Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 165 [ 4120 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het kortingscode topic

 
Profiel   

Kramer heeft van 28 oktober tot en met 1 november 10% korting
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:04 



 
Profiel   

Hagel schreef
Agradi codes

Fnrs10
Wkom50
Happybday5
Dolle2019


Super bedankt!! :D Hierdoor heb ik met 35% korting (hij was nu € 202,-) een Rambo deken kunnen kopen! *\o/* Ik blij, paard blij! :D <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:39 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 18:53 



 
Profiel   

:Y) laat maar


Laatst bijgewerkt door Ania op 22-10-21 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:14 



 
Profiel   

7,50 korting bij Naïf HELLONAIF21
https://www.naifcare.com

20% korting bij C&A bij aankoop vanaf 39,- 20CAD57
www.c-a.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 20:16 



 
Profiel   

Figo88 schreef
Hagel schreef
Agradi codes

Fnrs10
Wkom50
Happybday5
Dolle2019


Super bedankt!! :D Hierdoor heb ik met 35% korting (hij was nu € 202,-) een Rambo deken kunnen kopen! *\o/* Ik blij, paard blij! :D <3


Heuh? Met welke kortingscode bekom je dan 35% ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:42 



 
Profiel   

Rambo was al met 25% nu, dus denk 1 van 10% er bij op ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:53 



 
Profiel   

Heeft iemand misschien nog een code voor Hypostore of Dochorse ? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:08 



 
Profiel   

Ik ben vandaag jarig dus heb best veel kortingscodes gekregen. Ik weet alleen niet of dat persoonsgebonden is of dat het ook voor anderen werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:09 



 
Profiel   

manolito10 schreef
Heeft iemand misschien nog een code voor Hypostore of Dochorse ? :o

Ik denk dat je voor Hypostore nog even een weekje moet wachten. Ze zijn nu hun fysieke winkel aan het verhuizen en ik verwacht dat ze volgende week open gaan en ook kortingsacties hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:23 



 
Profiel   

maessie schreef
Rambo was al met 25% nu, dus denk 1 van 10% er bij op ;)


Ja, dit inderdaad :j Horseware heeft nu al 25% korting en dan de code "fnrs10" erbij *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 19:46 



 
Profiel   

Hmm ik wilde eigenlijk kijken of ik een extra korting kon krijgen bovenop de 20% die beide websites nu hebben op Rambo dekens, ze zijn zo duur :') had al gekeken bij Agradi maar daar hebben ze de juiste maat niet meer helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 20:31 



 
Profiel   

Vandaag en morgen 25% korting bij Divoza op 1 artikel naar keuze. FALL25

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:58 



 
Profiel   

Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:15 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...



Ik had dit ook gisteren…

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:43 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...


Dat heb ik al een hele tijd.
Die vouchers van 7,50 die boven de 50 euro inzetbaar zijn.
Doen het gewoon niet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:58 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...


Ik kreeg deze melding vanmiddag ook, maar dit kwam omdat ik meerde codes had toegevoegd (en goh, dat werkt dus niet :') ), misschien ligt het daaraan? Of idd een verlopen / onbruikbare code of codes die niet werken op een bepaald merk? Wel heel bijzonder!

Ik was wel erg blij met de agradi kortingscodes uit dit topic, ik heb gelijk een
Spoiler:
totaal onnodige
bestelling geplaatst vanmiddag :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:54 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
The_Cat schreef
Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...


Dat heb ik al een hele tijd.
Die vouchers van 7,50 die boven de 50 euro inzetbaar zijn.
Doen het gewoon niet -O-


Dat heb ik dus ook! Misschien moet ik dan maar eens een mailtje sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:47 



 
Profiel   

Medpets: VOEDING4321 (geldig t/m zondag 31 oktober)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:03 



 
Profiel   

Ruitergoed
Als leuke extra naar de vaste klanten geven ze vandaag en morgen
25 % extra korting op de Ps of Sweden zadeldekjes en bandages in de kleuren brown en blush.

Normale prijs suède dekje is E 89,- nu dus E 66,75 . En ben jij Vip bij Ruitergoed? Dan gaat je extra vip korting er deze keer ook nog af !

Gebruik de code : suedeps

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:05 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
The_Cat schreef
Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...


Dat heb ik al een hele tijd.
Die vouchers van 7,50 die boven de 50 euro inzetbaar zijn.
Doen het gewoon niet -O-


Sommige artikelen doen niet mee volgens mij supplementen etc. Ik heb er wel eens over gebeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:35 



 
Profiel   

Marcella schreef
Medpets: VOEDING4321 (geldig t/m zondag 31 oktober)

Deze geldt overigens alleen op speciaal/aanvullend voer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:44 



 
Profiel   

Sunniva"
[quote="Lotus83"
[quote="The_Cat schreef
Heeft er iemand nog problemen met hun kortingscodes van agradi? Vroeger kon ik die altij makkelijk toevoegen en kreeg ik korting. Nu voeg ik ze toe en geven ze altijd 0 euro, ook al heb ik niets van Kentucky of dergelijke in mijn mandje liggen...


Dat heb ik al een hele tijd.
Die vouchers van 7,50 die boven de 50 euro inzetbaar zijn.
Doen het gewoon niet -O-[/quote]

Sommige artikelen doen niet mee volgens mij supplementen etc. Ik heb er wel eens over gebeld.[/quote]
Dit klopt idd, voer en supplementen e.d. Doen niet mee met de voucherkorting. Ook werkt die 7,50 niet in combinatie met andere kortingscodes. Ligt dus een beetje aan het bedrag of je een voucher korting of beter de 10% kunt gebruiken. Ik las de codes in dit topic iets te laat maar heb daar nu wel de Rhino wug besteld met de 25% en de voucher dus ben heel blij, nu nog even passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 15:25 



 
Profiel   

Iemand die toevallig weet wanneer equestrian stockholm geen verzendkosten heeft? Ik wil een bepaald halster voor mijn 2 jarige zodat ze met mijn shetje in set kan lopen maar om nou 8 euro verzendkosten te betalen boven op het al mega dure halster :')
Ik vond de eerste keer bestellen gelijk 2 veeeelste duur maar nu spijt want ik wil ze eigenlijk gewoon in setje hebben :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:46 



 
Profiel   

tirzasarah10 schreef
Iemand die toevallig weet wanneer equestrian stockholm geen verzendkosten heeft? Ik wil een bepaald halster voor mijn 2 jarige zodat ze met mijn shetje in set kan lopen maar om nou 8 euro verzendkosten te betalen boven op het al mega dure halster :')
Ik vond de eerste keer bestellen gelijk 2 veeeelste duur maar nu spijt want ik wil ze eigenlijk gewoon in setje hebben :+


Volgens mij heeft ES nog nooit geen verzendkosten gehad.. wel vaak 20% kortingscodes.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 12:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 165 [ 4120 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen