Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 30373
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 12:39

Siggislief schreef:
Gisteravond hoofdpijn, en op tijd naar bed gegaan zo dat het hopelijk vandaag weg/over zou zijn..
Daar heb ik mij dik in vergist, heb nu nog hoofdpijn en hartstikke moe. Straks nog maar even op bed gaan liggen denk ik.

En gisteravond ook mijn 1e nachtje gehad met de anti knarsbitje wezen slapen, wat een hel zeg.
Wel geslapen maar niet heeeeul lekker moet ik zeggen. -O-

:knuffel:


pjer schreef:
Dat we gisteren met 100.000 euro overboden zijn op een huis. Leuk voor de verkopers hoor, die gun ik het wel. Maar als je zoveel kunt overbieden, ga dan gewoon in een duurdere prijsklasse kijken zeg.

edit: het winnende bod was dus 125.000 boven de vraagprijs.... echt zot.

oh wat zuur, dat verwacht je ook niet -O-

Suzanne F.

Berichten: 49554
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 12:40

pjer schreef:
Dat we gisteren met 100.000 euro overboden zijn op een huis. Leuk voor de verkopers hoor, die gun ik het wel. Maar als je zoveel kunt overbieden, ga dan gewoon in een duurdere prijsklasse kijken zeg.

edit: het winnende bod was dus 125.000 boven de vraagprijs.... echt zot.


Whaaat? Op wat voor vraagprijs dan? Niet normaal.

Nyaleti

Berichten: 6345
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 14:08

Moet binnekort weer een week op katten passen in een ranzig huis (begint echt wel richting hoarder te gaan). Not my cup of tea dus als ik het daar wil volhouden moet het schoner zijn. Heb ik ook gewoon gezegd tegen die vriendin.
Vandaag heb ik opruim woede dus ik app haar om te komen helpen met schoonmaken.
Ze hebben letterlijk 2 waterkokers staan. Want eentje is voor de thee enzo, gewoon een goede. De andere gebruiken ze alleen voor de kruik? Want daar doen ze geen vers water in maar telkens hetzelfde water wat al uit de kruik komt.. besparen ofzo? Maar die 2e waterkoker mag dus absoluut niet weg.
Vind dit zo bizar en gezien de rest van het huis ook wel een klein beetje 'zorgwekkend' eigenlijk.

Dat je geld bespaard door een opgeruimd huis, zodat je kan zien wat je hebt staan, zien ze dan weer niet. Iets met 5 open flessen Makeup reiniger, 8 deo flessen... In de woonkamer. Want ze heeft geen plek voor een voorraad kastje (want die ligt ook al vol met veeeeel meuk..)

:=

Jessix

Berichten: 16508
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 14:09

Aan de boze buurvrouw die verhaal kwam halen waarom ik haar kinderen uit mijn bos wegstuur met lucifers. |o

Siggislief

Berichten: 14110
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 14:11

Net een uurtje geslapen, ben nog moe en nog steeds hoofdpijn.

Zometeen maar even verplaatsen naar het bad voor ontspanning.

fjordjes

Berichten: 12087
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 15:43

Afbeelding
Dit ding was m'n auto in gevlogen en kwam ik onderweg achter.. Brrr hele tijd in de gaten houden want kon thuis pas stoppen om m eruit te laten

Zebrastreep

Berichten: 9860
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 16:27

Het is al zo'n vervelende dag laat ik mijn telefoon ook nog vallen met het beeldscherm naar beneden toe. Dikke kras en een puntje erin. Zucht dat had ook wel even een dag mogen wachten.

MARenAMY

Berichten: 130
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 16:30

Ik erger me soms echt aan penny’s (ja, ja ik weet het, ik ben er zelf ooit ook 1 geweest :+ :o )
Dan ben ik gewoon even met mijn paard bezig, komt er zo’n penny de box binnen gesprongen (waar mijn paard zich kapot van schrikt) loopt ze naar m’n poetskist pakt een borstel en zegt ze; Zal ik even helpen?

Dat ging ongeveer zo:

Penny: (komt binnen gesprongen) Zal ik even helpen? Ik weet namelijk precies hoe je een paard goed moet poetsen.

Ik: Nou nee liever niet, want mijn paard trapt en bijt bij onverwachte bewegingen dus dat lijkt me niet zo verstandig.

Penny: Oh, maakt niet uit! Daar heb ik “heeeeeeel veel” ervaring mee.

Ik: Best

Dus toen wou die penny mijn paard poetsen, en ik had haar gewaarschuwd, maar goed, ze had daar dus “heel veel” ervaring mee.
Paard had toen ze begon haar oren in de nek, omdat ze gelijk grondig haar buik begon te poetsen (als mijn paard iets vervelend vind is dat het wel), maar daar lette onze penny dus niet op. Toen haalde paard uiteindelijk naar haar uit met haar achterbeen. Niet op een gevaarlijke manier, maar wel om even duidelijk te maken dat ze moest oppassen, nou dat was genoeg! Penny gooide de borstel neer en rende de stal uit.

Later kwam ze stoer teruglopen en zei ze dat ze even heel nodig naar de wc moest.
Toen vroeg ik haar of ze nog verder wilde helpen poetsen, maar toen zei ze dat ze werd opgehaald en dat ze daarom niet meer kon helpen _/-\o_
Drie keer raden wie ik 3 kwartier later met een paar vriendinnetjes zag lopen om de manege?
De penny :+ :') _/-\o_

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 16:46

Ik heb hierbij toch echt meteen de uitroep uit “Toen was geluk heel gewoon” in mijn hoofd: “Weet je wat dit betekent, ( wijzende vinger) DER UITTT!!

Nee is nee punt uit.

Ik ging net naar de bovenburen. Heb even duidelijk gemaakt dat ik het niet zo waardeer dat er emmers water naar beneden worden gegooid waardoor mijn balkon en spullen zeiknat en vies zijn.

hagelslag
Berichten: 9250
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 17:08

Ik moet een oerwoud trimmen.....Afbeelding

8Eveline

Berichten: 3225
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 17:59

MarlindeRooz schreef:
De badkamer roept mij “maak mij schoooooon”. Ugh. -O-

Dan wordt het wel tijd als het al begint te roepen :D

wyoming

Berichten: 2522
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 18:05

Mijn intercom doet het weer niet.

Berdien

Berichten: 64593
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 18:40

Mijn vriend is zoooo eigenwijs. Hartstikke ziek maar hij moet en zal vanavond koken. Staat met koorts in de pannen te roeren :x

Britta31

Berichten: 13206
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 19:25

Op pad om te wandelen.Honden mee en een half uurtje rijden.Zijn we 1 flexlijn vergeten :( Gelukkig op kunnen lossen door de autogordeltjes van de honden aan elkaar vast te knopen.

Roodvos

Berichten: 6743
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 19:43

hagelslag schreef:
Ik moet een oerwoud trimmen.....[ [url=m/9cMajq.jpg]Afbeelding[/url] ]

+:)+ goed bezig
Ik heb ook (minstens) zo'n oerwoud, maar mijn zitmaaier wilde niet starten -O- .
Hangt nu aan de acculader, morgen weer proberen.

Schuur_

Berichten: 4925
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 19:47

Dat als iets me niet lukt ik ga huilen van frustratie en boosheid maar dat mensen dat niet begrijpen. Krijg je een heel lief antwoord 'dat is toch niks om verdriet over te hebben'. HET IS OOK GEEN VERDRIET! Ik ben gewoon ontzettend gefrustreerd dat het me niet lukt door mijn eigen lichamelijke tekortkomingen.

Ik moet er gewoon even doorheen en een manier zoeken dat het me wel lukt. Maar al dat medeleven laat me nog ongemakkelijker voelen. Ik ben gewoon boos. Sommige mensen schoppen tegen iets maar ik jank. :+ Zou het ook liever anders zien maar ja, ik ga gewoon huilen.

hagelslag
Berichten: 9250
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 19:56

Roodvos schreef:
hagelslag schreef:
Ik moet een oerwoud trimmen.....[ [url=m/9cMajq.jpg]Afbeelding[/url] ]

+:)+ goed bezig
Ik heb ook (minstens) zo'n oerwoud, maar mijn zitmaaier wilde niet starten -O- .
Hangt nu aan de acculader, morgen weer proberen.

Ik ben bijna 2 uur aan t maaien geweest _O-
Maargoed.... t ziet er weer fatsoenlijk uit.
Na een half rondje moest ik de bak steeds alweer legen.

Succes morgen. Hier word grasmaaien op zondag door de buren echt niet gewaardeerd

Froukje_J

Berichten: 2235
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 20:48

Aan de dokterswacht...sorry mensen maar ik bel niet voor niks...
Operatiewond pus en koorts B-) maar wat is uw hulpvraag?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 20:52

8Eveline schreef:
MarlindeRooz schreef:
De badkamer roept mij “maak mij schoooooon”. Ugh. -O-

Dan wordt het wel tijd als het al begint te roepen :D

Het was ook hoog tijd. Maar hij is nu weer lekker schoon! :D

maralyn

Berichten: 10485
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 20:57

Schuur_ schreef:
Dat als iets me niet lukt ik ga huilen van frustratie en boosheid maar dat mensen dat niet begrijpen. Krijg je een heel lief antwoord 'dat is toch niks om verdriet over te hebben'. HET IS OOK GEEN VERDRIET! Ik ben gewoon ontzettend gefrustreerd dat het me niet lukt door mijn eigen lichamelijke tekortkomingen.

Ik moet er gewoon even doorheen en een manier zoeken dat het me wel lukt. Maar al dat medeleven laat me nog ongemakkelijker voelen. Ik ben gewoon boos. Sommige mensen schoppen tegen iets maar ik jank. :+ Zou het ook liever anders zien maar ja, ik ga gewoon huilen.


"Ik gooi tranen eruit, omdat iemand vermoorden verboden is." :') werd wel eens gezegd.

Maar hier aan de prednison...
Man heeft bijwerking.
Man is heeeeeel chagrijnig en boos.
En heeeeel erg in de slachtofferrol.
Blij als dit klaar is.
Arme man. -O-

Zebrastreep

Berichten: 9860
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 21:24

Favo collega ziek net nu we samen afscheid zouden nemen van iemand. Had die collega er graag bij willen hebben maar het is niet anders.

De afgelopen weken zijn nogal een rollercoaster geweest en het is dan fijn om iemand naast je te hebben staan die je zoveel steunt. Had het ook graag samen af willen sluiten.

Ik hoop vooral dat collega snel weer opknapt. En het nog wel lukt om afscheid te nemen.

En ik maak mij altijd direct zoveel zorgen om iemand en ga altijd uit van het ergste. Komt nu ook omdat de dood dan weer dichtbij komt en ik al 2 weken op zoveel enorme stress leef dat mijn angstgevoelens ook groter zijn. Voor mijzelf hoop ik snel weer rust te vinden en alles een plekje te kunnen geven.

Hutcherson

Berichten: 7479
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 22:16

Tancreda4 schreef:
Hutcherson schreef:
Ojee, hypermobiele klachten? Maag &darmklachten en regelmatig hoofdpijn en snel blauwe plekken? Of valt dat mee?


Ik bedenk hypermobiel idd. Met krachttrainen trainen trainen wordt de pijn minder, maar die dicilpline en tijd is soms echt lastig :o . Gewoon m'n actieve leven doen (op stap) is niet meer voldoende helaas := Darmklachten had ik maar door medicijnen is dat nu stabiel. Blauwe plekken vallen mee. Denk jij ergens aan?

Ja ik hint er natuurlijk wel op met een reden.
Zonder de medicatie heb je dus darmproblemen? Ook allergieen voor iets? En platvoeten? Sorry voor de gekke vragen? Heftige menstruatie ?(mag ook in PB, beetje persoonlijke vragen op forum).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 22:24

Vriend heeft te veel buikpijn om zijn arm te bewegen en de nachtlamp aan te doen. Op telefoon scrollen kon wel :roll:

Maar ik kan dan niet in bed komen want het is te donker. Dus toen heb ik gewoon het grote licht aan gegooid. Toen werd hij boos.

Nee ik kan beter in het donker in bed gaan liggen en dan overal tegenaan knallen. :+

Hutcherson

Berichten: 7479
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 22:55

MarlindeRooz schreef:
Vriend heeft te veel buikpijn om zijn arm te bewegen en de nachtlamp aan te doen. Op telefoon scrollen kon wel :roll:

Maar ik kan dan niet in bed komen want het is te donker. Dus toen heb ik gewoon het grote licht aan gegooid. Toen werd hij boos.

Nee ik kan beter in het donker in bed gaan liggen en dan overal tegenaan knallen. :+


Die arme man is hulpbehoevend. Help hem dan toch ook! -O-
Die gebroken teen en blauwe scheen moet je maar op de koop toenemen.

Froukje_J

Berichten: 2235
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 02:40

Zoo ik stap net het huis in na een avondje dokterswacht en SEH...nu natuurlijk klaar wakker