Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 2 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Hoe haal ik dit uit de knoop |
---|
office | |
Eerst de twee losse eindjes leuk strikken dan zie je hoe dat valt.Dan op een kussen ofzo doen en het voorbeeld ernaast houden zodat je de verschillen ziet.Soort puzzelen …
Hij hoeft niet precies hetzelfde als ie maar netjes (aan) sluit. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 04-08-24 14:03 |
_Bonte_ | |
Kan je hem over een kussen heen schuiven zodat deze functioneert als jou romp ? En van daaruit ziet welke niet goed zitten. Mogelijks zit het niet in de knoop maar neem je hem steeds aan de verkeerde draad vast?
|
Geplaatst: 04-08-24 14:11 |
magicmist | |
Nog steeds geen resultaat. Ondanks jullie fijne tips..
|
Geplaatst: 04-08-24 14:18 |
GDG | |
Oh, mijn handen jeuken ook! Maar zo vanaf een foto zou ik je de oplossing niet kunnen geven. Zie wel dat ie echt flink gedraaid zit, dat begint al met het 'V'-tje aan de rechterkant, die moet je goed draaien door de hele bikini er doorheen te halen. Maar ja, dat is vast nog maar het begin.
|
Geplaatst: 04-08-24 14:29 |
ellepel | |
Oh wauw,ja ik ben hier ook altijd heel goed in om uit elkaar te halen haha.
Heerlijk werkje. Kan me ook eindeloos vermaken met rollen stroomdraad uit de knoop halen Succes |
Geplaatst: 04-08-24 14:37 |
Telpeva | |
ellepel schreef Oh wauw,ja ik ben hier ook altijd heel goed in om uit elkaar te halen haha. Heerlijk werkje. Kan me ook eindeloos vermaken met rollen stroomdraad uit de knoop halen Succes En kerstverlichting |
Geplaatst: 04-08-24 14:39 |
Earth | |
Ik heb een keer 2 dagen over het ontwarren van een kite gedaan, heerlijk werk vond ik dat. Dit is een makkie Maar dan zou ik het in handen moeten hebben.
|
Geplaatst: 04-08-24 14:47 |
Bellatrix | |
Ik zou er zwaar gefrustreerd van worden. En ik had hem waarschijnlijk al in de prullenbak gemikt.
|
Geplaatst: 04-08-24 15:18 |
Dorus | |
Ik zou een kussen pakken en een paar knopspelden. Eerst de dubbele V aan de twee zijkanten goed leggen en met knopspelden vast zetten. Die zien er het makkelijkste en het minst in de war uit. En dan daarna stap voor stap de schouderbandjes goed draaien. Als het goed is moet dat kunnen zonder die zijkanten los te maken.
|
Geplaatst: 04-08-24 15:31 |
cursebreaker | |
Ik had dit al lang ritueel verbrand denk ik hahaha. Maar ik moet wel echt lachen om het topic qua reacties. Er is geen middenweg; of mensen denken ‘yes kom maar hier ermee, leuk werkje’ of mensen denken ‘hell no, in de kliko ermee, wat een stress!’
|
Geplaatst: 04-08-24 15:33 |
c_alsemgeest | |
Ik denk meestal eerst dat het een leuk klusje is, om hem daarna ritueel te verbranden
|
Geplaatst: 04-08-24 15:35 |
Sky_As | |
Zo jammer dat je man er niet is. Wat had Ik hem graag met dit ding aan gezien....
|
Geplaatst: 04-08-24 15:43 |
Jolien87 | |
Ik zou een normale bikini kopen.
|
Geplaatst: 04-08-24 15:43 |
Bellatrix | |
Sky_As schreef Zo jammer dat je man er niet is. Wat had Ik hem graag met dit ding aan gezien.... |
Geplaatst: 04-08-24 15:50 |
c_alsemgeest | |
Sky_As schreef Zo jammer dat je man er niet is. Wat had Ik hem graag met dit ding aan gezien.... Ik wil de mijne hier best voor uitlenen |
Geplaatst: 04-08-24 16:12 |
nimbletje | |
Lijkt me een onding om aan te trekken, maar dat uit de knoop halen vind ik heerlijk om te doen
|
Geplaatst: 04-08-24 16:14 |
magicmist | |
Sky_As schreef Zo jammer dat je man er niet is. Wat had Ik hem graag met dit ding aan gezien.... Als ik hem zo ver krijg maak ik een foto |
Geplaatst: 04-08-24 16:28 |
Tazzey | |
Ik ga toch even volgen.
Ik had die bikini echt al lang tegen de muur gegooid. Ik spendeer ieder jaar ook veel tijd om de Twinkly lichtjes keurig om te ruimen na de kerst want ik ben echt niet gezegend met genoeg geduld om die oliebol uit elkaar te halen. |
Geplaatst: 04-08-24 16:40 |
thequeensmum | |
Snap de frustratie
Maar ik vind het wel een onwijs leuke bikini. |
Geplaatst: 04-08-24 17:24 |
germie | |
Dat is gewoon een enkeltje kliko en dan koop je een Speedo sportbadpak er voor in de plaats. Problem solved.
|
Geplaatst: 04-08-24 17:25 |
Shenavallie | |
Muronia schreef Daar heb ik maar 1 oplossing voor... [ [url=m/lc1y5f.png]Afbeelding[/url] ] Ik krijg al stress als ik daar naar kijk Die dus. Of een schaar. Voor dit soort dingen heb ik zo geen geduld. |
Geplaatst: 04-08-24 17:26 |
Celebi | |
Als ik dit zo zie kan dit toch niet zo ingewikkeld (badumtss) zijn dat het een enkeltje kliko wordt?
Mijn vriend haalt ook altijd alles uit de knoop. Ideaal! |
Geplaatst: 04-08-24 17:26 |
Dahlia85 | |
Haha wat een horror! Stel dat dat iedere keer zo is als je hem aan wil haha.
Geen tips, ik heb 0.0 geduld. Wel veel succes |
Geplaatst: 04-08-24 17:48 |
ontherun | |
Dorus schreef Ik zou een kussen pakken en een paar knopspelden. Eerst de dubbele V aan de twee zijkanten goed leggen en met knopspelden vast zetten. Die zien er het makkelijkste en het minst in de war uit. En dan daarna stap voor stap de schouderbandjes goed draaien. Als het goed is moet dat kunnen zonder die zijkanten los te maken. Dit zou ik ook doen, heerlijk zoiets . Voorkant vastzetten recht. Zijkanten goed vastspelden en dan verder werken. Hij is in de knoop geraakt dus hij kan er ook weer uit. Installeer jezelf op de bank, koffie erbij, tv aan, bikini, kussen en kopspelden en gaan met die banaan. |
Geplaatst: 04-08-24 18:00 |
Pandameisje | |
Ik zie dat er genoeg mensen zijn in dit topic die ik dit jaar kan vragen om mijn kerstverlichting uit de knoop te halen
Maar even wat onmogelijk bikini wie bedenkt dit |
Omhoog |
Geplaatst: 04-08-24 19:30 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 2 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Inloggen |