Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaisyDarling
Berichten: 4225
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:49

Inderdaad, zooltje helpt veel en loopt heerlijk. Ik vind ze leuk! :) :j

Nwktje

Berichten: 821
Geregistreerd: 09-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:49

ik vind het wel mee vallen hoe groot je schoenen ogen. Ik denk doordat je op je schoenen kijkt vanaf de bovenkant dat ze daardoor groot lijken.

Over de maat ik zou het niet weten, ik denk liever iets te groot dan net te klein.

Marieke1495

Berichten: 5221
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:51

Ik zweer bij de zonnebrillen van de hm, geweldige dingen.

Foto hierbocen:zou inderdaad voor de 42 gaan. Al vind ik ze wel een beetje groot ogen ja :o
Nu heb ik zelf maat 36 dus misschien ligt het daar aan..

Vind ze wel leuk verder hoor!

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:53

Leuke combi Fee!

Vind 't helemaal niet raar lijken hoor Dewi, kan makkelijk. :)

marlo09
Berichten: 201
Geregistreerd: 01-01-14

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:03

Ik volg ook *\o/* *\o/* *\o/*

Femke_Nikita
Berichten: 942
Geregistreerd: 14-12-14

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:10

Ik kom even binnenvallen! Ik heb a.s. donderdag een schoolfeest en ik vroeg me af of jullie tips hebben voor webshops met een snelle levertijd. Of ben ik echt te laat om te bestellen?

Nwktje

Berichten: 821
Geregistreerd: 09-12-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:11

Zalando?

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 19:14

Zalando kan. Nelly is ook snel. HM is ook mogelijk maar wil je safe spelen is Wehkamp een optie of gewoon de stad ik gaan

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:15

Vind ze wel leuk staan De!
Oeh leuke outfitjes!

Ik ben weer lekker geslaagd vandaag :D
http://www.vd.nl/dames/jassen/jacks/onl ... /g21274036

En nog een mint groen shirtje van de Only. Kan hem zo snel niet vinden op de site.
Echt helemaaaaal uit mijn comfortzone maar ik dacht doe eens gek en haal de lente in je bol :D

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:16

Leuk jasje Sara!

En weer iets onderweg :o

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:19

Staat helenaal niet raar hoor dewi!! Leuk juist :)

En fee, wat een leuke outfit! <3

En roos, we willen wel foto's van je aankopen hè! <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:22

Misschien een hele gekke vraag om zo op internet te stellen, maar waar kan ik (goedkoop) ondergoed bestellen? Ik vind 5 euro voor één onderbroek echt te gek en als ik dan eindelijk iets goedkoops heb gevonden is het weer 7 euro verzendkosten...

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:26

Wat voor iets zoek je? Bij de Hema heb je pakketjes van 3 paar simpele strings/hipsters/onderbroeken voor 3 euro.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:28

Primark ook! Hunkemuller heeft tegenwoordig ook van die acties van 6 of 7 onderbroeken voor 21 euro ofzo

Debbels

Berichten: 937
Geregistreerd: 02-10-11
Woonplaats: Op een eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:28

Danique schreef:
Misschien een hele gekke vraag om zo op internet te stellen, maar waar kan ik (goedkoop) ondergoed bestellen? Ik vind 5 euro voor één onderbroek echt te gek en als ik dan eindelijk iets goedkoops heb gevonden is het weer 7 euro verzendkosten...


Bij de H&M heb je multipacks van 3 stuks geloof ik, dan valt het wel mee (+ gratis verzendkosten nu).

DaisyDarling
Berichten: 4225
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:29

En zaterdag krijg je met de glamour / online 20% korting bij de hunkemoller. Dus extra korting :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:30

Niet echt iets specifieks, moet lekker zitten en er een beetje leuk uitzien (kantje of dingetje eraan is goed). Daarom juist. Als ik echt naar iets specifieks op zoek was had ik er wel wat meer voor neer willen leggen maar dit gaat gewoon over alledaagse onderbroeken (hipsters voornamelijk).

Verkopen ze die van Hema ook online? Anders moet ik er speciaal het dorp voor in en dat is precies de andere kant op dan waar ik normaal vandaan kom _O-

Ah korting *\o/*

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:30

Als je langs een Primark kan gaan (dus helaas geen verzending) zou ik dat aanraden. Heel goedkoop, niet lelijk en gaat tot nu toe prima mee bij mij.

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:32

Het hoeft ook geen eeuwen mee, daarom juist graag die lage prijs, dan kan ik over een maandje weer wat nieuws kopen. :D

Langs de Primark moet wel lukken, die zit op Zuidplein geloof ik.

Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:35

Ik vind de schoenen wel groot ogen De, maar niet raar ofzo. Zou ze zelf niet dragen, heb ook liever schoenen waarin m'n voeten wat kleiner lijken :j

Zag nog een toffe all black errrrthing met rode schoenen voorbij komen; leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:57

Ik vind de hipsters van de h&m divided - 3 voor 10 euro echt heel erg fijn. Overigens vind ik een maandje met ondergoed doen wel erg kort hoor, wat doe je er mee? :))

We zijn wel goed bezig met z'n allen hoor meiden, de economie zit niet in een crisis dankzij ons in elk geval. _O-

Ben vandaag ook even naar de stad gegaan en moet even jullie mening. Ik ben verliefd geworden op een lichtblauw (JA KLEUR JONGENS, jullie werken aanstekelijk) croptop truitje en ben er ook achter gekomen dat lichtblauw mij dus heel goed staat. Maar, high waisted jeans zitten echt niet lekker bij mij, dus zal ik het dragen met een gewone broek. Op zich zie je niet eens heel erg veel, maar als ik mijn armen omhoog doe of zo dan zie je wel m'n navel- en eigenlijk ben ik ook niet de slankste. Dus, ik moet even weten: vinden jullie dit kunnen? :D

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb trouwens ook nog dit shirtje gekocht, beetje rare pose, maar ik wilde de tekst laten zien haha 'if you never try' en op de achterkant staat rechts onderin 'you'll never know'. Fix you van coldplay is een van mijn favoriete liedjes, dus ik moest hem gewoon hebben toen ik hem zag hangen haha

En ik heb nog even een berg sokken en wat kettinkjes bij de primark gekocht. :Y)

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:59

Ik vind t topje heel leuk rebecca!
En hoe vaak per dag doe je nou je armen omhoog? :D

Iemand een linkje voor mij welke broek dat ook alweer was van de h&m waar jullie allemaal zo lyrisch over zijn? Die superstretch? :)
Edit; ik heb namelijk een hele smalle taille, relatief smalle heupen maar wel dikke billen. Vreemde combinatie en heb dus ook vaak ruzie met broeken.
Dacht dat zo'n stretchbroek dus misschien wel de oplossing kon zijn!
Laatst bijgewerkt door Silenna op 26-03-15 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:02

Leuk bloesje! Ben zelf niet zo voor crop tops maar vind deze wel kunnen. Maar niet voor school..

chanelle14

Berichten: 1973
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:02

Hi ladies, ik reageerde niet heel erg veel in het oude topic, maar ik ben ook weer van de partij!
Vind die veertjesjas heeeeel erg tof! Waar was die van?

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:03

Danique schreef:
Niet echt iets specifieks, moet lekker zitten en er een beetje leuk uitzien (kantje of dingetje eraan is goed). Daarom juist. Als ik echt naar iets specifieks op zoek was had ik er wel wat meer voor neer willen leggen maar dit gaat gewoon over alledaagse onderbroeken (hipsters voornamelijk).

Verkopen ze die van Hema ook online? Anders moet ik er speciaal het dorp voor in en dat is precies de andere kant op dan waar ik normaal vandaan kom _O-

Ah korting *\o/*

Ze verkopen ze ook online, ze zijn gewoon basic (zwart, wit of nude).