Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het grote Dr Martens topic!

 
Profiel   

Heyhoi bokkers,

Ik heb een tijdje geleden een topic geopend met een vraag over een paar dr martens. Daarin merkte ik dat er best veel bokkers zijn die ze ook geweldig vinden. Daarom leek het me leuk om er een topic over te maken!

Dus brand los, welke dr martens heb je? Favoriet? Waarom heb je ze (in eerste instantie) gekocht? Welke kunnen jullie zeker aanraden aan anderen (en waarom?)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:03 



 
Profiel   

Ik heb op dit moment maar 1 paar, omdat ik als arme student helaas niet meer kan betalen _O- Mijn vorige paar heb ik weg moeten doen omdat ze te klein werden.

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55A51E47
Paars dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:09 



 
Profiel   

Leuk!

Mijn eerste paar kocht ik toen ik 12 was. Mettalic donkerblauw. Die liepen echt hemels. Helaas afgelopen en eruit gegroeid.

Nu heb ik nog een paar half hoge zwarte gelige die aardig aan het slijten zijn en een paard mat zwarte standaard model die qua zool afgelopen zijn.

Ook nog lak zwarte gehad maar doe kreeg ik noet ingelopen en heb ik verkocht.

Ik zou nog heel graag de zwarte fluwelen op de kop tikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:10 



 
Profiel   

Haha ik heb helaas ook niet zoveel geld maar die paarse zijn wel mooi!

Jammer dat je er uit bent gegroeid, altijd jammer van zo'n hemels lopende schoenen.

Ik heb de knalblauwe lak 8-eyes, inderdaad vrij moeilijk in te lopen! En ik heb nu deze op het oog:

http://link.marktplaats.nl/m907440530

Origineel kosten ze 220, ik kan ze voor 95 overnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:13 



 
Profiel   

Ik heb die van mij trouwens in Londen gekocht :) Volgende paar ga ik gewoon hier in Amsterdam halen. Zou graag die met de Union Jack willen of een ander leuk printje. En gewoon een paar zwarte.

Dat hoge model lijkt me niet fijn zitten met je broek :=

Edit: Eigenlijk heb ik nog een paar, mijn moeder en ik hebben dezelfde maat.
[ img ]
Maar dan met een ander printje aan de binnenkant

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:15 



 

Ik heb er ook lang op gelopen, zwarte en gele. Later nog grijze lange laarzen (zonder veters) en zwarte enkellaarsjes (met veter aan de achterkant). Nu heb ik alleen nog deze, blue little flowers
[ img ]

Ik vind ze nog steeds leuk, maar heb tegenwoordig een wat andere kledingstijl en doe ze eigenlijk nooit aan...twijfel of ik ze toch maar verkoop....maar ze zijn nog steeds erg tof dus kan het nog niet helemaal beslissen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:22 



 
Profiel   

Ze hebben een rits aan de binnenkant en zitten ook volgens de meesten in het vorige topic niet tot helemaal aan je knieholte. Ik draag sowieso vrijwel alleen maar skinny jeans dus geen probleem met broek in de laarzen proppen oid.

Er zijn ook nog deze laarzen op mp:
Schoenen Dr Martens
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m913130627

Alleen die laarzen zijn natuurlijk een buitenkansje voor die prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:25 



 
Profiel   

Die gebloemde wil ik wel hoor . Welke maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:30 



 
Profiel   

MorganeR schreef
Er zijn ook nog deze laarzen op mp:
Schoenen Dr Martens
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m913130627


Zijn dat nou mat zwarte laarzen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:31 



 
Profiel   

Ja die zijn mat zwart inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:33 



 
Profiel   

Jammer dat ze niet mijn maat zijn :') *Voegt toe aan lijstje*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:34 



 
Profiel   

Ik heb al ruim 15 jaar een paar blauwe, die inmiddels stalschoenen geworden zijn. En een jaar of 8 een paar zwarte, van soepeler leer.

Ik vind ze duur, maar fijn. Heb nog geen nieuwe nodig(loop ook thuis alsaan t werk op werkschoenen, dus draag bijna geen andere schoenen), dus zit nu rustig af en toe op mp te kijken voor wat leuks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:35 



 
Profiel   

Zelf heb ik geen Dr Martens maar wat vind ik ze gaaf <3
Wil sowieso de volgende winter Dr Martens in het zwart kopen, vind ze nogal prijzig (En mijn moeder al helemaal :+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:35 



 
Profiel   

Leuk topic!

Zelf heb ik hoge zwarte Docs. [ img ]
Zitten heerlijk gn gaat prima met een broek. Ze zijn tweedehands en ik heb ze overgekocht van iemand op marktplaats voor 15,- :D Ben er dus erg blij mee.

Zou er nog heel veel willen hebben. Met een galaxy print, wijnrood, paars, fluweel paars, deze [ img ], donkergroen, en nog heel veel andere prints en kleuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:37 



 
Profiel   

Ik heb ze gehad toen ik 11 jaar was. Heb er jaren op gelopen. Ik had donker blauw. Zo nu en dan kijk ik er nog wel eens naar in de winkel en misschien koop ik ze nog wel eens.

Ik vind die met die bloemetjes ook erg leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:39 



 
Profiel   

Ik heb matzwarte met van die airzolen, een oud paar in ieder geval. Draag ze ook vaak genoeg in de modder en op stal.. Doekje er over, beetje vet er op en ze kunnen weer onder een jurkje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:41 



 
Profiel   

Jaaa ik heb ze ook :D toen ik 12 was begonnen met metallic grijze <3 die liepen zo lekker, maar helaas eruit gegroeid. Daarna hoge zwarte met twee ritsen, maar nadat ik diemhad ingelopen, zakten ze erg in, en deden ze zeer op de hiel. Rond die tijd ook dr martens met hoge zool, bruine. Die staan nog steeds in de kast te verstoffen :') rond m'n 16e Union jacks gekocht, maar die waren helaas net wat te groot dus liepen niet lekker. -O- Vorig jaar eindelijk weer nieuwe gekocht, de 1460, bruin en zwart :D

Edit: ik vind ze ook best prijzig. Vorig jaar had Ziengs uitverkoop, en waren de zwarte €70. Daar kon ik ze niet voor laten staan O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:45 



 
Profiel   

Deze zijn ook leuk.. :o

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... ousPage=lr

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:48 



 
Profiel   

Ohh wat mooi dat jij ze hebt Fink! Zijn ze de 95 euro waard?

Wat leuk al die reacties al! Kan iemand nog tips geven qua maten?

Ik ben zelf meer van de unicolor. Ik vind de cherry red ook heel mooi maar zwart past bij meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:48 



 
Profiel   

MorganeR schreef
Wat leuk al die reacties al! Kan iemand nog tips geven qua maten?


*doet schoenen zuit om te kijken welke maat ze heeft*
Schoenen zijn maat 38, normaal schommel ik tussen een 38 en een 39. Vind wel dat deze ruim vallen. Ik kan ze ook niet meer strakker strikken, hoop dus niet dat ik ze nog verder uitloop..

Ik heb eens gelezen dat sommige dr martens uit Engeland komen, maar sommigen ook uit andere landen. Weten jullie daar misschien iets van? Qua leer zit er wel verschil tussen mijn martens van 10 jaar oud en die van nu (waarbij de oudere schoenen beter leer zijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:52 



 
Profiel   

http://www.fahrenheitstore.nl/dr-martens-pascal-black-white-christal-suede-13660003/
<3 <3 <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:55 



 
Profiel   

Ik heb ze in maat 37 en dat is ook mijn normale maat. Behalve bij Nike air max, dan heb ik spontaan 38,5 _O-

Mijn eerste Dr Martens had ik voor 35 euro nieuw gekocht 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:55 



 
Profiel   

Op de officiële website staat dat ze uit Thailand komen.

Ik heb maat 39 en denk dat ik die maat ook wel nodig zal hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:55 



 
Profiel   

MorganeR schreef
Ohh wat mooi dat jij ze hebt Fink! Zijn ze de 95 euro waard?

Wat leuk al die reacties al! Kan iemand nog tips geven qua maten?


Ja! Maar lak is natuurlijk wel anders met inlopen, dus hoe het met inlopen zit weet ik niet. Maar verder heerlijk. Altijd lekker warme voeten, duurt echt wel even voordat ze een beetje nat worden in de regen en geen zweetvoeten! :D

Qua maat heb ik met docs en andere schoenen een 37. Ze zijn wel iets ruimer, maar dat vind ik wel fijn. Kunnen er dikke sokken in en kan ik er nog een beetje in groeien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 20:59 



 
Profiel   

98xsophiex98 schreef


Wauw!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-15 21:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 145 [ 3616 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen