Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-22 23:42

Ben dol op het ergernistopic en het blij zijn topic maar nog doller op confessions! Spill de thee, wat heb jij op je biechten?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-05-22 23:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag te bekennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-22 23:43

Ik heb vandaag gedaan alsof mijn kind moeilijk in slaap viel en kwam pas beneden toen de vaatwasser vol was.

:')

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 00:04

Ik heb gedaan alsof ik nog heel diep sliep zodat m’n vriend vanochtend onze puppy om 05:00 uit ging laten toen ‘ie begon te piepen O:)

Karma sure is coming back for me one day

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 00:16

Ik heb de politie gebeld omdat ik vijf gappies in een BMW lachgas zag doen en me iets te hard vermaakt toen de politie ook kwam en ze de hele auto gingen doorzoeken :+ vooral toen ze weer langs onze auto moesten en een van die gappies zich helemaal verstopte in zijn capuchon. Net goed, snotaap.

(Ik biecht op dat ik me iets te hard vermaakt heb, niet dat ik ze erbij gelapt heb. Harstikke terecht natuurlijk al zeg ik het zelf)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 00:33

Wat zijn jullie slecht!

Laf it.

fjordjes

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 00:35

M'n man die me afgelopen nacht wakker duwde omdat ik snurkte en me om moest draaien maar ik deed alsof ik sliep en stug bleef liggen. Mij een beetje wakker maken midden in de nacht -:(-

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 01:38

Ik heb me verheven gedragen, werd me verteld

Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 05:58

Ik kwam er gisteren achter waarom een dierentuin een dierentuin heet... Today I was 32 years old when...

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 06:16

Mijn man was naar een concert gisteravond dus ik zei dat ik de baby zou doen als hij vroeg zou huilen. Want hij zou laat thuiskomen.

Maar man kwam met lawaai thuis, ik werd wakker en pissig en deed zojuist alsof ik heeeeel diep sloep toen de baby walkie talkie af ging. Nu is hij daar aan het wiegen en zit ik op bokt.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 06:31

Ik heb mijn collega een uur bezig laten zijn met een klus die binnen 5 min klaar zou kunnen zijn. Heb hem al 10 keer uitgelegd hoe hij dat probleem zelf kan oplossen maar meneer luistert gewoon niet. 2 min voor pauze tijd heb ik het alsnog maar voor hem gedaan.

Daarnaast mocht ik vorige week door hem een uur overwerken omdat die eigenwijs na 3 waarschuwingen als nog door ging met zijn plan de campagne. Klant was al zijn lokale data kwijt. Klusje van kwartier was nu 2 uur geworden.

Ik werk in IT en de mannen vinden nogal eens dat ze het beter weten dan deze vrouwelijke snotneus.

Ook geef ik weleens uit wraak ipv koffie een dubbel bakkie dubbele espresso. Geen een van de heren durft met hun zure gezicht te zeggen dat het te sterk is }:)

LaPluche

Berichten: 1980
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:24

Niobe schreef:
Ik heb me verheven gedragen, werd me verteld


:')


Ik heb de gemeente verteld dat de buren tegenover mij altijd op het gras parkeren ipv op de straat, waar genoeg plek is, en ben heerlijk in mijn deur gaan staan kijken toen de gemeente en politie kwam, alsof ik van niks wist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:27

Ik heb, nadat gisteren mijn salaris + oprotpremie gestort waren, alle post bestemd voor mijn inmiddels ex-werkgever meteen weggegooid, waaronder rekeningen, bekeuringen en kentekenpapieren van auto’s. O:)

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 07:35

Mkango schreef:
Ik heb, nadat gisteren mijn salaris + oprotpremie gestort waren, alle post bestemd voor mijn inmiddels ex-werkgever meteen weggegooid, waaronder rekeningen, bekeuringen en kentekenpapieren van auto’s. O:)


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

VuurVleugels
Berichten: 1765
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:07

Mkango schreef:
Ik heb, nadat gisteren mijn salaris + oprotpremie gestort waren, alle post bestemd voor mijn inmiddels ex-werkgever meteen weggegooid, waaronder rekeningen, bekeuringen en kentekenpapieren van auto’s. O:)


Aiii dit is niet handig denk ik, fraude met post (dus alle oneigenlijke handelingen mbt post) is hartstikke strafbaar! Maar ik snap je wel hoor!

LaPluche

Berichten: 1980
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:19

Handig niet, boss move...zeker wel _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:25

VuurVleugels schreef:
Mkango schreef:
Ik heb, nadat gisteren mijn salaris + oprotpremie gestort waren, alle post bestemd voor mijn inmiddels ex-werkgever meteen weggegooid, waaronder rekeningen, bekeuringen en kentekenpapieren van auto’s. O:)


Aiii dit is niet handig denk ik, fraude met post (dus alle oneigenlijke handelingen mbt post) is hartstikke strafbaar! Maar ik snap je wel hoor!
Komt goed. ;) Ik ken mijn pappenheimers, ik weet hoe dat bedrijf gerund wordt, dus daar heb ik echt niets van te vrezen.

Urielle

Berichten: 50073
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:28

Vandaag nog niets want ik lig nog in bed.

Maar gisteren kreeg ik een berichtje van een collega dat ik op niet storen stond in teams en mijn collega moest helpen met de inkomende telefoons.

Ik had de dag ervoor tot 21 uur gewerkt en had alles wat mogelijk was doorgeschoven naar de volgende dag en ben 2 uur eerder begonnen om dat nog af te handelen.

Daar bovenop heb ik nog ziekteverlof en waar lotgenoten vanaf 3 maanden weer starten met werken, werk ik na 6 weken officieel 4 uur per dag, in praktijk meer dan volledig, waardoor ik te moe ben om mijn oefeningen te doen die horen bij de revalidatie.

Ik had geen zin in een discussie dus heb gedaan alsof ik het niet gelezen had tot ik 3 uur later klaar was met alles wat ik zelf moest doen.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:39

Dat ik zo blij ben dat ik straks na mijn scheiding nog maar minimaal met mijn schoonmoeder hoef te dealen. Ik heb echt een hekel aan haar en haar slachtofferrol. Ik heb het van de 11 jaar qua relatie, 10 jaar geprobeerd om vriendelijk te blijven.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:43

Urbanus schreef:
Ik heb vandaag gedaan alsof mijn kind moeilijk in slaap viel en kwam pas beneden toen de vaatwasser vol was.

:')

Hahahahah die doe ik ook vaak.

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 08:56

Ik heb vanmorgen niet opengedaan toen mijn buurman om 7:00 (!!) aanbelde, omdat ik dacht ja doeeeii. Om me vervolgens zorgen te maken en half 8 bij hun aan te bellen om te checken of er niks ernstigs was (buren zijn in de 80 jaar). Bleek dat ie zijn tv niet aan kreeg :+

Amber3

Berichten: 240
Geregistreerd: 25-02-11
Woonplaats: Heelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 09:06

Gisteravond expres lang mijn zoontje voorgelezen terwijl ik mijn man de vaatwasser in hoorde pakken beneden. En dat terwijl we de afspraak hebben dat degene die kookt niet de keuken hoeft op te ruimen. En dan mogen jullie raden wie er al gekookt had :=

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 20:38

Mijn man zei: "Even letten op je uitgaves want die trampoline is duur" maar wat ik hoorde was: koop maar fijn mooie lingerie, schatje.

Dus ja.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110698
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 20:40

Snippergroen schreef:
Ik heb vanmorgen niet opengedaan toen mijn buurman om 7:00 (!!) aanbelde, omdat ik dacht ja doeeeii. Om me vervolgens zorgen te maken en half 8 bij hun aan te bellen om te checken of er niks ernstigs was (buren zijn in de 80 jaar). Bleek dat ie zijn tv niet aan kreeg :+


Zo, die had ik dan toch wel even vriendelijk verteld om de volgende keer tot een uur of 9 te wachten :=
Ik kan me voorstellen dat je schrikt wanneer er iemand rond die tijd voor de deur staat!

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 21:08

speedfiets_2 schreef:
Ik heb mijn collega een uur bezig laten zijn met een klus die binnen 5 min klaar zou kunnen zijn. Heb hem al 10 keer uitgelegd hoe hij dat probleem zelf kan oplossen maar meneer luistert gewoon niet. 2 min voor pauze tijd heb ik het alsnog maar voor hem gedaan.

Daarnaast mocht ik vorige week door hem een uur overwerken omdat die eigenwijs na 3 waarschuwingen als nog door ging met zijn plan de campagne. Klant was al zijn lokale data kwijt. Klusje van kwartier was nu 2 uur geworden.

Ik werk in IT en de mannen vinden nogal eens dat ze het beter weten dan deze vrouwelijke snotneus.

Ook geef ik weleens uit wraak ipv koffie een dubbel bakkie dubbele espresso. Geen een van de heren durft met hun zure gezicht te zeggen dat het te sterk is }:)
Deze is goud waard :')

Earth

Berichten: 7916
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 21:15

Urbanus schreef:
Mijn man zei: "Even letten op je uitgaves want die trampoline is duur" maar wat ik hoorde was: koop maar fijn mooie lingerie, schatje.

Dus ja.


Ja dat snap ik wel :j

Ik ga vaak net ff eerder naar boven, onder het mom van 'ik ga nog douchen en jij niet', waardoor mijn man altijd alles op slot en uit moet zetten enzo. En dan vooral nog halverwege de trap roepen; 'oh schat de vaatwasser kan ook bijna aan, wil jij die 3 borden er nog even in zetten?'