Ben Ik Bedrogen ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:02

We horen inderdaad maar 1 kant. TS is degen die contact opnam na 10 jaar. Vervolgens spreken ze een heel weekend af na enkele dagen appen en exact 1 skypegesprek. Een heel weekend! Enerzijds weet je dan toch dat ook best dat dat om te vogelen is :D maar ik zou zoiets ook nooit afspreken, gelijk een heel weekend en zonder eigen vervoer.

In dat weekend wat TS als super ervaart gaat die vent al halverwege ervandoor.

Dan weet je het toch al?

Serieus moet je het dan altijd zo op een blaadje uitschrijven ... mss had hij al wel andere signalen gegeven dat het niets werd. Mogelijk hebben ze het contact beide anders ervaren en hadden ze andere verwachtingen.

anjali
Berichten: 15078
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:13

Ja ts,je bent bedrogen,maar zoiets komt helaas ontzettend vaak voor.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:16

Verhaal van de vent is vast zoiets:
Heb ik weer... leuk contact met een vrouwtje van 44, gezellig weekendje weg geweest. Maar nu begint ze me ineens te stalken joh, krijg hele liefdesbrieven en ze laat me niet met rust, ik word er helemaal gek van!
Weet je wat, ik zeg dat ik naar Amerika ga, hoop dat ze me daar met rust laat....Pfff de volgende keer kijk ik wel beter uit, deze was duidelijk wanhopig.......

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:23

Jeetje TS hou de eer lekker aan jezelf en investeer je tijd in iemand die het wel waardeert.
Voor je eigen gemoedsrust is het beter om deze man aan de kant te zetten. hij ziet een vervolgdate blijkbaar niet zitten met jou, dus accepteer dat dan ook gewoon.

Goof

Berichten: 28783
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:30

poes schreef:
Vervolgens spreken ze een heel weekend af na enkele dagen appen en exact 1 skypegesprek. Een heel weekend!


Een heel weekend? Ts is zaterdag al naar huis gegaan, dus meer dan 1 dag was dat niet.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:42

maria1990 schreef:
Jeetje TS hou de eer lekker aan jezelf en investeer je tijd in iemand die het wel waardeert.
Voor je eigen gemoedsrust is het beter om deze man aan de kant te zetten. hij ziet een vervolgdate blijkbaar niet zitten met jou, dus accepteer dat dan ook gewoon.

Denk dat het vooral voor de kerel zijn gemoedsrust beter is....

inkepink

Berichten: 3164
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: randje van twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:45

TS je komt over als iemand met serieuze emotionele problemen....die vent heeft een leuk avondje gehad, waarschijnlijk zn zak lekker leeg en jij je kop vol....kom op zeg Niks meer en niks minder dan een one night stand (voor hem dan..)
Laatst bijgewerkt door Dani op 20-09-18 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval verwijderd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110684
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:53

Billy schreef:
Verhaal van de vent is vast zoiets:
Heb ik weer... leuk contact met een vrouwtje van 44, gezellig weekendje weg geweest. Maar nu begint ze me ineens te stalken joh, krijg hele liefdesbrieven en ze laat me niet met rust, ik word er helemaal gek van!
Weet je wat, ik zeg dat ik naar Amerika ga, hoop dat ze me daar met rust laat....Pfff de volgende keer kijk ik wel beter uit, deze was duidelijk wanhopig.......


Dat gevoel krijg ik ook een beetje na het hele verhaal nogmaals te hebben gelezen.
Ik denk dat hij dit verhaal heeft gebruikt om TS niet direct te kwetsen. Een soort van 'soft dumping' :=

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:00

@Billy,Nou je het zegt,het zou mij niks verbazen. we kennen slechts één kant van het verhaal.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:16

Goof schreef:
poes schreef:
Vervolgens spreken ze een heel weekend af na enkele dagen appen en exact 1 skypegesprek. Een heel weekend!


Een heel weekend? Ts is zaterdag al naar huis gegaan, dus meer dan 1 dag was dat niet.


De afspraak was voor een heel weekend maar hij is dus vroeger vertrokken.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:17

poes schreef:
Goof schreef:


Een heel weekend? Ts is zaterdag al naar huis gegaan, dus meer dan 1 dag was dat niet.


De afspraak was voor een heel weekend maar hij is dus vroeger vertrokken.

Raar he...

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:18

Ik was denk ik ook gaan rennen.

TS, hij vindt jou minder leuk dan jij hem. Lekker laten en hem niet meer appen. Zo maak je je zelf alleen maar minder serieus.

anjali
Berichten: 15078
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:32

Laat hem lekker zitten en ,als je volgend jaar nog niemand hebt,doe dan mee aan Boer zoekt vrouw. Dat zijn voor het merendeel nl. wel mannen met serieuze plannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:33

inkepink schreef:
TS je komt over als iemand met serieuze emotionele problemen....die vent heeft een leuk avondje gehad, waarschijnlijk zn zak lekker leeg en jij je kop vol....kom op zeg Niks meer en niks minder dan een one night stand (voor hem dan..)


En dan toch zo'n verdere reactie plaatsen.

TS, het geeft niet als je moeite mee hebt met hoe het gegaan is maar hou de eer idd aan jezelf, niet meer appen, die tijd kan je in veel leukere dingen steken. :)
Laatst bijgewerkt door Dani op 20-09-18 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval uit quote verwijderd

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:06

Billy schreef:
Verhaal van de vent is vast zoiets:
Heb ik weer... leuk contact met een vrouwtje van 44, gezellig weekendje weg geweest. Maar nu begint ze me ineens te stalken joh, krijg hele liefdesbrieven en ze laat me niet met rust, ik word er helemaal gek van!
Weet je wat, ik zeg dat ik naar Amerika ga, hoop dat ze me daar met rust laat....Pfff de volgende keer kijk ik wel beter uit, deze was duidelijk wanhopig.......


Jeppp, dit dus, eng gewoon die grijpgrage handjes....

( en dat ze dan gaat huilen en haar vriendinnen haar wraakacties aanpraten, get alife, het was een weekend....)

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:11

Gelukkig zit Bokt vol volwassen mensen die het heerlijk vinden om over de TS heen te blijven pissen -O- , mocht ze de bedoelingen van meneer nog niet begrepen hebben.

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:19

Denk dat TS inmiddels wel door heeft wat de algemene mening hier is. Feit is nu eenmaal dat als je in zo'n situatie zit je achteraf - of in dit geval van buitenaf - gezien 'domme' dingen doet. Want zeg nu zelf, geen enkel persoon is ooit overal "boven blijven staan". :)

TS, ik hoop dat je je inmiddels weer wat vrolijker voelt en het kunt laten gaan. Er zijn zat leuke mannen, je komt vanzelf de juiste tegen! Succes ermee!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:21

Liezel1 schreef:
Liefdesverdriet?!
TS is 44 en heeft die kerel 12 dagen gekend....
De eieren in mn koelkast zijn nog langer houdbaar....


:')

Hij had moeten zeggen dat hij chlamydia heeft. Succes verzekerd! Zo ben ik een keer van een volhouder afgekomen die na 3 dates al begon over trouwen! :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:27

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:28

Ik wordt hier toch wel een beetje naar van eigenlijk;

Eerst zit half bokt de ts op te naaien om "wraakacties" te ondernemen en doet ze het wordt ze erop afgerekend.
Wie is er hier nu niet goed bezig dan uiteindelijk? Want dat ze het niet helemaal goed heeft ingeschat en te ver ging in haar emoties was toch iedereen vanaf het begin af aan al duidelijk?

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:29

Ts was verliefd, dan kan je best heftig reageren. Maar idd, ben er wel mee eens, het is duidelijk dat hij er geen toekomst inziet. Geen probleem toch?
Wat ik wel heel kinderachtig vind, en zeker niet van jouw leeftijd is een verzonnen verhaal terug appen. Kom op je bent geen 14 meer....

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:33

Overigens, ik vind het wel heel rot voor de TS. Laat daar geen twijfel over bestaan.

Hij komt over als de gemiddelde internet datende man. Wel de lusten, niet de lasten. De kans dat je een serieus iemand vind in internetland is erg klein. Niet onmogelijk, gewoon heel klein.

In het vervolg gewoon wat voorzichtiger zijn en niet meteen op date 1 het bed in, dan heb je kans dat je de rotte appels uit het mandje kunt weren ;)

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:30

inkepink schreef:
TS je komt over als iemand met serieuze emotionele problemen....die vent heeft een leuk avondje gehad, waarschijnlijk zn zak lekker leeg en jij je kop vol....kom op zeg Niks meer en niks minder dan een one night stand (voor hem dan..)


Ik dacht serieus in begin dat om 15/16 jarige ging :o
Laatst bijgewerkt door Dani op 20-09-18 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval uit quote verwijderd

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:44

Ach niet iedereen is hetzelfde toch en hoeft niet altijd een leeftijd aan vast te zitten om iets op een bepaalde manier zo te voelen en te denken.
Zou saai zijn als we allemaal hetzelfde zijn.
Ik vind eigenlijk wel dat dat soort reacties klaar mogen zijn, na meermaals herhalen snapt iedereen het wel.
Degene die er over doorgaan vind in nu wel een beetje vervelend worden als we dan toch gaan oordelen

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:59

inkepink schreef:
TS je komt over als iemand met serieuze emotionele problemen....die vent heeft een leuk avondje gehad, waarschijnlijk zn zak lekker leeg en jij je kop vol....kom op zeg Niks meer en niks minder dan een one night stand (voor hem dan..)


Zit je zelf niet lekker in je vel dat je iemand zo tot op het bot kleineert en vernedert?

Sommige reacties gaan echt te ver.
Laatst bijgewerkt door Dani op 20-09-18 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval uit quote verwijderd