Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 121 [ 3023 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 121  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2024

Profiel   

Nou, ik zit nog volop in de stalk fase en niet in de showcase zoals sommige hier al zijn ;-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:09 

Profiel   

ManonGrr schreef
Oh hier is een autogeur zeker welkom! Mijn auto is een soort kledingkast 2.0, met een mengeling van sportkleding, paarden spullen en eet bakjes _O-

Ik sluit me hierbij aan, mijn auto ligt altijd vol met zaagsel, hooi, stukken kleding etc, dus een geurtje is altijd welkom :j

Wat muziek betreft, ik luister heel breed, van Celine Dion en Shania Twain naar Linkin Park, Mono Inc, Dizzy Mis Lizzy, Alter Bridge etc. Enige genre dat ik eigenlijk niet luister is Hiphop en rap, al is Eminem wel in de playlist :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:24 

Profiel   

Adamootje schreef
Een vogelspin is welkom, wel levend graag en goed en veilig verpakt. De pissebed en vlieg mag je houden, trouwens. :j

Maar... vogelspinnen versturen? Kan dat gewoon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:39 

Profiel   

Ik heb Rituals in mijn auto :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 17:01 

Profiel   

Ik heb toevallig laatst ook weer een rituals voor in de auto gekocht, maar ik ben het ermee eens dat deze snel vervlogen is -O-

Ik zag ook nog iets over muziek, dat is bij mij heel breed, ik luister van alles. Radio staat ook vaak aan, maar het liefst met zo min mogelijk slap gel*l of spelletjes waar je elk kwartier mee dood gegooid word
(Zoals het geluid van Qmusic).
In de auto wissel ik echt van ene zender naar de andere :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 17:26 

Profiel   

Ik heb laatst de Rituals blokje van de auto ingespoten met de body mist van dezelfde geur. (Zit een soort gum in die uitdroogt) Gaat dan weer een tijdje mee.

Ik hem ook al wat voor mijn lootje geshopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 18:22 

Profiel   

Ik heb heel veel leuke ideeën voor m'n lootje. Ben alleen in dubio hoe of wat.
Maar binnenkort maar eens shoppen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 18:37 

Profiel   

Ik heb zojuist een super leuk kaartje gekregen met de vraag naar ons interieur, ik zal morgen een paar foto’s maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 18:51 

Profiel   

justdiesel schreef
Thats_Me schreef
Hier ook liever geen autodeur. Ik vind die dingen vaak stinken. Ik luister meestal radio2 of nu met mijn nieuwere auto naar Spotify in de auto.

Ik vind een deur in de auto toch anders best prettig, waait zo erg als je wat harder rijd anders :+

_O- _O- Ik ga stuk! Geweldige opmerking!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 18:53 

Profiel   

Oeee ik ben echt blij met mijn lootje!! Het grote stalken is begonnen.

Qua autogeurtjes heb ik op dit moment de geuren van rituals. Die vervliegen inderdaad snel. Dus een frisse andere autogeur wil ik altijd proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:05 

Profiel   

Mijn bokt-naam... ik had griep toen ik mij registreerde en liep te niezen als een kat met niesziekte. Ik ben nog niet bijgelezen, dat ga ik nog doen, maar ik heb een rare tijd achter de rug. Sinds 1 september geen laptop meer, die moest ik inleveren toen mijn opdracht afliep, en op de telefoon vind ik niets. Hele hoop gedoe gehad, ga ik niet over zeuren want het is voorbij en per 1 november heb ik een nieuwe werkgever.

Ook heel veel persoonlijke strijd met heel veel verdriet, niet slapen, echt zo gekwetst worden door je zus dat je hart letterlijk pijn doet -O- . Het gaat nu weer redelijk goed (ik heb mijn zus losgelaten want anders ga ik kapot), ik heb weer een laptop en het kan alleen maar beter gaan. Vanaf nu ga ik alle topics waarin ik reageerde bijlezen (dit topic ook, ik ga actief meepraten). Degene die mijn lootje heeft excuus, vanaf nu maak ik het goed.

Ben overigens al wezen shoppen, so leuk !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:07 

Profiel   

Oh dat klinkt echt als een rot tijd zeg. Niet fijn.
Gelukkig dat het wat beter gaat, maar alsnog sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:10 

Profiel   

Hier nog geen kadootjes gekocht, heb wel al wat ideeën. Sowieso begin ik wel graag op tijd met voorbereiden voor de feestdagen. Mijn dochter is 8 jaar en gelooft nog in Sinterklaas, dus dit jaar ook nog de geheimzinnigheid. Vieren nog meer mensen Sinterklaas? Wij doen overigens ook Kerst met kadootjes, maar dan met de andere kant van de familie.

Sterkte hahahatsjoe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:11 

Profiel   

hahahatsjoe schreef
Mijn bokt-naam... ik had griep toen ik mij registreerde en liep te niezen als een kat met niesziekte. Ik ben nog niet bijgelezen, dat ga ik nog doen, maar ik heb een rare tijd achter de rug. Sinds 1 september geen laptop meer, die moest ik inleveren toen mijn opdracht afliep, en op de telefoon vind ik niets. Hele hoop gedoe gehad, ga ik niet over zeuren want het is voorbij en per 1 november heb ik een nieuwe werkgever.

Ook heel veel persoonlijke strijd met heel veel verdriet, niet slapen, echt zo gekwetst worden door je zus dat je hart letterlijk pijn doet -O- . Het gaat nu weer redelijk goed (ik heb mijn zus losgelaten want anders ga ik kapot), ik heb weer een laptop en het kan alleen maar beter gaan. Vanaf nu ga ik alle topics waarin ik reageerde bijlezen (dit topic ook, ik ga actief meepraten). Degene die mijn lootje heeft excuus, vanaf nu maak ik het goed.

Ben overigens al wezen shoppen, so leuk !!!

Dikke knuffel, sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:15 

Profiel   

Fijn om wat van je te horen hahahatsjoe. Klinkt als een pittige tijd, sterkte met alles. :knuffel:

Ik heb vandaag kruidnoten gekocht, ze staan gezellig in mijn Blond Sintpot op de salontafel. Eigenlijk mag ik dat spul van mezelf pas kopen als hij in het land is, maar dit jaar dus stiekem 6 weken eerder. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:17 

Profiel   

mriek1990, Miran, EsmeeRS, Marleen88, bedankt :+:

Muziek: jaren 50, 60, beetje 70. Brook Benton en Elvis Presley, soulmuziek. Heb een soundmaster met pick-up, radio en CD en heb wat elpees en singles. 2e hands Elvis elpees of Brook Benton: geweldig. Mocht je dat willen geven, vraag dan ff een lijstje van wat ik al heb. Ik ben echt mega Elvis fan, heb ook een paar boeken etc. Spulletjes uit die jaren zijn trouwens ook welkom, ik ben gek op dat soort goed. Die lach poppetjes (je hebt ze ook in huilen maar die vind ik niet leuk), die gekke plastic druk dingetjes (bijvoorbeeld wat ik al heb Yogi Bear die dan de gekste bewegingen maakt). De hedendaagse vindt ik dan weer niets, ik heb echt alleen ouwe meuk in huis, als er liefhebbers zijn wil ik wel foto's maken. Zelfgemaakte knuffels of ander zelfgemaakt: geweldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:20 

Profiel   

Van mij ook een dikke knuffel, klinkt als een heftige tijd. :knuffel:

Nu al kruidnoten? Moet zeggen dat ik ze ook al wilde kopen om de pot op het werk te vullen. Helft van de collega's kent het niet, allemaal expats, dan zijn dit soort dingen wel leuk.
Ga dinsdag ook wat cakes bakken vanwege mijn verjaardag, ben ook benieuwd wat ze van stroopwafel cake vinden. :))

Er schoot me nog iets te binnen als tip voor mijn Santa, een gietertje. Heb boven ook planten staan, en het is een stuk makkelijker om daar ook een gieter te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:30 

Profiel   

Dank je wel Neonlight :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:31 

Profiel   

Klinkt heftig hahahatsjoe! Ik vond je vorig jaar een super leuk lootje, dus dat komt voor dit jaar ongetwijfeld goed met jouw sss!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:32 

Profiel   

Wij vieren wel sinterklaas ja. Heerlijk die tijd! Onze zoon krijgt er nog niet echt wat van mee, maar toch leuk om naar de intocht te gaan en cadeautjes te doen.
Vier het ook altijd met vriendinnen en natuurlijk met mijn klas.

Vinden jullie mij trouwens ook raar als ik zeg dat ik geen chocolade pepernoten lust? :o Ik word echt zo vaak zo raar aangekeken als ik dat zeg...maar vind ze ronduit smerig haha. :D

Neonlight wat grappig dat je collega's hebt die dat soort dingen niet kennen. Zijn er meer etenswaren die je ze hebt geleerd? Stroopwafels worden volgens mij wel bijna altijd gewaardeerd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:38 

Profiel   

Heel nitmaal in mijn ogen marieke
Choco pepernoten zijn gewoon vies :j

Sterkte hahahatsjoeh

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:41 

Profiel   

Hier ook geen chocopepernoten fan, los van elkaar wel lekker maar dit koop ik echt nooit voor mezelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:55 

Profiel   

Oh zalig choco pepernoten, vooral de witte die vis ik er altijd als eerste uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:57 

Profiel   

Oeh pepernoten! En chocolade pepernoten <3

Ik ben weer terug van een weekendje Amsterdam! Blij ook mee want echt niet mijn stad.. die drukte, onbeschofte fietsers die je gewoon omver fietsen ook al loop je op een zebrapad.
Nu blijf ik voorlopig thuis hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:57 

Profiel   

Ik heb kruidnoten met witte chocola en kokos gehaald. :9 Gewone kruidnoten zijn zo gewoon. :=

Leuk mriek1990, hier ook Sinterklaas met mijn klas vieren. En vaak gezellig bij schoonzus voor neefje en nichtje die nog jong zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 121 [ 3023 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 121  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen