Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 106 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

 
Profiel   

Alja schreef
ElfBeau_067 schreef
Ongeveer 15 km gefietst net zoals je die dag daarvoor ook al 15 km hebt gefietst en die dag daarvoor ook al. Veel activiteiten gedaan en heel sportief geweest. Nu kan ik bijna niet meer lopen..

Ga je op de bank liggen :+


Haha dankjewel voor de tip _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 09:41 



 
Profiel   

De buurman die het nodig vind om vandaag in de tuin te klussen.. ik wil heerlijk ongestoord genieten van m'n zwembadje

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 09:42 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik zit al tijden met een gebeurtenis in mijn hoofd die ik niet kan duiden. En het is 10 jaar terug gebeurd dus ik kan ook niet vragen aan de ander wat het nou was. Dat is raar.

Maar was het een date of was het bijles?

Wat is het volgens jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 09:45 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Sterkte hagelslag :(:)

Telpeva schreef
Sterkte Hagelslag, jij kent jouw dier het beste en jij weet ook hoe erg het wordt of kan worden zonder die pijnstilling. Al met al een heel droevige situatie :knuffel:

Ik schrok net wakker van een *** NL-Alert over dat er ergens 50 km verderop een brand is. Nu weer klaarwakker


Ja, ik kreeg hem ook? Bizar, schrok me dood.


Het was in ter aar. Er zijn stukken as op strand Katwijk geland. Dus allert was wel op z'n plek. Ik zag de rook al toen ik bij Utrecht reed....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 09:48 



 
Profiel   

Maar ik zit de andere kant op juist en heb hem vandaag nog 3 keer gekregen. :+ Die laatste 3 keer was dus wel onnodig.

Vooral als je bedenkt dat brand tijdje geleden hier een paar km vandaan geen alert gaf. Terwijl we daarvan wel resten in het dorp vonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 09:59 



 

Urbanus schreef
Ik moet nog zoveel oliebol kopen voor de vakantie maar ik wil gewoon apathisch op de bank liggen terwijl iemand anders alles regelt.
Dat is toch waarom je een man hebt? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 10:07 



 
Profiel   

Dat iemand die ik ken het ondersteuningsplan van haar kind met verstandelijk beperking even deel op Facebook met daarbij hoe trots ze is

Ja heel verstandig om zulke gevoelige informatie te delen.

Ik bedoel maar als ik iets schriftelijk op die manier zou delen ( goed ik ben dan medewerker) maar je krijgt een flinke boete aan je broek.

Maar boven dat is het gewoon erg stom om te doen voor kwetsbare mensen wie weet wie daar misbruik van gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 10:10 



 
Profiel   

Mkango schreef
Urbanus schreef
Ik moet nog zoveel oliebol kopen voor de vakantie maar ik wil gewoon apathisch op de bank liggen terwijl iemand anders alles regelt.
Dat is toch waarom je een man hebt? O:)


Ik wil wel hippe spullen en geen praktische >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 10:22 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Dat iemand die ik ken het ondersteuningsplan van haar kind met verstandelijk beperking even deel op Facebook met daarbij hoe trots ze is

Ja heel verstandig om zulke gevoelige informatie te delen.

Ik bedoel maar als ik iets schriftelijk op die manier zou delen ( goed ik ben dan medewerker) maar je krijgt een flinke boete aan je broek.

Maar boven dat is het gewoon erg stom om te doen voor kwetsbare mensen wie weet wie daar misbruik van gaan maken.


Als er iets is waar ik me elke keer weer over verbaas bij het werken in de zorg zijn het wel de ouders van cliënten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 10:22 



 
Profiel   

We hebben ons verslapen _O-

We zouden zometeen weg moeten, maar m'n vent heeft z'n tijd enorm nodig in de ochtend.

Nouja. Wel lekker geslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 11:10 



 
Profiel   

Suliko schreef
Zebrastreep schreef
Dat iemand die ik ken het ondersteuningsplan van haar kind met verstandelijk beperking even deel op Facebook met daarbij hoe trots ze is

Ja heel verstandig om zulke gevoelige informatie te delen.

Ik bedoel maar als ik iets schriftelijk op die manier zou delen ( goed ik ben dan medewerker) maar je krijgt een flinke boete aan je broek.

