alleen dingen doen, wie doet dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:56

Hier nog iemand die gewoon alleen dingen gaat ondernemen :D
Wat anderen daar van denken? Boeit me niet :+ als ik iets wil dan wil ik dat, laat me niet beperken in mijn doen en laten omdat anderen niet mee willen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:57

gewoon gaan.
zeg ik heel stoer,maar ik herken je gevoel wel.
Zo ben ik deze zomer alleen op vakantie gegaan omdat niemand mee kon,ik maakte me af en toe ook druk om wat mensen zouden denken...
Maar heb me uitstekend vermaakt en echt MIJN dingen gedaan.

Dus,ik zou gerust gaan.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:25

Gewoon doen hoor! :D
Alleen naar de bios is heerlijk!

TurdusMerula

Berichten: 23910
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:40

Alleen naar het strand is ook al zo heerlijk...

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:41

Gewoon doen inderdaad ;) Ik ga regelmatig alleen winkelen. Klinkt gek, veel mensen vinden dat echt niet leuk maar ik vind het heerlijk!

marcha1987

Berichten: 1321
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:43

Ja steeds meer, ben ook aleen uitgeweest ondertussen (zoek topic maar op :P)
Zal toch een keer "moeten" aangezien er in mijn geval niet altijd iemand is om mee te gaan of te ver weg woont.
Mij bevalt het verassend genoeg prima :D

Steenbok12
Berichten: 7852
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:56

SSDesign schreef:
Gewoon doen inderdaad ;) Ik ga regelmatig alleen winkelen. Klinkt gek, veel mensen vinden dat echt niet leuk maar ik vind het heerlijk!


sommige mensen kunnen niet alleen winkelen, maar ik heb er echt een hekel aan als ik echt kleren nodig heb om met iemand te gaan winkelen. Kan ik net zo lang in winkels blijven hangen en lekker twijfelen over kleren maar ook gewoon kopen wat ìk echt leuk vind zonder dat ik rekening hoef te houden met andere :) .

Mloes

Berichten: 5174
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:58

Gut, nooit zo over nagedacht eigenlijk. Als ik naar een film wil, en niemand kan die av, dan ga ik ook niet. Denk dat ik toch teveel waarde hecht aan de gezelligheid van vrienden om me heen. Winkelen daarentegen, doe ik ook het liefst alleen, tenminste, als ik echt op zoek ben naar iets. Nu wou ik typen waarom, maar ChantalSmook heeft het perfect verwoord :P

Daiss87

Berichten: 1031
Geregistreerd: 11-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:59

Nee ik ga echt niet alleen..zeker niet naar de bios en dat soort dingen..maar als jij dat niet erg vind moet je dat gewoon doen ;)

xMarianne
Berichten: 1279
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:00

gewoon lekker gaan joh!
ik heb ook zo vaak mensen alleen in de bios gezien en ik vind het persoonlijk zelf ook wel eens lekker om alleen iets te doen zoals naar de bios! :)

Annemarie89

Berichten: 2353
Geregistreerd: 14-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:01

Hmm je kan natuurlijk alleen gaan!
Ik vind het wel raar dat je vriend/vriendinnen niet met je meewillen!
Hoe vaak ik wel niet naar een film ga die iemand anders graag wil zien.. :)
Meestal valt het uiteindelijk wel mee en je doet diegene een plezier? Volgende keer kiest hij gewoon een film.. toch ~!

Steenbok12
Berichten: 7852
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:03

Mloes schreef:
Gut, nooit zo over nagedacht eigenlijk. Als ik naar een film wil, en niemand kan die av, dan ga ik ook niet. Denk dat ik toch teveel waarde hecht aan de gezelligheid van vrienden om me heen. Winkelen daarentegen, doe ik ook het liefst alleen, tenminste, als ik echt op zoek ben naar iets. Nu wou ik typen waarom, maar ChantalSmook heeft het perfect verwoord :P


haha ja echt he :) een klasgenootje keek me laatst zo raar aan toen ik zei dat ik altijd alleen ging als ik echt voor mezelf ga winkelen :P

Steenbok12
Berichten: 7852
Geregistreerd: 26-10-06

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:04

En aders een oproepje op bokt of er iemand mee wilt naar de bioscoop als je een beetje in elkaars buurt woont :P ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:37

Joh, gewoon gaan!!
Ik ga inderdaad ook het liefst alleen winkelen, en ben dit jaar 2x alleen op vakantie gegaan. Vond ik in het begin wel een beetje spannend, maar dat valt echt hartstikke mee, lekker doen waar je zelf zin in hebt, heerlijk!
Er let echt niemand op je in een bioscoop hoor. En dan nog, het is toch donker :+

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 17:51

Ja, winkelen doe ik dan weer wel alleen. Met anderen erbij kan ik toch niet zo lekker mijn eigen tempo aanhouden. Gek, dat dan wel weer.
Tja, en dat niemand mee wil, ze vinden het echt geen leuke film en mn vriend houdt niet van chick-films :) beetje jammer, maar ik wil ook niet met chagrijnige mensen die geen zin hebben.

Sabinee__

Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:57

SSDesign schreef:
Gewoon doen inderdaad ;) Ik ga regelmatig alleen winkelen. Klinkt gek, veel mensen vinden dat echt niet leuk maar ik vind het heerlijk!


Idem hier. Vind het heerlijk in mn eentje winkelen. Alleen bios heb ik nog niet gedaan, maar dat zou ik ook wel gewoon doen denk ik :j .
Alleen op vakantie lijkt me ook wel lekker.. :) Maar dan geen 2 weken, maar een week ofzo :j .

DUDIEFOREVER

Berichten: 2973
Geregistreerd: 06-04-08
Woonplaats: Duiven

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:59

Haha grappig.
Ik zit met hetzelfde dilemma.
Niemand kan vanavond mee, en wil graag naar de bios :P .
Samen? :+ .

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 18:02

haha, als jij vanaaf alleen gaat kan je mij vertellen hoe dat is!

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:07

Ik vind het ook heerlijk dingen alleen doen!
Lekker ff alleen naar de stad of naar de Mac.
Ben nog niet alleen naar de Bioscoop geweest maar dat doe ik ook gerust dus zou zeggen gewoon doen! :D

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:08

dicenbalt schreef:
Ja, maar het staat zo "alleen op de wereld", misschien schaam ik me ook wel voor wat anderen denken



Als ik iemand alleen zie denk ik nooit van ' oh wat zielig,raar,vreemd of what so ever' ik denk meestal; ook stoer dat diegene dat alleen doet!!
(als het me al opvalt)

Ik doe regelmatig dingen alleen, ik heb zat vrienden en een druk sociaal leven maar soms vind ik het gewoon heerlijk om ff alleen te zijn. Als ik naar een film wil in de bioscoop dan ga ik. Op zondag ga ik welleens naar het strand of het bos alleen. Of ik ga ergens een kop koffie drinken aan de boulevard.
Winkelen,als ik echt dingen wil gaan kopen, doe ik ook liever alleen. Veel sneller en je hoeft niet de hele tijd op elkaar te wachten.


Ik zou dan weer niet zo snel bijvoorbeeld alleen uit eten gaan ofzo, niet omdat ik dat niet durf maar dat vind ik dan weer wel ongezellig.



[edit] zelfs op vakantie gaan in m'n eentje vind ik relaxed. ik hou van stapvakantie's met vrienden maar hou ook van de natuur enzo, en dat heeft bijna niemand die ik ken.
Dus als ik naar een koud land wil om walvissen te bekijken ofzo, moet ik ook alleen.
Heerlijk!!!

Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:25

Ik zou ook zo alleen gaan.

Probeer het eens van de andere kant te bekijken: Vind jij mensen raar als ze alleen naar de bios gaan? Ik niet.
Dus waarom zou ik mezelf dan wel "raar" vinden. ;)

Hvelreki

Berichten: 5467
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:35

Ik ga regelmatig alleen shoppen, naar de bioscoop nog niet gedaan, maar ik zou het denk ik wel doen moest ik een film echt graag willen zien en er wilt niemand mee. Alleen is dat tot nu toe nog nooit voorgevallen (ik ben niet zo'n filmfanaat). Ik vind het niet raar hoor, als ik mensen alleen in de bioscoop zie. En zo zijn er genoeg ;)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:38

Ja hoor, ik ga gerust alleen naar de bios, het theater of op vakantie :j En weet je: juist als je alleen bent (vooral op vakantie) kom je erachter dat er nog veel meer mensen zijn die dingen alleen doen, zo leg je juist de leukste contacten die je nooit zou leggen als je al 'voorzien zou zijn van gezelschap' :)

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:01

Gewoon gaan!
Je moet je niet laten tegen houden door 'wat andere mensen zullen denken'. Waarschijnlijk denken ze niets, en mochten ze er iets van denken, so what... Jij zit daar lekker een film te kijken. Laat die mensen lekker denken als ze dat willen doen.

Maar waarschijnlijk denkt niemand er wat van joh! Voor jezelf valt het op, maar andere zijn daar helemaal niet mee bezig.

Ik ben niet zo'n goede alleen persoon. Vind het heerlijk om even alleen de stad in te gaan of alleen thuis te zijn. Maar ergens alleen heen gaan doe ik niet echt. Maar als je het wil moet je het gewoon doen. ;j

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Re: alleen dingen doen, wie doet dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:04

ik zou het zelf nooit doen, gewoon omdat ik die stap niet durf te maken. Maar soms lijkt het me wel makkelijk hoor.
Maar ik denk ook altijd, wat zullen ze wel niet van me denken