Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 15:37

Meestal gaan ze voor rond de €100 weg.

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:05

MarJon schreef:
Mocht dit niet de juiste plaats zijn, of toegestaan: dan spijt het me. Ik ben alleen even benieuwd naar meningen.

Ik ga met pijn in het hart toch mijn glitter docs weer verkopen. Ze zijn helaas toch een maat te groot, en voor deze prijs wil ik toch wel dat ze perfect passen. Maar goed, ik ga ze nu dus proberen te verkopen weer. Alleen weet ik niet helemaal wat ik er voor kan vragen.

Ze zijn nog helemaal tip top in orde. De originele schoenendoos heb ik nog. Er zitten geen beschadigingen op en ik heb er maximaal 10 keer opgelopen. Ik heb er alleen de linten bij, de gewone veters zaten er niet bij. Aan de zool is nog helemaal niks te zien. Wat zouden jullie ervoor vragen?

Nieuw kun je ze voor onder de honderd euro op E-bay kopen, dus ik ben bang dat je er zo'n 50 of 60 euro voor krijgt.

zigranta
Berichten: 3256
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:05

Probeer ze te ruilen met iemand die een maat groter nodig heeft.

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:47

Dat is inderdaad een hele goede, zigranta!

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 21:16

Ja, dat heb ik er ook bij gezet inderdaad. Ben er wel heel erg verliefd op eigenlijk. Dus ben nog aan het twijfelen of ik er niet toch een zooltje in ga proberen. Zijn er nog zooltjes waarvan jullie zeggen; dat zijn dé perfecte zooltjes?

Nala

Berichten: 8212
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Landgraaf

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-19 21:24

De Scholl working feet!

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 21:34

MarJon schreef:
Ja, dat heb ik er ook bij gezet inderdaad. Ben er wel heel erg verliefd op eigenlijk. Dus ben nog aan het twijfelen of ik er niet toch een zooltje in ga proberen. Zijn er nog zooltjes waarvan jullie zeggen; dat zijn dé perfecte zooltjes?


Ik had zelf ook een beetje struggles met de juiste maat, en heb toen een zooltje van dr. Martens zelf erin gekregen. Zijn voor mij echt dé oplossing!

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:21

MarJon schreef:
Ja, dat heb ik er ook bij gezet inderdaad. Ben er wel heel erg verliefd op eigenlijk. Dus ben nog aan het twijfelen of ik er niet toch een zooltje in ga proberen. Zijn er nog zooltjes waarvan jullie zeggen; dat zijn dé perfecte zooltjes?

Die van dm zelf, zijn niet duur.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:20

Aaaah! Vandaag zijn mijn 1e Dr Martens (Jadon) geleverd! *\o/*
Ik had bijna de hoop opgegeven, want op iedere site waar ik keek en in iedere winkel waar ik heen ging waren ze uitverkocht in bijna iedere maat. Uiteindelijk vond ik ze ineens in mijn maat op Marktplaats. Ik ben er super blij mee! Zonder zooltjes zitten ze net iéts te ruim, maar met zooltjes zitten ze echt perfect! :D
Afbeelding
En nu wordt het lijden om ze in te lopen _O-

Warboel
Berichten: 14707
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 17:14

Jeej Jadons! <3
Ik heb echt amper last gehad van het inlopen van mn Jadons! Geldt voor jou hopelijk ook :))
Had er een paar inloopsokken bij gehaald want had echt verwacht dat het draken zouden zijn. Nou, niet dus :+

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 18:34

Warboel schreef:
Jeej Jadons! <3
Ik heb echt amper last gehad van het inlopen van mn Jadons! Geldt voor jou hopelijk ook :))
Had er een paar inloopsokken bij gehaald want had echt verwacht dat het draken zouden zijn. Nou, niet dus :+

Oh super fijn! Dan hoop ik dat het voor mij ook mee gaat vallen. Ik wilde bijna ambitieus beginnen en ze meteen aantrekken naar school, maar ik dacht ik begin maar even met thuis dragen voordat ik mijn voeten vermoord :')

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:33

Super mooi E_J! Ik vind ze heel cool, maar qua plateau misschien nog iets te heftig voor mijn stijl

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:37

Gaaf EJ!

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:18

E_J schreef:
Aaaah! Vandaag zijn mijn 1e Dr Martens (Jadon) geleverd! *\o/*
Ik had bijna de hoop opgegeven, want op iedere site waar ik keek en in iedere winkel waar ik heen ging waren ze uitverkocht in bijna iedere maat. Uiteindelijk vond ik ze ineens in mijn maat op Marktplaats. Ik ben er super blij mee! Zonder zooltjes zitten ze net iéts te ruim, maar met zooltjes zitten ze echt perfect! :D
[ [url=m/1rw0WV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu wordt het lijden om ze in te lopen _O-

Gaaf! :j

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:51

Nou, toch maar besloten ze vandaag aan te doen. Gisteravond even verzorgt met leer wax waarvan de verkoopster zei dat die heel fijn was voor de Jadons. Ik heb er nog niet echt last van! Eigenlijk heb ik alleen rechts dat het op mijn wreef een beetje drukt, maar niet heel erg dus het stoort me niet zo. Ik heb een paar van zo’n panty aan die maar tot onder je knie komen, en daaroverheen dikke wollen sokken. Ik had op internet gelezen dat dat zou helpen met inlopen. Ik ben in ieder geval erg tevreden so far :D

Warboel
Berichten: 14707
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:52

Fijn! Ze vallen mee hè :D Ik had écht verwacht dat ze pijn zouden doen, ook vanwege de dikke zolen, dacht echt dat die super stijf zouden zijn. Vind ze ook altijd zo leuk met een panty en overknee sokken <3

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:33

Ik kom even binnenvallen hoor. Ik heb een tijdje geleden dr Martens gekocht. Had me toen nog niet echt goed ingelezen ofzo, dus ik dacht dat ik de 1460 Pascals had gekocht. Bleek toch niet zo te zijn (Pascals hebben geen randje bovenaan en die van mij wel), maar ik kijk nu net in mijn schoen en er staat 1920 ipv 1460. Google levert me niks op, behalve dat de twee modellen er zo op het oog hetzelfde uit zien. Iemand enig idee wat het verschil is?

Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:40

Van wat ik er zo van zie lijkt de neus water hoger te zijn, maar daar kan ik me ook in vergissen.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:34

Afbeelding

Dit zijn ze trouwens, niet dat je ze goed ziet, maar ik zag een paar pagina's terug over hoe men Docs draagt. Ik heb maandag mijn 1e paar mom jeans gekocht en die zijn vrij kort, dus ik laat de pijpen gewoon zoals ze zijn. Er zit dan een klein stukje tussen broekspijp en het randje van m'n Docs en die decoreer ik met Happy Socks. *\o/* Als je student bent kun je daar bij studentbeans.com een code van 25% korting en gratis verzenden van krijgen, dus dan zijn ze ook niet meer zo onnodig duur.
Ik heb ook een paar skinny jeans. Die wat wijd zijn bij de pijpen rol ik op en er is 1 paar waarbij ik dat niet doe omdat deze wel heel mooi in de schoen valt.

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:35

De 1920's hebben een hele bolle neus, bijna als een werkschoen. Soms hebben ze die ook in een uitvoering met een stalen neus erin. Ze zijn wat breder en ruimer in de neus dan de 1460's. Je zou ze terug kunnen brengen, of je moet ervan houden? Vroeger had ik een klasgenootje die ook dat model had en dat stond bij haar erg goed.

Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:36

PeerAppel schreef:
[ [url=m/RqcIpC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn ze trouwens, niet dat je ze goed ziet, maar ik zag een paar pagina's terug over hoe men Docs draagt. Ik heb maandag mijn 1e paar mom jeans gekocht en die zijn vrij kort, dus ik laat de pijpen gewoon zoals ze zijn. Er zit dan een klein stukje tussen broekspijp en het randje van m'n Docs en die decoreer ik met Happy Socks. *\o/* Als je student bent kun je daar bij studentbeans.com een code van 25% korting en gratis verzenden van krijgen, dus dan zijn ze ook niet meer zo onnodig duur.
Ik heb ook een paar skinny jeans. Die wat wijd zijn bij de pijpen rol ik op en er is 1 paar waarbij ik dat niet doe omdat deze wel heel mooi in de schoen valt.


Leuk! Heel toffe stijl. Ik houd van streepjes. <3

Ik ben momenteel flink aan het afvallen en kijk echt uit naar de tijd dat, dat soort broeken weer een beetje toonbaar is aan mijn lijf.

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:38

Even off-topic: wat is een mom jeans? :o

@ Jolien87: Daar heb ik sch*t aan, ik draag gewoon skinny's en leggings. Moet ook zeggen dat het bij mij echt niet staat als ik een gewone broek aan heb, ongeacht mijn gewicht. Komt misschien door de korte pootjes. :D

Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:42

Shenavallie schreef:
Even off-topic: wat is een mom jeans? :o

@ Jolien87: Daar heb ik sch*t aan, ik draag gewoon skinny's en leggings. Moet ook zeggen dat het bij mij echt niet staat als ik een gewone broek aan heb, ongeacht mijn gewicht. Komt misschien door de korte pootjes. :D


Ja, dat heb ik ook lange tijd gehad maar nu vind ik het er zelf ook niet mooi uit zien.
Momenteel zit ik in een 'lange, wijde truien en jurken met legging'-fase. Lekker al mijn ellende verstoppen onder wijde kleding.

Shenavallie
Berichten: 11649
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 20:26

Oh, aan de bovenzijde is alles wel wijd inderdaad. Wat je niet ziet, dat is er niet! :D

Horseloverl
Berichten: 2233
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 22:43

Ik ga Mn all black dr Martens verkopen. Ze zitten toch te klein helaas. Als iemand interesse heeft mag je pb doen :) maat 39