Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24684
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 14:09

Ik had gereageerd op een fiets,maar gaf aan dat ik hem niet kon vervoeren dus niet kon op halen maar ik zou nog een oplossing verzinnen. Hij wilde hem wel komen brengen want moest toch in de buurt zijn.
Hij belde op en had zijn auto in de prak gereden, als ik een andere auto heb dan geef ik het door. Ik heb niks meer gehoord dus reageerde ik op een andere fiets en ik gaf aan dat als het wat verder weg was ik hem niet kon op halen.Hij stuurde terug dat hij in mijn buurt werkte en hij kon hem dan gelijk af zetten. We maakten een afspraak en hij kwam niet op dagen, ik heb nog iets naar hem gestuurd maar ik heb nooit meer wat terug gehad.

DubbelFun

Berichten: 88827
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 14:55


Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 19:05

thirteenn schreef:
corinep schreef:
Er is ook een speciaal Vinted topic. Ik zou het lekker gewoon via Vinted houden. Minste gezeur vind ik altijd.

Als ik via Marktplaats iets verkoop wat verstuurd moet worden bied ik ook altijd de optie via Vinted ivm goedkopere verzendkosten.

Ah dat wist ik niet! Zal het daar eens vragen. Ik vind het vooral vreemd dat ze Postnl niet kan kiezen..


Heb je zelf wel de verzendoptie via PostNL aangevinkt?

dakplaat
Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:11

Ik heb er een vest van m'n man op staan, verkeerde maat gekocht. Krijg ik de tekst: "Dit is toch gewoon een trui met lange rits????"
Nu al zin in dit gesprek :')

Suzanne F.

Berichten: 49413
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:19

dakplaat schreef:
Ik heb er een vest van m'n man op staan, verkeerde maat gekocht. Krijg ik de tekst: "Dit is toch gewoon een trui met lange rits????"
Nu al zin in dit gesprek :')


Yep, zoiets heet een vest.

Pearlx

Berichten: 1366
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:35

Ik kreeg op marktplaats het bericht "Ik ben interessant" _O- Ik ga er vanuit dat het een autocorrect is van "ik ben geïnteresseerd". Daarna hoor ik niks meer dus ik stuur toch maar een berichtje terug of ze geïnteresseerd is. Krijg ik alleen "ja" terug en nu weer een dag niks.

DuoPenotti

Berichten: 30024
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:37

zo'n vermoeide heb ik ook eens gehad.

Is het er nog.
Ja het is er nog.
Niets meer...
Bent u geïnteresseerd dan?
ja
Zo is dat 2 weken gegaan, maar uiteindelijk wel verkocht

upendo

Berichten: 22305
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 12:02

Ik heb opeens in één week al drie berichten van mensen die vragen of ik toevallig in de buurt van *uithoek* kom omdat het toch wel erg lang rijden is.

Eh, nee..? :')

dakplaat
Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:18

Suzanne F. schreef:
dakplaat schreef:
Ik heb er een vest van m'n man op staan, verkeerde maat gekocht. Krijg ik de tekst: "Dit is toch gewoon een trui met lange rits????"
Nu al zin in dit gesprek :')


Yep, zoiets heet een vest.


Een vest heeft blijkbaar knopen, een vest met rits is een trui met lange rits.
Wat een leerzame dag :Y)

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:28


Suzanne F.

Berichten: 49413
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:32

Citaat:
Een vest is in principe een kledingstuk voor het bovenlichaam dat niet over het hoofd hoeft te worden aangetrokken omdat aan de voorzijde de linker- en rechterzijde losse panden zijn. Beide zijden kunnen na aantrekken vaak worden verbonden door dichtknopen of -ritsen.

plutolover

Berichten: 11707
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:29

ik zag een hoofdstel voor 40€ op mp dit is incl teugels en bit. Echter heb ik niks aan de teugels en ook niks aan het bit.

Nu heb ik een bod gedaan van 35€ incl verzendkosten. Wel gelezen maar nog geen reactie. in mijn ogen een redelijk bod? wat vinden jullie? Een reactie van ga niet of wel akkoord zou fijn zijn.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:38

Heb iets op marktplaats staan (nieuw met kaartjes er nog aan) bood iemand 1/4 van de nieuwprijs. Dus ik geef aan dat ik het te weinig vind. Stuurt die ja maar wordt veel aangeboden. En even later dat die het heeft kunnen vinden voor die prijs. Ik zo oke veel plezier ermee dan? :+

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:03

plutolover schreef:
ik zag een hoofdstel voor 40€ op mp dit is incl teugels en bit. Echter heb ik niks aan de teugels en ook niks aan het bit.

Nu heb ik een bod gedaan van 35€ incl verzendkosten. Wel gelezen maar nog geen reactie. in mijn ogen een redelijk bod? wat vinden jullie? Een reactie van ga niet of wel akkoord zou fijn zijn.


Ik denk dat het best redelijk is, hoewel het voor de verkoper natuurlijk niet uitmaakt dat jij de teugels en het bit niet nodig hebt.

DubbelFun

Berichten: 88827
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:35

Als iets als één geheel verkocht wordt zou ik ook niet willen blijven zitten met 2 onderdelen er van.

@Love_Laugh: ik had gevraagd ook of dáár de nieuwkaartjes er nog aan zaten...

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:11

plutolover schreef:
ik zag een hoofdstel voor 40€ op mp dit is incl teugels en bit. Echter heb ik niks aan de teugels en ook niks aan het bit.

Nu heb ik een bod gedaan van 35€ incl verzendkosten. Wel gelezen maar nog geen reactie. in mijn ogen een redelijk bod? wat vinden jullie? Een reactie van ga niet of wel akkoord zou fijn zijn.


Ik vind het geen redelijk bod. Je biedt eigenlijk maar iets van €28 euro, wat de verkoper er aan over gaat houden. Maakt voor de verkoper natuurlijk niks uit of je de teugels en het bit wel of niet gaat gebruiken. Hangt natuurlijk ook van de staat van het geheel af, een oud vodje is even wat anders dan een spiksplinternieuw Otto Schumacher hoofdstel.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37326
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:14

Voor de tweede avond op rij wachten op iets dat opgehaald zou worden. Gaat nog al moeizaam. Gister was de man het straal vergeten. Kreeg een sorry vergeten bericht tegen 2000. -O- Hopelijk dat het vanavond wel gaat lukken.

35 euro inclusief verzenden is voor mij ook een mager bod voor iets van 40 euro. Ex verzenden is wel te doen, desnoods bied je daarna de teugels en het bit weer te koop aan.

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:19

Ik liet winterbanden onder mijn auto zetten, en de garage vroeg wat ik met mijn oude winterbanden wilde doen. Deze waren nog van mijn vorige auto (heb vorig jaar een nieuwe auto gekocht) en die lagen daar nog. Voorbanden afgesleten tot 2 en 3 mm, achterbanden hadden nog 4,5 en 5 mm profiel. Garage wilde ze wel afvoeren, maar dat zou me €35 kosten. Als ik ze zelf wegbreng naar de stort zou het me €15 euro kosten. Dus heb ik ze meegenomen naar huis.

Op advies van een vriend ze toch nog op MP gezet, met een vraagprijs van €50, je weet maar nooit. Dezelfde avond nog een bericht dat ze ze wilden kopen, de volgende ochtend stonden ze voor de deur om ze op te halen. €50 werd in mijn handen gedrukt, ze gingen alleen de achterbanden gebruiken en het was een noodgeval. En weg waren ze :')

DubbelFun

Berichten: 88827
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:50

Dat is leuk zaken doen :)

Gini
Berichten: 17970
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:51

plutolover schreef:
ik zag een hoofdstel voor 40€ op mp dit is incl teugels en bit. Echter heb ik niks aan de teugels en ook niks aan het bit.

Nu heb ik een bod gedaan van 35€ incl verzendkosten. Wel gelezen maar nog geen reactie. in mijn ogen een redelijk bod? wat vinden jullie? Een reactie van ga niet of wel akkoord zou fijn zijn.


Ik vind het een redelijk eerste bod. Genoeg ruimte om naar elkaar toe te komen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37326
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 20:18

Altijd fijn met de banden. :D Zo heb ik de gare zomerbanden van mijn bus verkocht. Daar zaten in twee een nare platte kant. De velgen gebruikte ik toch niet en ze lagen gruwelijk in de weg. Binnen een dag verkocht. De man had dringend twee velgen en banden nodig. Ivm een lekke band en een half lekke band. Daarna ging hij de vier velgen hergebruiken.

Hier nog steeds wachtende grrr -O-

En het is weer 20.00 de ophaaltijd is voorbij. -:(- Later wil ik het gewoon niet hebben. Ik heb nu de neiging joh je mag niks kopen meer zo. Maar ja ik moet het wel kwijt.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:48

Zetten jullie die banden dan in een verkeerde rubriek? Die auto onderdelen advertenties zijn toch schreeuwend duur?
Even een vraagje, heb nl ook nog een paar banden maar bij die hoge advertentiekosten heeft het geen zin ze te koop te zetten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37326
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 23:11

Geen idee ik heb ze gewoon bij banden en velgen neergezet, een minibeetje betaald voor de advertentie en dat er ruim ook weer uitgehaald.

_Mir
Berichten: 1365
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 23:31

Uh... heb nu een verkoper die zelfs (buiten de verzendkosten) kosten berekend voor verpakking en een ritje naar het postkantoor. Is dit nieuw? :')

hagelslag
Berichten: 9163
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:12

_Mir schreef:
Uh... heb nu een verkoper die zelfs (buiten de verzendkosten) kosten berekend voor verpakking en een ritje naar het postkantoor. Is dit nieuw? :')



Nee er zijn wel vaker mensen die dat doen, of je ermee akkoord wilt gaan is natuurlijk een 2de