Poepen op het toilet van een restaurant moet gewoon kunnen
Ja 92%  92%  [ 806 ]
Nee 6%  6%  [ 54 ]
Anders (en dat licht ik graag toe) 1%  1%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 869

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 15 [ 363 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Profiel   

Popstra schreef

TOO MUCH INFOOOOOHHHH :roll:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:18 

Profiel   

Yavanna schreef
Hier in Nld hebben we ook wel leuke opmerkingen ervoor.
Bruine trui breien
( nu zou het niet meer kunnen, maar deze ging onder onze vriendengroep toentertijd nogal eens rond, so don’t blame me ) Kluivert buitenspel zetten
Een oproep uit Darmstad
Ruggengraat verlengen.

Wie kent er nog meer?

Eentje die nog dateert uit de tijd dat het n-woord nog niet als racistisch beschouwd werd: een n e g e r boetseren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:19 

Profiel   

Nou dat in de hand poepen geloof ik niks van. Zal wel voor de views zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:19 

Profiel   

Wat ik het lastigste vind in dit hele verhaal, is dat iemand denkend vanuit zijn eigen ( in mijn ogen beperkte) kader iets vind, en denkt dat hij vervolgens het recht heeft om een ánder dit kader op te leggen. Dat vind ik persoonlijk eigenlijk het grootste "niet kunnen" in dit verhaal..

Fijn voor je vriend dat hij het niet vind kunnen. Poept hij gewoon lekker thuis.

Heeft hij ook geen last van alle mensen die wél op het restaurant toilet poepen, en is de noodzaak van hen "dwingen" dat niet te doen er ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:33 

Profiel   

Anomien schreef
Tegenwoordig is er steeds meer een poep taboe. Vrouwen poepen niet en laten geen scheten.

Hm, ik ervaar dat juist andersom, dat er vroeger meer taboe op was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:42 

Profiel   

Telpeva schreef
Telpeva schreef
Een paar jaar geleden had je zo’n enorm stomme reclame over een over ander spul wat je eerst in je pot gooide en dan gaan poepen en dan zou het niet stinken. Was een reclame met een of andere “ koningin “

Ik ging googlen en ik kwam alvast dit tegen, dit is hem volgens mij niet maar ik kom ook niet op de naam! deze naam vind ik echter ook leuk bedacht, te leuk om niet te delen

Poo-Pourri before you go toilet spray
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... gI36_D_BwE

Gevonden :D

V.I.POO

PS, Quote verkloot[/quote]

Jaa, dat was hem, alleen die reclame al.. Maar volgens mij bestaat het ook niet echt meer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:55 

Profiel   

nevica schreef
Nou dat in de hand poepen geloof ik niks van. Zal wel voor de views zijn.

Met een laag papier op je hand kan ik me t nog wel voorstellen. Maar waarom gooi je dan niet t papier op t water, dan plonst het ook niet zo hard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 23:05 

Profiel   

Als het nog niet gedeeld is hier, voor degenen die bezorgd zijn over het achterlaten van de geur:
Draag altijd een pakje lucifers bij je en brandt kort even een lucifer in het toilet na de boodschap, dit laat de geur verdwijnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 23:30 

Profiel   

Tytonidae schreef
Als het nog niet gedeeld is hier, voor degenen die bezorgd zijn over het achterlaten van de geur:
Draag altijd een pakje lucifers bij je en brandt kort even een lucifer in het toilet na de boodschap, dit laat de geur verdwijnen :)

En dan gaat het brandalarm af... :D _/-\o_ }>
Ik zie het al voor me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 23:59 

Profiel   

Wat ik een paar jaar geleden wel een keer heel erg heb gevonden.
Ik had mijn huisje te koop gezet en de fotograaf kwam foto's maken.
Een oudere man met een wit baardje.
De man gong weg maar draaide zich op het laatste moment om, en vroeg of hij even van het toilet gebruik mocht maken.
Nou ja, geen probleem natuurlijk.
Alleen ik woonde toen in een klein oud huisje en het toilet zat net naast de keuken.
Ik wachtte maar even buiten, totdat de fotograaf wegging na zijn toiletbezoek.
Maar toen ik weer naar binnen ging, een enorme stank, ik rook het in de keuken al %)
Die man had dus zitten poepen, geen luchtverfrisser gebruikt wat er wel stond.
Ik vond het zo walgelijk, die vreemde man die daar had zitten poepen.
Ik heb een halve bus chloor door de wc gespoeld, wc pot grondig schoongemaakt en dat alles weer fris was en elk spoortje van die man verwijderd was.
Dat vond ik dus echt niet kunnen, dat die man dat had gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 00:05 

Profiel   

Wat had hij dan moeten doen, als hij héél nodig moest?

In de tuin?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 06:41 

Profiel   

Hebben wij hier ook eens gehad met een bouwvakker.

Maar jongens, het is maar een geur hoor, dat trekt weer weg. Hij heeft je wc toch niet onder de poep gesmeerd?

Ik kom dan gewoon een tijdje niet op de wc (ook niet as mn eigen man is geweest :'))
En daarna is de geur weer weg. Of je steekt even wat lucifers aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 07:12 

Profiel   

Als het moet, moet het. Ook in een restaurant.

Maar even: ik kan me er niets bij voorstellen dat mensen een hele walm met zich meedragen terug naar de tafel? Dan heb je toch niet goed afgeveegd en handen gewassen enzo?

En hele lagen wc papier als voorbereiding lijkt me ook niet zo een strak plan qua verstoppingen.

Maar ik kan het oogpunt van je vriend best begrijpen, op mijn vorige werk baalde ik er ook van als mensen de sleutel van het toilet kwamen halen omdat ik echt al de meest smerige taferelen ben tegengekomen. Dus bij sommige mensen was dat wel echt met een bang hartje om wat ik er na zou aantreffen. WC moest ook altijd schoon zijn voor de volgende klant dus ik ging dan wel altijd 10min na het terugbrengen van de sleutel even controleren en schoonmaken. Beter ik die er op uit komt dan een andere klant.

Mijn zus heeft een tactiek voor bouwvakkers: zij heeft een gastentoilet en die reserveert ze voor de bouwvakkers, zelf gebruiken ze het toilet boven. Als ze toekomen toont ze de koffie/toilet/lunchplek etc en op het toilet zet ze schoonmaakspullen neer met de boodschap dat ze verwacht dat het hun toilet is tijdens de periode dat ze werken en dat ze het zelf moeten onderhouden. Dit nadat ze een keer dagelijks kon gaan boenen en hier helemaal klaar mee was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 07:35 

Profiel   

Schuur_ schreef
En hele lagen wc papier als voorbereiding lijkt me ook niet zo een strak plan qua verstoppingen.

1 velletje is al voldoende om een plons te voorkomen.

senna21 schreef
Tytonidae schreef

En dan gaat het brandalarm af... :D _/-\o_ }>
Ik zie het al voor me.

De sprinkler. En loop je vervolgens met nat t shirt door het restaurant en weet iedereen wat je gedaan hebt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 07:36 

Profiel   

Mensen kunnen inderdaad wel echt vreselijk vieze dingen uithalen op het toilet. Zie ik op mijn werk ook regelmatig. Zelfs tegen de wanden. Echt hoe dan? Krijg je het dan aan je handen en veeg je dat dan aan de wanden af ofzo? Ik snap gewoon niet hoe je alles onder kan smeren. En het dan dus ook nog niet schoonmaakt. Je kijkt toch als je klaar bent hoe de wc eruit ziet? Er staat altijd wel een pleeborstel en soms zelfs schoonmaakmiddel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 08:45 

Profiel   

Femke_Tweety schreef

In de tuin?

Nee hij had naar een openbaar toilet kunnen gaan. Zo'n 500 meter verderop is bijvoorbeeld een benzinestation met een toilet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 09:06 

Profiel   

Suzanne F. schreef
Mensen kunnen inderdaad wel echt vreselijk vieze dingen uithalen op het toilet. Zie ik op mijn werk ook regelmatig. Zelfs tegen de wanden. Echt hoe dan? Krijg je het dan aan je handen en veeg je dat dan aan de wanden af ofzo? Ik snap gewoon niet hoe je alles onder kan smeren. En het dan dus ook nog niet schoonmaakt. Je kijkt toch als je klaar bent hoe de wc eruit ziet? Er staat altijd wel een pleeborstel en soms zelfs schoonmaakmiddel.

Nou ja, als je op je hand poept om een plons te voorkomen, kan ik mij zulke taferelen nog wel voorstellen :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 09:19 

Profiel   

mika11 schreef
Femke_Tweety schreef

In de tuin?

Nee hij had naar een openbaar toilet kunnen gaan. Zo'n 500 meter verderop is bijvoorbeeld een benzinestation met een toilet.

Dat moet je net weten dat er daar een toilet is. Maar als jij ergens op visite bent, bij mensen die je niet echt goed kent, en je moet echt heel nodig poepen ga je ook naar het dichtstbijzijnde tankstation? Zie het al voor me: sorry moet even naar het toilet, trekt jas aan en komt later terug :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 09:39 

Profiel   

F_Orumster schreef
Schuur_ schreef

1 velletje is al voldoende om een plons te voorkomen.

En als je er 2 neerlegt kan het geheel een drol van type ‘diepzeeduiker’ opvangen en inkapselen, heb je ook geen strepen na doorspoelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 10:11 

Profiel   

Yavanna schreef
Gevonden :D

V.I.POO
[ Video ]
PS, Quote verkloot

Jaa, dat was hem, alleen die reclame al.. Maar volgens mij bestaat het ook niet echt meer :')[/quote]
Deze doet mij zo denken aan een stukje uit de harry Potter boeken waar Fred en George Wemel een Winkel hebben met een advertentie op het raam met deze tekst:

"WHY ARE YOU WORRYING ABOUT YOU-KNOW-WHO?
YOU SHOULD BE WORRYING ABOUT U-NO-POO
THE CONSTIPATION SENSATION THAT'S GRIPPING THE NATION!"

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 10:20 

Profiel   

mika11 schreef
Wat ik een paar jaar geleden wel een keer heel erg heb gevonden.
Ik had mijn huisje te koop gezet en de fotograaf kwam foto's maken.
Een oudere man met een wit baardje.
De man gong weg maar draaide zich op het laatste moment om, en vroeg of hij even van het toilet gebruik mocht maken.
Nou ja, geen probleem natuurlijk.
Alleen ik woonde toen in een klein oud huisje en het toilet zat net naast de keuken.
Ik wachtte maar even buiten, totdat de fotograaf wegging na zijn toiletbezoek.
Maar toen ik weer naar binnen ging, een enorme stank, ik rook het in de keuken al %)
Die man had dus zitten poepen, geen luchtverfrisser gebruikt wat er wel stond.
Ik vond het zo walgelijk, die vreemde man die daar had zitten poepen.
Ik heb een halve bus chloor door de wc gespoeld, wc pot grondig schoongemaakt en dat alles weer fris was en elk spoortje van die man verwijderd was.
Dat vond ik dus echt niet kunnen, dat die man dat had gedaan.

Wie weet had de beste man een darmaandoening en kon hij het echt niet ophouden.
Mensen met darmproblemen worden echt beperkt in hun dagelijkse leven. Je moet als darmpatiënt er continu op bewust zijn of er een toilet in de buurt is.
Het is eigenlijk best sneu dat het zo'n beladen onderwerp is terwijl iedereen kakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 10:34 

Profiel   

Ik heb gelukkig een lijf dat alleen thuis hoeft te poepen. Ik hoef het ook niet op te houden gelukkig, maar als ik moet (in de situatie waar er geen toilet in de buurt is) kan ik het ook ophouden zonder krampen etc.
Ik hoef trouwens ook nooit winden te laten als ik niet op het toilet ben.

Ik heb overigens jaren in de horeca gewerkt en mensen maken er echt een gore bende van. Ik sta er altijd van te kijken hoe mensen het voor elkaar krijgen de stront letterlijk op de muren of vloer te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 10:57 

Profiel   

Blijkbaar zijn er landen waar ze nog steeds het franse systeem gewend zijn - dus hurken over een gat in de vloer.
Die mensen gaan dus ook doodleuk met hun voeten op de bril staan, omdat zij op een wc bril zitten niet kennen. En dan wat slecht mikken et voila, op bril of vloer.

Bij mijn vorige werkgever kwam er een Indiër werken en daarna begonnen er klachten te komen over ranzige mannentoiletten. Het probleem stopte ook toen hij weg was...
Het toen voor het eerst de term 'graflucht' gehoord.

Laatst bijgewerkt door foxy80 op 08-08-24 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 11:12 

Profiel   

foxy80 schreef
Blijkbaar zijn er landen waar ze nog steeds het franse systeem gewend zijn - dus hurken over een gat in de vloer.
Die mensen gaan dus ook doodleuk met hun voeten op de bril staan, omdat zij op een wc bril zitten niet kennen. En dan wat slecht mikken et voila, op bril of vloer.

Bij mijn vorige werkgever kwam er een Indiër werken en daarna begonnen er klachten te komen over ranzige mannentoiletten. Het probleem stopte ook toen hij weg was...

En toch zijn er genoeg Nederlands die ook smerig zijn. Ik heb ook in bijvoorbeeld dorps café's gewerkt waarbij het net zo goed gebeurde.
En dan wil ik nog niet eens praten over vrouwen die ongesteld zijn :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 11:15 

Profiel   

Marije112 schreef
En toch zijn er genoeg Nederlands die ook smerig zijn. Ik heb ook in bijvoorbeeld dorps café's gewerkt waarbij het net zo goed gebeurde.
En dan wil ik nog niet eens praten over vrouwen die ongesteld zijn :x

Is er dan ook geen alcohol in het spel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-24 11:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 15 [ 363 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen