Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 238 van de 340 [ 8500 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 340 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13 |
---|
Zebrastreep | |
xSagan schreef Bovenbuur die denkt dat het dag is en hij gitaar kan spelen. Hij heeft vakantie, ik moet er morgen vroeg uit….. hele avond hoor ik hem niet, waarom altijd dit tijdstip? Geef hem een koptelefoon en een aux kabel. Ik speel nooit zonder koptelefoon gitaar omdat ik de buurt niet lastig wil vallen Plus als het slecht gaat hoeft niemand dat te horen |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-08-24 23:18 |
Kimberley_ | |
Ik heb zoveel baarmoeder/menstruatie-pijn dat ik er van moet huilen
[/quote] Chocolade!!![/quote] Ik heb dus helemaal geen cravings naar chocola of ongezond eten gehad vandaag, omdat de buikpijn zoveel in beslag nam… misschien komt dat morgen nog?! Voor nu lig ik in mijn bed en ga ik snel slapen (poging doen tot).[/quote] Aleve feminax doet hier wonderen... |
Geplaatst: 07-08-24 23:36 |
Polarize | |
Van dat vuurwerk dat je je af gaat vragen of het echt wel vuurwerk is. En altijd rondom deze tijd. Elke keer is mijn hond weer helemaal in de stress
|
Geplaatst: 08-08-24 00:00 |
Nyaleti | |
Daten is zo ingewikkeld. Grr.
|
Geplaatst: 08-08-24 01:11 |
Telpeva | |
Ik wil slapen gisteren heb ik ook maar 3 uur kunnen slapen, ik ben zo moeeee.
Het is te warm |
Geplaatst: 08-08-24 05:03 |
dierenfan | |
Telpeva schreef Ik wil slapen gisteren heb ik ook maar 3 uur kunnen slapen, ik ben zo moeeee. Het is te warm prutsmuts airco dus koel maar hoofd wil niet uit dus helaas ook amper 3 uur geslapen en nu ontbijten. Zo dadelijk maar even zeedijk wandeling doen voor ik ga werken pffff |
Geplaatst: 08-08-24 05:52 |
xSagan | |
Zebrastreep schreef xSagan schreef Bovenbuur die denkt dat het dag is en hij gitaar kan spelen. Hij heeft vakantie, ik moet er morgen vroeg uit….. hele avond hoor ik hem niet, waarom altijd dit tijdstip? Geef hem een koptelefoon en een aux kabel. Ik speel nooit zonder koptelefoon gitaar omdat ik de buurt niet lastig wil vallen Plus als het slecht gaat hoeft niemand dat te horen Dat zitten we serieus te overwegen… nu was het gelukkig om 5 voor elf weer stil en was hij weg. Leek net of dat zijn manier van indrinken was, maar ook dan hoeft niet de hele buurt mee te genieten… (mijn mening dan) xD |
Geplaatst: 08-08-24 06:54 |
daantjuhhh | |
Tancreda4 schreef Marigold schreef Dat is waarom ik met mooi weer op de fiets stap, naar een mooi plekje ergens langs het water fiets en daar wel lekker ga chillen. Echt niet in mn achtertuin. Veel te druk daar met schutting aan schutting plus een hele rij bovenburen op balustrade. Ik kom zelfs zo weinig buiten (hier) dat vandaag een buurman die bovenwoning heeft vroeg of ie mn tuin niet mocht doen in ruil voor gebruik (gezamenlijk met / in overleg met mij) qua zitten/chillen. Ik denk dat ik dat zelfs wel prima vind maar nog even over nadenken qua geen gif, geen egels verjagen, geen honden toegestaan en dergelijke. wat doet een mens in zo’n geval met zo’n vraag. Geen idee dus ik doe ook maar wat.. Ik zou het niet doen, krijg je geheid hommeles van. Ik zou dat ook nooit doen. Zitten hun lekker in jou tuin lawaai te maken tot 11 of 12 ‘s avonds. |
Geplaatst: 08-08-24 06:59 |
Schuur_ | |
Ik zou dat ook nooit doen van die buurman die gebruik mag maken van je tuin.
|
Geplaatst: 08-08-24 07:24 |
deksel | |
Kimberley_ schreef Aleve feminax doet hier wonderen... Ja klopt! Alleen hebben ze die hier niet bij de dichtsbijzijnde supermarkt. Ik heb er voor nu maar paracetamol ingegooid en straks tijdens werk ga ik ergens feminax scoren! |
Geplaatst: 08-08-24 08:11 |
Marcella | |
Of hele duidelijke afspraken maken die ook op papier staan met de buurman.
|
Geplaatst: 08-08-24 08:44 |
_San87_ | |
Net terug van vakantie. Ik moet zo veel wassen en opruimen .
|
Geplaatst: 08-08-24 08:49 |
Suzanne F. | |
_San87_ schreef Net terug van vakantie. Ik moet zo veel wassen en opruimen . Ja dat is altijd de straf van vakantie vind ik. |
Geplaatst: 08-08-24 08:49 |
DuoPenotti | |
deksel schreef Kimberley_ schreef Aleve feminax doet hier wonderen... Ja klopt! Alleen hebben ze die hier niet bij de dichtsbijzijnde supermarkt. Ik heb er voor nu maar paracetamol ingegooid en straks tijdens werk ga ik ergens feminax scoren! In feminax zit niks anders dan in elke andere naproxen verpakking. Namelijk 275 mg naproxennatrium. Marketing 3 keer zo duur https://www.kruidvat.nl/aleve-feminax-t ... /p/2030211 https://www.kruidvat.nl/kruidvat-naprox ... /p/5371871 |
Geplaatst: 08-08-24 08:52 |
denisesilver | |
Voor het eerst sinds tijden echt goed geslapen, ben ik na mijn wekker terug in slaap gevallen. Driekwartier later aan het werk dan normaal
|
Geplaatst: 08-08-24 08:53 |
c_alsemgeest | |
Kimberley_ schreef Aleve feminax doet hier wonderen... Even door deze post een target reclame ergernis Niet naar de post, maar naar de slimme bedrijven die geld willen graaien: Aleve feminax is hetzelfde als gewone aleve/naproxen. Maar reclame en verkoop technisch getarget op menstruatiepijn zodat ze er net iets meer geld voor kunnen vragen. Het magische stofje die de krampen en pijn remt die namelijk gewoon de naproxen. Die werkt inderdaad heel erg goed de menstruatie klachten door de 3 dubbele werking. Pijnstillend, ontstekingsremmend en remmen van de prostaglandines die de kramp veroorzaken. Namelijk: De werkzame stof in dit middel is 275 mg naproxennatrium per tablet. - dus gewoon naproxen De rest zijn vulstoffen die niks doen: De andere stoffen in dit middel zijn microcristallijne cellulose, magnesiumstearaat, polyvinylpyrolidon, talk, polyethyleenglycol 8000, titaandioxide (E171), hypromellose (E464) en indigokarmijn (E132). Dus je kan gewoon de normale aleve nemen, of zelfs nog beter kruidvat huismerk oid, die zelfs iets minder talk en kleurstof bevat. [Edit] zie nu dat DP het ook schreef Maar dan heb je het nu meer uitgewerkt |
Geplaatst: 08-08-24 08:56 |
_San87_ | |
Suzanne F. schreef _San87_ schreef Net terug van vakantie. Ik moet zo veel wassen en opruimen . Ja dat is altijd de straf van vakantie vind ik. Ja, verdorie . Ga zo de eerste lading maar doen. En dan nog even slapen/dutten. Heb geen oog dichtgedaan vannacht . |
Geplaatst: 08-08-24 08:56 |
Sintara | |
Ik ben ook ziek van ongesteld zijn. Gisteren zelfs overgegeven doordat de kramp zo erg was. Gelukkig was ik iets eerder naar huis gegaan waardoor ik het toilet heb gehaald
Mijn vriend had wel heel lief zoete pannenkoeken gemaakt met banaan en aardbeien en chocolade saus dat helpt altijd haha |
Geplaatst: 08-08-24 09:23 |
deksel | |
DuoPenotti schreef Marketing 3 keer zo duur https://www.kruidvat.nl/aleve-feminax-t ... /p/2030211 https://www.kruidvat.nl/kruidvat-naprox ... /p/5371871 Naproxen verkoopt de albert heijn helemaal niet, had er idd nog even naar gekeken. Dus feminax was de grootste kanshebber gisteravond Ik moet zeggen dat mijn buik intapen echt al zo erg veel helpt! |