Maar boven dat is het gewoon erg stom om te doen voor kwetsbare mensen wie weet wie daar misbruik van gaan maken.


Als er iets is waar ik me elke keer weer over verbaas bij het werken in de zorg zijn het wel de ouders van cliënten. :')


Vertel mij wat := Nu mag ik niet klagen op mijn locatie ik ben ook pber maar de verwanten zijn allemaal heel vriendelijk een aardig. En dat hebben we eigenlijk op onze hele locatie dus dat is wel heel erg prettig.

Op mijn vorige werk waren een aantal waar je wel wat de kriebels van kreeg en je het idee had het nooit goed te doen. Dan zei mijn zorgondernemer destijds altijd maar , dan haal je je kind toch weer op als wij het niet goed doen? Maar dat was dan ook niet de bedoeling :') Vaak hielp dat wel een tijdje

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 11:33 



 
Profiel   

Urbanus schreef
Ik wil wel hippe spullen en geen praktische >;)

Dit heb ik dus nooit begrepen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 11:33 



 
Profiel   

Wat heb je nou aan onpraktische spullen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 11:39 



 
Profiel   

Sintara schreef
Wat heb je nou aan onpraktische spullen :+


Ze zijn hip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:19 



 
Profiel   

Mezelf gestoken met Stanleymes :+ echt gemeen de punt zo mijn hand in en om het af te leren ook in duim

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:34 



 
Profiel   

Owwww....... bloedbad zeker? Zo pijnlijk.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:53 



 
Profiel   

Aan wielrenners die ondanks dat er veel ruimte was toch vloekend dicht langs mijn paard moesten rijden.

Gelukkig is hij braaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:56 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Mezelf gestoken met Stanleymes :+ echt gemeen de punt zo mijn hand in en om het af te leren ook in duim



Auch

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:56 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Urbanus schreef
Ik zit al tijden met een gebeurtenis in mijn hoofd die ik niet kan duiden. En het is 10 jaar terug gebeurd dus ik kan ook niet vragen aan de ander wat het nou was. Dat is raar.

Maar was het een date of was het bijles?

Wat is het volgens jou?


Ja dat weet ik dus echt niet, ik moest er aan denken toen Dr Romano uit E.R. ineens zo op hem leek, met een baard :')

Hij kwam me helpen met een hertentamen, maar wilde dat dus in mijn huis doen, ik moest voor hem koken. Ik kan me herinneren dat ik de hulp nogal waardeloos vond en na het eten wilde hij arm in arm door de stad lopen, zo cringe.

En daarna is hij nooit meer naar college geweest. Einde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 13:03 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Urbanus schreef
Ik wil wel hippe spullen en geen praktische >;)

Dit heb ik dus nooit begrepen :')


Maar kijk hoe leuk:

https://www.hema.nl/wonen-slapen/tuin/b ... lsrc=aw.ds

(alleen dus niet praktisch want heel klein)

https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 00213.html

(ook nog wel praktisch)

Oke strandlakens gewoon besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 13:11 



 
Profiel   

:') die met die watermeloen is wel cute.

Maar ik ben heus een kerel in die dingen, ik koop grijze strandlakens want die kan ik met alles wassen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 13:13 



 
Profiel   

Dat ik nu dat strand laken ook wil en die dit jaar sowieso niet nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 13:14 



 
Profiel   

Vandaag met wedstrijden.
Amazone was vet leuk. Maar de voorlezer daarintegen.
Super onaardig, overdreven en arrogant.
Merkte dat de amazone dit ook echt niet leuk vond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 14:19 



 
Profiel   

Ik wilde vanochtend baantjes zwemmen, de enige sportieve activiteit die met dit weer te doen is.
Zwembad vol. File zwemmen. Borstcrawlers die in mijn auro zwemmen. En kinderen.

En ik was er toen het zwembad open ging.
Zo oliebol dat je, juist als het weer lekker is om te zwemmen, alleen aan het slalommen bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 14:23 



 
Profiel   

Ik erger me aan mijn hooikoorts, ik voel me echt een zombie, kan nauwelijks eten, al dagenlang hoofdpijn %)
Heb tentamens komende weken dus moet toch echt aan de bak -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 14:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 106 van de 501 [ 12515 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen