Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 23:34

Afbeelding
Mijn nieuwe pareltjes <3
Had ze al een tijdje op het oog, en nu gaf Zalando 10% korting en hadden ze nog maar 1 paar in mijn maat. Die kans kon ik uiteraard niet laten liggen
Het inlopen wordt waarschijnlijk om te huilen, maar ze zijn het helemaal waard

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 21:44

Bijna dezelfde gehad, maar weggedaan. Drama om in te lopen, voor mij althans, en zelfs na zeer lange tijd nog geen spatje verbetering. Ik had de Polly's met gaatjespatroon op de neus.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 08:33

Shenavallie schreef:
Bijna dezelfde gehad, maar weggedaan. Drama om in te lopen, voor mij althans, en zelfs na zeer lange tijd nog geen spatje verbetering. Ik had de Polly's met gaatjespatroon op de neus.

Ja dat kan ik me goed voorstellen, ze zijn echt onwijs stug. Ik heb gisteren mijn hele hakken beplakt met inlegkruisjes en daarna gewoon mijn normale sokken eroverheen, en ik heb er een paar uur op gelopen buiten. Er is nog geen blaar te bekennen, en ik heb van mezelf wel echt extreem blaar-gevoelige voeten :+

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 07:48

Ik heb laatst ook Dr. Martens gekocht. Van die lange laarzen, ik denk 12-gaats hoog. Zo mooi <3.
Ik krijg er alleen ook zulke dikke blaren van. Langer dan 20/30min lopen is echt niet te doen. En het aan/uittrekken is ook best wat werk, maar goed. Ze zijn wel heel mooi. Nu alleen nog inlopen. Ik las ooit iets over natte kranten, zou dat echt werken? Gaat je schoen dan niet kapot?

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:42

deksel schreef:
Ik heb laatst ook Dr. Martens gekocht. Van die lange laarzen, ik denk 12-gaats hoog. Zo mooi <3.
Ik krijg er alleen ook zulke dikke blaren van. Langer dan 20/30min lopen is echt niet te doen. En het aan/uittrekken is ook best wat werk, maar goed. Ze zijn wel heel mooi. Nu alleen nog inlopen. Ik las ooit iets over natte kranten, zou dat echt werken? Gaat je schoen dan niet kapot?

Ik heb daar inderdaad ook veel over gelezen, of natte theedoeken, maar ik durf het zelf niet :')
Ik heb recent de double doc sokken gekocht en die vind ik heel fijn in mijn jadons die nog niet lekker zijn uitgelopen. Verder raadde de verkoopster in de Dr Martens winkel in Eindhoven mij aan om van die siliconen hielbeschermers te kopen, die soort halve sokjes, dus die heb ik ook besteld.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:54

Ik heb ook mijn eerste paar gekocht, ik kijk en pas al jaren. En nu een paar gevonden die bij het aantrekken wel fijn zitten.
Nu inlopen met dikke sokken, blaarpleisters en hopen dat het meevalt. :=
Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:41

Ik heb mijn Molly's ingeruild voor Jadon Hi's en echt 0 blaren of ongemak. Ben ik zo niet gewend!

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 19:28

Hebben jullie de nieuwe collectie al gezien? Zo gaaf. Ik mag van mezelf dit jaar een nieuw paar uitzoeken. Heeft iemand ervaring met onderstaande modellen? Ik heb de 1460 al wel in 39. Maar ik twijfel om nu 40 te doen. Ze willen net niet helemaal lekker inlopen namelijk.


Afbeelding

magda_90 schreef:
Ga ik doen, bedankt voor het meedenken.

Om in de sfeer te blijven. *\o/*
[ [url=m/FEnSzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r3xckh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze heb ik van 1460. Maar ik denk als ik een maar groter doe dat ik dan net iets dikkere sokken er ook in kan doen. Nu heb ik vaak dat mijn sokken nog wel voor wrijving zorgen.

Valerie_V

Berichten: 1735
Geregistreerd: 01-06-07
Woonplaats: Steenwijk

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:55

Scapino verkoopt deze week ook dr Martens!

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:57

Ik heb mijne vandaag een hele werkdag aangehad. Iets pijnlijke wreef, verder niets. Ik heb ze ook niet eerder aangehad of ingelopen.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:08

Valerie_V schreef:
Scapino verkoopt deze week ook dr Martens!

Waarom zeg je dit nou, ik wilde net gaan sparen :')

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 08:20

Halloooooo dr martens kenners!!!

Ik ben op zoek naar dr martens voor mezelf.... nu had ik 1460 Pascal besteld... maar hier kom ik echt met geen mogelijkheid in door mijn brede/hoge wreef. Schoenen vinden voor mij is sowieso echt een crime -O-
Heb ik gewoon pech of zijn er modellen welke beter voor een hoge wreef zijn?

pluisje88

Berichten: 8075
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 08:40

Ik heb net mijn 1925 lage model op marktplaats gezet. Ik was zo blij met ze en wilde ze zo graag maar ik heb ze nooit aan. Zo zonde. Ik pak toch altijd weer mijn hoge docs. Zo gek is dat altijd..

Yonker ik heb ook een hoge wreef maar juist door de veters kan ik ze altijd wel aan hebben eigenlijk. Heb nog nooit een martens model gehad wat ik niet paste moet ik zeggen.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 15:05

Tja ik kom er toch echt niet in _O-
Heb de veters al ruim gemaakt maar het harde leren stuk... kom ik gewoon niet doorheen.....

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 09:48

Ik wil graag de 101 of Devon Heart versie kopen. Heb vorig jaar het standaard model gepast in de winkel maar die stoppen net op het dikke punt van m'n kuiten waardoor ik nogal berenpoten kreeg. :D Nu het idee om de lageren te proberen.

Weten jullie wat het verschil is tussen 101 Bex en 101 Stitch Smooth? Kan het op de foto's niet ontdekken maar ze schelen wel in prijs. En dragen jullie je gewone maat?

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 14:50

Jildau schreef:
Ik wil graag de 101 of Devon Heart versie kopen. Heb vorig jaar het standaard model gepast in de winkel maar die stoppen net op het dikke punt van m'n kuiten waardoor ik nogal berenpoten kreeg. :D Nu het idee om de lageren te proberen.

Weten jullie wat het verschil is tussen 101 Bex en 101 Stitch Smooth? Kan het op de foto's niet ontdekken maar ze schelen wel in prijs. En dragen jullie je gewone maat?

Bex heeft net een wat hogere zool :)

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 09:57

Ah ja nu je het zegt zie ik het! Is dat comfortabeler?

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-21 14:41

Jildau schreef:
Ah ja nu je het zegt zie ik het! Is dat comfortabeler?

Geen idee :D Heb zelf alleen maar met een normale zool.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 12:04

Weten jullie of er vorige jaren hoge kortingen waren op Dr. Martens met Black Friday? Ik zat eigenlijk daarop te wachten maar zie ze nu bij Scapino voor €150 ipv €190. Twijfel of ik dat moet doen of dat ik beter nog een week kan wachten. Geen idee hoe het vorige jaren was.

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:38

Ik heb vorig jaar 40 euro korting gekregen met black friday, schoenen waren EUR 199 zonder korting.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:42

Jildau schreef:
Weten jullie of er vorige jaren hoge kortingen waren op Dr. Martens met Black Friday? Ik zat eigenlijk daarop te wachten maar zie ze nu bij Scapino voor €150 ipv €190. Twijfel of ik dat moet doen of dat ik beter nog een week kan wachten. Geen idee hoe het vorige jaren was.


Welk model? Ik koop ze meestal rond januari in de sale van Dr Martens zelf. Betaal eigenlijk nooit meer dan €110 :+

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:12

Ghostattack schreef:
Jildau schreef:
Weten jullie of er vorige jaren hoge kortingen waren op Dr. Martens met Black Friday? Ik zat eigenlijk daarop te wachten maar zie ze nu bij Scapino voor €150 ipv €190. Twijfel of ik dat moet doen of dat ik beter nog een week kan wachten. Geen idee hoe het vorige jaren was.


Welk model? Ik koop ze meestal rond januari in de sale van Dr Martens zelf. Betaal eigenlijk nooit meer dan €110 :+


Pfff doe mij zo'n prijs haha. Ik wil de 1460 smooth in het zwart. Gewone normale zonder dikke zool ofzo. Heb in de winkel verschillende modellen gepast en vond dat smooth heel mooi en die met gewone zool het beste zitten.

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 00:23

Kijk eens op Vinted. Word je dood gegooid met Dr Martens voor leuke prijsjes. :j

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 07:20

Peuk schreef:
Kijk eens op Vinted. Word je dood gegooid met Dr Martens voor leuke prijsjes. :j


Daarom mag ik niet kijken. _O-

Andere vraag. Mijn vriendin trouwt volgend jaar in Harry Potter stijl. Nu weet ik dat dr. Martens daar ook schoenen van had. Weet iemand toevallig nog een adres daarvan? Ik houd diverse tweedehands websites binnen de EU al in de gaten.

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:43

Zojuist bij het outlet in Roermond een paar Polley’s gescoord voor €115,-. Samen met twee paar zwart gele sokken voor €3,- ps. En nog twee paar dikke dr martens inloop sokken voor €5,- ps, dan kan ik eindelijk mijn roze dr martens fatsoenlijk gaan inlopen.

Afbeelding

Dit is de eerste keer dat ik me hier meld dus ik zal nog een keer een foto maken van m’n andere docs.