Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 44 van de 83 [ 2068 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 83 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Stom |
---|
DuoPenotti | |
![]() |
Ik zat er niet bij want heb het niet gemerkt
![]() |
Laatste bericht |
![]() |
Amalarab | |
![]() |
_Karlijn schreef Nee, ze is niet Fries Het is echt heel Fries, tenminste hier hoor ik het veel! Het is netjes bedoeld maar klinkt sociaal onhandig. Dat is dan ook het verschil tussen Randstad en het noorden denk ik? Waar we hier denken: wat een aso’s (directe Hollanders) en ze van ‘ons’ denken: wat achterbaks (omslachtig beleefd) Heel boeiend eigenlijk die grote verschillen in zo’n klein landje. |
![]() |
Amalarab | |
![]() |
Ondertussen vind het (heel erg) stom dat we wolven hebben in NL!
|
![]() |
Picopico | |
![]() |
Ik heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben terwijl het morgen pakjesavond is en vrijdag heb ik een concert
![]() |
![]() |
DuoPenotti | |
![]() |
Stom; verjaardagscadeau voor Ruud verzinnen die nu niet eens jarig is en geen Ruud heet..
![]() Maar wel volgende week een etentje geeft omdat hij veel verjaardagen niet heeft gevierd en dat zo samenvoegt. |
![]() |
MonaLieske | |
![]() |
verootjoo schreef Anomien schreef Auto is een Frans woord en mag je zeker wel uitspreken als Oto. Wij Hollanders maakten er auwtoo van. Maar we zijn toch ook in Nederland ![]() We zeggen toch ook AUtomaat, en AUTOnonomie, AUtocraat en AUtochtoon? Dat noemen we ook geen otomaat, otonomie, otocraat en otochtoon ![]() Wie zijn 'we'? 'We' zeggen in de regio waar ik vandaan kom weldegelijk otomaat of otonomie. En obergine, want want AUbergine klinkt pas echt raar. Ik vind de grote diversiteit in een relatief klein taalgebied juist wel leuk. |
![]() |
rien10 | |
![]() |
DuoPenotti schreef Wat voor auto heeft hij? Erg belangrijk ![]() Een Mercedes. ![]() |
![]() |
rien10 | |
![]() |
DuoPenotti schreef Stom; verjaardagscadeau voor Ruud verzinnen die nu niet eens jarig is en geen Ruud heet.. ![]() Maar wel volgende week een etentje geeft omdat hij veel verjaardagen niet heeft gevierd en dat zo samenvoegt. Ruud is dol op planten. Dus, kom maar door. |
![]() |
hagelslag | |
![]() |
Amalarab schreef Ondertussen vind het (heel erg) stom dat we wolven hebben in NL! Oh mee eens. Ik vind het best creapy. Ja ze hebben ook het recht om te leven. Maar er zijn teveel |
![]() |
Little_Gift | |
![]() |
hagelslag schreef Oh mee eens. Ik vind het best creapy. Ja ze hebben ook het recht om te leven. Maar er zijn teveel Dat vind ik nou van de mens ![]() |
![]() |
Sherivey | |
![]() |
Little_Gift schreef hagelslag schreef Oh mee eens. Ik vind het best creapy. Ja ze hebben ook het recht om te leven. Maar er zijn teveel Dat vind ik nou van de mens ![]() Eens met dat er teveel mensen zijn. ![]() Punt is, wie gaat bij mensen bepalen wie er wel en niet mag leven? En op basis waarvan gaat dat bepaald worden? Want bij dieren is de oplossing vrij simpel (hoe sneu ik het vind), het 'overschot' wordt at random afgeschoten. Dat gaat bij mensen niet gebeuren |
![]() |
_Karlijn | |
![]() |
Sherivey schreef Little_Gift schreef Dat vind ik nou van de mens ![]() Eens met dat er teveel mensen zijn. ![]() Punt is, wie gaat bij mensen bepalen wie er wel en niet mag leven? En op basis waarvan gaat dat bepaald worden? Want bij dieren is de oplossing vrij simpel (hoe sneu ik het vind), het 'overschot' wordt at random afgeschoten. Dat gaat bij mensen niet gebeuren Ik doe dat zelf (ik bedoel niet het overschot afschieten ![]() |
![]() |
Sherivey | |
![]() |
Oh ja, de overbevolking draagt ook zeker bij aan mijn keuze om geen kinderen te willen hoor.
Wat ik vandaag stom vind: het weer. En dat ik me niet top voel terwijl ik een volle dag aan het werk moet. Focussen lukt voor geen meter. ![]() |
![]() |
DuoPenotti | |
![]() |
Ik vind het stom dat ik een tweedehands zadel heb gezien waarvan ik denk dat die heel fijn is.
