Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:11

En jij goodiebags uitdelen zeker ?
Ben je gelijk van je tassen af :+

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:15

Gezellig!

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:34

Shirley schreef:
En jij goodiebags uitdelen zeker ?
Ben je gelijk van je tassen af :+



:') zoveel zijn het er nu ook niet -O-

Maar het lijkt mij wel een keer leuk om jullie in het echt te zien, vooral de "vaste" mensen.
Eens zien wie er achter dat scherm zo zit te klagen over andere mensen :D

Kinke

Berichten: 20557
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:43

Ik word er ook een beetje zat van…heb een advertentie van een tafel op mp staan, met vaste prijs erbij. Is al een schijntje voor die tafel en dan krijg ik mailtjes waarin men 50 euro minder biedt. Ik snap best dat mailen handiger is, dat doe ik zelf ook, maar dan ben ik echt geïnteresseerd en doe een serieus bod. Voor deze bedragen haal je maar een tafel bij de Kwantum of Leen Bakker :Z

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:46

Ik ben er ook weer:')
~~}>

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:59

Dat zou pas triest zijn, als een TomTom niet op de juiste plek aan zou komen :D

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:02

:')
(de post is verdwenen?!)

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:05

Shirley schreef:
Dat zou pas triest zijn, als een TomTom niet op de juiste plek aan zou komen :D



_O- _O- _O-

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:10

Zwijg me over TomTom, de onze vond het een tijdlang leuk om halfweg de rit plots doodleuk over te schakelen naar ons thuisadres als eindbestemming en dan doodleuk te melden "maak rechtsomkeer aub". Handig midden op een autostrade :+ Moest dan elke keer weer gereset worden alvorens we hem weer op het goeie pad kregen. Nadien maar een garmin aangeschaft.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:13

Een TomTom met heimwee ... en het thuisadres eruit halen, hielp dat niet ?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:26

Hebben we ook aan gedacht maar dan ging hij ons even rondsturen naar het vorige adres dat we gebruikt hadden. Kort nadien is hij gewoon stuk gegaan (iets met het aansluitstukje) en de garmin was net in promotie, dus die maar gekocht.

upendo

Berichten: 22298
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:28

Ik heb vandaag voor het eerst puur op de borden gereden 8-)

Mijn mobiel met TomTom was leeg. :') -O-

ydnew

Berichten: 1156
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Gramundes-Oliveira do Hospital.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:57

Ja, ik lees ook weer vrolijk mee......en natuurlijk ook de ervaringen delen!! leuk leuk

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:13

goh, net akkoord gegaan met een bod. Binnen 5 minuten een reactie, gegevens gemaild en het geld is (volgens zeggen) ook al overgemaakt.... Zo kan het dus ook :D

ElfiL92

Berichten: 544
Geregistreerd: 14-07-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:51

Kentaro schreef:
goh, net akkoord gegaan met een bod. Binnen 5 minuten een reactie, gegevens gemaild en het geld is (volgens zeggen) ook al overgemaakt.... Zo kan het dus ook :D


Altijd fijn zo lekker snel. Als mensen maar serieus zijn. Nu hopen dat het ook echt op je rekening verschijnt.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:10

Zo snel heb ik het nog niet eerder gehad :D

mmmm, straks is dat IBAN gebeuren verplicht.... mag ik m'n 'nieuwe' rekeningnummer wel goed uit m'n hoofd gaan leren om op te geven :+

Jolien87

Berichten: 17487
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:18

Koekoek, ik meld mij ook weer! :wave:

Ik heb momenteel 67 magazines van Taarten-Decoreren incl. een deel van de toebehoren op MP staan. Nieuwprijs is €320,-, maar ik heb niet alle toebehoren erbij zitten aangezien ik een deel hiervan zelf goed kan gebruiken. Nu vond ik €180,- wel een prima vraagprijs, ervan uitgaande dat dit uiteindelijk nog wel omlaag zal gaan.
Ik kreeg via een mailtje een bod van €80,- met de vraag of ze het hiervoor mocht komen ophalen. In mijn antwoord wees ik haar erop dat de nieuwprijs voor het totaalpakket €320,- was en dat haar bod dus ver onder de vraagprijs lag. Vervolgens kreeg ik een verontwaardigd berichtje terug dat het dan jammer was aangezien ze nog wilde door bieden tot €100,-.
Tja sorry, maar had dat dan direct gedaan in plaats van een bijdehand antwoord terugsturen.

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:22

Jolien87 schreef:
Koekoek, ik meld mij ook weer! :wave:

Ik heb momenteel 67 magazines van Taarten-Decoreren incl. een deel van de toebehoren op MP staan. Nieuwprijs is €320,-, maar ik heb niet alle toebehoren erbij zitten aangezien ik een deel hiervan zelf goed kan gebruiken. Nu vond ik €180,- wel een prima vraagprijs, ervan uitgaande dat dit uiteindelijk nog wel omlaag zal gaan.
Ik kreeg via een mailtje een bod van €80,- met de vraag of ze het hiervoor mocht komen ophalen. In mijn antwoord wees ik haar erop dat de nieuwprijs voor het totaalpakket €320,- was en dat haar bod dus ver onder de vraagprijs lag. Vervolgens kreeg ik een verontwaardigd berichtje terug dat het dan jammer was aangezien ze nog wilde door bieden tot €100,-.
Tja sorry, maar had dat dan direct gedaan in plaats van een bijdehand antwoord terugsturen.


Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik €180,- (ruim 56% van de nieuwprijs) voor een incomplete en gelezen set wel erg veel vind. Ik denk dat een bedrag €100,- idd reëler is.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:33

Zoo jullie gaan hard.
Ik blijf ook mee lezen en klagen! :D
Vooralsnog geen internet thuis dus vooralsnog ook geen verkoop op MP.
Is misschien wel beter voor mijn bloeddruk.

Mijn zwager had echter wel interesse in mijn fornhuis als ik hem weg deed.
Dus ik uiteindelijk gezegd dat ie weg mocht en voor hoeveel... Jaa nee ik hou toch maar degene die ik heb.

Hoor ik later via via dat ie hem te duur vond.. Hmm en dat kan je dan niet gewoon zeggen??
Als familie dat al doet, dan ben ik benieuwd hoe MP nu weer gaat reageren *\o/*

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:35

Geloof me, die zeggen gewoon dat ie te duur is... :+

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:40

Hier loopt het ook weer best lekker :j

Als het goed is gaat er volgende week een pakketje naar polen :+

Nicje87

Berichten: 9852
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:04

Iemand had €22,00 geboden op een vitrinekast. Daarna heeft ze mij gebeld (stond onder de douche) en gemaild met de vraag wat ik ervoor wil hebben.
Heb gezegd dat ik meer aan €50,00 zat te denken en dat dat nog weinig is in vergelijking met anderen... Ik ben benieuwd wat ze terug stuurt!

Annemiek184

Berichten: 323
Geregistreerd: 24-11-12
Woonplaats: Achterhuuuk

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:25

Haha, er lopen indd genoeg eigenwijze mensen rond op MP.
Ik plaats niet vaak wat, maar als ik het doe, zet ik er dan bij dat ik het liefst wil dat er in de kolom geboden wordt, aangezien het altijd op de email van mijn ouders komt. Toch zijn er dan genoeg eigenwijze mensen die een mailtje sturen met een bod wat veel te laag is.. En als ik zeg dat er dan overgeboden is (wat dan ook echt zo is), bieden ze dan weer over met een bedrag van 20 cent ofzo.. 'Zou je het vandaag nog kunnen opsturen?' Krijg je er dan bij. Om simpel van te worden... :')

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:27

Jolien87 schreef:
Koekoek, ik meld mij ook weer! :wave:

Ik heb momenteel 67 magazines van Taarten-Decoreren incl. een deel van de toebehoren op MP staan. Nieuwprijs is €320,-, maar ik heb niet alle toebehoren erbij zitten aangezien ik een deel hiervan zelf goed kan gebruiken. Nu vond ik €180,- wel een prima vraagprijs, ervan uitgaande dat dit uiteindelijk nog wel omlaag zal gaan.
Ik kreeg via een mailtje een bod van €80,- met de vraag of ze het hiervoor mocht komen ophalen. In mijn antwoord wees ik haar erop dat de nieuwprijs voor het totaalpakket €320,- was en dat haar bod dus ver onder de vraagprijs lag. Vervolgens kreeg ik een verontwaardigd berichtje terug dat het dan jammer was aangezien ze nog wilde door bieden tot €100,-.
Tja sorry, maar had dat dan direct gedaan in plaats van een bijdehand antwoord terugsturen.


Ik denk zelf dat het eerste geld het beste geld is, vind het een mooi en serieus voorstel...er zijn niet veel mensen die dat willen betalen voor gelezen magazines. En niet te vergeten mensen geven het geld al niet zo makkelijk uit.
Ik denk dat je over drie maanden zegt, had ik het toen maar gedaan....

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:56

Heeft iemand enig idee of je met DHL pakketjes naar belgie kan sturen en wat dan de tarieven zijn?
Ik kan het niet vinden. :( Wel naar duitsland maar staat ook specifiek duitsland bij......