tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 12:49

Hier een emotioneel wrak. Ook niet perse om mijn ex maar alles komt een beetje samen. Ik heb ruzie met een vriendin waar ik een groepswerk voor de unief mee moet doen, ik heb ruzie met mijn broer en schoonzus die (weeral) heel egoïstisch zijn en ik heb 1001 dingen aan mijn hoofd. Nu mis ik het even om een schouder te hebben waarop ik kan uit huilen. Voel me echt bagger. -O-

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 12:57

Veel sterkte Calipsolover! Als van die dingen samenkomen is het altijd weer iets zwaarder.

Met mij gaat het iets beter maar nog steeds niet echt ok. Het is raar, maar ik heb/had zó het gevoel dat hij de ware is/was. Ik heb dat nog nooit zo sterk gevoeld. En dat nu de feestdagen eraan komen en hij mij wel redelijk makkelijk zo'n beetje uit zijn leven zet is zo moeilijk.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 13:05

Knuffels hier :(:) <3
Hier blijft het ook een beetje vreemd, maar heb er wel vrede mee. Zoektocht naar een huisje vlot alleen niet zo.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 13:52

Digitale knuffel voor iedereen hier :(:)

Ex gister op het feestje alleen vluhtig langs zien lopen.. maar ik hoorde later dat hij toch zijn nieuwe vriendin had meegenomen... Nou werk ik gelukkig voor een bedrijf met heel veel verschillende afdelingen en dus veel werknemers waardoor er superveel mensen waren. Maar nouja. Eikel.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 13:55

__Sannne schreef:
Oké.


Nah ik ben het wel met je eens hoor.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:34

Ik ook... snapte het niet zo goed.

En dikke :(:) voor iedereen hier! Mannen zijn eikels en het leven is poedersuiker!!!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:38

MarlindeRooz schreef:
En dikke :(:) voor iedereen hier! Mannen zijn eikels en het leven is poedersuiker!!!


Dat zowiezo maar laten we blij zijn dat we er zijn :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:55

Als we die kant op gaan, mag nooit iemand klagen! :)

Maar gelukkig ben ik zelf happy!

LiannePuthzy

Berichten: 6977
Geregistreerd: 10-05-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:41

Mag ik mij hier melden?

Ik heb gister na 2,5 jaar mijn relatie verbroken nadat hij mij een klap heeft gegeven en hiervoor niet zijn excuses wil aanbieden.
We hadden een fijne relatie en als hij mijn niet geslagen had was ik nu nog bij hem. Maar slaan is uiteraard een no go. Hij zei “vrienden sla ik ook als ze niet luisteren en van je moeder kreeg je vroeger toch ook wel eens een tik.” Pardon...
vannacht meren maken wakker geworden omdat ik m miste. Hij is over het algemeen namelijk wel echt een schat. Hij deed best veel voor mij.
Ik weet verder niet echt wat ik nu nog moet zeggen

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:45

Slaan is een no go!
Zijn beredenering is echt geschift.
Je kreeg voeger toch ook wel eens een tik. Sorry maar nee dat hoort echt niet.

Prima dat hij veel deed, maar dat wat niet door de beugel kan deed hij ook en dat moet je niet accepteren!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:51

En daarbij?
Moet !!! Jij naar hem luisteren ?
Je bent evenveel waard als hem.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:57

Een hele goede keus gemaakt hoor.. Dit gaat van kwaad tot erger. Mijn biologische vader sloeg zowel mijn moeder als mij en dat heeft 12 jaar geduurd(voor mij iets korter natuurlijk) .. dus je hebt een gigantisch sterke keus gemaakt en blijf ook echt achter je punt staan! Jij bent zoveel meer waard dan iemand die zijn frustratie uit in het slaan van zijn vriendin! Kom op zeg ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:11

Wat een gek zeg. Je hebt een hele verstandige en sterke keuze gemaakt. Ik ken meerdere meiden die bij hun agressieve vent bleven omdat ze bang waren en dat wens je echt niemand toe. Wat een geschift persoon zeg. En dat ineens na 2.5 jaar? Of deed hij wel vaker zulke rare dingen?

LiannePuthzy

Berichten: 6977
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:14

naomiiiii schreef:
Wat een gek zeg. Je hebt een hele verstandige en sterke keuze gemaakt. Ik ken meerdere meiden die bij hun agressieve vent bleven omdat ze bang waren en dat wens je echt niemand toe. Wat een geschift persoon zeg. En dat ineens na 2.5 jaar? Of deed hij wel vaker zulke rare dingen?


Hij is opgevoed alsof iedereen en alles uitschelden normaal is, dus dat deed hij wel, maar slaan nooit eerder
Hij sloeg trouwens wel zo nu en dan zijn moeder

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:32

Dan spoor je toch niet joh. Weg ermee! En blijf alsjeblieft weg bij zo een. :(:)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:35

Rennen en nooit terugkomen. Uit ervaring weet ik dat opvoeding er slecht uit te krijgen is als ze het zelf niet inzien en niet willen.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:30

Jeetje zijn moeder slaan ?
Dat zou ik al not done vinden!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 12:15

Groot gelijk dat je relatie hebt verbroken!
De ervaring leert dat het vaak van kwaad tot erger gaat wanneer je hem voor een klap vergeeft.
Slaan is idd een no go!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33788
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 12:19

Ik had vannacht trouwens afgrijselijke nachtmerries over mijn ex en zijn ouders. Vooral zijn ouders zijn nachtmerrie materiaal voor mij. :brr:

Zometeen maar met de hond knuffelen!

Elisa2

Berichten: 37126
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 14:57

LiannePuthzy schreef:
naomiiiii schreef:
Wat een gek zeg. Je hebt een hele verstandige en sterke keuze gemaakt. Ik ken meerdere meiden die bij hun agressieve vent bleven omdat ze bang waren en dat wens je echt niemand toe. Wat een geschift persoon zeg. En dat ineens na 2.5 jaar? Of deed hij wel vaker zulke rare dingen?


Hij is opgevoed alsof iedereen en alles uitschelden normaal is, dus dat deed hij wel, maar slaan nooit eerder
Hij sloeg trouwens wel zo nu en dan zijn moeder


:? wow...wat respectloos.

Je hebt een goede keuze gemaakt en de juiste grens getrokken, dit kan echt niet. Heel veel sterkte!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:13

LiannePuthzy schreef:
naomiiiii schreef:
Wat een gek zeg. Je hebt een hele verstandige en sterke keuze gemaakt. Ik ken meerdere meiden die bij hun agressieve vent bleven omdat ze bang waren en dat wens je echt niemand toe. Wat een geschift persoon zeg. En dat ineens na 2.5 jaar? Of deed hij wel vaker zulke rare dingen?


Hij is opgevoed alsof iedereen en alles uitschelden normaal is, dus dat deed hij wel, maar slaan nooit eerder
Hij sloeg trouwens wel zo nu en dan zijn moeder


Och jezus.. Zo sneu ook dat uiteindelijk iemand slachtoffer gaat worden van zo'n vent. Jij bent sterk genoeg om weg te gaan, dat is helaas niet iedereen. Heel veel sterkte, nooit leuk zulke dingen.

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:37

Iedereen en alles uitschelden en z'n moeder slaan klinkt mij niet in de oren als een schat van een vent. Ik denk dat je blij mag zijn dat je ervan af bent.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:51

Ik snap eigenlijk niet waarom je bij hem blijft als hij al zijn moeder slaat.
Dat zou voor mij al not done zijn en een rode vlag richting de toekomst.

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:57

Eerlijk, schelden al is imo emotional abuse en hoort niet thuis in een gezonde relatie. Ik heb het ook heel lang goedgepraat maar realiseer me ondertussen dat het echt niet normaal is om uitgescholden te worden door je partner.

Goed dat je jezelf uit die situatie hebt gehaald. Slaan is nooit oke, en als hij ook niet inziet waarom dat niet normaal is heeft hij nog heel wat emotionele ontwikkeling voor de boeg.

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 16:39

Wow, slaan is echt een no go en ik vind het ontzettend sterk en goed dat je meteen een punt er achter hebt gezet. Want eenmaal dat gebeurd, gebeurt het vaak nog eens en nog eens. De meeste mensen stappen niet zo gemakkelijk uit zo'n relatie. Zijn moeder slaan is al helemaal te gek voor woorden. Echt heel goed dat je daar weg bent. Ook schelden anderzijds is alles behalve oke, emotionele mishandeling kan even hard of zelfs harder aankomen dan fysieke mishandeling.