Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 136 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het grote Dr Martens topic!

 
Profiel   

Dat zou idd best goed kunnen. Wel balen want ik wil altijd graag docs met een beetje een gek printje ofzo. Dus moet echt even goed gaan kijken welke dan geen Pascal zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 20:42 



 
Profiel   

De oude zijn gewone 1460's en de nieuwe model Pascal. Die twee vallen inderdaad totaal anders. Ik loop al sinds jaar en dag op Pascals, maar kan moeilijk op 1460's lopen (net andersom dus).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 21:14 



 
Profiel   

De 1460’s hebben een bies aan de bovenzijde, de Pascalles niet.
En, de 1460’s zijn er (blijkbaar) in dames en heren. De heren is wat breder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 21:32 



 
Profiel   

Ok dus ik moet dus geen Pascal meer kiezen. Wel kak want die hebben de leukste printjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 14:34 



 
Profiel   

Weten jullie ook of er Docs zijn die je niet (veel) hoeft in te lopen? De meeste Doc modellen spreken me wel aan, maar dat ontzettend stijve leer/het helse inlopen staat me echt tegen. Er wordt altijd wel gezegd dat ze na een tijdje geweldig zitten, maar ik vind het toch eng om daar vanuit te gaan bij schoenen die best wat kosten + dat er ook voldoende schoenen in de wereld zijn waar je wél gewoon op weg kan lopen. Maar ik vind een aantal Doc modellen wel tof :)) Dus als jullie aanraders hebben voor modellen die een stuk ‘vriendelijker’ zijn hou ik me aanbevolen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:44 



 
Profiel   

Ik heb 2 paar Virginia's (zacht leer) en daar liep ik zo op weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:07 



 
Profiel   

Ik liep op mijn Pascals zo weg. De Jadons daarentegen zorgden na een half jaar nog voor blaren %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:36 



 
Profiel   

Iemand Jadons Max ooit wel met succes ingelopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 00:14 



 
Profiel   

Ik begrijp dat ik ver weg moet blijven van Jadons :)) Bedankt voor de adviezen, ik zal eens kijken of ik ergens Virginia en/of Pascal modellen kan proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:07 



 
Profiel   

Ik heb dus nooit last gehad van de jadons haha.

Maar ben inmiddels verslaafd geraakt aan Buffalo's _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 09:44 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen met een vraagje over de sandalen van dr Martens en dan met name de Blaire sandalen.
Wat voor verschil zit er tussen de vegan variant en de gewone afgezien van dat de vegan geen echt leer is? Zit er ook nog verschil in het inlopen en het draagcomfort of echt alleen leer en geen leer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 20:17 



 
Profiel   

In mijn beleving is het vegan leer wel altijd wat stugger maar ik weet niet of dat bij de blaires ook zo is. Kan je evt een schoenenwinkel opzoeken waar ze dr martens verkopen?

Ik heb voor deze zomer de Voss sandalen besteld in het zwart. Ze komen woensdag binnen. Ik zat enorm te twijfelen tussen de blaires en voss. Ik ben zooo benieuwd naar ze. <3 Ik zei altijd dat ik noooit in sandalen zou lopen. Maar ze zijn toch wel heel gaaf hoor haha.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 22:56 



 
Profiel   

Ik heb de Hello Kitty Docs besteld. Er stond geen Pascal bij dus ik hoop dat deze passen want ik vind ze zo leuk. Morgen komen ze binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 10:23 



 
Profiel   

Ik heb na 3 jaar mijn Dr martens (Virginia 1B99) weer eens van de zolder gehaald. Ik heb ze vroeger proberen inlopen maar deed echt te veel zeer. Ik kreeg een soort plooi in het leer aan de bovenkant van m'n enkel waardoor ik daar blaren kreeg.
Nu hoop ik dit op te kunnen lossen door een inlegzool waardoor ze net wat beter aansluiten, ze zijn op dat punt nl net iets te groot. Nu zijn de originele Dr martens zolen niet meer te krijgen in mijn maat, hebben jullie ervaring met zolen van een ander merk in Dr martens? De bedoeling is vooral om mijn hiel iets omhoog te krijgen in de schoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 15:23 



 
Profiel   

De Voss sandalen zijn gaaaf. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 18:53 



 

Ik kan echt niet wennen aan die sandalen :') Jammer, want ze lopen vast retelekker haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 21:34 



 
Profiel   

Ik ben verliefd en ze zitten ook nog eens best prima. Ff inlopen en ik kan er weer in wonen.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 09:00 



 

Cute <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 09:15 



 
Profiel   

Die zijn leuk! Ze zien er altijd zo mooi als ze nieuw zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 10:43 



 
Profiel   

Mocht er iemand van jullie interesse hebben in een zo goed als nieuw (lees : twee maal binnen gedragen) zwart paar Dr Martens 1460 Pascal maat 38.. Ik heb een paar over te nemen wegens verkeerde maat (steunzolen)..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 13:10 



 
Profiel   

rockwitch schreef
Ik ben verliefd en ze zitten ook nog eens best prima. Ff inlopen en ik kan er weer in wonen.


[ [url=m/1zmExe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MT6WWX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/42XGAQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cZRpcW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W7S051.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:52 



 
Profiel   

rockwitch schreef
Ik ben verliefd en ze zitten ook nog eens best prima. Ff inlopen en ik kan er weer in wonen.


[ [url=m/1zmExe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MT6WWX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/42XGAQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cZRpcW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/W7S051.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat zijn ze gaaf! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:57 



 
Profiel   

elke_fyfel schreef
Mocht er iemand van jullie interesse hebben in een zo goed als nieuw (lees : twee maal binnen gedragen) zwart paar Dr Martens 1460 Pascal maat 38.. Ik heb een paar over te nemen wegens verkeerde maat (steunzolen)..

[ [url=m/yhhQ1C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh die zijn leuk. Ik hou van lekker simpel. Wat is je prijs ervoor ?

Ik mag eigenlijk niet meer kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 23:35 



 
Profiel   

Pff. Zo heb je nog maar 1 paar en zo weer 4 haha! Gisteren uit verveling even op marktplaats zitten struinen. Trotse eigenaar van een paar lage, een paar jadons en een paar Pascal millitary canvas |o twee van de drie gloedjenieuw en de jadons zijn 2x kort gedragen dus ook praktisch nieuw. Nu wachten tot ze er zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 15:11 



 
Profiel   

Fair schreef
De Voss sandalen zijn gaaaf. <3

[ [url=m/42HqVL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind deze ook erg leuk!! <3

Heb je gewoon jouw gebruikelijke maat genomen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-21 00:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 136 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 145  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen