Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 401 van de 417 [ 10422 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 417  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring met vinted

Profiel   

Heeft iemand ervaring met de tracking van homerr die niet wordt geüpdatet?

Ik heb donderdag een pakket op het afleverpunt gebracht. Pakket is gescand en bewijsje meegekregen. Maar de status in Vinted blijft dat het verzendlabel nog open staat.
Als ik nu de trackingcode invul op de site van Homerr staat dat deze niet geldig is ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 12:20 

Profiel   

_Lorette_ schreef
Heel offtopic, maar hebben jullie tips voor (spijker)broekjes die geschikt zijn voor stevige boys? Onze zoon is net 1, loopt nog niet en draagt maat 86/92. Hij verslijt zijn broeken mega hard, dus ik wilde eigenlijk via Vinted wat erbij kopen, maar volgens mij is het meeste spul geschikt voor kindjes die het babyvet al wat kwijt zijn. :+

Gray Label joggers zijn wel van stevige stof. Repose ams, Mini Rodini, Mingo en Tinycottons joggers vallen ook breed en zijn van dikkere stof.

https://www.vinted.nl/items/5036475069- ... inycottons
https://www.vinted.nl/items/4111947530- ... ingbroekje
https://www.vinted.nl/items/4642546589- ... -jogger-2j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 12:31 

Profiel   

Mijn kruiper gaat het beste op tuinbroeken ook, heb ze van allerlei merken. Maar de tuinbroeken zitten breder (bij ons thuis ook nodig :D ) en zijn echt significant dikker dan de reguliere spijkerbroeken.

Hier thuis overigens ook 92 al, dezelfde leeftijd ongeveer. Met (begin) 3 dragen die van mij alweer 104 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 16:21 

Profiel   

Klis schreef
Mijn ‘Voor jou aanbevolen’ is kapot :') krijg al een poosje hele random dingen, van kinderspeelgoed tot kolfapparaten en sieraden waar ik nog nooit naar gekeken heb. Meer mensen last van of ligt dit aan mij _O- ?

Heel stom ja….. spelletjes, boeken, kinderkleding….

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-24 19:13 

Profiel   

Nou, de seizoenswissel is duidelijk bezig, op 1 week 4 winter pj' s verkocht!

En na 3 bezoekjes bij JBC 50 euro op klantenkaart waar ik gelijk sokken voor gekocht heb (moest dan welgeteld 0.5 euro opleggen, pakje van 5 kostte 12.5 euro). Ik moet nog 3 keer terug en dan ben ik alle jbc spul kwijt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 13:56 

Profiel   

foxy80 schreef
Nou, de seizoenswissel is duidelijk bezig, op 1 week 4 winter pj' s verkocht!

En na 3 bezoekjes bij JBC 50 euro op klantenkaart waar ik gelijk sokken voor gekocht heb (moest dan welgeteld 0.5 euro opleggen, pakje van 5 kostte 12.5 euro). Ik moet nog 3 keer terug en dan ben ik alle jbc spul kwijt!

Zie dat er ook echt veel op wordt gezet laatste twee weken. Wel fijn, want ik heb wat aanvulling nodig. Je ziet veel mensen die echt een hele maat wegdoen. Heb het zelf ook gedaan afgelopen week. Veel mensen die dan hele bundels kopen en dan in 1 keer klaar zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:15 

Profiel   

Kan je beter alles in 1 bundel aanbieden of toch losse stuks? Ik zit nog met restant van maatje 92 en 104, maar wel merkjes zoals Paul Smith en Noukie' s.
Heb nog nooit een bundel aangeboden of gekocht, zijn daar wel liefhebbers voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:22 

Profiel   

Ik heb nu net bundels gemaakt van kleine meisjes kleding wil er vanaf en het ligt me in de weg.
Maar euro per artikel en sommige zelfs nog nieuw met kaartje maar ik verkoop ( het nog) niet.

Moet ook zeggen dat ik zelf nooit een bundel koop, bundel het dan liever zelf in de kledingkast van diegene

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:25 

Profiel   

Alja schreef
Moet ook zeggen dat ik zelf nooit een bundel koop, bundel het dan liever zelf in de kledingkast van diegene

Ja dat, ik vind het ook nogal lui als verkoper zijnde om het maar in 1 advertentie te mieteren en ben dan altijd bang dat er veel mindere items tussen zitten. Laat staan dat ik de staat goed kan beoordelen van alle items - maar ja, ik ben maar ik, misschien zijn er wel vintedgebruikers die gemakkelijker zijn voor de juiste prijs, weetikhet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:35 

Profiel   

Ik heb 1x een bundel zomerkleding gekocht. Maar voor jongens bevatten de bundels vaak veel kleding met printjes, teksten etc. Dat is niet onze smaak dus daardoor koop ik ze verder nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:44 

Profiel   

Is heel persoonlijk denk ik, hoe kritisch je bent. De ene persoon wil gewoon een hoop doorsnee kleding waar kind weer mee vooruit kan. En dan heb je zeikerds zoals ik die echt op zijn naar specifieke items en waarvoor in een bundel dan maar 1 of 2 leuke dingen zitten :=

Ik koop gewoon graag dingen die ik echt leuk vind, ook die die kleine echt leuk vindt.
Zit dan niet te wachten op allerlei andere "zooi" dat weer het huis binnenkomt :=

Zelf vind ik het overigens wel lastig bij dingen die we hier als set gebruiken en echt leuk bij elkaar passen. Twijfel dan of ik die er als set op zet of toch apart. Meestal doe ik het apart. Zit nu nog tegen een paar dingen aan te hikken die ik denk ik wel in een set ga plaatsen.

Afgelopen dagen eerst wat andere dingen online gezet en toch alweer voor een paar 100 euro verkocht, gaat echt lekker de laatste 2 weken *\o/* Ik probeer er nu elke dag minstens 3 dingen op te zetten, dan komen we er ook wel uiteindelijk om de hele Vinted kast leeg te krijgen :=

Vanochtend dus ook wat dingen erbij gezet. Ik had net wat dingen met als laatste 2 broekjes geupload.
Was het volgende item aan het neerleggen voor de foto en kreeg een bod op een bundel van 10 artikelen. Ik denk dat tussen te koop zetten en verzenden een uurtje zat, ruimt lekker op zo *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:45 

Profiel   

Iemand ervaring met artikelverificatie?

Ik heb zojuist een tas verkocht, koper heeft gekozen voor artikel verificatie. Ik verzend dan eerst naar Vinted in Duitsland en zij sturen het dan (denk ik) door naar de koper.

En wat als ze daar niet goed herpakken,blijf ik dan toch eindverantwoordelijk?

Ik vind het best een risico. Wat als ze de doos niet goed tapen of weet ik het ..

Ik ben een beetje huiverig en moet ook de bon meesturen. Die hou ik liever zelf achter de hand als bewijsstuk wanneer ze vinden dat het geen echt artikel is oid.

Ik ben in staat om te ontbinden en dan weer 2u te reizen om de tas bij de winkel terug te brengen.

Verras iig nooit meer mijn dochter met een merktas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 15:49 

Profiel   

Ik twijfel ook of in dingen als set erop zet of apart. Heb veel babykleding als set, denk wel dat ik het er zo op zet.

Als ik nu ga uploaden in vakantiemodus en morgen verder ga, komt het er dan in 1x op als nieuw? Of zit er dan verschil in de lijst tussen die 2 groepen kleding zegmaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 16:29 

Profiel   

Geen idee....

Ik denk dat ik die dingen die ik echt bij elkaar vind horen, gewoon als set er op zet en dan komen er vanzelf wel mensen die het eventueel apart willen kopen. Maar dan hebben degenen die juist op een set zitten te azen een wat betere kans :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 17:24 

Profiel   

Ik heb een bloes besteld en er staat al bijna een week dat hij afgehaald kan worden. Ik ben al 3 keer naar het afhaalpunt geweest maar het ligt er niet. Ik heb de verkoper al een bericht gestuurd maar die reageert niet. En ik heb ook al een probleem naar Vinted gemeld.
Ik kreeg geen reactie terug van Vinted en heb het probleem nog een keer bij Vinted gemeld. Ik kreeg een reactie dat ik het al gemeld had en nu krijg ik bericht van Vinted dat ze niets kunnen doen omdat ik op akkoord heb geklikt.
Echt, dit flikken ze mij al voor de tweede keer. Ik heb helemaal niet akkoord gegeven. Ik weet dat de vorige keer het pakket bij een verkeerd afhaalpunt lag en toen zij dat pakket retourneerde dat het op ontvangen stond.
Er gaat echt iets vreselijk fout bij verkeerd geleverde zendingen. En ik krijg alleen nog maar standaard antwoorden. Ben nu mijn geld kwijt en heb geen bloes.
En de klantenservice geeft alleen standaard berichten. Geen mens die mijn klacht echt leest of oppakt.
De klantenservice van Vinted is echt ruk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 18:55 

Profiel   

Mag ik jullie wat vragen ?

Ik heb een bericht gehad van Vinted om mee te doen aan een bepaald live iets
Ik durf er eigenlijk niet teveel over te zeggen maar misschien gaat er bij iemand een belletje rinkelen .
Heeft iemand anders dit bericht ook gehad ?
Via Pb wil ik eventueel wel wat meer zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 19:41 

Profiel   

Klopte het nu dat je vaak ‘s avonds geen homerr meer kon selecteren?

Of kun je dat nog steeds uitzetten als verkoper?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:06 

Profiel   

Nee Homerr kun je niet uitzetten. Maar bestaat voor buitenlandse verkopers geloof ik niet. DHL was degene die steeds verdween.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:08 

Profiel   

Dit is een Nederlandse verkoper. Maar Homerr staat er niet tussen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:11 

Profiel   

Als je een linkje hebt wil ik wel eens kijken wat ik zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:13 

Profiel   

Ik zie nu dat het bij de losse advertenties er wel bij staat.
Maar dit is een kleine bundel baby kleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:35 

Profiel   

Zappa schreef

Ik durf er eigenlijk niet teveel over te zeggen maar misschien gaat er bij iemand een belletje rinkelen .

Heb ik al ook gehad maar ik kan toch geen Engels

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:36 

Profiel   

Saul schreef
Dit is een Nederlandse verkoper. Maar Homerr staat er niet tussen.

Ik heb dat al een paar dagen met een bundel die ik wil kopen.
Kan alleen dhl kiezen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:37 

Profiel   

Hmm das gek. Dan ligt het dus aan de bundel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:45 

Profiel   

Alja schreef
Zappa schreef

Heb ik al ook gehad maar ik kan toch geen Engels

Wat raadselachtig :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 21:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 401 van de 417 [ 10422 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 417  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen