Nachtbrakers meld u!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 08:22

wiebke schreef:
Halloooooo hier ben ik weer!

Ben ik de enige die niet kan slapen? Zit nu op de bank met thee en een boterham, manlief snurkt en stinkt dus ik ben gevlucht. Al zou ik liever slapen met 37 weken zwanger


Je was niet de enige... ik hing boven de wc om dit tijdstip...

Jojoju

Berichten: 3794
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:33

Oh dat is ook niet fijn! Griepje?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:40

wiebke schreef:
Oh dat is ook niet fijn! Griepje?


Ik ben al ziek geweest, en gisteren eerste dag stage gehad (kinderdagverblijf) en dus vannacht misselijk naar bed gegaan.. Heb t binnen kunnen houden tot nu net 12 uur.. Hele tijd misselijk zijn en niet hoeven overgeven is ook echt niet te doen. Nu is het eruit maar ik baal wel dat ik de tweede stagedag al ziek ben :( komt zo lekker stom over

sandorra

Berichten: 4028
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 01:19

Hoi
GN allen
lig klaarwakker in bed :roll: zucht.....
Net medicijnen ingenomen ( pijnstillers....en hopelijk slaap ik straks nog wat......)

Kabayo

Berichten: 14053
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 06:01

:wave:
Nachtmerrie..

petra8
Berichten: 1135
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 06:22

Ik ben maar op de bank gaan liggen, kan al een paar nachten niet slapen ivm stress.....

Jojoju

Berichten: 3794
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 07:46

Waardoor heb je zo'n stress petra? Klinkt niet fijn!

Hier gaan slapen rond twaalf uur, weer wakker om half zes door gesnurk. Man is ziek en snurkt nu meer, onze bedden staan uit elkaar omdat we onze kleine verwachten. Mijn bed staat op klossen en als onze bedden aan elkaar staan kan ik er niet uit. Dit betekend ook dat ik man niet kan porren als hij lawaai maakt :(

Wellicht verban ik hem naar de zolder. Ga daar maar lawaai maken

Jojoju

Berichten: 3794
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 23:55

:j man ligt in een andere kamer. Hij vind het niet leuk maar hij had weinig keus :') op naar een rustig nachtje *\o/*

sandorra

Berichten: 4028
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:10

wiebke schreef:
:j man ligt in een andere kamer. Hij vind het niet leuk maar hij had weinig keus :') op naar een rustig nachtje *\o/*


Hopelijk heb je een rustig nachtje nu het nog kan zonder kleine...... nu ook hopen dat de kleine in je buik zich rustig houdt _O- straks man verbannen schopt de kleine je wel wakker :=

Ik ben ook klaar wakker..... hopelijk slaap ik vannacht een beetje komende 3 nachten vanaf zondagavond 22:00 stand by dienst snachts dus als er spoedmelding is wordt ik wakker gebeld en moet er uit. Haalt collega mij op en dan gaan we naar de melding.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:14

wiebke schreef:
:j man ligt in een andere kamer. Hij vind het niet leuk maar hij had weinig keus :') op naar een rustig nachtje *\o/*

Gaat wel gezellig bij jullie haha :')

Hier nog geen bedtijd, slaap niet voor 12 uur dan ben ik om 3 uur weer wakker haha. Maar kruip straks wel in een schoon bed, imo niks lekkerder dan gewassen lakens haha

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:21

Klinkt gezellig wiebke :P slaap lekker! en idd hopelijk houd beeb zich ook rustig.
Succes Sandorra! ook voor jou rustige nachten
@Mossel, hopelijk jij ook lekker slapen
@Savannah beterschap!

Hier ook nogsteeds ziek.. sinds zondag al. blijf misselijk en zonder medicatie ook overgeven. ben er zo klaar mee. kan nu wel weer eten maar de hele tijd "vechten" tegen misselijkheid is zo vermoeiend.
Ben ook wel weer gaan werken want het word van thuis zitten ook niet beter maar ik wil eigenlijk wel dat het stopt :P

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:22

Ik ga hopelijk niet misselijk en kotsend de nacht door vanavond *\o/*

Hoop dat jullie een beetje slapen en ja idd Mossel niks lekkerder dan een schoon bedje <3

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:24

Eloya schreef:
Klinkt gezellig wiebke :P slaap lekker! en idd hopelijk houd beeb zich ook rustig.
Succes Sandorra! ook voor jou rustige nachten
@Mossel, hopelijk jij ook lekker slapen
@Savannah beterschap!

Hier ook nogsteeds ziek.. sinds zondag al. blijf misselijk en zonder medicatie ook overgeven. ben er zo klaar mee. kan nu wel weer eten maar de hele tijd "vechten" tegen misselijkheid is zo vermoeiend.
Ben ook wel weer gaan werken want het word van thuis zitten ook niet beter maar ik wil eigenlijk wel dat het stopt :P


Jij ook beterschap! Ik was nog niet eens beter van het één en nual weer ziek van dit :n Ik ben nu nog wel de hele dag tegen de misselijkheid aan het vechten maar na gisteren is er niks meer uit gekomen thank god.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:26

Beterschap voor alle zieken... wat ben ik blij dat ik maar 1x per jaar max even ziek ben zonder overgeven haha

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:27

Mossel schreef:
Beterschap voor alle zieken... wat ben ik blij dat ik maar 1x per jaar max even ziek ben zonder overgeven haha


Ik heb t ook in geen 5 jaar meer gehad en overgeven doe ik al helemaal 1 keer in de 10 jaar ofzo :+ Geen idee waar dit allemaal ineens vandaan kwam misschien wel t voedsel wat ik naar binnen heb gestouwd

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:28

Ik wilde optijd gaan slapen zodat ik morgen vroeg naar stal kon gaan. Lig nu al bijna anderhalf uur naar mn plafond te staren, zo jammer :') Daar gaat mn goede voornemen :')

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:30

SavannahNx schreef:
Mossel schreef:
Beterschap voor alle zieken... wat ben ik blij dat ik maar 1x per jaar max even ziek ben zonder overgeven haha


Ik heb t ook in geen 5 jaar meer gehad en overgeven doe ik al helemaal 1 keer in de 10 jaar ofzo :+ Geen idee waar dit allemaal ineens vandaan kwam misschien wel t voedsel wat ik naar binnen heb gestouwd

Nouja ben je het in ieder geval weer kwijt haha


Iejoorr schreef:
Ik wilde optijd gaan slapen zodat ik morgen vroeg naar stal kon gaan. Lig nu al bijna anderhalf uur naar mn plafond te staren, zo jammer :') Daar gaat mn goede voornemen :')

Herkenbaar, dan denk ik echt goed bezig te zijn en op tijd naar bed, en dan inderdaad tot ver minder nacht wakker zijn, en ‘s morgens als de wekker gaat denken mehh veel te vroeg doe het wel een andere keer :')

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:35

Jep, dat ja :')
En nu zijn er vandaag ook nog onwijs vage bultjes op mn handen verschenen, en die jeuken een partij! Ook niet bevorderlijk :D

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 00:41

Mmm nee dat werkt inderdaad ook niet mee

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 01:22

Beterschap voor wie het nodig heeft!

Pimpelpaard

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-05-09

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 02:33

Vriend heeft man-flu... :x

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 08:21

Pff, voel me brak. Kon niet in slaap komen, kotsmisselijk, dus maar emmer naast me neer gezet.Uiteindelijk toch wel in slaapgevallen, maar ben zooooo moe nu.

Jojoju

Berichten: 3794
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 10:47

Sterkte voor alle zieken!

Mijn nacht was..hemels <3 en het is hier zeker nog gezellig hoor, ik kruip op de bank zo lekker tegen mijn man aan. Het is gewoon beter als we beide goed kunnen slapen, en hij mag zeker weer terug als ik hem kan omrollen of porren <3

Kleine beeb maakt me bijna nooit wakker, als ik slaap dan slaap ik daar doorheen :j

Hoe waren jullie nachten?

petra8
Berichten: 1135
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:13

na een paar slapeloze nachten heb ik gelukkig weer goed geslapen :-)

Ik heb na het overlijden van mijn paard een nieuw paard gekocht waar wat werk aan is. Dat leek me altijd een mooie uitdaging maar opeens werd ik vanuit het niets overvallen door twijfel, of ik wel het juiste had gedaan voor het paard, of ik het echt wel aan zou kunnen, of ik eigenlijk nog wel een paard wilde, enz, enz... 'S nachts lijken dat soort gedachten zoveel zwaarder te wegen....

Na een goed gesprek met twee goede vrienden zie ik door het bos de bomen weer en weet ik weer hoe ik de dingen stapjevoor stapje wil aanpakken. En ga ik hopelijk weer goed slapen.

Beterschap voor alle zieken!

sandorra

Berichten: 4028
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 05:06

:wave:
Goedemorgen..... pffff heb stand by dienst vannacht en dus geluid van telefoon aan omdat ik evt wakker gebeld kan worden als er een spoedmelding is......

Werdt ik ong een uur geleden wakker van een Whats appje..... grrrr en nu dus klaar wakker..... Je slaapt toch op een een of andere manier anders als anders..... hopelijk zo nog effe kunnen slapen.