Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 135 van de 141 [ 3520 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 141 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
paasei |
---|
Tazzey | |
Oh wat heerlijk die sneeuwfoto's!
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 08-09-24 15:36 |
Anoniem | |
Als het zo topic-titel-insert warm is, kijk ik graag series die zich in de kou afspelen.
Voor de liefhebber, en zeker een HBO-abo waard : True Detective Eerste en laatste seizoen zijn echt goud. Laatste is koud |
Geplaatst: 08-09-24 20:37 |
black_kelpie | |
Nielojram schreef Als het zo topic-titel-insert warm is, kijk ik graag series die zich in de kou afspelen. Voor de liefhebber, en zeker een HBO-abo waard : True Detective Eerste en laatste seizoen zijn echt goud. Laatste is koud Laatste seizoen kreeg ik het plaatsvervangend koud van inderdaad |
Geplaatst: 08-09-24 20:47 |
nevica | |
Heb hem op de kijklijst gezet. Ondertussen het raam wagenwijd open, stroomt heerlijk frisse lucht binnen hier.
|
Geplaatst: 08-09-24 20:57 |
Tazzey | |
Het eerste seizoen was echt fantastisch, zo’n mooie serie.
De Top Gear Polar special is ook erg leuk. |
Geplaatst: 08-09-24 21:32 |
Supervixen | |
Het is 14 graden nu
|
Geplaatst: 09-09-24 06:38 |
viphorse | |
Zooooo ik zie en voel buiten en dit ziet er goed uit !
|
Geplaatst: 09-09-24 08:20 |
Elisa2 | |
Ik heb de airco maar uitgezet...was lekker afgekoeld naar 20,5 graden vannacht. Heerlijk!
|
Geplaatst: 09-09-24 08:43 |
Eik | |
Ik kijk dan wel eens kerstfilms. Vaak spelen die zich af in plaatsjes vol sneeuw en kou.
Nielojram schreef Als het zo topic-titel-insert warm is, kijk ik graag series die zich in de kou afspelen. Voor de liefhebber, en zeker een HBO-abo waard : True Detective Eerste en laatste seizoen zijn echt goud. Laatste is koud En vandaag is nu al lekker! Op naar nog koudere ochtenden. |
Geplaatst: 09-09-24 08:51 |
Tazzey | |
Supervixen schreef Het is 14 graden nu Vanmorgen hier ook. Ik sliep vannacht nog onder een sprei en ik werd wakker omdat ik het erg koud had. Heerlijk! Het is nu 16 graden, ik heb alles tegen elkaar open. Even de ergste warmte uit de ruimtes zonder airco. En ik heb een trui aan! Ik word ook bijzonder blij van de vooruitzichten voor het einde van de week, 8 graden in de nacht. Acht graden, ik herhaal ACHT graden Mijn innerlijke koukleum doet dansjes. |
Geplaatst: 09-09-24 09:28 |
Tazzey | |
Eik schreef Ik kijk dan wel eens kerstfilms. Vaak spelen die zich af in plaatsjes vol sneeuw en kou. Ik ben zo blij dat ik niet de enige gek ben. Ik speel graag Planter Coaster en bouw dan verder aan mijn winterpark terwijl ik kerstfilms op de achtergrond heb en mijn man verklaard me echt voor gek |
Geplaatst: 09-09-24 09:29 |
cursebreaker | |
Wij hebben de airco nog wel aan gehad, het was toch nog wel wat warm/benauwd maar dat blijft bij ons in huis sowieso lang hangen ook.
Maar ohh heerlijk ja, kerstfilms of series welke zich in koude plekken afspelen - laatste seizoen van true detectives is daar idd echt Perfect voor Kouder kan haast niet hahaha. — En hier ook echt ZO bliijjjj met het weer vanaf nu! Ein-de-lijk! We hadden het er vanochtend met onze zoon nog over dat het weer (winter)jas tijd word met de temperaturen in de ochtend vanaf volgende week ergens.Gotta love it. |
Geplaatst: 09-09-24 10:15 |
Eik | |
Tazzey schreef Eik schreef Ik kijk dan wel eens kerstfilms. Vaak spelen die zich af in plaatsjes vol sneeuw en kou. Ik ben zo blij dat ik niet de enige gek ben. Ik speel graag Planter Coaster en bouw dan verder aan mijn winterpark terwijl ik kerstfilms op de achtergrond heb en mijn man verklaard me echt voor gek Gisteren alweer heerlijk kerstmuziek geluisterd. Zo fijn! Ook lekker hard dus de buren zullen vast raar gekeken hebben, maar daar heb ik maling aan. |
Geplaatst: 09-09-24 11:46 |
Tazzey | |
Ik heb mijn kerst playlist ook al aangehad.
Het is nu echt zo onwijs fijn hier. Binnen 19 graden en buiten 20. Heerlijk een trui aan en kopjes thee bij het werk. |
Geplaatst: 09-09-24 13:49 |
black_kelpie | |
Ik heb dan weer echt een bloedhekel aan kerst en alles wat ermee te maken heeft
Hier is het nu ook heerlijk, al loop ik nog wel steeds in een t-shirtje |
Geplaatst: 09-09-24 13:52 |
DuoPenotti | |
Die trui heb ik ook nog niet aan.
