Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9853
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:33

Zenuwen voor morgen omdat ik dan een speech moet geven bij een uitvaart. Het is voor bekenden, maar dat maakt het juist spannender. En ik blijf maar niet tevreden met het stukje wat ik heb geschreven. Ik heb het wel echt op mijn manier gedaan met wat humor maar mijn hartslag is nu al heel hoog.
En tegelijk vindt ik het ook heel mooi dat ik het mag voordragen en wat mag schrijven.

Ik ben wel een beetje opgelucht als het morgen achter de rug is.

JudithGigi

Berichten: 4284
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:47

Vraag aan een collega: Moet ik a,b,c of d voor je selecteren?

Antwoord: "e".

:')

Suzanne F.

Berichten: 49535
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:48

Ik heb hoofdpijn die niet weggaat. En veel overleggen vandaag.

theadora99

Berichten: 3642
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:50

Ik ben bezig met een andere baan (dus andere sollicitaties etc), maar het is nogal een lang proces. Nu weet ik dus niet zo goed of ik ook op andere banen moet gaan solliciteren, voor het geval dit niks wordt (en dan moet ik nog even bedenken wat, want ik wil sowieso weg waar ik nu werk). Ik heb over 2 weken een vervolgafspraak (kon niet eerder) en krijg dan binnen 3 weken een uitslag, dan staan er nóg twee verschillende dingen gepland :')

black_kelpie

Berichten: 7876
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:53

Tink89 schreef:
black_kelpie schreef:
Een winkel hier is dealer van een bepaald merk, ze hebben er weet ik hoeveel honderd producten van liggen maar precies het product wat ik nodig heb niet. En natuurlijk kan ik vragen of ze het bestellen, maar dat betekent communiceren en ik hoor nog steeds geen donder dus dat vermijd ik liever. Bleh _-:(


Je kunt ze toch gewoon mailen?

Oh misschien wel ja, ze zitten hier 100 meter verderop dus dat was nog niet in me opgekomen :+

98xsophiex98

Berichten: 789
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:55

Op zoek naar een nieuwe stage. Het geeft mij nu al stress en ik ben pas net bezig

Kirrietje
Berichten: 556
Geregistreerd: 09-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:56

theadora99 schreef:
Ik ben bezig met een andere baan (dus andere sollicitaties etc), maar het is nogal een lang proces. Nu weet ik dus niet zo goed of ik ook op andere banen moet gaan solliciteren, voor het geval dit niks wordt (en dan moet ik nog even bedenken wat, want ik wil sowieso weg waar ik nu werk). Ik heb over 2 weken een vervolgafspraak (kon niet eerder) en krijg dan binnen 3 weken een uitslag, dan staan er nóg twee verschillende dingen gepland :')


Altijd lekker door solliciteren als je iets leuks ziet! Ik was afgelopen najaar volop aan het solliciteren en hoevaak ik eerder niet dan wel ben uitgenodigt op gesprek, of na gesprek krege te horen dat ze iemand anders hadden :+ Het is dan altijd fijn om wat achter de hand te hebben ipv dat je dan weer weken moet wachten op antwoord.

rien10
Berichten: 14841
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 14:04

luuntje schreef:
Hagelslag dat is vervelend. Hopelijkis je collega er snel.

Dat de Bolero zo moeilijk is om met mijn sax te spelen.
Waarom zo snel?

Bolero is toch niet snel? Wel lang…

Shenavallie
Berichten: 11705
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 14:49

Ik erger me er behoorlijk aan dat niet iedereen (meer) weet wat de verkeersregels zijn en dan met name op een T-splitsing. Zo'n situatie dat er drie auto's uit alle drie de richtingen op elkaar blijven 'wachten' en niemand weet wie er nu voorrang heeft.

Shenavallie
Berichten: 11705
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 14:51

Zebrastreep schreef:
Zenuwen voor morgen omdat ik dan een speech moet geven bij een uitvaart. Het is voor bekenden, maar dat maakt het juist spannender. En ik blijf maar niet tevreden met het stukje wat ik heb geschreven. Ik heb het wel echt op mijn manier gedaan met wat humor maar mijn hartslag is nu al heel hoog.
En tegelijk vindt ik het ook heel mooi dat ik het mag voordragen en wat mag schrijven.

Ik ben wel een beetje opgelucht als het morgen achter de rug is.

Misschien één of twee familieleden vragen of zij het goed genoeg vinden? Ik heb ook ooit de vraag gekregen om een stuk te schrijven (over iemand die ik niet persoonlijk kende) en ook voor te dragen, omdat de familie dat niet kon opbrengen. Een grote eer, want zo'n uitvaart gebeurt maar één keer, maar ik heb mijn tekst eerst laten lezen door twee leden van de directe familie.

Shenavallie
Berichten: 11705
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 14:53

theadora99 schreef:
Ik ben bezig met een andere baan (dus andere sollicitaties etc), maar het is nogal een lang proces. Nu weet ik dus niet zo goed of ik ook op andere banen moet gaan solliciteren, voor het geval dit niks wordt (en dan moet ik nog even bedenken wat, want ik wil sowieso weg waar ik nu werk). Ik heb over 2 weken een vervolgafspraak (kon niet eerder) en krijg dan binnen 3 weken een uitslag, dan staan er nóg twee verschillende dingen gepland :')

Je kunt beter niet op één paard wedden. Je kunt beter 'nee' verkopen aan een aangeschreven werkgever, dan dat die het bij jou doet en je helemaal niets hebt en dus weer helemaal opnieuw moet beginnen met solliciteren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41931
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:02

Het concept zebrapad blijft moeilijk voor mensen. Ik stak over met de honden, komt er een vent aan scheuren en rijdt zo volle vaart om ons heen (over de andere weghelft).

Wat een mongool.

xPabloBokt

Berichten: 9515
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-24 15:15

Mijn afstudeeropdracht.. nog iets meer dan een week tot de conceptdeadline maar ik ben zó moe. -O-

En ben het zat dat ik al weken lang hetzelfde aan het schrijven ben in een andere vorm

pjer
Berichten: 1610
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:44

Ik zat net wat topics te lezen en ik erger me aan hoe ontzettend vervuilend en niet duurzaam we met zijn allen nog steeds zijn blijkbaar. Dekbedden zonder hoes, super goed idee tot je leest dat het van veredeld plastic gemaakt is en niet lang mee gaat, zelfde met tuinkleden, en andere decoratie. Steeds als je iets ziet waarbij je denk Oh gaaf of handig en dan blijkt het toch weer meer troep te geven dan me lief is. En ik ben echt geen milieu-miep of wat dan ook, maar dit soort producten geeft wel heel veel nutteloze vervuiling. En dan baal ik wel een beetje want ja ik wil ook gewoon gemak en een leuke tuin en etc. Je stinkt er gewoon erg makkelijk in met veel producten tegenwoordig, en dan zitten we allemaal wel krampachtig te doen met de dopjes op drinkverpakkingen.

DuoPenotti

Berichten: 30308
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:47

Pjer
Ondanks dat ik geen milieu miep ben koop ik zoiets ook niet.
Denk dat het juist met mijn oudere leeftijd te maken heeft.
Echt nog opgevoed met geen stroom verspillen. Kleding opdragen.
Eten van huis mee Ipv restaurant op het werk waar veel word weg gegooid.
En idd ook spullen kopen misschien wat duurder maar wat ook langer mee gaat.

Dus ik snap je helemaal.

Zilfstar

Berichten: 7555
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:59

Ik erger mij over iets op t werk en wilde hier vragen om juridisch advies… dacht dat daar een topic voor was maar kan die niet vinden… dubbel geërgerd dus. Weet iemand hier welk topic ik bedoel of bij wie ik terecht kan met arbeids-inhoudelijke juridische vraag?

hagelslag
Berichten: 9235
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:10

En toen vloog alweer de slang eraf....
Echt dit heb ik in 7.5 jaar 2 x gehad
En nu in 1 week tijd 2 x....
Ik ga binnenkort als het rustiger is de andere maat slang op de vrachtauto doen

Dit werkt gewoon echt nietAfbeelding

Kabayo

Berichten: 14143
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:12

Dat het eindelijk zou gaan regenen en het lijkt erop dat er niks/weinig van terecht komt... de plantjes willen water... en het is zo benauwd nu

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14511
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:51

Aan Netflix. Ik wil een serie bingen maar dan gooien ze het weer in 2 delen online :roll:

Westhof

Berichten: 2940
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:52

Cynn schreef:
Aan Netflix. Ik wil een serie bingen maar dan gooien ze het weer in 2 delen online :roll:
Bridgerton? *\o/*

Maar inderdaad, ik houd ook niet van die halve delen. Dan wacht ik liever langer op het complete seizoen.

Flying_Angel

Berichten: 15745
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:02

90 km gereden om 1 les te geven. Collega had tegen m’n studenten verteld dat alle lessen uitvielen…

LaPluche

Berichten: 2011
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:05

Kabayo schreef:
Dat het eindelijk zou gaan regenen en het lijkt erop dat er niks/weinig van terecht komt... de plantjes willen water... en het is zo benauwd nu

In Almelo ging het er vanmiddag echt even van, tuin stond blank en nu regent en rommelt het een beetje.

Sintara

Berichten: 7479
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:17

Ugh kpn ook echt. Al 5 weken terug opgezegd en dan nog steeds facturen sturen -:(-
Ze hebben geen email adres op hun website dus eerst gechat, toen noodgedwongen twee mensen telefonisch gesproken en dan komt het uit op 'stuur een email naar ..' _-:(

Nu wil ik mn geld met terugwerkende kracht terug

pjer
Berichten: 1610
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:19

Kabayo schreef:
Dat het eindelijk zou gaan regenen en het lijkt erop dat er niks/weinig van terecht komt... de plantjes willen water... en het is zo benauwd nu

Waar woon jij? Hier al de hele week steeds 's middags een mega stortbui.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14511
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:24

Westhof schreef:
Cynn schreef:
Aan Netflix. Ik wil een serie bingen maar dan gooien ze het weer in 2 delen online :roll:
Bridgerton? *\o/*

Maar inderdaad, ik houd ook niet van die halve delen. Dan wacht ik liever langer op het complete seizoen.


Ja ik ook, dacht ook nou ik zet even door en kijk niet.. maar ik houd dan weer niet van spoilers dus dan denk ik maar weer 'ik begin maar vast.. ' en daarna heb ik er weer zo'n hekel aan dat je moet wachten. _O-