Wat is jullie favoriete vakantieland?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 00:26

*LOL* *LOL* *LOL* Gaaaap Gaaaap Fitz wordt ook wakker!
Mijn favoriete vakantielanden zijn de States en Griekenland.
Griekenland vanwege de vriendelijke mensen, het eten en de hele relaxte sfeer.

USA vanwege het natuurschoon en the way of life.

Dit jaar ben ik niet verder gekomen dan Almelo *LOL* *LOL* *LOL* maar dat was ook erg leuk!!
Misschien dat we in het najaar nog een weekje richting Chios vertrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 00:34

Ik ga graag naar Italie.
Maar in Nederland kies ik toch voor zuid-limburg, elke dag heb ik het gevoel dat ik op vakantie ben als ik naar de manege fiets. En als ik met de trein weer in de buurt kom gaat mijn bloed bewegen zodra ik de heuvels zie. En ik ben geen eens limburgs van oorsprong maar dit is echt mijn land. Hongarije vind ik ook wel gaaf en Frankrijk ook.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 08:55

SPANJE!!!!

Maar dan niet de toeristische plaatsen.
Mijn vader is spaans en mijn oma woont in het zuidoosten aan de kust (gelukkig).
Daar ga ik al zo'n 25 jaar op vakantie en dat bevalt nog steeds prima!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:38

1) FRANKRIJK!!
Daar ging ik al heen toen ik 1 jaar was en zo door tot mijn 15e ofzo. (met af en toe nog Zweden en Hongarije er tussendoor)

2) Malta!!!
Daar ben ik vorig jaar met mijn beste vriendin naartoe geweest en dat was onwijs gezellig!
Heel lekker warm (toen iets TE warm, 42 graden), leuke cafeetjes en lekker water!!!
AAAAAHHHHHHHH ik wil zo weer!!!!!!!!

Over 5 weekjes ga ik voor het eerst met mijn vriendje op vakantie. Waarheen weten we nog niet, maar in ieder geval wel waar het WARM is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN ZEE!!!!!!!!! Lachen

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:43

heb ik nog niet echt.
frankrijk vindt ik te gewoontjes. ben ik al vaak geweest en is leuk om bruin te worden maar meer?? neeeeeh.
Protugal wil ik nog een keer heen, das al zo lang geleden dat ik daar geweest ben, wil t gewoon nog een keer echt zien.
ook wil ik samen met Ailin nog door nederland gaan zwerfen misschien leuk idee als ik volgend jaar mn eindexamen gehaald heb.
New zealand staat ook nog op mn lijstje zou ik heen gaan 8 jaar gelden maarja mijn paps gooide roet in t eten. en heb nog steeds een uitnodiging staan van een vriendin van mn mams.
en als laatste wil ik nog naar Ierland als absolute topper. wil gewoon kijken waar mijn paardje vandaan komt hoe ze daar leven met de paardjes. enzo lijkt me gewoon super mooi om te zien.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:50

ik vind Italie wel heel erg mooi! Maar Frankrijk is ook wel leuk. Net als Spanje, Tunesie, Zwitserland enz Haha!

Maar Italie vind ik echt wel heel mooi!