moonsparkle schreef:Dus hoe hebben jullie leren haken?
Mijn oma haakte altijd en ik wilde dat ook graag leren. Zij heeft het mij geleerd toen ik een jaar of acht was en dat is echt heel erg lang geleden
Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, ynskek, NadjaNadja
Miran schreef:Levensgrote knuffelIk heb het als kind wel geleerd, maar nu met zo’n pakketje haak ik mezelf vast.
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb ook nog zo'n action eenhoorn haakpakketje liggen. Wel een beginnetje gemaakt met youtube, maar poeh...
Is er een haakpakket voor echte beginners met goed draad en een goede haak, wat dus wel aan te raden is? Ik wil het zeker wel leren, maar heb wel duidelijke instructies nodig
Lughnassadh schreef:GabberGill schreef:Nu we hier toch zijn!
De hakende bokkers onder ons. Haken jullie paardjes op verzoek?
Sorry dat ik zo inval, maar ik zoek iemand die 3 paardjes kan haken, 2 kleine waarvan 1 slanke en de andere dikker en dan 1 grotere.
Nee eigenlijk nooit. Simpelweg omdat dat heel duur wordt en dat hebben mensen er niet voor over. Want dan betaal je niet alleen het materiaal maar ook de tijd. Want ik doe het niet voor een klein extraatje (het is toch je hobby zeggen ze dan al snel).
Het enige wat ik soms dus wel doe is een keer zoiets als dit. Iemand met iets kleins helpen. Daar kies ik voor. Maar in opdracht haken dus nooit.
moonsparkle schreef:Lijkt mij wel leuk om te leren, bij de kringloop is vaak veel te koop. Maar hoe weet ik dan wat goed materiaal is om mee te starten?
Roodvos schreef:Miran schreef:Levensgrote knuffelIk heb het als kind wel geleerd, maar nu met zo’n pakketje haak ik mezelf vast.
Miran schreef:Roodvos schreef:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het voor elkaar krijg mijn steken zo strak te maken dat ik geen beweging meer in mijn haaknaald krijg. Maar ik ga het nog eens proberen met Youtube.