Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 7 [ 159 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De loedermoeders!

 
Profiel   

Ik ben geen moeder maar hier wat acties van m’n eigen moeder:
Als je liegt groeit er een kabouter muts op je hoofd en ga je krimpen (werkt uitstekend tot ze 6 zijn)
Dat luisterpiet altijd meeluisterd als je ruzie maakt, en je dan geen cadeautjes krijgt

Hier eentje over een studiedag:
Mijn moeder zo: het is studiedag!!! Ik kom om kwart voor acht m’n bed uit, kijkt op de kalender.
“Nee het is pas volgende week!” Wij zo naar school racen. Komen keurig om 10 voor half negen de klas in. Ik vond het echt knap van mezelf dat ik het gehaald :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:21 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Hier geen moeder, maar ik moet wel smakelijk lachen om jullie loedermoederacties. _O-


Hier idem, ik lees stiekem mee en ben verbaast dat loedermoeders verzinnen om dan op de rem te gaan staan... Hebben jullie dat zelf nooit gehad vroeger toen je kind was.
Ik was iets hardleers denk ik, heb geregeld tussen de stoel en achterbank of tussen passagiersstoel en dashboard gezeten. Mam zei altijd: ik waarschuw 1 keer en dat heeft ze altijd waargemaakt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:27 



 
Profiel   

Hutcherson schreef
Daihyo schreef
Hier geen moeder, maar ik moet wel smakelijk lachen om jullie loedermoederacties. _O-


Hier idem, ik lees stiekem mee en ben verbaast dat loedermoeders verzinnen om dan op de rem te gaan staan... Hebben jullie dat zelf nooit gehad vroeger toen je kind was.
Ik was iets hardleers denk ik, heb geregeld tussen de stoel en achterbank of tussen passagiersstoel en dashboard gezeten. Mam zei altijd: ik waarschuw 1 keer en dat heeft ze altijd waargemaakt :')


Ik ben denk ik ouder dan jij, maar in mijn kindertijd hadden auto’s geen gordels achterin of was het nog niet verplicht. Dus hoefden wij ze niet.
Vanaf dat het verplicht werd was ik oud genoeg om in te zien dat het best handig is om ze te dragen.

Mijn ouders waren nog loederiger; wij zaten gerust met 5 op de achterbank zonder gordel, of desnoods in de kofferbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:39 



 

Haha de "remoplossing" }> voor het niet dragen van autogordels!

... :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:43 



 
Profiel   

Ik zeg altijd dat er alcohol in mijn eten (voornamelijk chocolade :P ) of drinken zit als ik niet met mijn dochter wil delen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 20:44 



 
Profiel   

Wij hadden een hele eigenwijze pony. Onze dochter was 7. Pony had de onhebbelijkheid haar hoofd naar beneden toe te doen zodat dochter niks te zeggen had. Dus ik dacht slim 'te zijn en had stro touwtjes aan het bit en het zadel vast gemaakt als anti trek touwtjes. Pony naar de bak, dochter erop. Niet even eerst gecheckt hoe de pony zou reageren. Ging 2 passen goed. Daarna rodeo en dochter vloog eraf. Ze weet het als nu 13 jarige nog precies dus hij komt geregeld voorbij :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:03 



 
Profiel   

Imaginaerum schreef
Ik zeg altijd dat er alcohol in mijn eten (voornamelijk chocolade :P ) of drinken zit als ik niet met mijn dochter wil delen. :')


Ik zeg altijd dat er spruitjes door zitten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:19 



 
Profiel   

Imaginaerum schreef
Ik zeg altijd dat er alcohol in mijn eten (voornamelijk chocolade :P ) of drinken zit als ik niet met mijn dochter wil delen. :')


Haha tot de dag komt dat dochter verteld aan iedereen dat mama altijd alcohol eet/drinkt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:26 



 
Profiel   

Geweldig al deze verhalen.. Fijn dat ik niet de enige loedermoeder ben. :D

Ik kan zo snel niets bedenken, maar zodra er weer iets gebeurt zet ik het in dit topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:45 



 
Profiel   

Oh ik hoor hier echt thuis :D

Oudste was toen 4
Kind: mama die vrouw heeft een baby in haar buik.
Ik: nee meisje die mevrouw heeft geen baby in haar buik.
Kind: mama je kan toch gewoon zeggen dat ze veel te dik is? Dat doe jij toch ook altijd?
Ik: loop rood aan en zeg snel sorry en loop door.

Ik ben mijn kids meerdere keren vergeten van school op te halen of te laat bij sporten.

Ik heb nog veel meer dingen kom ik later wel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:56 



 
Profiel   

Mijn kind van 2 pakte een muntje voor een boodschappenwagen en slikte dat zo door. Zo’n metalen. Als baby slikte hij zelfs niks zomaar door, waarom nu wel?!
Dat werd dus ehbo, foto’s en daarna poep graaien.

Ik was ook eens zo uitgebreid een pot pindakaas aan het bestuderen dat ik niet door had dat mijn kind, dat slechts 20 cm van mij verwijderd zat, uit de winkelwagen kukelde. Gelukkig kon ik hem in de val grijpen waardoor hij op zijn voeten belandde.

Ik ben in 2 jaar 10 jaar ouder geworden en heb nog wel even te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 21:59 



 

Ja ik vind topic zo leuk!!!!
Remactie heel herkenbaar :)

Ik heb 3 kinderen, de oudste ging toen hij 3 was ofzo heel hard liggen krijsen op de grond van de supermarkt, had hem nog gewaarschuwd dat mama dat ook goed kon }:)
Ben ook op de grond gaan liggen en gaan krijsen, was snel over <<)
Nummer 2 had dat gezien en nooit gedaan, nummer 3 word door de andere 2 verteld dat mama dat ook dan doet ~~}>
Blijkbaar indruk gemaakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 22:05 



 
Profiel   

Oh geweldig sommige acties :')

Ik zeg altijd bij te lelijke kleren met drukke print oid dat ze niet in onze wasmachine kunnen. Heel vervelend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 22:19 



 
Profiel   

Hier geen moeder maar een loeder tante:
Paste op mijn tweede neefje, die kreeg voor het slapengaan Brinta met melk, en als hij midden in de nacht wakker werd mocht hij zo een schepje babyvoeding opgelost in fles water. Kind werd wakker, ik met mijn slaaphoofd naar beneden en heerlijk flesje water met Brinta voor hem gemaakt, hij heeft het nog opgedronken ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 22:42 



 
Profiel   

owwww help ik heb echt een erge :')

waren met zoonlief toen ehm net 3 in burgerzoo en dochterlief van ruim halfjaartje op mijn rug.

zoonlief heeft vaak de neiging als het druk is er opeens vandoor weg te schieten en dan zitten zijn oren vol stront :')

dus lopen we op de vlonde bij de giraffen en had hem al paar keer gewaarschuwd, maar daar ging hij dus. ik er achter aan en was het beetje zat dus riep k*t kind O:)
je zag de ouders rond om mij echt geschokt kijken, heb daarna heel hard gezegd kijkt niet zo geschokt dat zeggen jullie zelf ook wel eens alleen jullie durven het niet in het openbaar te zeggen }>

kan er stiekem nog steeds om lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 23:43 



 
Profiel   

Dochter van mijn ex, ze was 6 en kon nog niet zwemmen. Ik had bandjes voor der gehaald en die wilde ze niet om.
Ze wist zeker dat ze kon zwemmen, ik wist zeker van niet.
Ik stond al in het water en mijn ex zei, laat der maar eens springen.
Kind laten springen, ging koppie onder en ik tilde haar er direct weer uit, en of ze de bandjes on wilde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 00:33 



 
Profiel   

Geniaal sommige hiervan! Hier eentje van m’n vader, even voor de duidelijkheid hij zat in Made op de basisschool (Made is een boerendorp): Mijn vader komt uit school en verteld heel blij dat hij een nieuwe kleur heeft geleerd. Oma vraagt “welke dan?”, m’n vader antwoorden: “Raas”. Niet wetend dat dat gewoon boers was voor roze of rose

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 05:38 



 
Profiel   

Deze loedermoeder heeft haar kinderen heel vaak 'zeekip' laten eten. Dat vonden de kinderen heerlijk. Maar ik gaf ze nooit vis hoor, want deze mama wist dat de kinderen dat écht niet lusten
O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 05:52 



 
Profiel   

Ik heb een supermooi verhaal (deze komt niet van mezelf). Ben ook geen loedermoeder.

Een stagiaire in de klas had nogal een eigenwijs zusje wat vaak wegliep. Dus toen in de winkel dreigde haar moeder als ze nog één keer wegliep dat ze een tuigje kreeg met een riem eraan.
Het ergste gedeelte van het verhaal is dat ze ook echt een tuigje met een riem kreeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 05:54 



 
Profiel   

Zelf geen moeder, maar mijn moeder kon er ook wat van. Toen ik klein was vroeg ik een keer waar het blaasje op m’n tong vandaan kwam. Mijn moeder vertelde me toen dat je dat kreeg als je teveel praatte.

Jaaaaren later zaten we samen in de auto en zei ze “wat ben je stil”. “Ja,” zei ik. “Ik heb een blaasje op m’n tong.”

Ze schoot in de lach en vroeg of ik dat nog steeds geloofde. Ik was 17. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 06:12 



 
Profiel   

Ligt eraan hoe oud.Mijn jongste liep ook met 2 jaar aan een tuigje met riem.Woef,woef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 06:15 



 
Profiel   

Hier ook vaak als de kids tv kijken dat ik dan de keuken in loop om stiekem een handje chips of een stukje chocola te pakken. Vervolgens loop ik dan niet nadenkend kauwend de kamer in.
Mamma wat heb jij in de mond?
En broodkorst O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 06:20 



 
Profiel   

Toen ze nog geen klok konden kijken zeggen dat het bedtijd was terwijl ze nog een uur hadden.En de paaseieren die s’morgens thuis gevonden waren s”middags weer verstoppen bij opa en oma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 06:39 



 
Profiel   

Romy1234 schreef
Ja ik vind topic zo leuk!!!!
Remactie heel herkenbaar :)

Ik heb 3 kinderen, de oudste ging toen hij 3 was ofzo heel hard liggen krijsen op de grond van de supermarkt, had hem nog gewaarschuwd dat mama dat ook goed kon }:)
Ben ook op de grond gaan liggen en gaan krijsen, was snel over <<)
Nummer 2 had dat gezien en nooit gedaan, nummer 3 word door de andere 2 verteld dat mama dat ook dan doet ~~}>
Blijkbaar indruk gemaakt



Ooh deze, mijn zoon, toen 2.5, nu 30, in de Ah op de grond liggen en krijsen dat hij snoep wil. Nadat ik had gezegd dat dat niet ging gebeuren bleef hij doorgaan. Ben ik er naast gaan liggen krijsen en trappelen dat hij geen snoep kreeg. Hij staat op, kijkt me verbaasd en vroeg wat doe je nou.
Heeft t ook nooit meer gedaan :') :') _/-\o_
Komt hier ook nog regelmatig in een gesprek voorbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 07:10 



 
Profiel   

geweldig, ik kom niet meer bij :') :') :') :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 07:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 7 [ 159 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen