpje zonder inhoudelijke theoretische leerstof was -O- .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:05 



 
Profiel   

Het bewijs van drie nachten op een rij waardeloos slapen: ik moest 500 cash hebben, 140 had ik nog thuis liggen, sta ik bij de pinautomaat er helemaal van overtuigd dat ik dan 260 bij moet pinnen. Ik begon al te twijfelen, ben na gaan rekenen en kwam tot de conclusie, het klopt! Ben ik thuis, is het natuurlijk maar 400,-. :')

Hoe heb ik ooit wiskunde B met een 8 afgerond. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:12 



 
Profiel   

Vliegen en geen motivatie ze dood te meppen.

Weinig zuurstof -O- nog altijd.
Een collega belde net en ik moest na 5 Minuten 't gesprek beëindigen omdat ik buiten adem was en alleen maar lucht aan het happen was

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:24 



 

hagelslag schreef
Vliegen en geen motivatie ze dood te meppen.

Weinig zuurstof -O- nog altijd.
Een collega belde net en ik moest na 5 Minuten 't gesprek beëindigen omdat ik buiten adem was en alleen maar lucht aan het happen was


:(:) Was je nou al bij de dokter geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:25 



 
Profiel   

Neuh
Ik neem slijmoplosser en ibbu.
Zolang ik rustig blijf en niet te veel doe gaat het wel.
Alleen ben ik slecht in niks doen.
Zal zo zelf een x inhaleren ipv dat ik altijd mijn paard inhaleren moet

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:26 



 
Profiel   

Menino schreef
Suliko schreef
Heel verhaal getypt. Blabla, maar eigenlijk gewoon:

Mensen.


-O-

~

Mijn toets ging vet slecht en ik wil eigenlijk gewoon een beetje huilen bij het feit dat ik nu een maand later "zomervakantie" heb (herkansing). Zomervakantie is al best relatief als je er een kantoorbaan naast hebt. Haat alles aan mijn studie (behalve het baanperspectief) en iedere seconde die ik er aan moet besteden.

Het was ook echt zo'n schijttoets met vragen in zo'n stijl van

"Marijke heeft in college 3 in scheet gelaten. Hoe rook deze? Hoe kan je deze geur verklaren aan de hand van een model? In het onderzoek van Boersma worden 2 begrippen genoemd, hoe zijn deze van toepassing op Marijkes darmflora"?

Gast, ik snap het. Ik was niet bij college 3 en ik heb niet aan Marijkes scheet geroken en ik moet gestraft worden. Maar is 15 punten niet een beetje overdreven als ik wel alle theorieën toe had kunnen passen op een voorbeeld dat niet 1 of ander obscuur filmpje zonder inhoudelijke theoretische leerstof was -O- .


Ik vind dit wel een heel leuk voorbeeld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 12:38 



 
Profiel   

De gemeente lijkt 'maai mei niet' nog even door te trekken waardoor bij sommige bochten en rotondes het gras zo hoog staat dat mensen met lage auto's elkaar niet meer aan kunnen zien komen.

Oh en statiegeld op blik. Bloedirritant als je net na de lokale alcoholist met z'n tassen vol bij de statiegeldautomaat komt. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:03 



 
Profiel   

Dat ex serieus aan mij gaat vragen wie de tandarts en huisarts zijn van de kinderen. (Hij is toen bij mij in het dorp komen wonen, dus hij is overgestapt naar mijn huisarts en mijn tandarts) Dat zijn dus gewoon dezelfde als dat hij zelf heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:39 



 
Profiel   

En beroerd/benauwd van de hitte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 13:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 103 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen