Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 255 van de 351 [ 8766 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 351  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

tranen, breakups & liefdesverdriet

 
Profiel   

Ik vanavond langs bij m'n (ex?) vriend om echt definitief het af te sluiten.
We hebben nu ongeveer een week of anderhalf in een pauze gezeten maar
ik weet gewoon ondanks een hoop gemis dat ik beter af ga zijn alleen.

Ben wel weer nerveus, heb er eigenlijk al een punt achter gezet maar nu wordt
het echt 'officieel'
Zal dan ook zijn ouders nog even bedanken.

We gaan trouwens expeditie robinson kijken, wat we altijd samen deden.
Vind ik helemaal prima om met hem te kijken, maar heb wel duidelijk aangegeven
dat dit vanaf nu gewoon vriendschappelijk is.
Ik denk dat hij dat wel snapt.

Ik wil ook nog best af en toe afspreken om vriendschappelijke voet. No hard feelings at all.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:23 



 
Profiel   

Shaggy, wat goed dat je er toch min of meer vrede mee hebt dat het dan echt voorbij is. Ik hoop dat dat lukt en dat jullie er beide mee om kunnen dat het enkel vriendschappelijk is. Veel sterkte nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:26 



 
Profiel   

Heeeel herkenbaar! Ex was eigenlijk de enige die ik dagelijks appte, behalve als we samen waren dan :+

Nu ben ik weer een echte loner, app wel regelmatig met iemand maar dat is toch anders :') vriendinnen zijn ook geen grote appers, ik vind het juist wel fijn om te appen als introvert :+

Ik merk wel dat ik wel weer gewend raak aan alleen zijn, alleen thuis komen, alleen slapen etc. Maar het scheelt heel veel voor mij dat ik een lieve kat heb.. zou ook echt niet zonder kunnen <3
Gister lekker brak op de bank en dan ligt ie veel op schoot:
[ img ]

Om bijna in mijn badjas te kruipen :')
Spoiler:
[ img ]


Aanrader hoor, onvoorwaardelijke liefde <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:27 



 
Profiel   

Aah wat een schatje! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:29 



 

Hahaha ja fijn he zo'n kat <3 Die van mij is ook plakband, echt fijn om dan thuis te komen en iig niet alleen te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:33 



 
Profiel   

Ik heb ook zoveel aan mijn ragdoll. Die is echt helemaal geweldig. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:38 



 
Profiel   

Dit spul vrolijkt mij altijd op als ik verdrietig ben ofzo:
[ img ]
En de honden zijn heerlijk gezelschap als ik afleiding nodig heb en een uurtje ga wandelen of ze wassen&borstelen oid. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:42 



 
Profiel   

CalipsoLover schreef
Shaggy, wat goed dat je er toch min of meer vrede mee hebt dat het dan echt voorbij is. Ik hoop dat dat lukt en dat jullie er beide mee om kunnen dat het enkel vriendschappelijk is. Veel sterkte nog!


Dankjewel! Ik hoop ook dat het verder soepel verloopt zonder al teveel pijn en gedoe.

Heerlijk die katten foto's :D Ik lig hier ook heerlijk met de poes op de bank. Mijn liefste vriendje nu. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 19:54 



 

[ img ]

Dit is mijn vriendje. <3 Helaas woont die bij mama en mag ik hier geen hond. (Ook geen tijd voor trouwens) Mag verder wel huisdieren maar ik haat katten en vind verder alles saai. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 20:00 



 
Profiel   

Oooh honden <3
Ah nee hoe kan je katten nou haten? Sowieso heeft iedere kat weer zo'n ander karakter.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 22:08 



 
Profiel   

Mijn lichtpuntje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 22:10 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn lichtpuntje is helaas 16 oktober overleden.

Gelukkig is haar dochter hier nog in huis maarja mijn hond is er niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 22:12 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Mijn klein spook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 22:42 



 
Profiel   

...en ik heb een hamstertje genaamd Khaleesi :D :+:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 22:55 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Mag ik mij hier melden?

Ik heb gister na 2,5 jaar mijn relatie verbroken nadat hij mij een klap heeft gegeven en hiervoor niet zijn excuses wil aanbieden.

Excuses zijn bij lange na niet voldoende. Mishandeling staat een gevangenisstraf op. Als hij iets wat ver onder het bare minimum is nog niet wil doen......
LiannePuthzy schreef
We hadden een fijne relatie en als hij mijn niet geslagen had was ik nu nog bij hem. Maar slaan is uiteraard een no go.

Meestal gaat aan slaan al een hoop grooming en manipulatie vooraf. Ik heb een ander idee van fijn, eigenlijk.
LiannePuthzy schreef
Hij zei “vrienden sla ik ook als ze niet luisteren en van je moeder kreeg je vroeger toch ook wel eens een tik.” Pardon...

Oh? En sinds wanneer ben jij zijn kind? Of hij jouw baas? Volgens mij hoort een relatie gelijkwaardig te zijn. Elkaar commanderen hoort daar niet bij, hoor.
LiannePuthzy schreef
Hij is over het algemeen namelijk wel echt een schat. Hij deed best veel voor mij.

Nu wil ik niet vervelend zijn, maar als hij een schat is, slaat hij je niet. Een man die slaat, is geen schat.

LiannePuthzy schreef
Hij is opgevoed alsof iedereen en alles uitschelden normaal is, dus dat deed hij wel, maar slaan nooit eerder
Hij sloeg trouwens wel zo nu en dan zijn moeder

Dat zou voor mij wel echt een rode vlag zijn. Overigens is verbaal geweld ook geweld. En geweld is per definitie niet acceptabel in een liefdevolle relatie waar je het beste voor elkaar zoekt en wilt.

LiannePuthzy schreef
Ik ga van de week nog wel praten met hem. Hij heeft vandaag merenmaals zijn excuses aangeboden en echt spijt betuigd.

Als hij echt spijt had gehad, had hij direct zijn excuses aangeboden, en al contact met een therapeut gehad. Want dan had hij dit gedrag van zichzelf niet geaccepteerd.
LiannePuthzy schreef
Hij kan er zelf natuurlijk ook niets aan doen dat hij is opgevoed met het idee dat schelden en slaan normaal is, zijn moeder is namelijk ongeveer hetzelfde. Ik hoop dat hij gaat inzien dat dit niet normaal is

Oh jawel hoor, daar kan hij best wat aan doen. Hij kan om zich heen kijken en zich realiseren dat andere mensen dingen op een andere manier doen, hij kan zelf nadenken wat acceptabel is en wat niet, hij kan in therapie. Maar al die dingen heeft hij niet gedaan. Hij kan er prima wat aan doen, hij wil het gewoon niet. Hij is niet het slachtoffer hier, hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 23:09 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
LiannePuthzy schreef
Hij kan er zelf natuurlijk ook niets aan doen dat hij is opgevoed met het idee dat schelden en slaan normaal is, zijn moeder is namelijk ongeveer hetzelfde. Ik hoop dat hij gaat inzien dat dit niet normaal is

Oh jawel hoor, daar kan hij best wat aan doen. Hij kan om zich heen kijken en zich realiseren dat andere mensen dingen op een andere manier doen, hij kan zelf nadenken wat acceptabel is en wat niet, hij kan in therapie. Maar al die dingen heeft hij niet gedaan. Hij kan er prima wat aan doen, hij wil het gewoon niet. Hij is niet het slachtoffer hier, hoor.


Volledig akkoord. Als hij dat gedrag overneemt omdat hij het normaal vindt is er geen hoop op beterschap op lange termijn, kan wel periodes beter gaan, maar de kans dat het terug komt is quasi 100%.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 23:17 



 
Profiel   

Just saying... het ging bij mij niet om deze reden uit. Maar daarvoor hadden wij ook al een half jaar therapie. En ook al "een laatste kans" (naja 2x). En dat soort zielige types blijven dit toch doen. Het zit te er te diep in. Zeker als ze nog thuis wonen en daar gezegd wordt dat het normaal is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 23:19 



 
Profiel   

Dus Lianne, ga alsjeblieft niet bij hem terug. Sluit me volledig bij bovenstaande reacties aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 08:57 



 
Profiel   

Oh al die diertjes <3

Zo eens met bovenstaande. Weet je wat het is, je kan iets geleerd hebben vanuit je je jeugd, bepaald gedrag meegekregen hebben, bepaalde patronen ontwikkelt.. dat kan je niet veranderen, maar je bent wel verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Ik heb bij ex ook teveel toegestaan omdat ik dacht ja dat komt omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad.. en dat was ook altijd zijn excuus. Maar dat is niet hoe het werkt, iedere keer heb je de keuze of je iets wel of niet doet, de keuze om je er bewust van te zijn en het te voorkomen. Betekend niet dat het makkelijk is, maar dat betekend nog niet dat het dan maar acceptabel is om het te blijven doen.

Hier een poedersuiker gehad, 4 uur slaap :Z
Zo vervelend om zoveel gedachten te hebben, terwijl je weet dat ze niks opleveren en alleen maar kwetsend zijn voor mezelf.
Maar ik zag voor me hoe ik straks gewoon echt vervangen ben.. voor zijn ouders, broer en zussen. Compleet uitgewist, alsof ik gewoon niet meer besta :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 09:54 



 
Profiel   

CalipsoLover schreef
[ [url=m/TnPN1j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9IwTXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn klein spook.


Wat een drol. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 10:01 



 
Profiel   

@Air: dat is ook best een pijnlijk gevoel/gedachte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 11:40 



 

Air, ik heb een soort van hetzelfde gehad gister. Ik heb ex dus vorige week overal van verwijdert maar ik had op de een of andere manier zo graag gehad dat hij nog een appje oid had gestuurd? Dan had ik in ieder geval nog het idee gehad dat ik ooit iets betekend heb of zo. Nu is het zovan yes ze heeft me verwijdert dus ik kan andere wijven achter na. Of ja, zo maak ik het in mijn hoofd dan.

Gister was iig niet mijn dag haha. Flink veel gejankt. Lijkt iedere keer in het weekend terug te komen mijn dipjes. Doordeweeks heb ik denk ik gewoon geen tijd om na te denken. Ben alleen maar aan het werk en anders aan het slapen tot ik weer moet werken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:33 



 
Profiel   

mijn ex appte me om te vragen of ik het goed vond dat hij een nieuwe vriendin heeft. het is 7 maanden uit. ik lag in een deuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:55 



 

Ik vraag me serieus af wat hij zou doen als je het niet goed zou vinden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:56 



 

Ik denk niet dat hij zo denkt, Naomi. Waarschijnlijk is het hem niet opgevallen dat je hem verwijderd hebt, en als dat wel zo is zal hij daar eerder mee zitten dan dat hij het als een vrijbrief ziet om met andere vrouwen te gaan flirten.

Hier is mijn hoofd een rotzooi. Mijn ex was gisteren jarig en ik had daardoor een rare dag. Ik date een beetje vrijblijvend met iemand en dat zit ook in mijn hoofd. Plus ik zit overspannen thuis waardoor alles sowieso een ontzettende rotzooi is. Bleh.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 13:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 255 van de 351 [ 8766 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 351  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen