Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mala26

Berichten: 5014
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:59

Kwam er net achter dat ik de vriezer gisteren niet goed dicht heb gedaan. Dus kon net de vriezer open bikken. |o

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:11

axel_1997 schreef:
Ruiterkleding voor mannen! -:(- Ik heb eindelijk een rijbroek gevonden die er behoorlijk uit ziet. Dus voor mij is de nachtmerrie weer voorbij. (Hopelijk. De vorige raakte kwijt in de post). Maar wat een klus!
Als het echt alleen maar hoeft te functioneren en je ervan uitgaat dat iedereen op stal stekeblind is, dan is er keus genoeg. Allerlei materialen, kniestukken, zitvlakken en broekzakken noem maar op. Maar zodra je eisen begint te stellen kan je je helemaal kleurenblind zoeken.

Volgens mij zijn al die ruitersportmerken zes maanden bezig met het ontwikkelen van complete kledinglijnen om vervolgens bij de laatste meeting te vragen: 'zijn we nog iets vergeten? ... EEN HERENMODEL!' |o En dan mag de stagiair dat nog even in een middagje opknappen.

Want het resultaat is precies wat je kan verwachten van zo'n proces.
Ongeveer de helft van de herenrijbroeken die je kan kopen is gewoon geen herenmodel. PUNT. GEEN DICUSSIE. Dat zijn gewoon de damesmodellen minus de steentjes. 8)7 Ongeveer een kwart is geen echt damesmodel meer en kan door de oogharen gezien doorgaan voor een herenmodel. Maar als je eerlijk tegen jezelf bent is het nog steeds precies niets. Dan heb je nog ongeveer een kwart dat een overtuigend herenmodel is. Maar met het gros daarvan zou ik nog niet dood gevonden willen worden. En heel af er toe kom je dan iets tegen dat er mee door kan of echt leuk is.

En die is dan nooit op voorraad. ECHT NOOIT! Soms kom je er een tegen die je kan bestellen met een levertijd (dus niet uit voorraad). En als je die dan bestelt is die ook gelijk uitverkocht. Dus ze hebben dan letterlijk één exemplaar van elke maat Ergens in een centraal magazijn liggen. En verder helemaal niets.

Nu moet ik er eerlijk bij zeggen, als alle mannelijke ruiters dezelfde houding hebben als ik: 'Het is nog heel dus waarom iets nieuws kopen.' Dan snap ik dat het ook gewoon niet loont om het op voorraad te nemen. Maar dat is een kip en ei discussie. Want als er geen fatsoenlijk aanbod is gaat er ook geen vraag ontstaan. _-:(


De meeste mannenmodellen zijn idd wortelbroeken met enorm veel heupruimte die er gewoonweg niet zijn :D Leggings tekenen te veel maar een kennis van mij zweert bij treggings. Soort trainingsbroeken maar wel met een bil en kuitvlak. Misschien een idee?

axel_1997

Berichten: 1792
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:22

Rytir schreef:
axel_1997 schreef:
Ruiterkleding voor mannen! -:(- Ik heb eindelijk een rijbroek gevonden die er behoorlijk uit ziet. Dus voor mij is de nachtmerrie weer voorbij. (Hopelijk. De vorige raakte kwijt in de post). Maar wat een klus!
Als het echt alleen maar hoeft te functioneren en je ervan uitgaat dat iedereen op stal stekeblind is, dan is er keus genoeg. Allerlei materialen, kniestukken, zitvlakken en broekzakken noem maar op. Maar zodra je eisen begint te stellen kan je je helemaal kleurenblind zoeken.

Volgens mij zijn al die ruitersportmerken zes maanden bezig met het ontwikkelen van complete kledinglijnen om vervolgens bij de laatste meeting te vragen: 'zijn we nog iets vergeten? ... EEN HERENMODEL!' |o En dan mag de stagiair dat nog even in een middagje opknappen.

Want het resultaat is precies wat je kan verwachten van zo'n proces.
Ongeveer de helft van de herenrijbroeken die je kan kopen is gewoon geen herenmodel. PUNT. GEEN DICUSSIE. Dat zijn gewoon de damesmodellen minus de steentjes. 8)7 Ongeveer een kwart is geen echt damesmodel meer en kan door de oogharen gezien doorgaan voor een herenmodel. Maar als je eerlijk tegen jezelf bent is het nog steeds precies niets. Dan heb je nog ongeveer een kwart dat een overtuigend herenmodel is. Maar met het gros daarvan zou ik nog niet dood gevonden willen worden. En heel af er toe kom je dan iets tegen dat er mee door kan of echt leuk is.

En die is dan nooit op voorraad. ECHT NOOIT! Soms kom je er een tegen die je kan bestellen met een levertijd (dus niet uit voorraad). En als je die dan bestelt is die ook gelijk uitverkocht. Dus ze hebben dan letterlijk één exemplaar van elke maat Ergens in een centraal magazijn liggen. En verder helemaal niets.

Nu moet ik er eerlijk bij zeggen, als alle mannelijke ruiters dezelfde houding hebben als ik: 'Het is nog heel dus waarom iets nieuws kopen.' Dan snap ik dat het ook gewoon niet loont om het op voorraad te nemen. Maar dat is een kip en ei discussie. Want als er geen fatsoenlijk aanbod is gaat er ook geen vraag ontstaan. _-:(


De meeste mannenmodellen zijn idd wortelbroeken met enorm veel heupruimte die er gewoonweg niet zijn :D Leggings tekenen te veel maar een kennis van mij zweert bij treggings. Soort trainingsbroeken maar wel met een bil en kuitvlak. Misschien een idee?


Ik kijk waarschijnlijk naar iets anders dan jij want wat ik op google zie is nog erger dan die rijbroeken. :')

De volgende keer (over vijf jaar) ga ik wel zelf achter de naaimachine zitten. Ik heb inmiddels al zo veel spullen zelf gemaakt, dit lukt me vast ook wel.
Laatst bijgewerkt door axel_1997 op 25-10-21 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Merlen

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:41

Dat Tomos gestopt is met de productie van brommers,las ik net.
Ik wil geen scooter,e-bike,speedpedelec,...

Zebrastreep

Berichten: 9836
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:59

Dat ik al nachten echt niet fijn slaap... Het was weer flink raak hier met brandjes dit weekend...

Hoop wel dat ze de dader van de autobranden zo snel mogelijk pakken , maak mij wel een beetje zorgen om mijn auto :=

Er is in ieder geval iemand die zich in het weekend verveeld , aangezien het vaak dan gebeurd.

Nyaleti

Berichten: 6310
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:00

fotolijstje schreef:
Ik heb airpods gekocht, omdat ze klein zijn en mijn zussen vinden hem ook fijn. Alleen het is wel een flink bedrag (126). Nu twijfel ik echt super erg of ik ze moet terugsturen als ik ze heb omdat ze vrij duur zijn en ik ze niet perse nodig heb. Ik heb een koptelefoon maar ja alle twee die kleppen zeg maar zijn afgebroken en weer gelijmd en hij is ook oud maar doet het nog super. Ik wil mijn geld gewoon niet verspillen |o


Die Galaxy buds of Apple Airpods zijn echt zo overrated. Bizar wat voor bedragen daar in om gaan.

Mijn oortjes van een onbekend merk via Bol van 30 euro gaan al 3 jaar mee en die zijn echt al vaak gevallen :+ en ja ik luister muziek met veel bass enzo en dat is echt dik in orde.

Niobe

Berichten: 7994
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:08

Nyaleti schreef:
fotolijstje schreef:
Ik heb airpods gekocht, omdat ze klein zijn en mijn zussen vinden hem ook fijn. Alleen het is wel een flink bedrag (126). Nu twijfel ik echt super erg of ik ze moet terugsturen als ik ze heb omdat ze vrij duur zijn en ik ze niet perse nodig heb. Ik heb een koptelefoon maar ja alle twee die kleppen zeg maar zijn afgebroken en weer gelijmd en hij is ook oud maar doet het nog super. Ik wil mijn geld gewoon niet verspillen |o


Die Galaxy buds of Apple Airpods zijn echt zo overrated. Bizar wat voor bedragen daar in om gaan.

Mijn oortjes van een onbekend merk via Bol van 30 euro gaan al 3 jaar mee en die zijn echt al vaak gevallen :+ en ja ik luister muziek met veel bass enzo en dat is echt dik in orde.


Waarom dan gelijk weer overrated? Ik ben echt vet blij met mijn airpods.

Zebrastreep

Berichten: 9836
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 23:10

Ik hou het gewoon bij JBL , zit nog wel een draad aan maar gaat op Bluetoot. Is nog enigszins betaalbaar en de kwaliteit van het geluid ben ik heel tevreden over.

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 00:39

Dat ik deze week moet weten wat ik wil voor m'n verjaardag maar ik weet nog steeds niks. Ben ook vergeten een lijstje bij te houden dit jaar. |o

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 01:17

Dat ik klaar wakker ben en mijn wekker gaat om 6uur.
Mijn batterij is bijna leeg en ik heb helaas lader met een kort draad :+

Jessica_1998

Berichten: 3404
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 05:52

Vannacht lopen spoken, nu dus moe...
En een hele lange dag op werk(7 tot 17:30)
vanavond maar vroeg naar bed

nicole_floor

Berichten: 3286
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:36

Nyaleti schreef:
fotolijstje schreef:
Ik heb airpods gekocht, omdat ze klein zijn en mijn zussen vinden hem ook fijn. Alleen het is wel een flink bedrag (126). Nu twijfel ik echt super erg of ik ze moet terugsturen als ik ze heb omdat ze vrij duur zijn en ik ze niet perse nodig heb. Ik heb een koptelefoon maar ja alle twee die kleppen zeg maar zijn afgebroken en weer gelijmd en hij is ook oud maar doet het nog super. Ik wil mijn geld gewoon niet verspillen |o


Die Galaxy buds of Apple Airpods zijn echt zo overrated. Bizar wat voor bedragen daar in om gaan.

Mijn oortjes van een onbekend merk via Bol van 30 euro gaan al 3 jaar mee en die zijn echt al vaak gevallen :+ en ja ik luister muziek met veel bass enzo en dat is echt dik in orde.

Ik ben anders echt super blij met mijn galaxy buds. :+

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:50

Aan een vriendin van mij |o
Ik moet een half uur/3 kwartier fietsen voor naar school toe. Vorig jaar wou ze nooit met me mee naar huis, het was te ver fietsen zei ze. Nu krijgt ze een paard, en die word letterlijk achter ons huis gestalt... nu wil ze wel elke dag er heen fietsen..
Vindt dit zo oneerlijk... je heb het dit jaar drukker Met je werk en je zit wel in je examen jaar... vorig jaar kon het nooit, en nu wel elke dag?
-:(-

chanicha

Berichten: 12186
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 07:53

Dat ik om half zeven wakker werd gebeld door een bekende, was per ongeluk |o
Was er vannacht al een uur uit geweest ^)

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:07

mirna6308 schreef:
Aan een vriendin van mij |o
Ik moet een half uur/3 kwartier fietsen voor naar school toe. Vorig jaar wou ze nooit met me mee naar huis, het was te ver fietsen zei ze. Nu krijgt ze een paard, en die word letterlijk achter ons huis gestalt... nu wil ze wel elke dag er heen fietsen..
Vindt dit zo oneerlijk... je heb het dit jaar drukker Met je werk en je zit wel in je examen jaar... vorig jaar kon het nooit, en nu wel elke dag?
-:(-

Best logisch dat je vriendin elke dag naar haar nieuwe paard wil. Of ze het ook nog gaat vol houden is de vraag, want het kost op deze manier veel extra tijd en energie door die flinke fietstijd.

Chanica: Ik heb mijn telefoon ingesteld dat hij tussen 22 en 7 uur NIET afgaat. Alleen mijn broer, zus en voorheen stalhouder kunnen wel bellen. Misschien een tip :)

chanicha

Berichten: 12186
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:30

Dank je Ineke, dat had ik eerst ook maar kan het niet zo goed vinden op mijn Samsung S21 :n

hagelslag
Berichten: 9163
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 08:35

Ik was net een uur te vroeg bij de fysio....
Dusss nu eerst maar boodschappen doen

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 09:11

School, echt een lange dag :Z

Froukje
Forever young

Berichten: 10849
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 09:46

chanicha schreef:
Dank je Ineke, dat had ik eerst ook maar kan het niet zo goed vinden op mijn Samsung S21 :n

Instellingen en dan via het loepje even zoeken op Niet Storen. Dan moet het lukken.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:00

Nyaleti schreef:
fotolijstje schreef:
Ik heb airpods gekocht, omdat ze klein zijn en mijn zussen vinden hem ook fijn. Alleen het is wel een flink bedrag (126). Nu twijfel ik echt super erg of ik ze moet terugsturen als ik ze heb omdat ze vrij duur zijn en ik ze niet perse nodig heb. Ik heb een koptelefoon maar ja alle twee die kleppen zeg maar zijn afgebroken en weer gelijmd en hij is ook oud maar doet het nog super. Ik wil mijn geld gewoon niet verspillen |o


Die Galaxy buds of Apple Airpods zijn echt zo overrated. Bizar wat voor bedragen daar in om gaan.

Mijn oortjes van een onbekend merk via Bol van 30 euro gaan al 3 jaar mee en die zijn echt al vaak gevallen :+ en ja ik luister muziek met veel bass enzo en dat is echt dik in orde.


Nou ik kan echt niet meer zonder mijn AirPods Pro heerlijk geen geluid in de trein zonder het geluid hard te moeten zeggen. Ook raken ze nooit in de knoop het is gelijk pakken en luisteren echt ideaal. Niks overrated aan gewoon super fijn en gebruiksvriendelijk.

MyWishMax

Berichten: 25469
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:02

Niet storen js idd ideaal!
Qua airpods enzovoorts. Voor een deel van de mensen is het niet nodig om er zoveel geld voor uit te geven. Die zijn tevreden met goedkopere versies en mindere kwaliteit van geluid bijv, andere zijn daar veel gevoeliger voor dus die kunnen beter wel het geld uit geven zodat zij tevreden zijn.

Hier om half 1 wakker geworden en pas rond 4 uur weer in slaap. Nu erg gesloopt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33860
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:43

Een to do list voor vandaag waar de mens naar van wordt. Had al een uur bezig willen zijn maar heb wat langer geslapen omdat ik vannacht om de paar uur wakker werd. %)

Loeky01
Berichten: 7319
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 10:58

Dat ik stop bij mijn huidige werk en mijn collega’s de komende weken tijd te kort komen. Ik wil ze zo graag helpen Maarja contract loopt gewoon af. Zo naar

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:29

Gisteren aan de "klantenservice" van Center Parcs.
Nooit mee dat ik daar nog naartoe ga!

Vannacht op een matras op de grond moeten slapen omdat we vandaag een nieuw bed geleverd kregen.
Dat nieuwe bed hebben we nodig omdat het matras zo verrot is dat je alle veren voelt, dus vannacht was echt hel!

Vanmorgen stonden de bezorgers van het nieuwe bed aan de deur. Om 07:15u :O :Z

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33860
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 11:39

De verwarming bij mijn ouders maakt een hoog piepend geluid. Dit was ik even vergeten toen ik zei dat ik hier wel de hele dag zou zitten studeren. :x