Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 10:52

Ja wat is daten? Is dat al praten? Dat vind ik niet.

Maar voor mezelf als ik met iemand afspreek en dat is leuk ga ik niet 2 dagen later met weer iemand anders afspreken en dan weer terug naar nr 1 en dan nr 2.

Ik merk wel dat de mannen het heel normaal vinden allemaal door elkaar heen daten/seksen etc. Ook als ze aangeven iets serieus te zoeken.

Happy_Hippie

Berichten: 877
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:09

Zonnetje81 schreef:
Ja wat is daten? Is dat al praten? Dat vind ik niet.

Maar voor mezelf als ik met iemand afspreek en dat is leuk ga ik niet 2 dagen later met weer iemand anders afspreken en dan weer terug naar nr 1 en dan nr 2.

Ik merk wel dat de mannen het heel normaal vinden allemaal door elkaar heen daten/seksen etc. Ook als ze aangeven iets serieus te zoeken.


Dat is voor mij ook echt een no-go inderdaad.
Blijft wel het lastige van een datingapp natuurlijk je weet niet van te voren als je naar rechts swiped met wie je ten eerste al een match heb en laat staan een klik

Muronia

Berichten: 19562
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:29

Ik kan dat niet hoor. Als ik met iemand echt in gesprek ga of ermee ga afspreken dan wil ik diegene beter leren kennen en dat kan en wil ik niet met meerdere mensen tegelijk.

Happy_Hippie

Berichten: 877
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 11:35

Ja dus ik vind het lastig heb ze beide gezegd dat ik met nog 1 iemand een goede klik heb over de app, andersom ben ik bij beide dus de enige :').

Ze zijn beide ook best anders de ene is mentaal echt wat ik zoek in een man, hier heb ik ook veel meer diepgaande gesprekken mee gehad maar wel elke dag app contact.

De ander reageert wat minder/ is wat minder actief met reageren dus dan praat je al snel minder vaak en heb je minder snel langere diepgaande gesprekken maar is ook echt lekker actief enzo ook wel echt totaal iets wat ik zoek en dat heeft de ander weer minder.

Beide ben ik ook echt dezelfde dag mee gaan praten _O- .

Ben er wel mee eens dat je iemand in het echt moet hebben gezien enzo om te weten of het ook wel echt iets is

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:00

Ik zou dan snel afgaan spreken, dan kan je schiften. En wat is praten......met de een heb je veel contact met de ander zijn het korte gesprekken maar met beiden op een diep niveau dat kan ik ook weer niet.

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:15

Ik zou prima met twee tegelijk af kunnen spreken, zolang je met elkaar nog geen afspraken hierover hebt gemaakt. Het leven is te kort voor één date per keer, al helemaal als je toch wel zoekende bent :D Zodra het met één van hen toch wel goed gaat lopen kan je de andere wellicht afkappen, maar voor mij hoef je niet je volledig op een iemand te focussen als je nog niet zeker bent. Dat zou ik ook niet van de ander verwachten.
Overigens heb ik ook geen probleem met polyamorie, dus misschien helpt dat mee.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:40

Ik vind een eerste date ook echt geen rede om gelijk exclusief te zijn nee. Ik heb wel wat meer moeite met poly, ik wil zelf een monogame relatie.

Maar in de fase van elkaar leren kennen en "vibe checken" heb je geen relatie. Je bent pas net een beetje aan het voelen/kijken hoe iemand is. Als je echt een relatie op gaat bouwen met iemand (die grens ligt een beetje bij 5/6x afspreken imo) dan word het ook tijd om het over exclusiviteit en dus toewerkend naar relatie te hebben.

De meeste dates komen niet verder dan 1 date. Soms 2 dates en dan dooft het weer uit. Waarom zou ik mijzelf dan gelijk helemaal binden aan één persoon die ik nog niet ken waarvan ik niet weet of zijn uitgesproken intenties in lijn zijn met zijn acties enz enz. Daar heb je de tijd voor nodig. Gelijk mega de diepte in gaan op eerste en tweede dates vind ik ook bijzonder (laat staan over een app) en doe ik dus niet.

Dus lekker platonisch daten. Ontdekken. Mensen leren kennen. Rustig aan. Geen druk er op. Het gaat zoals het gaat.

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 12:45

Ik vind gewoon een eerste keer afspreken met beiden ook helemaal prima. Zoals bekend bij velen hoeft het niet eens te klikken en is je 'keuze' snel gemaakt.

Ik heb wel eens heel kort gedate met een man die ook met 2 vrouwen tegelijk aan het daten was.
Op zich geen probleem, alleen in dit scenario ging het wel even fout.
Hadden 2 super gezellige dates gehad, en ik vroeg voor een derde.
Hij zei dat hij heel graag wilde, maar bekende toen dat hij ook wel met een ander meisje aan het daten was (geen probleem) en dat hij eerst met haar de tweede date gehad wou hebben voor hij met mij op derde date ging. :+
Toen heb ik het hem heel makkelijk gemaakt. :D Hij zag gelukkig wel in dat het eigenlijk niet zo'n beste situatie was en heeft zichzelf ook voorgenomen dat niet meer zo aan te pakken.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:12

Ik heb ooit een half uur met iemand gepraat die toen ik zei dat ik zo offline ging omdat ik bezoek kreeg direct heel raar begon te doen. Of ik die vriend die langskwam dan ook ging neuken? En dat hij wel verwachtte dat nu hij en ik aan het praten waren ik al mijn andere contacten verbrak, en ook mijn mannelijke vrienden niet meer zou zien zonder 'begeleiding'. Als ik dat niet wilde was ik vast een doorgeneukte slet...

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:44

Vjestagirl schreef:
Ik heb ooit een half uur met iemand gepraat die toen ik zei dat ik zo offline ging omdat ik bezoek kreeg direct heel raar begon te doen. Of ik die vriend die langskwam dan ook ging neuken? En dat hij wel verwachtte dat nu hij en ik aan het praten waren ik al mijn andere contacten verbrak, en ook mijn mannelijke vrienden niet meer zou zien zonder 'begeleiding'. Als ik dat niet wilde was ik vast een doorgeneukte slet...

:= :wow: serieus, hoeveel rode vlaggen zijn dit :')

Zolang het niet serieus is (relatie, afspraken exclusiviteit), chat en date ik met iedereen hoor.
Record was 3 mannen tegelijk daten / friends with benefits .... alleen dat was wel druk qua plannen.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:50

Zo veel rode vlaggen dat China jaloers werd

Happy_Hippie

Berichten: 877
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 13:56

Vjestagirl schreef:
Zo veel rode vlaggen dat China jaloers werd


Dit :') _O-

Heb het iniedergeval gevraagd hoe ze er beide in staan en de ene zegt zelf ook gelukkig van spreek gewoon met ons beide af en dan zien we wel verder :D

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 15:35

Ja dan weet je ook precies welke je wel wil en blijft er niks in je achterhoofd spoken.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 17:53

Vjestagirl schreef:
Ik heb ooit een half uur met iemand gepraat die toen ik zei dat ik zo offline ging omdat ik bezoek kreeg direct heel raar begon te doen. Of ik die vriend die langskwam dan ook ging neuken? En dat hij wel verwachtte dat nu hij en ik aan het praten waren ik al mijn andere contacten verbrak, en ook mijn mannelijke vrienden niet meer zou zien zonder 'begeleiding'. Als ik dat niet wilde was ik vast een doorgeneukte slet...


:')
Ik zou hier zo min mogelijk woorden aan vuil maken eigenlijk.
Doorgeneukt sletje zwaait af! :evaw:

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 18:04

oh, ik heb ook eens zo een vast gehad.
twee daagjes mee gestuurd. De vrijdag belde die me plots. ik was bij mijn paard en nam niet op. stuurde hem even later een berichtje dat ik net thuis was en hoe het ging. Begon die via bericht dat ik een slet was, wss was ik gaan ne*ken, en hele rare dingen. belde die me toen op, (ik nam uiteraard niet meer op), sprak mijn voicemail in dat ik een rotte duif was, een slet, dat heel mijn huis vol met mannen zat die ik ging zuigen en ne*ken etc...

Die heb ik erg snel gerapporteerd en overal geblokkeerd, was ik blij dat ik daarmee nog niet afgesproken had...

_Mir
Berichten: 1358
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 18:16

Een vriend van mij is op zoek naar een serieuze leuke dame leeftijd midden/eind 20/30. :) Hier iemand die interesse heeft?

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 18:43

welke regio?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 19:33

Zonder foto en info valt daar niks over te zeggen :')

Zijn er toch een hoop rare mensen op de wereld met issues. Dat uitschelden is toch wel zo kansloos.

Voorheen zat ik even op badoo. Daar kun je foto's sturen en dan kreeg ik totaal random een dickpic opgestuurd. Toen ik daar wat van zei was ik een preutse muts die hem toch niet aankon :')

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 19:55

_Mir schreef:
Een vriend van mij is op zoek naar een serieuze leuke dame leeftijd midden/eind 20/30. :) Hier iemand die interesse heeft?

Hangt er vanaf welke regio. Heeft hij een kinderwens? Foto? Wat voor type heeft hij?

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 20:55

Over het onderwerp meerdere kandidaten tegelijk daten hangt er denk ik een beetje vanaf hoeveel er 'emotioneel' al is geïnvesteerd. Weken appen en best wel goede gesprekken is een ander verhaal dan iemand net gematcht hebben en gelijk al afspreken. Dat is een andere insteek, andere selectie wijze bijna. En of het eerste kennismaking is met alle partijen of er al meerdere dates gevolgd hebben. Dat zijn allemaal verschillende factoren.

Ik snap wel het punt dat je je misschien meer gesloten opstelt als je toch nog iemand anders ontmoet. Zo van, als dit niks is staat de volgende klaar. Opnieuw hangt dat dus allemaal af hoe de periode ervoor loopt.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 21:17

Ik zie niet hoe je emotioneel kan investeren in iemand over een app. Dan zijn het hooguit jou eigen ideeën, wensen, gedachte, aannames, potentie die je in de ander ziet waar je de "connectie" op bouwt.

Daarom kan het zomaar zijn dat iemand op een app heel leuk kan lijken, maar het irl helemaal verschrikkelijk is en andersom.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 15:24

Ik had vorige week een super leuke eerste date. Vandaag zou onze 2e date zijn. Krijg ik net een lang appje dat hij de date afzegt, want hij is toch nog niet toe aan daten en moet aan zichzelf werken.

Nog voordat ik überhaupt kan reageren ben ik geblokkeerd. Ik snap er helemaal niks van. Gisteren appte hij nog dat hij er naar uit keek om mij weer te zien.

Normaal boeit het me niet zo, maar dit is toch wel erg kwetsend :(

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 16:19

Wat rot Peelie! En ik vind dat direct blokkeren zo flauw en idd kwetsend.

Ik heb dat ook een keer gehad. Paar echt heel leuke dates gehad, maar wel wat twijfels of het echt iets voor de lange termijn zou zijn. We belden echt elke avond minimaal een uur. En paar keer gedate, hij bij mij geweest, ik bij hem...toen belde hij dat het toch teveel was, ook prive bij hem gedoe en dat hij ermee wilde stoppen. Nou prima.
Weken later een appje dat hij me mist en jammer dat er nog zoveel gedoe bij hem prive was...hadden we weer afgesproken.
Hij hier geslapen (niet voor eerst), zegt hij in de ochtend dat hij naar huis moet omdat zijn dochter ziek is en bij hem wil zijn. Ok dat kan. Stuurt hij uurtje later een appje dat het misschien flauw was via de app maar dat hij het hierbij wilde laten. En gelijk geblokkeerd. Echt zooo triest en denigrerend. Prima om niet verder te gaan, maar bespreek dat gewoon...

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 16:24

Dat is ook echt naar ja... ik vind het zo bijzonder dat mensen zo met elkaar kunnen omgaan.

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 16:34

Echt respectloos....