Maar dat dus niet zeker weet, niet voor mijn paard en niet voor mijzelf. En het is 1,5 uur rijden van huis dus vragen of het gepast mag worden is ook niet zo handig. En de officiële zadelpasser heb ik al 2 keer gecontacteerd betreffende zo'n zadel nieuw, maar die heeft wat moeite met communiceren geloof ik...pfff |
![]() |
Malle_meid | |
![]() |
DuoPenotti schreef Ik vind het stom dat ik een tweedehands zadel heb gezien waarvan ik denk dat die heel fijn is. Maar dat dus niet zeker weet, niet voor mijn paard en niet voor mijzelf. En het is 1,5 uur rijden van huis dus vragen of het gepast mag worden is ook niet zo handig. En de officiële zadelpasser heb ik al 2 keer gecontacteerd betreffende zo'n zadel nieuw, maar die heeft wat moeite met communiceren geloof ik...pfff Kun je het zadel niet gewoon kopen en mocht het niet passen, daarna dan zelf weer tweedehands te koop aanbieden? Ik heb ooit voor een bijrijdpaard een tweedehands dressuurzadel gekocht, aantal jaar mee gereden en daarna heeft het Drunens Ruiterhuis het van mij ingekocht voor 50 euro meer dan ik er zelf voor had betaald. Vond ik best een leuke deal ![]() |
![]() |
DuoPenotti | |
![]() |
Malle_meid schreef DuoPenotti schreef Ik vind het stom dat ik een tweedehands zadel heb gezien waarvan ik denk dat die heel fijn is. Maar dat dus niet zeker weet, niet voor mijn paard en niet voor mijzelf. En het is 1,5 uur rijden van huis dus vragen of het gepast mag worden is ook niet zo handig. En de officiële zadelpasser heb ik al 2 keer gecontacteerd betreffende zo'n zadel nieuw, maar die heeft wat moeite met communiceren geloof ik...pfff Kun je het zadel niet gewoon kopen en mocht het niet passen, daarna dan zelf weer tweedehands te koop aanbieden? Ik heb ooit voor een bijrijdpaard een tweedehands dressuurzadel gekocht, aantal jaar mee gereden en daarna heeft het Drunens Ruiterhuis het van mij ingekocht voor 50 euro meer dan ik er zelf voor had betaald. Vond ik best een leuke deal ![]() Ja zou uiteraard kunnen. Dat heb ik in het verleden ook wel gedaan. Maar dat ging dan om zadels tot € 750. Ik heb het idee dat daar best markt voor is. Daarboven heb ik het idee dat 2e hands niet snel verkoopt. Deze is 1600. Plus het is een minder gangbaar merk. Daarom durf het nu niet aan. |
![]() |
Malle_meid | |
![]() |
DuoPenotti schreef Ja zou uiteraard kunnen. Dat heb ik in het verleden ook wel gedaan. Maar dat ging dan om zadels tot € 750. Ik heb het idee dat daar best markt voor is. Daarboven heb ik het idee dat 2e hands niet snel verkoopt. Deze is 1600. Plus het is een minder gangbaar merk. Daarom durf het nu niet aan. Oh, voor dat bedrag zou ik het denk ik ook niet doen. Bij mij ging het inderdaad om een zadel dat ik voor 750 had overgenomen en voor 800 verkocht. Ik ben er ook een beetje uit, dus weet niet of je een grote ruitersportzaak in de buurt hebt die graag ook tweedehands zadels inkoopt. |
![]() |
DuoPenotti | |
![]() |
Ik heb de zadelpasser die ik probeer hier te krijgen een bericht gestuurd.
OF zij er dan interesse in heeft als het voor mij geen optie is. We gaan het zien ![]() |
![]() |
MizzMontana | |
![]() |
Een vogel die op het raam schijt terwijl je ze net allemaal gewassen hebt
![]() |
![]() |
purny | |
![]() |
MizzMontana schreef Een vogel die op het raam schijt terwijl je ze net allemaal gewassen hebt ![]() Vogels die schijten zijn sowieso stom. Vooral op Jack Sparrow, mijn auto. |
![]() |
fjordjes | |
![]() |
Malle_meid schreef mensen die een gebruikt vaatdoekje IN de wasbak leggen. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je dat zou doen. Dat doet mijn man ook, en ook zeiknat erin laten liggen. Knijp dat ding uit en leg 'm op het aanrecht |
![]() |
black_kelpie | |
![]() |
purny schreef Vogels die schijten zijn sowieso stom. Vooral op Jack Sparrow, mijn auto. Doet ie dat niet zelf? Mussen kunnen flink schijten ![]() Hier vliegen vaak kauwen van een boom achter ons huis naar ons dak. Ik vind het nog knap ook, ze presteren het regelmatig dat ze vlak voor de landing hun lading lossen en dat kletst dan precies mooi tegen mijn slaapkamerraam. Waar ik van de binnenkant niet bij kan ![]() |
![]() |
purny | |
![]() |
Of ze schijten net op je gezeemde ramen, op de dag dat ze net gewassen zijn.
|
![]() |
Telpeva | |
![]() |
MizzMontana schreef Een vogel die op het raam schijt terwijl je ze net allemaal gewassen hebt ![]() purny schreef Vogels die schijten zijn sowieso stom. Vooral op Jack Sparrow, mijn auto. fjordjes schreef Dat doet mijn man ook, en ook zeiknat erin laten liggen. Knijp dat ding uit en leg 'm op het aanrecht Ik ga stuk om deze reacties zo direct na elkaar ![]() |
![]() |
Shenavallie | |
![]() |
MizzMontana schreef Een vogel die op het raam schijt terwijl je ze net allemaal gewassen hebt ![]() Brengt geluk, wordt gezegd, dus hopelijk kun je omdenken. ![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 44 van de 83 [ 2068 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 83 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [LZP] Het leven zonder paarden |
Inloggen |