Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33892
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 08:43

Sure_lee schreef:
Had je nou gisteren je date Marlinde?

Nee dat gesprek was al dood gevallen dus toch maar niet. :=

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:44

Mijn date is er wel een met wandelschoenen. Maar die doet niet de standaard vakanties zeg maar.

En dat eetlust in bio. Bij mij staat er altijd honger :')

Ben nog steeds aan het daten met mijn 1e date. Hij gaat een lang weekend met vrienden naar Boedapest, vertrekt vrijdag dus ik zie hem pas over een week weer.

Amy wat balen, je schrijft het leuk maar het is toch niet leuk.

BlackbeautyZ wat leuk dat er toch een 2e date gepland is! Kwam hij zelf met voorstel? En wat gaan jullie doen?

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:40

listiglistje schreef:
Ik skipte sowieso reislustige types , fitnessboys en festivalgangers :')
Die passen beter bij dansende meisjes met drankjes :+


Hahaha ja diiiiiit!

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 21:13

Ik had mij hier een tijdje terug gemeld. Maar nog niet veel gebeurd :+ . Veel matches, weinig gesprekken en nog geen dates.

De reis en festival jongens sla ik ook allemaal over. Reisjongens vooral als er ook nog in de bio staat "reismaatje gezocht". Nou dan ga je maar naar een groepsreizen site en niet tinder, doeii. :wave:

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 17:21

Meelezer hier. En iemand die wel fan is van reizen :')

Vroeg mij af of er nog meer zijn die alleen maar kunnen superliken? Ik wil dat hele maal niet...

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:40

Kan je niet gewoon liken dan?

Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:41

Ik heb Tinder toch ook maar weer aangeslingerd.
Nu een leuk gesprek lopen.
Geen verwachtingen, ik zie wel hoe het loopt. :D

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 22:13

Winged schreef:
Meelezer hier. En iemand die wel fan is van reizen :')

Vroeg mij af of er nog meer zijn die alleen maar kunnen superliken? Ik wil dat hele maal niet...

Hoe bedoel je? Swipe je alles omhoog :+

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:02

Ik ben nu inmiddels 2 maanden aan het daten met de jongen uit Groningen, en dat ging heel goed... Alleen nu gister nav praten over hoe hij oud en nieuw ging vieren een gesprek gehad waarin hij aangaf dat hij nu nog niet weet of hij er echt een toekomst in ziet... Wat ik ook prima vind want we kennen elkaar nog niet zo lang en ik verwacht echt niet dat je nu al weet of we voor altijd samen gaan blijven, maar ik schrok er toch wel een beetje van -O- . Hij had al eerder aangegeven dat hij het moeilijk vindt om zich te binden, en dat het in vorige relaties altijd maanden duurde voordat er een label aan werd gegeven.

Uiteindelijk wel goed erover kunnen praten en het lijkt nu weer helemaal oké, maar merk toch dat ik emotioneel wel een klein stapje terug wil doen.

Hebben meer bokkers dit meegemaakt? Hoe ging je ermee om?

anjali
Berichten: 15303
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:25

Tanya schreef:
Ik ben nu inmiddels 2 maanden aan het daten met de jongen uit Groningen, en dat ging heel goed... Alleen nu gister nav praten over hoe hij oud en nieuw ging vieren een gesprek gehad waarin hij aangaf dat hij nu nog niet weet of hij er echt een toekomst in ziet... Wat ik ook prima vind want we kennen elkaar nog niet zo lang en ik verwacht echt niet dat je nu al weet of we voor altijd samen gaan blijven, maar ik schrok er toch wel een beetje van -O- . Hij had al eerder aangegeven dat hij het moeilijk vindt om zich te binden, en dat het in vorige relaties altijd maanden duurde voordat er een label aan werd gegeven.

Uiteindelijk wel goed erover kunnen praten en het lijkt nu weer helemaal oké, maar merk toch dat ik emotioneel wel een klein stapje terug wil doen.

Hebben meer bokkers dit meegemaakt? Hoe ging je ermee om?

Ik zou dat een afknapper vinden. Althans,in het geval dat je zelf wel een toekomst zou willen! Ik zou me dan weer vrij voelen om verder te kijken.

Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:27

Voor mij geen man meer met bindingsangst na mijn vorige 'ik weet niet wat dit is'-relatie.
Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en voor mij is er een verschil tussen: nu weten of je voor altijd samen wil blijven of dat je samen oud en nieuw wil vieren.
Oud en nieuw is echt al heel dichtbij.

Ik snap dus dat jij emotioneel een stapje terug doet.

Zinzi_jewel

Berichten: 8872
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:40

Oud en nieuw is nog 2 maanden
Best lang nog
Zo ongeveer net zo lang als jullie elkaar kennen .
Zou t einde november nog eens over hebben.
Dan komt t dichterbij

Merk zelf ook dat dingen anders gaan als een 10/15 jaar geleden.
Labeltjes schijnt eng te zijn en anderzijds wel heel belangrijk soms.
Kalm aan is toch wel een sleuteltje

Kimbers

Berichten: 5117
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:49

Eens met zinzi. Hold your horses, leer elkaar eerst maar echt goed kennen voordat je over een relatie begint.

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:50

Tegenwoordig gaat het heel anders.

Vroeger had je na een keer vozen/zoenen op de hoek vaak direct verkering :D
Dat werkte of werkte niet en dan ging het na 2 a 3 maanden gewoon weer uit of je bleef oneindig bij elkaar.
Geen labeltjes toen.
Heerlijk ongecompliceerd en weinig mannen met bindingsangst.

Tja het is maar net wat je zelf wil en zoekt in een relatie.
Zoek je iemand die 100% voor jou gaat met label, dan is dit denk ik niet de juiste persoon.
Heb je een leuke tijd met hem en denk je prima, dan is het voor nu goed.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:52

Ik geloof gewoon niet in bindingsangst als je de juiste tegenkomt.. Dan is het labeltje niet nodig, dan voel en weet je het gewoon allebei en gaat het vanzelf. Bindingsangst = not into you.. Denk ik..

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:53

Na 2 maanden weet je toch wel of je elkaar serieus leuk vindt en wat je wil/zoekt in een relatie?

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:53

Relaxed schreef:
Ik geloof gewoon niet in bindingsangst als je de juiste tegenkomt.. Dan is het labeltje niet nodig, dan voel en weet je het gewoon allebei en gaat het vanzelf. Bindingsangst = not into you.. Denk ik..

Dat denk ik dus ook

Jildau

Berichten: 9436
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 23:48

Nou ik wist na 2 maanden echt wel of ik oud en nieuw wilde vieren met m'n vriend. Eerste date in openbaar wat eindigde bij mij thuis, tweede date bij mij thuis en op de derde date gingen we samen naar een evenement in Hannover. Daarna was het eigenlijk al echt dikke mik.

Voor mij zou het niet werken als je na twee maand nog zo twijfelachtig bent over hoe en wat. Snap dat het niet in elke situatie zo snel gaat als bij ons maar als je moeilijk gaat doen over oud en nieuw.. En dan zo'n bindingsangst verhaal erbij klinkt voor mij niet als de liefde van je leven.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33892
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 23:53

Ja ik wil ook echt direct BOEMPATS alles klopt en gaat lekker. Heb dat namelijk al een keer gehad en ga niet voor minder in zee met iemand. Als het niet zo voelt maar wel klikt wil ik best casual daten. Maar dan weet ik dat het niet "het" is. :)

Nog steeds geen geschikte kandidaat gevonden helaas. :=

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 00:09

Hier ook niet hoor

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 00:24

Bij mij was het niet BOEMPATS, maar de vonk is op de 2e/3e date wel overgegaan en rond date 5 had ik wel echt zoiets van wauw jij bent wel echt leuk zeg. Nadat ik (zonder hem) op vakantie ben geweest (we waren toen een maand officieel samen, kende hem 2 maand) werden die gevoelens steeds heftiger. Het heeft bij mij even tijd nodig gehad om hem echt te vertrouwen en in te zien dat hij niet weer weggaat ofzo.
Nu steunt hij mij door dik en dun, en wordt het voor mij ook makkelijker om het te zeggen tegen hem als het even poedersuiker gaat, die emoties durven laten zien. Heel fijn!

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 08:06

Yvankaxx schreef:
Bij mij was het niet BOEMPATS, maar de vonk is op de 2e/3e date wel overgegaan en rond date 5 had ik wel echt zoiets van wauw jij bent wel echt leuk zeg. Nadat ik (zonder hem) op vakantie ben geweest (we waren toen een maand officieel samen, kende hem 2 maand) werden die gevoelens steeds heftiger. Het heeft bij mij even tijd nodig gehad om hem echt te vertrouwen en in te zien dat hij niet weer weggaat ofzo.
Nu steunt hij mij door dik en dun, en wordt het voor mij ook makkelijker om het te zeggen tegen hem als het even poedersuiker gaat, die emoties durven laten zien. Heel fijn!


Hier bijna het zelfde! Date 1 was wel echt leuk en was wel erg benieuwd naar hem. Maar omdat hij militair is was ik ook nog beetje op mijn hoede maar na date 2 en 3 was ik wel echt om en nu al bijna 7 maand officieel :o

Zinzi_jewel

Berichten: 8872
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 08:15

Ach
Woon in een dorp
Hier hoef je zelf niet te labelen
Dat doet de Tam tam vanzelf :+

Fem

Berichten: 12526
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 08:30

Ik heb gister ruim een uur gebeld met een Tindermatch. Hij gaf aan dat hij niet zo van het (uitgebreid) appen is en liever belt.

No problem... zegt degene stoer die niet zo van bellen houdt.. Maar wonderbaarlijk was het echt een goed gesprek wat heel natuurlijk overliep van het ene in het andere en ook nog een diepgang had, geen pritpraat.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat verlopen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33892
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:05

Zinzi_jewel schreef:
Ach
Woon in een dorp
Hier hoef je zelf niet te labelen
Dat doet de Tam tam vanzelf :+

Ik woon niet eens meer in dat dorp. Maar toch wisten de mensen heel snel dat ik een vriend had. _O-