mannen!!!???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 09:21

Ja Caballo heeft gelijk: wat je van ver haalt is lekker Pling
Was Geleen wel niet zo ver weg als Amerika meer toch bijna 3 uur met de trein.
En die van mij kookt ook graag en heel erg lekker (wel grappig hij kon nog helemaal niet koken toe ik hem leerde kennen maar ik heb aangestoken dus nu krijg ik in het weekend de meest heerlijke dingen voorgeschoteld Kwijl )
En die van mij doet de was en vouwt hem ook keurig op. (Doe ik ook maar als hij ziet dat de wasmand alweer vol raakt gebeurt het vaak dat ik thuis kom van de manege en er ligt een schone was).
Dat hij niet paardrijdt vind ik niet zo erg eigenlijk, ik vind het ook wel lekker om een sport van mezelf te hebben en hij vind paarden wel leuk en snapt mijn passie. Op de avonden dat ik op de manege ben is hij vaak op de sportschool, behalve op donderdagavond, dat is zijn hangavond, gaat hij tv kijken en computeren als ik weg ben (zijn rustavond noemt hij dat Haha! , ik wordt dan soms al bijna de deur uitgekeken:"Moet je Pablo nog niet gaan poetsen?")
Maar hij komt dus de rest van zijn leven echt niet meer vrij dames! En sorry Monique hij heeft geen broers Clown

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 09:32

Citaat:
Op 2001-08-02 11:48, schreef janna:
behalve de mijne dan...
Hij kan zich uren vermaken met de computer (kraken van software enzo Schijnheilig ), en ik kan de hele avond paarden rijden. Ideaal dus. Ik vind er niets aan als hij de hele avond achter de compu zit, en ik op de bank, en andersom is ook niets. Als ik aan het rijden ben, zit hij dus achter de computer (en soms gaat hij mee, foto's maken, paardjes aaien etc).
Maar: ze zijn er dus wel hoor, mannen die niet jaloers zijn op je paard en die je je hobby gunnen!


Dit komt heel bekend voor. Mijn vriend geeft niks om rijden, maar gaat af en toe wel op mijn paard zitten en wat stappen na afloop van een buitenrit. (Op vakantie krijpt hij rustig op een op paard en gaat mee een buitenrit maken is doet dan alles mee, hij is niet bang dus dat scheelt al een hoop) Mijn vriend zit ook het liefste achter de computer en vermaakt zich dan prima. Soms gaat hij mee en filmt mij dan dat ik achteraf kan zien hoe het eruit zag en wat verbeterpuntjes zijn. En daarna gaat hij er op de computer mee fröbelen en filmpjes e.d. maken. Mooi toch.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 12:30

Hahahaha, wel grappig Caballo, ik heb een Canadees... alleen gewoon ontmoet in Amsterdam LOL *LOL*

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 13:56

Ook die van mij vindt het niet echt wat, die paarden, maar computers...ja dat is het helemaal. Hij gaat sinds kort (na een jaar) af en toe mee en heeft er ook opgezeten drie weekjes geleden.
Hij is ook wel geinteresseerd als ik iets vertel, maar dan niet teveel in detail.

En ach we zijn al 8,5 jaar samen en ik hoop ook dat hij nooit meer beschikbaar komt!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 14:09

Geweldig meiden; al die verhalen!! Mijn vriend rijd nog niet..... Ik denk namelijk wel dat hij ervoor te porren is!! Vroeger... toen hij jong was heeft ie zelf gelest. Maar nu dus niet meer. Mijn vorige pony daar wilde hij voor geen goud op; "Veel te klein en te oud, zei hij!!
Maar zodra mijn paardje er begin volgend jaar komt zal ik hem vragen het weer eens te proberen. Ik denk dat ie talent heeft!! Het enige waar hij zich zorgen om maakt zijn de kosten. Zodra mijn vader alles nog betaalt vind ie het prima, maar hij is bang dat als ik het in mijn eentje moet doen het een te zware last is en hij houdt ook wel van uit eten, vakanties en mooie meubels en kleding, dus ik denk niet dat hij zo snel ook op een eigen paard over zal stappen...
Maar delen kan ook,hihihi

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 14:23

nou vraag maar aan Sonja of delen ook kan! volgens mij is dat best lastig!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 14:29

tja dat is zo. Maar ik bedoel dan kan hij af en toe gewoon ook op mijn paard rijden. Elke dag rijden vind ik op den duur wel vermoeiend, denk ik.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 14:58

Peet en ik hebben elkaar leren kennen, toen ik een stal huurde bij hem, grinnik! Hij had dus al paarden lang voordat ik hem leerde kennen! En JA, hij is 11 jaar ouder dan mij en JA ik ben dolgelukkig met hem! Hij is voor mij de perfecte man! Hij is kritisch, eerlijk, kookt heerlijk Knipoog en is verschrikkelijk romantisch en lief! NEE meiden ik wil hem voor geen goud ruilen!!! Klonen ook niet, want dan is het bijzonder er af!!! Tong uitsteken

Wij hebben wel wat vooroordelen gehad vanwege onze leeftijden (ik was dus 24 en Peet 35), maar zolang je achter elkaar staat, doet de rest van de wereld er niet meer toe...... Daarnaast heeft Peet ook nog eens 3 kids, en dat garandeert een heleboel nare reacties! Maar nare reacties of niet: we zijn samen dolgelukkig, ondanks Peet gemis om de kinderen..... En ik voel me nog elke dag heel vereerd, dat hij dat ervoor over heeft om zijn leven met mij te delen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 17:03

Ik ben al weer dik 10 jaar heel gelukkig getrouwd. Mijn man vind paarden heel erg leuk en stimuleert mij enorm. Rijden kan hij wel maar heeft het de laatste 5 jaar niet meer gedaan. Hij heeft zijn eigen dingen waar hij heel gedreven aan werkt en voor hem is dat muziek en alles wat daar bij komt kijken.
De gedrevenheid die we allebei hebben in onze hobbies [voor hem is het niet alleen hobby maar ook zijn werk] begrijpen we heel erg goed van elkaar.
Ik ben heel erg blij dat we zo onze eigen dingen hebben. Het houdt onze relatie spannend en levendig. Dus misschien is het iets voor jou Monique, een man die in de muziek zit *LOL*

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 18:09

tja, wie weet Jippie?

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 22:31

Valt inderdaad niet mee om een man te vinden.
Zelf ben ik al voorzien hoor Haha! (al 17 jaar bij elkaar, oei wat klinkt dat lang!)
Bij ons op de rijvereniging zitten heel wat 'kansloze' 30ers: Vrouwen die maar niet aan de man komen. Maar ja, als je ook ziet hoe ze zich gedragen als ze uit gaan dan vind ik dat ook niet raar!
Aan de ene kant zou ik geloof ik niet al te hard gaan zoeken, aan de andere kant kan het misschien geen kwaad om bewust ''op jacht'' te gaan.
Een advertentie in 'Bit'' misschien? *LOL*

ikke

Berichten: 37611
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 23:21

Dames: Jullie kunnen die mannen nou wel vanalles gaan lopen verwijten, maar steek de hand in eigen boezem. Ik kan dezelfde verhalen ophangen over vrouwen, zoveel verschil is er dus kennelijk niet. Het valt als vrijgezelle kerel van 38 ook niet altijd mee. Maar wie weet, afgelopen week naar Drenthe geweest, huisjes gekeken, en daar wilde ze wel in wonen, heeft iemand toevallig nog ƒ800.000,00 op de plank liggen? Kan ik een leuk boerderijtje kopen daar.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 23:27

Ik heb er 2 Haha!

Wjerdo en Youri, dat zijn dus mijn ruintjes. Maar of ik een vriend zou willen: NEE
Ik blijf de eeuwige vrijgezel Haha! ,
lekker kunnen doen en laten wat je wilt, jawel dat bevalt me wel.

Maar ik hoop voor jullie dat jullie snel iemand vinden hoor Haha!

Suc6 er mee

groetjes lara

ikke

Berichten: 37611
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 23:31

Pas op met dat soort reacties, Lara, voor je het weet zit je in Brazilie *LOL* *LOL* Ik ken iemand die dat ook heeeeel hard riep. Half jaar later had ze een vriend, en is naar Brazilie gegaan.

hengst

Berichten: 82
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 07:39

*meldt*

ps: ben nog niet in voor trouwen en kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 09:22

Daar word je niet blij van hoor Linda, als hij eenmaal ECHT interesse heeft en je hebt "maar" 1 paard. Ik moest op een gegeven moment bijna smeken of ik aub zelf weer eens wat met m'n paardje mocht doen..... Hihihi, call me an idiot, maar ik vind het nl. ook nog eens het allerleukste om ALLES zelf te doen, dus bv ook het mesten; heb nergens een hekel aan. Maar Dick liep me gewoon een beetje in de weg, ik kon m'n eigen dingetjes bijna niet meer doen.

En ach, nu hebben we allebei een paard, maar uit eten gaan doen we nog steeds hoor, en de vakanties worden er ook niet minder om, alleen wel anders (want nu snapt 'ie dat ik m'n knolletje geen drie weken achterlaat!!!) Dus nu gaan we niet meer door de Negevwoestijn trekken, maar door de Drunense Duinen, met de paarden. Ach, scheelt een pokkeneind vliegen *LOL* *LOL* *LOL* !

ikke

Berichten: 37611
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 09:59

Heel verstandig Sonja. Ik ken er meer waarbij het zo gegaan is. Is wel grappig zoals jij dat omschrijft. Heb het bij kennisen zien gebeuren op deze manier, leuk om te horen hoe iemand in eerste instantie niet veel om paarden geeft en twee jaar later opduikt met een paard en zeer fanatiek mee doet binnen de vereniging.

P.S. Het NVVR strandweekend is nog niet volgeboekt. indien ruimte ook plek voor niet NVVR leden. kijk op http://www.recreatieruiter.nl.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 12:29

Jaaaaaaa...Lara off naar Brazilie met een leuke Braziliaan...heb ik er weer een leuk vakantie adresje bij... Schijnheilig

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 16:58

Wat leuk allemaal die verhaaltjes over jullie 'mannen'
en...eh ik zoek niet maar de mijne komt ook nog wel!!!(en t liefst eentje die van paarden houdt!!!
haha)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 20:52

Zo is dat Moniquelucky... Vaak als je gaat lopen zoeken dan kom je niks tegen, maar zodra je de moed opgeeft is het net alsof er op je voorhoofd "vrijgezel" geschreven staat *LOL* Dat is mijn ervaring dan Knipoog Ik ging alleen maar op vakantie en zat absoluut niet op een vent te wachten *LOL*
groetjes.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:49

ja Monique, aan de verhalen van Sonja Katrien, Brenda en Jantina hebben we wat he..?! *LOL*

Maarre, er is hier dus 1 iig vrijgzelle paardenman
( toch, of toch niet..? Verward ) en ook een aantal single vrouwen.. Lachen hmm..
flauw, erg flauw, ik weet 't.

Ik heb ook een aantal relaties gehad, maar de meesten hadden eigenlijk meer weg van een 'langdurige scharrel' zeg maar, achteraf gezien.
oke, eentje wel erg lang voor een scharrel, al met al bijna 3 jaar.. maar niet doorlopend/continu bij elkaar..
Toch leek het als of we toch wel erg goed bij elkaar pasten..( toevallig ook een jongen met een Spaans verleden, maar woont al erg lang in Ned.. Knipoog )
Ach laat ik er maar over ophouden, niemand volgt dit nog denk ik en ik dwaal errug af *LOL*

Ik ben 23 maar ben nog niet echt aan 't 'aftellen' hoor..
mijn ( en jouw) tijd komt nog wel Lachen

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 10:43

Ja!!! onze tijd komt nog wel!!!
Lekker he die spanjaarden!!!
groetjes monique.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:42

pfff die spanjaarden.... wij nederlandse gozers roeleren toch nog best wel flink hard de pan uit Knipoog)