Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nadia_

Berichten: 2659
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:17

verootjoo schreef:
_Nadia_ schreef:
Met een stel vriendinnen op een hotelkamer na een concert een zooi pizza's bestellen, iedereen betaalde zijn eigen pizza. Komt er even later een andere meid binnen, die ziet de pizza's, eet zich helemaal vol, staat op, en zegt, Bedankt voor t eten, ik ga terug naar mijn eigen kamer, zie jullie morgen.

Wij zaten echt zo van WTF??


Huh? En je kende haar wel?

In zoverre dat het een vriendin van een van mijn vriendinnen was. Maar ze at van alles mee wat op de tafel stond en geen woord over geld. Nu maakte het mij niet uit, ik eet toch geen hele pizza, maar t was behoorlijk onfatsoenlijk

Sintara

Berichten: 7501
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:19

eclair98 schreef:
Ik merk zelf trouwens wel dat ik bij mensen die ik goed ken, makkelijker ben met geld. Laatst met een vriend een mcflurry gehaald, geef hem dan zo 3 euro terug ipv. 2,75. Merken jullie dit dan ook bij jezelf?

ja, ik heb alleen wel een vriendin die blijkbaar al een jaar niks terug betaald =/ Kom ik ook NU al achter xd

eenitraM
Berichten: 10950
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:20

linnnh schreef:
Rebecca schreef:
Een topic naar mijn hart :')

Op de huishoudbeurs jaren terug kon je gratis koffiemelk proberen en meenemen (een pakje ) dan kreeg je een stempel en klaar . Met zijn 4en op stap en we kwamen met ongeveer 16 pakjes koffiemelk thuis :') , 2 handen stempel en dan beide handen de stempel er eventueel weer af wassen :')


Ik moet zeggen dat ik dit niets meer met gierigheid te maken vind hebben.. gewoon écht mega asociaal... :=

Mijn gedachte...

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:25

Supertje schreef:
Hier ook prachtige verhalen over een vriend die intussen redelijk vriend-af is.
Met zijn allen naar de kroeg, uiteraard gewoon een tekening openen aan het begin van de avond, altijd zo gedaan, en is ook nooit een probleem. De 1 komt weleens 10-15 minuten later of eerder binnen dan een ander natuurlijk, maar aan het eind van de avond wordt de rekening gewoon gedeeld. Als iemand veel korter is geweest dan een ander wordt daar rekening mee gehouden, en wordt het bedrag geschat.
Deze gozer hield de hele avond alles bij in zijn telefoon, tot op de cent na. Vaak werd er ook een bittergarnituur oid besteld, hij rekende dan uit hoeveel hij daarvan at, en deelde dat door de totale kosten. Als hij weg ging betaalde hij uiteraard het exacte bedrag wat hij volgens hem verbruikt had. Gek genoeg kwam zijn berekening meestal behoorlijk onder dat van de rest uit.

Deze zelfde vriend was ook een levenslange vriend van mijn broer (vriendschap van 25+ jaar). Jaren geleden is hij als zzper voor het bedrijf van mijn broer gaan werken.
Broer + deze gierigaard zijn/waren onderdeel van een hele hechte vriendengroep, en als er iets verbouwd of geklust moet worden is het motto vele handen maken licht werk. Er zijn er altijd wel een aantal die komen helpen in het weekend. Zo ook toen er een deel aan het huis van mijn broer gebouwd moest worden. Vrienden kwamen helpen, en zo ook de gierige, om de binnenkant af te werken. Was veel werk, dus broer trakteerde degenen die hadden geholpen op een maaltijd in een eetcafé en wat biertjes. Toen ze naar huis gingen kreeg hij van die ene ‘vriend’ Nog even een rekening in handen voor de uren dat hij hem had geholpen met klussen. Toen broer nogal raar opkeek zei de ‘vriend’ dat hij ook de btw wel weg mocht laten, want hij wilde ook wel ‘zwart’ rekenen.....


Oh deze is wel heel erg.. die vriend zag het dus als klus en niet als vriendendienst. Had hij ook niet hoeven meegaan met het bedank etentje.

Aight
Berichten: 3192
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:27

eclair98 schreef:
Ik merk zelf trouwens wel dat ik bij mensen die ik goed ken, makkelijker ben met geld. Laatst met een vriend een mcflurry gehaald, geef hem dan zo 3 euro terug ipv. 2,75. Merken jullie dit dan ook bij jezelf?


Ja lijkt me logisch toch? Ik merk bij mij dat het andersom ook gebeurt namelijk :)

eclair98

Berichten: 11609
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:29

Aight schreef:
eclair98 schreef:
Ik merk zelf trouwens wel dat ik bij mensen die ik goed ken, makkelijker ben met geld. Laatst met een vriend een mcflurry gehaald, geef hem dan zo 3 euro terug ipv. 2,75. Merken jullie dit dan ook bij jezelf?


Ja lijkt me logisch toch? Ik merk bij mij dat het andersom ook gebeurt namelijk :)

Nou ja, lang niet altijd bij sommige vrienden. Ik werk full time terwijl zij studeren en een bijbaantje hebben. Dus dan hebben ze zoiets van: jij hebt geld, betaal jij maar. Ehm, alles bij elkaar, met ov kaart ed, hebben mijn vrienden meer geld dan ik, krijg ik de indruk en dat geven ze soms ook wel toe :')

SharonIndezz
Berichten: 4701
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:33

Keer naar de winkel geweest met een meisje wat ik kende van stage, kwam er bij de kassa achter dat ik 5 ct te kort kwam... zei bijbetaald voor mij, super lief, week naderhand, eh sharon, sorry maar ik krijg nog 5 ct van jou :')

Ik schiet regelmatig wat voor, en ga niet moeilijk doen om 5 ct, nog niet om €5,- haha

Keizerinnnn

Berichten: 1225
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:36

SharonIndezz schreef:
Keer naar de winkel geweest met een meisje wat ik kende van stage, kwam er bij de kassa achter dat ik 5 ct te kort kwam... zei bijbetaald voor mij, super lief, week naderhand, eh sharon, sorry maar ik krijg nog 5 ct van jou :')

Ik schiet regelmatig wat voor, en ga niet moeilijk doen om 5 ct, nog niet om €5,- haha


Krijg daar altijd hele rillingen van! Van dat soort mensen :brr: Ken gelukkig niet zo iemand.

Wel iemand die altijd met mijn eten wilt meeliften maar als ik wat van haar wil dan is het nee dan heb ik straks zelf niks meer -O-

xJurdyWonanx

Berichten: 4055
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:36

Ik zit continue op refresh te duwen, geweldig topic dit. Maar ook sommige te erge acties joh, zou me echt schamen.

Ik ben eigenlijk wel heel makkelijk met geld. De mensen om mij heen ook eigenlijk wel gelukkig. Als iemand iets van mij zou lenen zeg ik meestal al van ach laat maar zitten, maar ik weet ook dat zij mij andersom niet tot op de cent het geld terug zouden vragen.

* Ik ga weer terug in de meelees modus en genieten(?) van jullie verhalen*

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:44

Hilarisch sommige verhaaltjes! _O-

Met kerst gaan we altijd met de hele familie uiteten, zo ook afgelopen kerst. Als laatste nog een rondje koffie/thee. De bediening stond met cappuccino en vroeg voor wie deze was. Mn oma bleef maar roepen ‘ja uh cappuccino, voor wie is die?? Wie heeft er cappuccino besteld?? Totdat m’n nicht vroeg ‘Oma jij had toch cappuccino besteld? Waarop ze antwoordde ‘Ohja das waar ook’. :')

eclair98

Berichten: 11609
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:45

Phoeboe schreef:
Hilarisch sommige verhaaltjes! _O-

Met kerst gaan we altijd met de hele familie uiteten, zo ook afgelopen kerst. Als laatste nog een rondje koffie/thee. De bediening stond met cappuccino en vroeg voor wie deze was. Mn oma bleef maar roepen ‘ja uh cappuccino, voor wie is die?? Wie heeft er cappuccino besteld?? Totdat m’n nicht vroeg ‘Oma jij had toch cappuccino besteld? Waarop ze antwoordde ‘Ohja das waar ook’. :')

Wat is hier heel erg gierig aan? :o?

