Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:32

Op zich is 4 maanden niet gek maar wel onprofessioneel dat hij niets van zich laat horen.


Ik mag dinsdag mijn jurk weer passen. Zóveel zin in!

Selina

Berichten: 14340
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:03

Wij hadden na 2 maanden het album al van de fotograaf. Maar wel vervelend dat je geen contact kan krijgen, neemt hij ook niet op als je belt?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:13

iirrssjjee schreef:
Even een vraagje aan de al getrouwde bruidjes; hoe lang hebben jullie moeten wachten op het fotoboek van de fotograaf? Wij zijn 19sept getrouwd. Hebben wel alle foto's op usb ontvangen, maar vervolgens niks meer gehoord. Hij heeft ook van alle koppels een stukje inclusief foto's op de website staan (ook een koppel dat 2 weken voor ons trouwde, die stonden voor onze bruiloft er al op). Maar van ons nog niks?

Ik probeer te bellen en mailen, maar krijg geen contact. Is deze periode heel lang? Of is het heel normaal dat we nog niks ervan gezien/gehoord hebben?


Ik ben danwel geen bruidJE, maar 4 maand is echt te lang. En dat je geen contact kunt krijgen vind ik wel zorgelijk. Mail die knakker eens onder een andere naam. Kijken of hij reageert.

PSvanLot

Berichten: 10172
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:28

So Iris wat schandalig. Heeft de fotograaf ook een bekend adres waar je eventueel langs kunt gaan?

Iris1702

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 12:11

iirrssjjee schreef:
Even een vraagje aan de al getrouwde bruidjes; hoe lang hebben jullie moeten wachten op het fotoboek van de fotograaf? Wij zijn 19sept getrouwd. Hebben wel alle foto's op usb ontvangen, maar vervolgens niks meer gehoord. Hij heeft ook van alle koppels een stukje inclusief foto's op de website staan (ook een koppel dat 2 weken voor ons trouwde, die stonden voor onze bruiloft er al op). Maar van ons nog niks?

Ik probeer te bellen en mailen, maar krijg geen contact. Is deze periode heel lang? Of is het heel normaal dat we nog niks ervan gezien/gehoord hebben?


Wij zijn 5 juli getrouwd en kregen de dag na de bruiloft al een preview van ongeveer 30 foto's.
Het album hebben wij in november gekregen.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 16:17

Ik wilde eerst even checken wat "normaal" is, voordat ik echt serieuze stappen zou ondernemen. We weten zijn woonadres, hij werkt vanuit huis. Zijn daar ook op kennismaking geweest en om de usb stick op te halen.

Telefoon word niet opgepakt inderdaad. Ik snap dat met de kerstdagen enz niet veel gebeurd, maar die zijn al 2 weken om...

Ik ga eens proberen om met een ander nummer te bellen.

Bedankt voor jullie input!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110749
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:30

Probeer het idd eens zonder nummerherkenning of met een ander nummer.
Leest hij misschien hier mee? Of zijn vrouw. Er kwam op de foto's die je hier hebt geplaatst niet echt positief commentaar en misschien heeft hij dat gelezen?

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:50

Cayenne schreef:
Probeer het idd eens zonder nummerherkenning of met een ander nummer.
Leest hij misschien hier mee? Of zijn vrouw. Er kwam op de foto's die je hier hebt geplaatst niet echt positief commentaar en misschien heeft hij dat gelezen?


Ik kan het me niet voorstellen dat hij hier meeleest eerlijk gezegd. Een oudere man, niks met paarden oid. :+

Ik zal het topic verder niet meer vervuilen hiermee, bedankt!

ruitje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 21:40

Ik ben vandaag naar ringen gaan kijken, maar ik heb dikke worstvingers dus niks staat leuk :')

Volgende week ga ik voor jurken kijken :D

Hoe ver zijn de andere bruidjes to be :D

Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 22:50

Nog exact vier maanden! Vorige week mijn jurk doorgepast. Hij zit al echt prachtig <3. Hij moet nog wel in de taille worden ingenomen maar de lengte was perfect. En het leukste is: ik kan tot die tijd eten als een malle, loop namelijk in april nog een marathon en om in mijn jurk te blijven passen moet ik juist op gewicht blijven en niet afvallen :+. De (in principe) laatste passessie staat in gepland voor midden april. Moet de jurk onverhoopt dan nog wat verder worden ingenomen dan is daar dan nog tijd voor.

Verder gaan de voorbereidingen soepel, veel kleine dingen nog om te regelen maar de grote lijnen staan.

Heb je nog wat van je fotograaf gehoord Iris?

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 23:11

Ahh super leuk! Lijkt mij al zo geweldig om te passen.
Loop je de marathon van Rotterdam? Als je gewoon goed op je voeding let zal je denk ik wel redelijk hetzelfde qua figuur blijven :)

Is er iemand toevallig die bij taft en tule is geslaagd? Ik ga daar naar de sample sale.

Ik ben heel benieuwd, ben sowieso nog in overweging omdat we waarschijnlijk in het buitenland trouwen hoe ik dan een jurk meeneem haha.

Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 23:23

Klopt, Rotterdam! Ik ben in principe altijd wel stabiel op gewicht maar eerder te licht dan te zwaar. Dus nu let ik er wel wat extra op :j.

Taft en tule ken ik niet. Mijn schoonzus heeft haar jurk in de auto meegenomen naar Italië. Plat liggend over alle bagage heen en bij de tussenstop en eindbestemming gelijk goed uithangen. Terug is hij als handbagage meegegaan in het vliegtuig. Ik zou iig proberen te vermijden om hem in een koffer mee te nemen.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 04:33

Suuszels ik heb mijn jurk als handbagage meegenomen in het vliegtuig. Afhankelijk van de grootte even melden aan de maatschappijen van te voren en bij inchecken. Die van mij was groot en zwaar, hebben ze boven in de personeelsruimte gelegd.

Afhankelijk van eventueel tussenstop en totale reistijd kan je op de tussenstop een grote kluis proberen te huren. Wij hadden 10 uur overstaptijd in China, dat was wel een gedoe.

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 07:46

Waar ben jij getrouwd dan :) ? Handbagage lijkt mij wel het makkelijkste ja!

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 09:44

Noeps schreef:
Heb je nog wat van je fotograaf gehoord Iris?


Wat lief dat je ernaar vraaagt!

Uiteindelijk heb ik een mail gehad waarin hij verkondigde ziek te zijn geweest, met griep, verkoudheid en voorhoofdholte ontsteking. Hij zou deze week weer aan de slag gaan... Ik ben benieuwd. Zit al vanaf 6 december te wachten namelijk.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:00

Suuszels schreef:
Waar ben jij getrouwd dan :) ? Handbagage lijkt mij wel het makkelijkste ja!


Sydney, Australië

Rebel_JitsJarig

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 19:52

Dames, mijn schoenen:
Afbeelding
<3
Heel blij mee, ze zitten ook echt fijn. Had al zeker 6 verschillende besteld, maar zat allemaal ruk := Nu toch geslaagd, kan ik eindelijk m'n meetsessie bij de coupeuse inplannen.
Ben alleen nog niet zeker van lingerie. Heb nu zo'n plakkende magic bra, omdat de jurk een open rug heeft. Maar het geeft wat weinig lift :o

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:18

Oh prachtige schoenen <3 !

ruitje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:29

Wow cool die schoenen, waar heb je die vandaan?

In Sydney trouwen is ook wel erg tof zeg :D

Selina

Berichten: 14340
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:32

Rebel_Jits schreef:
Dames, mijn schoenen:
[ Afbeelding ]
<3
Heel blij mee, ze zitten ook echt fijn. Had al zeker 6 verschillende besteld, maar zat allemaal ruk := Nu toch geslaagd, kan ik eindelijk m'n meetsessie bij de coupeuse inplannen.
Ben alleen nog niet zeker van lingerie. Heb nu zo'n plakkende magic bra, omdat de jurk een open rug heeft. Maar het geeft wat weinig lift :o


Oeh pretty <3

Iris1702

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:18

@rebel_jits mooie schoenen!!
Over de bh, kunnen ze geen cups in de jurk naaien?
Hebben ze bij mij toen wel gedaan, had er een flinke push up in laten zetten...

Rebel_JitsJarig

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:25

banketstaaf London, van Zalando. De Delilah-variant is er ook in metallic zachtroze, mooi bij een blush-jurk?

Ik ga inderdaad eens vragen bij de coupeuse of zij kan toveren O:)

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 11:31

Wauw, mooie schoenen!

Hoe doen de dames met een wat gevuldere voorgevel en een strapless jurk het? Ik wil toch wel dat de boel wat mooi blijft zitten en niet tot mijn navel afzakt zeg maar _O-

PSvanLot

Berichten: 10172
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 11:48

Niet haha. Dat was voor mij de reden dat ik geen strapless wilde. Teveel bruiloften gezien waar de bruid de halve dag aan der jurk aan het heisen was.
Ik heb het in de winkel geprobeerd en desondanks dat het een prachtige jurk was vond ik dat strapless meteen niks.

Boheme

Berichten: 2111
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 12:05

Heb een speciaal korset er laten in zetten.. ideaal.kon springen, zwaaien mijn armen omhoog doen, en ik heb geen 1 keer hoeven hijsen..nou heb ik een grote c cup, dus niet heel groot, maar toch