Shirt met lange mouwen. Maar heb heel snel lange mouwen aan. Maar het weer is prima. Net een buitje, maar nu weer de zon, maar niet heet |
Geplaatst: 09-09-24 14:00 |
Tazzey | |
black_kelpie schreef Ik heb dan weer echt een bloedhekel aan kerst en alles wat ermee te maken heeft Hier is het nu ook heerlijk, al loop ik nog wel steeds in een t-shirtje Ma? Ben jij het? Kerst is echt mijn ding. Ik ben daar zo dol op. |
Geplaatst: 09-09-24 14:16 |
Marcella | |
black_kelpie schreef Ik heb dan weer echt een bloedhekel aan kerst en alles wat ermee te maken heeft Idem. Al kom tegenwoordig de familie niet meer echt bij elkaar. |
Geplaatst: 09-09-24 14:32 |
lor1_1984 | |
Ik had altijd een schurfthekel aan de feestdagen.
Vnl om de verplichtingen en stress, altijd wel bijna letterlijk slaande ruzie in de tent en dan een uur later verplicht vrolijk moeten doen vanwege familiebezoek etc. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ze me allemaal de hoogste boom in konden met hun poedersuiker en ben ik gewoon niet meer gegaan. En nu alle stress en verplichtingen eraf zijn en ik zelf bepaal wat ik doe met de feestdagen blijkt het allemaal zo verschrikkelijk niet te zijn. De kerstboom en versieringen gaan in oktober de woonkamer in, overal lichtjes op een zeer subtiele knipperstand, kaarsjes etc. En dan met een dekbed op de bank, pot thee op het rechaud, speculaasbrokken/appeltaart/stroopwafel/choco kruidnoten erbij, lekkere trui/hoodie aan. Uitwaaien met de honden en dan koud geworden het warme huis binnen stappen en lekker op de bank onder een dekbed kruipen met een kop warme chocolademelk. Film/serie op de tv en lekker snug as a bug in a rug relaxen. En heb ik zin om naar mijn ouders of ex te gaan met de feestdagen dan doe ik dat, heb ik eens een jaar geen zin in afspraken dan doe ik lekker niets. Op oudjaarsdag ga ik altijd extra vroeg mijn bed uit voor de lange uitlaatronde om bij de oliebollenkraam om de hoek te eindigen, daarna evt nog naar de supermarkt (met de honden in de hondenbuggy) voor wat laatste boodschappen en dan naar huis, nog een paar uurtjes slapen en rustig aan wakker worden, film/serie kijken en uitgebreid ontbijten. Meestal ga ik eind vd middag naar mijn ex dus dan gooi ik alles wat ik meeneem aan hapjes enzo in de hondenbuggy en lopen we erheen. Als ik thuis blijf dan maak ik wat hapjes, creëer ik wat schuilplaatsen voor de bangste hond en gaan we lekker onder een dekbed op de bank films/series kijken en om middernacht prop ik de honden vol met naturel oliebollen, toastjes, stokbrood, kaasjes en worstjes. Rond 2:30u lopen we de laatste uitlaatronde en dan is het bedtijd en nieuwjaarsdag uitslapen, bijkomen en de restjes van oudjaarsdag eten. |
Geplaatst: 09-09-24 14:48 |
Tazzey | |
Met kerst hebben mijn man en ik echt onze eigen tradities opgebouwd in de loop van de jaren. Na de eerste week van december gaat de kerstboom op en zetten we alle decoraties neer. Meestal beginnen we in de ochtend, moet een van ons nog op een holletje naar tuincentrum of Mediamarkt omdat we weer eens wat vergeten zijn of een stekkerblok nodig hebben. Dan lekker alles gezellig maken en afsluiten in een opgeruimd kersthuis met een pizza en Home Alone.
Mijn broer en gezin komen vaak de week voor kerst gezellig een dagje spelletjes spelen en lekker eten. De kerst zelf is voor ons twee. We doen leuke bordspelletjes, kijken films en hebben lekker eten en hapjes en drankjes. Heerlijk even de tijd voor onszelf. De rest van de familie is een complex verhaal wat er beknopt op neerkomt dat die lekker in hun eigen sop gaar mogen koken. |
Geplaatst: 09-09-24 15:31 |
Supervixen | |
Ik heb vandaag eindelijk eens lesgegeven zonder dat ik me meteen kapot zweette! Zo fijn!
|
Geplaatst: 09-09-24 19:22 |
Tazzey | |
Heerlijk hè Supervixen.
Ik zit nu lekker onder een dekentje met een kopje thee en een goed boek. Buiten is het fris en waait het erg hard, echt genieten dit. |
Geplaatst: 09-09-24 19:34 |
nevica | |
Ik heb nog wel gezweet op het werk hoor, maar dat heb ik tot het kouder is dan 12 graden toch. Ik ben wel helemaal in m'n nopjes met dit donkere, koudere, nattere weer.
|
Geplaatst: 09-09-24 19:47 |
black_kelpie | |
Tazzey schreef Ma? Ben jij het? Ik weet wel vrij zeker dat ik geen kinderen heb, dat moest er nog bij komen zeg Bij mij komt de afkeer van kerst heel ergens anders vandaan, ik laat me al heel lang niet meer in sociale situaties drukken waar ik geen zin in heb. Loeiende wind om het huis, vriezen dat het kraakt, vergroeid met m'n fleecedeken en een boek op de bank, geurkaars aan, kop warme chocomelk, hartstikke fijn. Maar een kerstboom en de rest van die kitsch rotzooi komt er hier niet in |
Geplaatst: 09-09-24 19:59 |
Tazzey | |
Ik snap het wel hoor. Ik heb dat ook lang gehad met sociale situaties. Kerst heb ik altijd wel een beetje afgebakend voor ons maar dat lukte ook niet altijd even goed. Maar sinds een aantal jaren vieren we het lekker zoals wij het willen.
En wat betreft kerst decoraties. Heerlijk, kom maar door. @Nevica, fijn hè dit weer! Ik ben ook helemaal happy. |
Omhoog |
Geplaatst: 09-09-24 20:15 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 135 van de 141 [ 3520 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 141 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Inloggen |