tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:04

MarlindeRooz schreef:
Wat heftig ook! Is die verliefdheid op dat meisje ook wederzijds?
En hopelijk kunnen jullie goed uit elkaar!


Ja, gelukkig wel.. zij weet t alleen al heel lang..

Ik heb onderdak gevonden.. ben nu alles aant inpakken.. maar fck wat s dit moeilijk

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:07

Emma, :(:) Wat rot. Een breakup is al naar genoeg, dan is veel regelen vaak niet waar je hoofd naar staat. Veel sterkte de komende tijd, pas op jezelf.

Air, kan me voorstellen dat dat pijn doet. Ik herken het gevoel wel dat je hem 'nodig' hebt voor de dingen die je leuk vindt. Maar uiteindelijk is dat natuurlijk niet zo, je zal nieuwe mensen leren kennen en een nieuw eigen leven opbouwen waar je gelukkig in bent. Al voelt dat nu even anders :(:)

HaKuNaMaTa, dat lijkt me ook ingewikkeld zeg. Wel heel dapper dat je doorgezet hebt maar ik begrijp dat het niet fijn is om je ex pijn te moeten doen.

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 01:24

Klopt inderdaad Nightingale, maar we gaa echt goed met elkaar om..
Heb nog wel heel veel moeite met het uit de kast komen, en de mening van andere.. maar dat is ook niet niks. En ik ga het ook niet uit de weg..
Verder is het nu vooral veel regelen, en zo snel mogelijk aan een inkomen komen.. heb in iedergeval een dak boven mn hoofd. En een veilige plek.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:03

Sterkte HaKuNaMaTa :(:)


Pff.. vandaag ex gezien want hij heeft een huis gevonden dus we moesten nog spullen uitzoeken.
Hoe gaan jullie er mee om als je ex al zo snel een ander heeft? -O- Alsof het allemaal nog niet genoeg is is dit nog even een extraatje weer. Oh 3 jaar samen? Na 2 maanden weer iets nieuws! Voelt alsof het niets betekende.

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:19

Air: dat vind ik ook het moeilijkste. Ex doet in 3 maanden nu ongeveer alles wat hij met mij in 6 jaar heeft gedaan. Voelt alsof hij de relatie gewoon ff overdoet. Ik heb nog geen manier gevonden om ermee om te gaan _O-

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:59

Nou echt he! En dan boos worden als ik zeg dat ik al het idee had dat hij niet meer volop voor mij ging... Weet dat het zo zinloos was om te zeggen maar pff.. alsof ik niets waard was, de relatie niets waard was..
Heb hem ook gevraagd of hij überhaupt wel beseft hoeveel ik voor hem ben gegaan en over heb gehad.. een "nee"en een "dat kan ik jou ook vragen". Nou ik weet dat ik niet perfect ben en werk hard aan mijn tekortkomingen, maar hij heeft dingen geflikt.. wat ik hem eigenlijk nooit had moeten vergeven.

Hij heeft nieteens alleen hoeven zijn... Hij is direct naar zijn ouders gegaan die hem met alle liefde hebben opgevangen, is daar nu dus nog en verhuisd over 1,5 week.

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:33

Air schreef:
Sterkte HaKuNaMaTa :(:)


Pff.. vandaag ex gezien want hij heeft een huis gevonden dus we moesten nog spullen uitzoeken.
Hoe gaan jullie er mee om als je ex al zo snel een ander heeft? -O- Alsof het allemaal nog niet genoeg is is dit nog even een extraatje weer. Oh 3 jaar samen? Na 2 maanden weer iets nieuws! Voelt alsof het niets betekende.


Mijn ex is diezelfde avond nog ergens bij een andere meid geweest voor bedplezier.
Zooo erg vond hij het dat het uit was.

Ergens raakte het mij wel dat hij gewoon mij compleet neegeerde sinds het uit is.
En dat hij echt met jan en alle man het bed in duikt.
Maar hee, dat was 1 van de vele redenen waarom ik gezegd heb, no nu is het klaar

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:47

Deed hij dat dan ook tijdens de relatie?

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:49

Ergens anders nog een warm bed zoeken?
Jap helaas wel ookal wou hij dit nooit toegeven.
Ook 1 x hem betrapt en toen zou ja alles beter worden.
Vlak nadat ik hem had betrapt heb ik mijn bovenarm gebroken en had dus mijn hoofd er absoluut niet vij waardoor we langer samen gebleven zijn als "nodig"

Tevens hield hij nog een paar rare ideeen erop na.
Hij was van mening dat hij mij moest opvoeden/vormen zoals hij dat wou.
En dat doen we natuurlijk lekker niet

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 13:23

Dan heb je het nog lang volgehouden :=

Ex is dan weer niet vreemdgegaan, maar gaf wel aan dat de laatste 3 maanden van de relatie hij er eigenlijk al genoeg van had. Nou heeft hij inderdaad in april al eerder geprobeerd het uit te maken, maar na praten besloten om er nog voor te gaan.. maar hij ging dus echt al niet meer voor me, en dat is ook niet eerlijk. En dan voelt sowieso alles wat in die maanden gebeurd is zo nep.. we zijn in juni aan het thru hiken geweest in Zweden(van punt naar punt lopen incl. tent eten etc.).. dat ging zo onwijs goed, bedoel je bent de hele dag met elkaar opgescheept, hebt niks anders om handen, slaapt in een klein tentje. Op dat moment dacht ik ook dat het allemaal wel goed zou komen, want als je zoiets samen kan..

Ik had hem ook hoger ingeschat, dat hij snapte dat het handig is om eerst je eigen oliebol te fixen voor je weer open gaat staan voor iets nieuws. Maar dat is veel moeilijker natuurlijk.. hij was dan ook altijd wel van het weglopen(letterlijk, bij ruzie is hij vaak genoeg een paar uur weggeweest.)

Tegelijkertijd ben ik dus blij dat ik ervanaf ben, is het ook voor mij beter. Maar het doet zoveel pijn dit. Helemaal door het andere wat dan ook "afgepakt" wordt. En dat hij dan direct nieuw geluk krijgt en ik degene die hard aan mezelf werkt -O-

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 15:06

Nuja in januari was ik er ook klaar mee.
Maar iddem, gepraat en hij wou zo ontzettend graag eraan werken en blabla.
Einde van t verhaaltje, luie rotzak.
Smeerlap met echt ranzige ideeen.
Wees gewoon eerlijk....
Maarja schijnbaar te moeilijk.
Schijnbaar was ik gewoon handig om eten op tafel te hebben en als hij zin had en ik was toevallig in de buurt hadden wij sex.
Was ik niet in de buurt zocht hij wel wat anders.
Of hij deed alsof hij langer moest werken ofzo.

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 22:25

Ik mag me hier ook weer melden.
Vanavond hebben mijn nu ex en ik door diverse omstandigheden besloten om onze relatie te beëindigen.
Juist liever nu op een goede manier, als vrienden uit elkaar en de deur op een piepklein kiertje voor de toekomst dan later wanneer alles te hoog zou oplopen tussen ons en het echt zou gaan klappen zegmaar. :)
Enerzijds ben ik enorm opgelucht en blij met de situatie zoals hij nu is maar tegelijkertijd doet het best pijn en rouw ik ahw om ons.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 08:11

Ik lees af en toe mee omdat ik vorig jaar rond deze tijd ook in een break up zat... maar ik wil even tegen HaKuNaMaTa zeggen : wat dapper en wat moeilijk tegelijkertijd... Voor jou maar ook voor je ex denk ik?

En Lor1, ik denk dat het wel fijn is dat je als vrienden uit elkaar gaat :j wellicht is het piepkleine kiertje dan uiteindelijk niet nodig omdat je beiden een andere weg gaat, maar dan is het in ieder geval niet zo abrupt en wat minder pijnlijk .. :j

Ik heb er iig heel veel aan gehad dat mijn ex contact wilde houden nadat we uit elkaar waren..

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:31

Ik meld mij helaas ook. Het is zaterdag na een super gezellige dag duinrell uitgegaan . Hij mistte zijn vorige woonplaats en zijn vrienden. Ik heb hem nooit tegengehouden maar hij ging echt nooit iets voor zichzelf doen. Heb het meerdere keren aangekaart maar hoefde niet. En hij heeft geen gevoel meer voor mij. Ik denk zelf dat hij zichzelf is voorbijgelopen en daardoor ongelukkig werd en dan uiteindelijk mij "weg drukken"

Het komt als een klap. We hadden het vorige week nog gewoon over onze kinderen plannen. Ook waren we verloofd en stond dit net 2 weken op Facebook . Niemand snapt er wat van... En ik ook niet. Heb nooit wat gemerkt ..

Nu maar huilend mijn spulletjes inpakken en terug naar mijn ouders... Ik ben kapot. Je had je leven zo op de rit. Dit was de ware. Je had een doel. Samen trouwen en gezinnetje. Nu is je doel in je leven een beetje voorbij -O-
We waren 4 jaar samen trouwens...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:36

Heel erg veel sterkte :(:)

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:49

Kabayo schreef:
Ik meld mij helaas ook. Het is zaterdag na een super gezellige dag duinrell uitgegaan . Hij mistte zijn vorige woonplaats en zijn vrienden. Ik heb hem nooit tegengehouden maar hij ging echt nooit iets voor zichzelf doen. Heb het meerdere keren aangekaart maar hoefde niet. En hij heeft geen gevoel meer voor mij. Ik denk zelf dat hij zichzelf is voorbijgelopen en daardoor ongelukkig werd en dan uiteindelijk mij "weg drukken"

Het komt als een klap. We hadden het vorige week nog gewoon over onze kinderen plannen. Ook waren we verloofd en stond dit net 2 weken op Facebook . Niemand snapt er wat van... En ik ook niet. Heb nooit wat gemerkt ..

Nu maar huilend mijn spulletjes inpakken en terug naar mijn ouders... Ik ben kapot. Je had je leven zo op de rit. Dit was de ware. Je had een doel. Samen trouwen en gezinnetje. Nu is je doel in je leven een beetje voorbij -O-
We waren 4 jaar samen trouwens...


pff jeetje heel veel sterkte en onthoud er komen betere tijden! :(:)

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:50

Sterkte kabayo, echt een enorm rot moment na een leuk dagje weg ook..

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:55

Dankjewel allemaal. Ja heel rot na een leuke dag. We waren met vrienden weg en voor hem was dat al helemaal een bevestiging dat hij zijn vrienden mist.

Nahja we praten nog normaal. Hij vind het ook rot. Ik zelf denk dat hij de keuze gewoon te snel maakt. Maar dat moet hij zelf weten.

Het vertrouwen in relaties is wel weg. Ik was er echt van overtuigd dat dit gewoon goed was... niet dus

Diertjec

Berichten: 4623
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 13:29

Jeetje Kabayo, wat ontzettend rot. Heel veel sterkte! Logisch dat je vertrouwen in relaties weg is :(:)

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 13:33

Dankjewel <3 Ik ga er verder ook helemaal niet van uit dat er een ander oid in het spel is. Maar fijn. Tis zo rot

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 14:40

Kabayo schreef:
Dankjewel allemaal. Ja heel rot na een leuke dag. We waren met vrienden weg en voor hem was dat al helemaal een bevestiging dat hij zijn vrienden mist.

Nahja we praten nog normaal. Hij vind het ook rot. Ik zelf denk dat hij de keuze gewoon te snel maakt. Maar dat moet hij zelf weten.

Het vertrouwen in relaties is wel weg. Ik was er echt van overtuigd dat dit gewoon goed was... niet dus


Een hele dikke knuffel voor jou Y;(
Snap dat je vol ongeloof achterblijft... vooral omdat je het totaal niet zag aankomen.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 17:04

Sterkte Kabayo :(:)
In de eerste periode is het sowieso niet te begrijpen.. helaas weten we nooit wat er speelt in iemand anders zijn hoofd.. Wat onwijs poedersuiker dat jullie zelfs verloofd waren!

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:39

Air schreef:
Sterkte Kabayo :(:)
In de eerste periode is het sowieso niet te begrijpen.. helaas weten we nooit wat er speelt in iemand anders zijn hoofd.. Wat onwijs poedersuiker dat jullie zelfs verloofd waren!

Heb je zeker gelijk in. Ik snap hem heus ook en hij wil mij helemaal niet gebruiken/aan het lijntje houden om mij gelukkig te maken zeg maar. Dat zou hij nog veel erger vinden omdat hij dan met mijn gevoel speeld.

Dankje keeyzie. Zag echt niks aankomen. Hij was nog altijd lief en knuffelig. Kreeg ook gewoon kusjes en verder in bed zeg maar kon ik ook helemaal niks merken. Nooit ruzie. Nooit chagrijnig. Wel eens een snauw of discussie maar dat hadden we wel eens.

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:24

Ik denk dat iedereen discussies en ruzies heeft, dat hoort er bij.
Zelf ben ik altijd een type die dan wil weten hoe/wat/waar, maar ik weet niet of dat je gaat helpen.
Vooral omdat je aangeeft dat hij tot het laatste moment nog fijn met je was... is er misschien plots is gebeurd wat hem heeft doen omslaan?

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:29

keeyzie schreef:
Ik denk dat iedereen discussies en ruzies heeft, dat hoort er bij.
Zelf ben ik altijd een type die dan wil weten hoe/wat/waar, maar ik weet niet of dat je gaat helpen.
Vooral omdat je aangeeft dat hij tot het laatste moment nog fijn met je was... is er misschien plots is gebeurd wat hem heeft doen omslaan?

Nee we waren aan het zoeken naar een nieuwe huurwoning. En hij wou gewoon graag terug naar zijn woonplaats. Hij is geen prater en dit gevoel knaagde gewoon langer