Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 124 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 145  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het grote Dr Martens topic!

 
Profiel   

MarritdeG schreef
Hi allemaal,

Ik meld me ook even in dit topic. Ik loop al jaren op mijn zwarte dr martens. Die van wat soepeler leer zonder afgewerkte rand. Nooit stil gestaan bij het model, deze zaten in de winkel al prima. Ik heb normaal gesproken maat 41,5. Toen ik ze destijds ging passen zat ik in maat 41 heel erg met mijn grote teen tegen voorkant aan. Dus maat 42 genomen. Ook al waren deze behoorlijk ruim want ik heb niet echt brede voeten, maat 41 was geen optie. Ik draag ze nu al jaren, wel altijd met dikke sokken en een zooltje maar ze lopen heerlijk.

Zo lekker dat ik nog een paar wilde. Dus op marktplaats een heel mooi paar op de kop getikt. Maat 42, paars mettalic <3 Volgens mij is het model 1460. Toen ik ze aan deed dacht ik, 'huh, dit is een maat 41 en geen 42'. Maar als ik de zolen precies op mijn eigen dr martens houdt zijn ze toch echt precies even groot. Maar ik zit hier dus ook wel wat tegen de voorkant aan met mijn grote teen.

Ik heb nog even de maat 41 van een collega aan gehad en mijn paarse schatjes zijn toch wel groter dan die maar ik voel mijn teen wel behoorlijk, vooral rechts (mijn iets grotere voet). Ik heb rechts ook al een blaar op mijn hak. Het leer is echt veel stugger dus ik snap nu wel wat iedereen bedoeld met het inlopen van dr martens (mijn andere paar zat direct helemaal prima, direct een hele nacht in het cafe op gewerkt destijds.)

Nu twijfel ik een beetje of dit nog goed gaat komen, ik lees hier wel meer mensen dat ze de voorkant van de dr martens iets voelen..


Gek hoor, dat die maten zo verspringen.
Ik heb eigenlijk altijd maat 38 van Schoenen, ongeacht het merk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 12:02 



 
Profiel   

Ik heb een vraag aan de Dr Martens kenners :)

Ik wil graag die klassieke, zwart, geen lak oid.

Via marktplaats heb ik deze gevonden maar ik ben een beetje paranoïde dat ze nep zijn, haha.

Mooie Dr Martens 39 zwart
€ 50,00
http://link.marktplaats.nl/m1506459843? ... ialbuttons

Zouden jullie eens willen kijken? Vooral de zool lijkt niet overeen te komen met wat ik op andere foto's zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 13:24 



 
Profiel   

Pin me er niet op vast want ik ben geen experts maar zie er zo niet aan af waarom ze nep zouden moeten zijn als ik eerlijk ben..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 16:15 



 
Profiel   

Aranel schreef
Ik heb een vraag aan de Dr Martens kenners :)

Ik wil graag die klassieke, zwart, geen lak oid.

Via marktplaats heb ik deze gevonden maar ik ben een beetje paranoïde dat ze nep zijn, haha.

Mooie Dr Martens 39 zwart
€ 50,00
http://link.marktplaats.nl/m1506459843? ... ialbuttons

Zouden jullie eens willen kijken? Vooral de zool lijkt niet overeen te komen met wat ik op andere foto's zien.


Ik heb deze, zien er exact hetzelfde uit als die op de foto. Denk dus dat ze wel echt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 16:26 



 
Profiel   

Ook de zool? Ik dacht dat alle modellen die gele verkleuring in het midden hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 17:06 



 
Profiel   

Een gele verkleuring ik het midden? Dat heb ik nog nooit gezien geloof ik..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 17:16 



 
Profiel   

[ img ]

Oké niet echt geel als ik het zo bekijk :') maar dit bedoelde ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 17:38 



 
Profiel   

Ik zie ook niks geks aan de schoenen in die advertentie hoor. Die foto die je nu laat zien is gemaakt met een totaal anders licht.

Nou, ik ben genezen van bestellen bij dr Martens zelf hoor. Schoenen zouden volgens t&t op 10 januari al aangekomen zijn, ik heb nog geen bevestiging gehad dat ze binnen zijn, dat er iets verwerkt is, helemaal niks. Ik heb ze vorige week zelf die mail gestuurd over dat ordernummer, ook nog altijd geen reactie op gekregen. Volgens de faq op de site moet je 21 dagen wachten want zo lang kan het duren voordat je retour verwerkt is. Geloof me. Ik hang dag 22 direct aan de telefoon, maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen dat ik die €95 nog terug ga zien... er is gewoon radiostilte. |o zo jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 18:49 



 
Profiel   

@Aranel, dat gele dat ligt ook wel aan de belichting, niet alle schoenen hebben dat altijd zo duidelijk. Ze lijken inderdaad wel echt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 19:03 



 
Profiel   

https://m.standaard.be/cnt/dmf20200121_04815040

Dit kan pijnlijk worden voor een aantal bokkers :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:20 



 
Profiel   

Zondag weer Dr. Martens bij de zalando lounge! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 13:04 



 
Profiel   

In Copenhagen 70% korting in de store. Zat helaas in maat 39 niks leuks meer bij. Andere maten echt toffe modellen! Vandaag in Zweden poging 2 haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 13:22 



 
Profiel   

Vandaag bij Zalando Outlet in Munster de Shriver Hi gekocht voor €30 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 18:52 



 
Profiel   

Heeft iemand hier het model ambassador? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 16:45 



 
Profiel   

Deze maar eens kijken. Een boos aflevering over dr Martens:

https://youtu.be/Of1YSC6lIJY

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 17:27 



 
Profiel   

Weten jullie hoe de Leona's vallen?? Ik wil ze toch erg graag hebben, maar aangezien ik ze tweedehands moet gaan zoeken wil ik graag weten welke maat ik naar moet kijken. Van mijn 1460s heb ik maat 39, en mijn vonda's zijn geloof ik 40. Andere merken heb ik altijd 40.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 15:36 



 
Profiel   

Mijn eerste dr Martens gekocht :9 Direct online, dus even spannend hoe zitten.
Zwarte, met een rits en iets gebobbeld leder. (Geen glad leder).
Nog tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 08:43 



 
Profiel   

Iemand interesse in Dr. Martens engelse vlag op de neus in maat 43?
Ik heb het geprobeerd.. staan nu al jaren in de kast. Ik kan niet tegen het harde koeienleer..

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1513 ... mympSeller

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-20 14:16 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn eerste paar sinds ruim 15 jaar gekocht. Vroeger liep ik nergens anders op, toen zijn ze in de kast verdwenen en zelfs letterlijk verdwenen. Ik weet tot op de dag van vandaag niet wat er mee gebeurd is. -O-

Maar nu werd ik weer verliefd. En ze zijn er, en wat zijn ze geweldig!
Mijn portemonnee gaat het niet leuk vinden als ik straks weer niks anders meer wil :')

[ img ]
[ img ]

Ik hou van net even anders. Deze zijn helemaal ik. :D

Die met rode of zwarte bloemen had ik ook bijna gekocht. Misschien volgen die nog wel. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 19:24 



 
Profiel   

Gaaf!
Komen als het goed is deze week nog 2 paar binnen <<) de Lynn en de Molly glitter.
Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 19:44 



 
Profiel   

Oh jeee, net een bod uitgebracht op een paar zwarte flora

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 20:10 



 
Profiel   

Goedemorgen!

Na mijn aankoop van afgelopen zondag mag ik mij ook melden in dit topic :-D Mijn eerste paar (nouja op een paar als kind na) Dr Martens is naar me onderweg!

Ik ben gegaan voor de iriserende crackle in gunmetal, die stonden sinds kort op de site van Dr Martens zelf. Dat is als ik me niet vergis het 1460 Pascal model?

Edit: Deze!
https://www.drmartens.com/nl/nl/p/25726029

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 09:21 



 
Profiel   

Die zijn superleuk zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 10:30 



 
Profiel   

Oh die wil ik ook! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 10:37 



 
Profiel   

Ghostattack schreef
Oh die wil ik ook! <3


Ik ben ook echt heel benieuwd. Een vriendin heeft ze in goud. Die regenboog is daar niet heel schreeuwerig, maar maakt het wel net even speciaal. Deze in gunmetal lijkt iets 'ingetogener' terwijl ze nog steeds wel een beetje bijzonder zijn. precies waar ik voor ging :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 10:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 124 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 145  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen