tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 10:29

Ja ik bedoel niet gewoon praten he... maar liegen dat hij alleen is i.p.v. naast mij zit. Over seks hebben, over wat hij tekort komt etc. En het waren beide collega’s. Dusja... toen maakte ik het uit.

In ons laatste gesprek gaf hij mijn ADHD de schuld van dat hij aandacht zocht bij andere meiden. Precies zijn gestoorde vader dus het is duidelijk voor mij! :D

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 11:11

pff ik zit er echt al twee dagen doorheen. Hij is nu op vakantie dus hebben weinig tot geen contact, alleen gister dan even gebeld. Aan de telefoon ging het weer over vrijdag toen we even een moeilijk momentje hadden doordat we allebei een ander idee hadden bij een situatie en ook gaf hij aan dat hij het te snel vond gaan afgelopen week. Daar was ik het sowieso mee eens, want heb hem toen echt elke dag gezien waardoor we boven op elkaars lip zatten. Deze week dus zo min mogelijk appen en ik denk donderdag of vrijdag nog een keertje bellen.

Ergens denk ik ook dat we moeilijke momentjes hebben, omdat ik echt zwaar oververmoeiend ben van de periode dat het uit was. Ik ben toen echt in een soort rollercoaster gestapt met alleen maar van huis zijn en ik merk dat ik mezelf nu heel erg tegen kom. Door mijn oververmoeidheid reageer ik ook heel anders op situaties en ik merk dat ik het soms moeilijk vind om dingen helemaal te respecteren van hem. Een groot deel hiervan is onzekerheid om nogmaals gekwetst te worden en of hij mij nog wel leuk vind. Ik word helemaal gek van mezelf en het vreet me echt op. Vragen zoals; hoe verder als hij terug komt? wilt hij er nog wel voor vechten? en ik ben bang om dingen fout te doen. Ik ben een prater, hij niet dus hij begrijpt soms niet waarom ik weer over een situatie wil praten of ergens mee zit. Iemand een idee hoe we daar een balans in zouden kunnen vinden?

Nu heb ik dan ook besloten deze week aan mezelf te gaan werken en heb een puntenlijstje opgesteld wat ik aan mezelf moet gaan verbeteren. Ik merk heel erg dat ik wil dat het gaat werken, maar ben ontzettend onzeker dat hij alsnog besluit om de stekker eruit te trekken..

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:49

Dat je een prater bent als je ergens mee zit is toch goed? Anders wordt het zelf invullen. Je vraagt je af of hij er wil voor vechten. Als het op jonge leeftijd al vechten is kan je het beter laten denk ik. Komt over dat jij het gevoel hebt dat hij er niet genoeg om geeft. Als hij dat voor jou in onvoldoende mate laat blijken zal dat gevoel blijven vrees ik. Wil je dat? Kan je daar gelukkig mee worden?

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 15:47

MarlindeRooz schreef:
Ja ik bedoel niet gewoon praten he... maar liegen dat hij alleen is i.p.v. naast mij zit. Over seks hebben, over wat hij tekort komt etc. En het waren beide collega’s. Dusja... toen maakte ik het uit.

In ons laatste gesprek gaf hij mijn ADHD de schuld van dat hij aandacht zocht bij andere meiden. Precies zijn gestoorde vader dus het is duidelijk voor mij! :D

Ik denk verder net als Avelanche, ik zou zelf dan met niemand meer mogen praten gezien dat ik bi ben. Maar in deze context snap ik je volledig, dat kan echt niet...

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:35

Allemaal dikke knuffel.

Nou houden weer contact, even gepraat. Maar het is het een en dan het ander. Ik maak mezelf harsatikke kapot ermee, nu heeft ze weer geblokkeerd op alles.... lekker doen.. Ik ga dr niet op alles berichten hoor :o Ik moet voor mezelf kijken wat het beste is, en ik ga er geen moeite meer voor doen := hopen dat ik er beetje doorheen kom...... iemand nog leuke films op netflix haha := ?

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:35

TessJazz, het is voor jezelf belangrijker denk ik om uit te maken (sorry :+ ) of je zelf nog wel met haar verder wilt met al dit gedrag. Heb je nog gevoelens voor haar? En wat zegt je verstand? Als je terugdenkt aan de laatste maanden, is dat hoe een goede relatie er volgens jou uitziet, iemand waar je mee verder wilt en van denkt 'dat is de persoon die echt bij mij past en waar ik de rest van mijn leven mee wil delen'?
Als je nog gevoelens hebt, is dat voor haar, voor wie zij als persoon is, of is het eerder het verlangen, nostalgie, naar hoe dingen waren toen het nog goed ging?
(Ik weet natuurlijk niet hoe het exact tussen jullie liep de laatste maanden, vandaar de vraag ook gewoon. :) )

Nuja, je hebt zelf ook tijd nodig om hier een 'overzicht' van te krijgen natuurlijk. Bij mij is het nu net iets meer dan een maand uit tussen mij en mijn ex en ik ben al door zovele verschillende fasen gegaan. Van opluchting tot huilbuien. Tot hoop, weer alles romantiseren, mezelf wijsmaken dat het weer goedkomt. Tussendoor ook wel momenten waarop ik het nuchter kon bekijken en alles kon accepteren zoals het is. Dan nog wat terugvallen in negatief denken en gemis... :+ En zo ga ik wat heen en weer. :') Al kan ik wel zeggen dat je na een tijd zelf wel terug wat stabieler wordt, dan kan je beter nadenken over deze dingen en wat het beste voor jou is.

Op sommige momenten kan ik nu wel al accepteren dat het volgens mij nooit meer iets wordt tussen ons. Al blijft dat soms moeilijk en denk ik regelmatig aan haar. Vooral de goede herinneringen doen best nog wel pijn. Deze nacht heb ik ook weeral over haar gedroomd. 8)7
De laatste keer droomde ik dat ze samen was met een gast (ze is 100% gay). Het was dan ook nog een gast die de vriend is van iemand van bij mij op kot. Ik denk dat mijn hersenen inspiratie te kort hadden. :')
En deze nacht had ik gedroomd dat we gewoon samen lagen te knuffelen ofzo. :+

Qua series. Ik kijk The 100, The Handmaid's Tale, nieuw seizoen van Orange is The New Black, Siren (niet op Netflix), Wentworth (ook niet op Netflix),.. Nu zijn dit series, ik kijk eigenlijk amper films. :') De nieuwe afleveringen van Black Mirror al gezien?

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:03

DezeNaam schreef:
TessJazz, het is voor jezelf belangrijker denk ik om uit te maken (sorry :+ ) of je zelf nog wel met haar verder wilt met al dit gedrag. Heb je nog gevoelens voor haar? En wat zegt je verstand? Als je terugdenkt aan de laatste maanden, is dat hoe een goede relatie er volgens jou uitziet, iemand waar je mee verder wilt en van denkt 'dat is de persoon die echt bij mij past en waar ik de rest van mijn leven mee wil delen'?
Als je nog gevoelens hebt, is dat voor haar, voor wie zij als persoon is, of is het eerder het verlangen, nostalgie, naar hoe dingen waren toen het nog goed ging?
(Ik weet natuurlijk niet hoe het exact tussen jullie liep de laatste maanden, vandaar de vraag ook gewoon. :) )

Nuja, je hebt zelf ook tijd nodig om hier een 'overzicht' van te krijgen natuurlijk. Bij mij is het nu net iets meer dan een maand uit tussen mij en mijn ex en ik ben al door zovele verschillende fasen gegaan. Van opluchting tot huilbuien. Tot hoop, weer alles romantiseren, mezelf wijsmaken dat het weer goedkomt. Tussendoor ook wel momenten waarop ik het nuchter kon bekijken en alles kon accepteren zoals het is. Dan nog wat terugvallen in negatief denken en gemis... :+ En zo ga ik wat heen en weer. :') Al kan ik wel zeggen dat je na een tijd zelf wel terug wat stabieler wordt, dan kan je beter nadenken over deze dingen en wat het beste voor jou is.

Op sommige momenten kan ik nu wel al accepteren dat het volgens mij nooit meer iets wordt tussen ons. Al blijft dat soms moeilijk en denk ik regelmatig aan haar. Vooral de goede herinneringen doen best nog wel pijn. Deze nacht heb ik ook weeral over haar gedroomd. 8)7
De laatste keer droomde ik dat ze samen was met een gast (ze is 100% gay). Het was dan ook nog een gast die de vriend is van iemand van bij mij op kot. Ik denk dat mijn hersenen inspiratie te kort hadden. :')
En deze nacht had ik gedroomd dat we gewoon samen lagen te knuffelen ofzo. :+

Qua series. Ik kijk The 100, The Handmaid's Tale, nieuw seizoen van Orange is The New Black, Siren (niet op Netflix), Wentworth (ook niet op Netflix),.. Nu zijn dit series, ik kijk eigenlijk amper films. :') De nieuwe afleveringen van Black Mirror al gezien?



Was altijd een prima relatie geweest, houden heel veel van elkaar. Maar tis al klaar helaas. Ik ga niet als een hondje achter haar aan lopen, moet wel van 2 kanten komen haha..

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:16

TessJazz schreef:
Allemaal dikke knuffel.

Nou houden weer contact, even gepraat. Maar het is het een en dan het ander. Ik maak mezelf harsatikke kapot ermee, nu heeft ze weer geblokkeerd op alles.... lekker doen.. Ik ga dr niet op alles berichten hoor :o Ik moet voor mezelf kijken wat het beste is, en ik ga er geen moeite meer voor doen := hopen dat ik er beetje doorheen kom...... iemand nog leuke films op netflix haha := ?


How to be single, vond ik echt een geweldige film. Heel grappig en het geeft een andere kijk op relaties en single-zijn :D

Mijn ex ging bij me weg omdat hij het nog een kans wou geven met de mama van zijn dochter. Sinds kort zoekt hij terug contact, vraagt hij of ik denk dat het nog goed kan komen tussen ons.
Toen ik hem vroeg naar zijn relatie zei hij dat hij nog steeds niet het gevoel krijgt met haar verder te kunnen. En dat hij me mist.
Ik heb gezegd dat ik niet weet of ik hem nog wel terug wil, en dat ik er ook niet wil over nadenken zo lang hij nog met haar is. Ik heb geen zin om zijn back-up plan te zijn. Als het over is tussen hen moeten ze uit elkaar gaan, ongeacht of ik nog iets met hem zou willen of niet.

Ondertussen heb ik ergens wel weer een klein beetje hoop dat het nog goed komt, stom eigenlijk. Ik wou dat ik hem gewoon kon vergeten.

Blackflag
Berichten: 2272
Geregistreerd: 29-04-06

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:51

Hey allemaal,

Ik hoop dat ik hier ook mag meekletsen. Mijn naam is Iris, 28 jaar oud. Ben sinds een week of 4 weer alleen. Na een relatie wat zo'n 5,5/6 jaar zoiets duurde. Het was eigenlijk best een fijne relatie. Nooit echt ruzie of gekke dingen meegemaakt. Gewoon geleefd, feestje hier en daar. Tijd samengewoond anti kraak, daarna heeft hij een huis gekocht waarbij ik introk. Ik had geen vast contract en met in ons achterhoofd mochten we ooit uit elkaar gaan kon hij daar blijven wonen. Ik twijfelde al een hele tijd aan onze relatie. We leefde beetje langs elkaar af, hij is geen dierenvriend, ik heb vast werk nu 32 uur, maar we kwamen er niet uit hoe we dingen nou vast moesten leggen. Ik wilde het ook gewoon goed voor mij geregeld hebben. Niet dat ik 10 jaar mee betaal en dan na 10 jaar met niets op straat staat. Kwamen we niet over uit, we praatte ook gewoon veelste weinig naar mijn idee. Maarja, lekker rustig zullen we maar zeggen haha. Op vakantie wel wat gepraat en kwamen we er eigenlijk achter dat we allebei twijfels hadden en hebben we gewoon eigenlijk zomaar besloten om uit elkaar te gaan. Tuurlijk kwamen er wel emoties bij kijken, maar ik had ook wel een 'fijn' gevoel. Ondertussen heb ik een studio gevonden waar ik kan gaan wonen, in het dorpje waar ik al een jaar over droomde, en 500 meter van mijn pony's af. Dichtbij het werk en er zit een kroeg in mn straat. Nou top dus! Helaas is dit pas over 4/6 weken klaar en woon ik dus nog tijdelijk met mijn ex.

Nu gaat dat opzich best prima, maar merk wel dat het toch ergens best slopend is...
Ik heb even tinder geinstalleerd, denk nou ff swipen dan! Maja was ook geen reet aan. Komt wel weer denk ik zo haha.

Zou graag met jullie meekletsen! :)

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 01:38

Eline91 schreef:
TessJazz schreef:
Allemaal dikke knuffel.

Nou houden weer contact, even gepraat. Maar het is het een en dan het ander. Ik maak mezelf harsatikke kapot ermee, nu heeft ze weer geblokkeerd op alles.... lekker doen.. Ik ga dr niet op alles berichten hoor :o Ik moet voor mezelf kijken wat het beste is, en ik ga er geen moeite meer voor doen := hopen dat ik er beetje doorheen kom...... iemand nog leuke films op netflix haha := ?


How to be single, vond ik echt een geweldige film. Heel grappig en het geeft een andere kijk op relaties en single-zijn :D

Mijn ex ging bij me weg omdat hij het nog een kans wou geven met de mama van zijn dochter. Sinds kort zoekt hij terug contact, vraagt hij of ik denk dat het nog goed kan komen tussen ons.
Toen ik hem vroeg naar zijn relatie zei hij dat hij nog steeds niet het gevoel krijgt met haar verder te kunnen. En dat hij me mist.
Ik heb gezegd dat ik niet weet of ik hem nog wel terug wil, en dat ik er ook niet wil over nadenken zo lang hij nog met haar is. Ik heb geen zin om zijn back-up plan te zijn. Als het over is tussen hen moeten ze uit elkaar gaan, ongeacht of ik nog iets met hem zou willen of niet.

Ondertussen heb ik ergens wel weer een klein beetje hoop dat het nog goed komt, stom eigenlijk. Ik wou dat ik hem gewoon kon vergeten.



Thanks voor de tip! :D
Hmm ook lastige situatie, ik wil een knopje.. POEF ! en vergeten haha

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 07:51

Ik ook aub, blijf maar nachtmerries houden helaas...

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 08:59

Dat knopje lijkt me ook wel een uitvinding ja. :D

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 09:20

Sterkte allemaal! Ik mag me hier helaas ook melden.. geen behoefte om de situatie te beschrijven oid, maar beetje steun is wel fijn.

Op dit moment ben ik supermoe van de weinig slaap, vannacht zoveel wakker gelegen. En ik zou zo graag alles eruit willen huilen(kan ik normaal wel goed), maar op de één of andere manier lukt dat niet. Wel erg veel pijn.. nooit geweten dat hartpijn zo letterlijk te nemen is.

Loslaten gaat zo moeilijk worden.. ik zag nog heel erg de positieve punten van onze relatie.. dacht echt dat we een toekomst hadden.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:04

Toch maar zo'n knopje aanschaffen maar

Avalanche

Berichten: 15988
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:13

Afbeelding

Midden op drukken.

Je hebt daarna wel een katvormig aanhangsel aan je arm, maar als je het kunt matchen met je outfit is het wel decoratief :D

Je bent gelijk van alles vergeten.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 10:31

Air schreef:
Sterkte allemaal! Ik mag me hier helaas ook melden.. geen behoefte om de situatie te beschrijven oid, maar beetje steun is wel fijn.

Op dit moment ben ik supermoe van de weinig slaap, vannacht zoveel wakker gelegen. En ik zou zo graag alles eruit willen huilen(kan ik normaal wel goed), maar op de één of andere manier lukt dat niet. Wel erg veel pijn.. nooit geweten dat hartpijn zo letterlijk te nemen is.

Loslaten gaat zo moeilijk worden.. ik zag nog heel erg de positieve punten van onze relatie.. dacht echt dat we een toekomst hadden.

:(:) sterkte!

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:11

Ik heb hier gelukkig ook steun van een kat... Zou allang zijn doorgedraaid zonder :')

Het was mijn eerste relatie(laatbloeier), we woonden bijna 1,5 jaar samen.. huurhuis gelukkig van mijn punten dus ik blijf hier..

Waar ik het meeste moeite mee heb is het accepteren dat het over is en het loslaten.. hoe doen jullie dat? Komt dat met de tijd(hij heeft het afgelopen vrijdag beeindigd), of zijn er andere manieren om dat te doen?

Ben er sowieso heel slecht in.. eigenwijs hoofd

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 18:08

Air schreef:
Ik heb hier gelukkig ook steun van een kat... Zou allang zijn doorgedraaid zonder :')

Het was mijn eerste relatie(laatbloeier), we woonden bijna 1,5 jaar samen.. huurhuis gelukkig van mijn punten dus ik blijf hier..

Waar ik het meeste moeite mee heb is het accepteren dat het over is en het loslaten.. hoe doen jullie dat? Komt dat met de tijd(hij heeft het afgelopen vrijdag beeindigd), of zijn er andere manieren om dat te doen?

Ben er sowieso heel slecht in.. eigenwijs hoofd



Sterkte..

Niet :').. ik krijg het ook niet voor elkaar.. veel afleiding zoeken, ben ik er niet mee bezig. ....

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 01:28

Ik kom hier toch weer even mijn ei stukgooien...

Iemand ervaring met die ene persoon die je nooit kan vergeten, zelfs niet als je samen met iemand bent? Waar je iedereen die je tegenkomt mee vergelijkt, ondanks dat je nooit samen kan zijn? Die meer betekent dan wie dan ook?

Het is al jaren geleden, en we zien elkaar af en toe nog eens in het halve jaar. Overigens nooit iets gebeurd, wel is er veel gezegd. En als we elkaar dan weer zien laat het je ademloos. Elke keer verwacht je dat dat vlammetje nu toch uitgedoofd is, maar niets is minder waar. Dat blijft altijd branden, al is het soms maar heel zachtjes.


Ik trof mijzelf zojuist weer huilend in bed aan, aangezien 's nachts, helemaal alleen, de enige plek is waar ik de liefde voor deze persoon als een soort van rottende pus uit een oude wond die nooit overgaat in de vorm van tranen uit mijn ogen kan persen. Af en toe is het iets minder, maar het gaat nooit helemaal over. Met niemand kan je het erover hebben omdat dan al snel het antwoord komt: genoeg vissen in de zee.

En daar hebben ze gelijk in. Ik zal vast iemand vinden met wie ik heel gelukkig wordt. En toch zal ik nooit zo iemand vinden als hij, daar ben ik ondanks mijn jonge leeftijd zo ontzettend zeker van. Die liefde waar ik mee opgescheept zit die ik hem niet kon geven, zal ik altijd ergens in een klein hoekje in mijn ziel weg moeten stoppen, want die is voor hem, en niemand anders.

En dat doet pijn. Heel veel pijn.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 02:02

:(:)

Ik heb deze ervaring (gelukkig?) nooit gehad maar ik heb wel twee vriendinnen die hetzelfde meegemaakt hebben. Eentje heeft echt een relatie gehad, zij waren 'het koppel dat altijd samen zou blijven', hadden een ongelooflijke chemie... Toch zijn ze uit elkaar moeten gaan. Ondertussen drie/vier jaar later en ze had het er nog regelmatig erg moeilijk mee.

Het is cliché natuurlijk dat er genoeg vissen in de zee zijn... Die zijn er natuurlijk, maar die ene vinden waar het zo geweldig mee klikt is moeilijk helaas. Nu voor die ene vriendin waar ik over sprak, zij heeft kort geleden gelukkig wel nog iemand leren kennen. Ik denk dat ze misschien nooit meer volledig over de ene liefde geraakt maar uiteindelijk moet je verder met je leven...

Hoe komt het eigenlijk dat jullie niet samen kunnen zijn?

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 06:57

Resistance: er is niets gebeurd geef je aan, bedoel je daarmee dat er nooit een relatie is geweest? Was er wel vriendschap oid?

Wat je beschrijft vrees ik wel een beetje nu met mijn ex(wat een naar woord ook ;(). Hij is mijn eerste grote liefde.. ik word zo moeilijk verliefd en bij hem gebeurde het dan.. zoveel gedeeld, firsts, we weten zoveel van elkaar en elkaars verleden terwijl ik normaal het zo moeiljk vind me open te stellen. Hoe moet dat nou zonder hem.. hoe moet ik dat, indien ik ooit weer iemand vind, nou allemaal weer doen?
Het houden van hem zit zo diep, dat ik me het bijna niet kan voorstellen dat het ooit over gaat... Dat ik niet bij iedere jongen aan hem zal denken..

Ik zie ook erg op tegen alle weekenden die gaan komen.. we waren veel samen, heel veel. Te veel uiteindelijk, hij had meer vrijheid nodig, vaak aangegeven maar hij pakte het niet.. en ik had het niet door dat ik dat ook eigenlijk nodig had, om ook naast hem een leven te houden.. uiteindelijk was dat niet het enige wat er "mis" was, patronen die we telkens weer tegenkwamen, omdat we nooit anderd geleerd hebben vroeger, niet hoe het wel moet. Maar daar tegenover ook zoveel dingen die wel goed waren, die zo overeenkwamen, wat zo makkelijk ging.. dat ik dacht dat dat sterk genoeg was, er ons doorheen zou slepen ;(
Ik besef me nu beetje bij beetje dat het waarschijnlijk beter zo is.. maar dat maakt absoluut het gemis en verdriet niet minder erg.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 09:24

Afbeelding

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 10:21

Air schreef:
[ [url=m/R5YkNw.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh heel herkenbaar dit. Toen mijn vorige relatie uitging vond ik het echt heel moeilijk want "we zouden nog zoveel dingen samen doen." Dat was allemaal ineens weg. Dat vond ik wel echt heel pittig.

Sterkte Resistance. Ik ben wel van mening dat je hier weer overheen komt. Het zal misschien altijd een moeilijke herinnering blijven, maar het huilen stopt op ten duur echt.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:17

Feel you..
Sterkte! Huilen mag, opkroppen lucht niet op... dikke knuffel

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 12:17

Dat plaatje inderdaad... Ik ging ook met mijn ex nog naar Spanje, of met de trein naar Azië, rondtrekken,... Dat gaat nu ook plots allemaal niet meer door.
Daardoor had ik eerst zelfs geen zin meer om mijn trip naar Spanje te boeken. :+ Gelukkig heb ik me er nu over gezet en ga ik met een vriendin. Na een maand kan ik er eindelijk een beetje enthousiast over zijn.

Of als ik dan hoor dat ze een trip met haar twee beste vrienden naar Berlijn gaat maken, zonder mij. Met die twee vrienden kwam ik ook erg goed overeen, dus dat vind ik best wel jammer.

Al merk ik soms dat ik er wel nog een beetje 'boos' over ben. Want het was het plan om samen te gaan, en dat gaat nu niet door. Alsof er nu beloftes gebroken worden, wat op een manier wel zo is. Maar het is natuurlijk 'logisch' om niet met je ex op vakantie te gaan..