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:47

linnnh schreef:
Rebecca schreef:
Een topic naar mijn hart :')

Op de huishoudbeurs jaren terug kon je gratis koffiemelk proberen en meenemen (een pakje ) dan kreeg je een stempel en klaar . Met zijn 4en op stap en we kwamen met ongeveer 16 pakjes koffiemelk thuis :') , 2 handen stempel en dan beide handen de stempel er eventueel weer af wassen :')


Ik moet zeggen dat ik dit niets meer met gierigheid te maken vind hebben.. gewoon écht mega asociaal... :=

Wauw dat kan ik idd ook niet hebben.. :n Verpesten voor anderen noem ik dit ook wel..

Dat met geschenk op bruiloft opnoemen is wel heel erg... :oo

Ik kan echt niet zo goed tegen gierige mensen, ben zelf ook heel makkelijk met wat voorschieten of trakteren. Maar dat zijn wel met vrienden die het andersom ook doen. Al kan ik er niet tegen als ik zelf wat moet lenen of iemand mij voor moet schieten :))
Iets besparen probeer ik vaak wel, maar ik ben zeker niet gierig.

@Alpha haha jeetje wat erg _O-

Idd uit eten met anderen die de nodige alcohol naar binnen werkt en je zelf net 2 glaasjes fris drinkt dan word het splitten idd voordelig voor de andere :))

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:48

eclair98 schreef:
Phoeboe schreef:
Hilarisch sommige verhaaltjes! _O-

Met kerst gaan we altijd met de hele familie uiteten, zo ook afgelopen kerst. Als laatste nog een rondje koffie/thee. De bediening stond met cappuccino en vroeg voor wie deze was. Mn oma bleef maar roepen ‘ja uh cappuccino, voor wie is die?? Wie heeft er cappuccino besteld?? Totdat m’n nicht vroeg ‘Oma jij had toch cappuccino besteld? Waarop ze antwoordde ‘Ohja das waar ook’. :')

Wat is hier heel erg gierig aan? :o?


Het kan voor jou misschien niet gierig zijn, maar op het moment was het voor ons heel grappig. Mijn oma was druk in de weer om na te gaan voor wie die cappuccino nou eigenlijk was en zelf totaal vergeten dat zei er één had besteld

Edit: mijn excuses, geloof dat ik het topic verkeerd begrepen heb!! :Y)
Laatst bijgewerkt door Phoeboe op 07-05-18 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:48

Ik ben zelf best gemakkelijk met geld, maar probeer toch gieriger te gaan leven, want ik schiet er wel erg vaak bij in.

Iemand zat in nood, haar paard had even geen stalling. Ze vroeg of hij bij mij in de wei kon. Tuurlijk! Maar ze hadden het niet breed, dus of ze in plaats van in geld in grote hooibalen mocht betalen. Ach in nood, vooruit maar... nooit gehad, beest heeft maanden uit mijn portemonnee gegeten.

Een vriendin die langs komt, en vraagt of ik mee de stad in wil om te winkelen. Ja gezellig! Mooi dan konden we mooi met mijn auto want haar tank was leeg...

Mijn zus die mijn moeder een digitale camera verkoopt van haar werk, voor 100 euro. Bleek een camera van 15 jaar oud te zijn die het niet eens meer deed.. 'nee hoor, dan was hij net kapot gegaan, want hij was prima!'

Weekend weg met vrienden en met elkaar even wat boodschappen halen. Mijn vriend pakt iets van vleeswaren en die vriendin van ons haalt het weer uit het karretje en legt het terug: veel te duur, daar kon hij best een weekendje zonder! :')

Ik ga met 2 vriendinnen naar de sauna, best een eindje rijden. Ik rij, ik betaal op de terugweg de ijsjes uit de macdrive wel even met mijn pinpas. Als we terug zijn krijg ik van 1 vriendin 15 euro in mijn handen gedrukt voor het rijden, de brandstof en ijsjes. Veel te veel zeg ik, niet nodig! Mooi zegt de ander, geeft me een 2 euromunt en stapt uit :')

Nee ik ben er wel anders in geworden. Eerder betaalde en leende ik gerust uit, maar ik krijg het gewoon niet terug. Laatst toevallig iets terug gekregen wat meer dan een jaar geleden uitgeleend was.. ik doe het niet meer..

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:50

Phoeboe schreef:
Hilarisch sommige verhaaltjes! _O-

Met kerst gaan we altijd met de hele familie uiteten, zo ook afgelopen kerst. Als laatste nog een rondje koffie/thee. De bediening stond met cappuccino en vroeg voor wie deze was. Mn oma bleef maar roepen ‘ja uh cappuccino, voor wie is die?? Wie heeft er cappuccino besteld?? Totdat m’n nicht vroeg ‘Oma jij had toch cappuccino besteld? Waarop ze antwoordde ‘Ohja das waar ook’. :')

Wat is hier heel erg gierig aan? :o?[/quote]

Het kan voor jou misschien niet gierig zijn, maar op het moment was het voor ons heel grappig. Mijn oma was druk in de weer om na te gaan voor wie die cappuccino nou eigenlijk was en zelf totaal vergeten dat zei er één had besteld

Edit: mijn excuses, geloof dat ik het topic verkeerd begrepen heb!! :Y)[/quote]

Je weet dat gierig niet grappig betekent toch? :p

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:50

Op TLC is soms ook het programma 'extreme cheapskates' erg leuk! Een man ging koken voor zijn familie of zo (kan het me niet precies meer herinneren) maar zijn groente was wat eetbaar onkruid ergens langs de weg geplukt, hij had een fles wijn in een container gevonden waar nog wat inzat dat hij uiteraad serveerde en dan hij had tenslotte kreeft resten uit de afvalcontainer van een restaurant gehaald en die gekookt! Getverderrie moet er niet aan denken!

Ook nog een leuke aflevering: er was een gezin met een stuk of 10 kinderen en die gingen naar een verjaardag volgens mij. Langs de weg gingen ze op zoek naar overreden dieren!! Hadden ze een haas gevonden en van die vacht had die moeder een tasje gemaakt voor het jarige meisje!! En haar broertje kreeg een konijnenpootje!! Echt te gek voor woorden :+

Tieme
Berichten: 4988
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:52

we kregen van 2 collega's een uitnodiging om samen met hun te vieren dat ze 25 jaar in dienst waren. feestje was in een brasserie. of we wel even ieder 10 euro bij zouden dragen in de kosten van drank en hapjes...

in de thuiszorg: het rook niet bepaald fris bij die mw. wat bleek, ze legde haar volledig vol gezogen incontinentie materiaal op de verwarming te drogen zodat hij nog een keer gebruikt kon worden...

een mw die de hele week lang, 1 washandje gebruikte voor zowel onder als boven.. reden: wassen was duur en zo had ze weinig was.... na het douchen pakte ze vervolgend eerst een droog washandje wat ze over haar lijf haalde om zo de druppels en ergste nattigheid eraf te halen. want, dan werd haar handdoek niet zo nat. die er dsn vervolgens ook gerust 2 weken hing...

een meneer die een pot koffie zette en hem net zolang op warmde tot hij op was. ik kreeg dus koffie die er al 3 dagen stond. zo sterk dat mn haren overeind stonden....
reden: de koffie was duur en zonde om weg te gooien.. meneer bulkte van het geld :')

Faelynn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:55

Ik ken het verhaal vooral van de andere kant, veel mensen vinden mij gierig wat ik soms echt heel vervelend vind om te horen -O-


Reden hier voor is dat al mijn (oude) vrienden zuipen als de malle, roken en heel veel eten. Maar ik drink geen alcohol, ik rook niet, en ben vegetarisch dus maak ook nooit gebruik van het bittergarnituur. Sterker nog, ik drink alleen maar water, ook geen cola of frisdranken, vind die dingen namelijk gewoon niet lekker. In het begin betaalde ik altijd heel braaf mee aan de gezamenlijke rekening, want dit werd toch wel verwacht, maar was soms maar zo €30 tot €50 kwijt.. Aan 1 of misschien 2 glazen water dus.. Uiteindelijk gezegd dat ik liever zelf naar de bar ga en mijn eigen drinken / eten haal en ze mij dus niet in het gezamenlijke rondje mee hoeven te nemen. Ik werd toen heel scheef aan gekeken, ze vonden het niet kunnen en ben uit de groep gezet.. Heb mij er echt heel erg slecht over gevoeld, maar elke week zo veel geld uit geven voor niks was op den duur ook niet leuk meer -O-

De kleine dingen ben ik daar in tegen ook niet moeilijk in, als ik bijvoorbeeld een ijsje ga halen met een vriendin reken ik gerust af voor ons beide, wat maakt die ene euro nou uit.. En weet ook dat zij dat soort dingen ook voor mij zou doen. Beetje geven en nemen denk ik dan :)

Ellen_ov

Berichten: 1329
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:57

Dani199764 schreef:
Ik ken het verhaal vooral van de andere kant, veel mensen vinden mij gierig wat ik soms echt heel vervelend vind om te horen -O-


Reden hier voor is dat al mijn (oude) vrienden zuipen als de malle, roken en heel veel eten. Maar ik drink geen alcohol, ik rook niet, en ben vegetarisch dus maak ook nooit gebruik van het bittergarnituur. Sterker nog, ik drink alleen maar water, ook geen cola of frisdranken, vind die dingen namelijk gewoon niet lekker. In het begin betaalde ik altijd heel braaf mee aan de gezamenlijke rekening, want dit werd toch wel verwacht, maar was soms maar zo €30 tot €50 kwijt.. Aan 1 of misschien 2 glazen water dus.. Uiteindelijk gezegd dat ik liever zelf naar de bar ga en mijn eigen drinken / eten haal en ze mij dus niet in het gezamenlijke rondje mee hoeven te nemen. Ik werd toen heel scheef aan gekeken, ze vonden het niet kunnen en ben uit de groep gezet.. Heb mij er echt heel erg slecht over gevoeld, maar elke week zo veel geld uit geven voor niks was op den duur ook niet leuk meer -O-

De kleine dingen ben ik daar in tegen ook niet moeilijk in, als ik bijvoorbeeld een ijsje ga halen met een vriendin reken ik gerust af voor ons beide, wat maakt die ene euro nou uit.. En weet ook dat zij dat soort dingen ook voor mij zou doen. Beetje geven en nemen denk ik dan :)


zo zeg! dan ben je niet gierig maar heb je gewoon niet zulke leuke vrienden (gehad) :+

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:57

Dit was net na de afschaffing van gratis (plastic) tasjes in winkels.

Mijn moeder had voor €500 aan nieuwe kleding uitgezocht. “Als u er een tasje bij wilt, moet ik €0,05 extra rekeken”. “Laat dan maar”, zegt mijn moeder HAHAHA. Ik lag bijna op de grond van het lachen. Het was in hartje Den Haag, ik vroeg nog aan haar, wil je dan met twee broeken en een riem onder je arm gaan lopen _O- ?

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:58

Citaat:
Je weet dat gierig niet grappig betekent toch? :p


Haha ja, ik vond het ook al zo’n rare benaming voor het topic. Maandag middag, laten we t daarop houden!

Maar in dat geval weet ik nog wel een (goed) verhaaltje. Ik ken iemand die bij een winkel al z’n spullen altijd koopt (zadels, hoofstellen, dekens, etc.), en dat al een aantal jaar dus hij heeft echt al voor heel wat inkomen gezorgd. (Het gaat namelijk om een relatief klein winkeltje). Deze zelfde man kwam hier ook eten met zo’n 20/30 man. Allemaal leuk en gezellig, totdat ze uiteindelijk weggingen... Of ze nog even €0,50 wilden afrekenen voor de extra mayonaise.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:59

@Dani, ik snap dat je niet mee wil betalen als jezelf maar 2 glaasjes water hebt gedronken.. Maar water?? Is dat niet te saai?! Je leeft maar een keer meissie, geniet er dan ook van!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110919
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 16:02

n_love_qwert schreef:
@Dani, ik snap dat je niet mee wil betalen als jezelf maar 2 glaasjes water hebt gedronken.. Maar water?? Is dat niet te saai?! Je leeft maar een keer meissie, geniet er dan ook van!!


Wat is er mis met water? Ik drink eigenlijk alleen maar water of thee (en dat is ook water :+ ). Dat vind ik gewoon het lekkerste.
Je hoeft toch niet per sé iets anders te drinken om te genieten van het leven?

Laurora

Berichten: 2658
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 16:03

Oh, er schiet me er nog een binnen!
Ik had een vriendin die beugelriemen nodig had. Had ze via fb een afspraak gemaakt voor 2e hands beugelriemen. Ze had niet echt vervoer geregeld, maar ik zou mee gaan naar haar bijrijdpaard en we zouden met mijn auto gaan. Dus op moment van vertrek laat ze me weten dat we nog even een omweg van ruim 20km moesten maken voor die beugelriemen. Nouja, oke dan, doen we.
Was die persoon die die beugelriemen verkocht niet thuis |o
Heel toevallig wist ik vlakbij een winkeltje te zitten die dat soort dingen soms wel in huis heeft, dus wij daarheen.
Daar hadden ze wel beugelriemen, maar alleen incl. Beugels.
50 euro waren die, maar ze moest en zou ze hebben. Of ik ze dan even kon voorschieten. Nouja oke dat had ik toevallig nog wel in mn portemonnee zitten. Ik dacht nog wel "joh wat duur voor een stel merkloze beugels + riemen, dat zou ik er nooit voor neerleggen"

Paar dagen later krijg ik een appje, dat ze eigenlijk geen geld had om me terug te betalen, dus dat ik die beugelriemen en beugels dan maar moest houden.
Ik had echt zoiets van wtf, je moest die dingen zelf persé hebben en dan moet ik ze maar overnemen omdat je er geen geld voor hebt? :?
Als ik die dingen nou nog eens echt nodig had was het wat anders geweest, maar ik had gewoon prima beugels en dito riemen. :')

Marjo

Berichten: 37342
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 16:03

Cayenne schreef:
n_love_qwert schreef:
@Dani, ik snap dat je niet mee wil betalen als jezelf maar 2 glaasjes water hebt gedronken.. Maar water?? Is dat niet te saai?! Je leeft maar een keer meissie, geniet er dan ook van!!


Wat is er mis met water? Ik drink eigenlijk alleen maar water of thee (en dat is ook water :+ ). Dat vind ik gewoon het lekkerste.
Je hoeft toch niet per sé iets anders te drinken om te genieten van het leven?

Ik drink ook regelmatig water bij het eten. Maximaal 2 "ongezonde" drankjes en dan schakel ik over op water :P