Geplaatst: 08-08-24 09:26 |
DuoPenotti | |
deksel schreef Naproxen verkoopt de albert heijn helemaal niet, had er idd nog even naar gekeken. Dus feminax was de grootste kanshebber gisteravond Ik moet zeggen dat mijn buik intapen echt al zo erg veel helpt! https://www.ah.nl/zoeken?query=naproxen Ze verkopen het wel (of jouvestiging moet dat niet hebben) alleen de Aleve, net zo duur. Dus dan maakt het niets uit wat je koopt |
Geplaatst: 08-08-24 09:34 |
Shenavallie | |
imaudy schreef Marigold schreef Dat is waarom ik met mooi weer op de fiets stap, naar een mooi plekje ergens langs het water fiets en daar wel lekker ga chillen. Echt niet in mn achtertuin. Veel te druk daar met schutting aan schutting plus een hele rij bovenburen op balustrade. Ik kom zelfs zo weinig buiten (hier) dat vandaag een buurman die bovenwoning heeft vroeg of ie mn tuin niet mocht doen in ruil voor gebruik (gezamenlijk met / in overleg met mij) qua zitten/chillen. Ik denk dat ik dat zelfs wel prima vind maar nog even over nadenken qua geen gif, geen egels verjagen, geen honden toegestaan en dergelijke. wat doet een mens in zo’n geval met zo’n vraag. Geen idee dus ik doe ook maar wat.. Ik zou nee zeggen. Buurman mag natuurlijk wel eens een kopje koffie komen drinken. Je kunt nog zoveel regels opstellen, veel mensen houden zich er toch niet aan. Hier ook een nee. Voor je het weet heb je helemaal niets meer over je eigen tuin te zeggen en zit hij daar werkelijk te pas en te onpas en worden de gemaakte afspraken steeds verder van tafel gedrukt. |
Geplaatst: 08-08-24 09:42 |
Alja | |
Nou dat
Ontzettende inbreuk op je privacy |
Geplaatst: 08-08-24 09:46 |
Polarize | |
DuoPenotti schreef deksel schreef Naproxen verkoopt de albert heijn helemaal niet, had er idd nog even naar gekeken. Dus feminax was de grootste kanshebber gisteravond Ik moet zeggen dat mijn buik intapen echt al zo erg veel helpt! https://www.ah.nl/zoeken?query=naproxen Ze verkopen het wel (of jouvestiging moet dat niet hebben) alleen de Aleve, net zo duur. Dus dan maakt het niets uit wat je koopt Hangt er vanaf of ze het verkopen! Bij mijn ah mogen we niet alle medicijnen verkopen omdat er geen gediplomeerde drogist aanwezig is (of zoiets, weet het niet exact) |
Geplaatst: 08-08-24 09:57 |
DuoPenotti | |
Polarize schreef DuoPenotti schreef https://www.ah.nl/zoeken?query=naproxen Ze verkopen het wel (of jouvestiging moet dat niet hebben) alleen de Aleve, net zo duur. Dus dan maakt het niets uit wat je koopt Hangt er vanaf of ze het verkopen! Bij mijn ah mogen we niet alle medicijnen verkopen omdat er geen gediplomeerde drogist aanwezig is (of zoiets, weet het niet exact) Maar als ze wel fenimax mogen verkopen mogen ze ook andere naproxen verkopen Want dat is precies hetzelfde |
Geplaatst: 08-08-24 09:58 |
zonnebloem18 | |
_San87_ schreef Suzanne F. schreef Ja dat is altijd de straf van vakantie vind ik. Ja, verdorie . Ga zo de eerste lading maar doen. En dan nog even slapen/dutten. Heb geen oog dichtgedaan vannacht . Hierom was ik altijd voor we weer naar huis gaan. 10 euro voor wassen en drogen, maar thuis geen gezeur. Ideaal, gewoon tas uitpakken en in de kast leggen. |
Omhoog |
Geplaatst: 08-08-24 10:14 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 238 van de 340 [ 8500 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 340 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Inloggen |