tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:46

Ah op die manier... Wel echt heel rot allemaal...

hagelslag
Berichten: 9134
Geregistreerd: 18-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:52

Aaahhhhhhhhhh oke begrijp begrijp.
Ik lag dus ehm niet helemaal fout _O-
Maar wel klote zeg

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:54

pff wat poedersuiker is dat zeg.. Dan voelt je relatie die je met hem gehad hebt meer als een leugen en lijkt mij dat je blijft twijfelen aan wat wel echt was. Éen voordeel je bent wel van hem af nu :9

Diertjec

Berichten: 4628
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:06

Wat een rot situatie Naomi, maar gelukkig ben je nu van hem af. Wel kl*te dat je vermoedens waar waren en ze bevestigd zijn :(:)
Maakt het niet makkelijker.

Voor de rest, iedereen dikke knuffel :(:)

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:12

Afbeelding


Wat kunnen mensen toch teleurstellen he? :(:)

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:13

MarlindeRooz schreef:
Jup... ook nog eens 2 overleden konijnen en eergisteren ookal 1 overleden. (Virus)

Zo lekker met ook een single vriend de stad in en eten. Kunnen we een beetje klagen over mannen. (Hij valt ook op mannen)


Aah jeetje sterkte :(:) Wat een schijtzooi zeg. Heb je al verdriet komt dat er ook nog bij.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:38

Avond was gezellig! Leuke dingen geshopt! Zo lekker in een schoon bed en een maskertje even opdoen enzo!

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:19

Hier appt ex even dat zijn nieuwe vriendin een collega van ons is *\o/*

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 09:41

Ik droom nu al 2 nachten over mijn ex. Ik vind het niet echt chill terwijl ik het niet per se
erg vind maar ja ik weet niet. Het geeft een heel apart gevoel, niet per se een fijn gevoel ook niet per se
een kütgevoel.

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 11:58

@Marlinde: Fijn! :)

@Air: Dat lijkt me naar... Zie je ze ook vaak samen?

@Shaggy: Heb ik ook vaak, je wordt dan niet echt wakker met een bepaald gevoel, maar ook niet chill.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 12:49

Nee zie hem gelukkig sowieso weinig, werken alleen tegelijk op woensdag maar niet zijn verschillende zalen(klantenservice). Heb ze nog niet samen gezien, en het bericht ging van ja ik vind het wel zo netjes om dit mede te delen..... Nope dude, nadat je allemaal oliebol dingen doet en met haar samen naar het werkfeest gaat. Dit is waarschijnlijk gewoon omdat hij bang is dat ik negatieve dingen over hem vertel aan collega's en dat zij het op die manier ook te horen krijgt.

En dan ook echt het bericht beginnen met "we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken hoe gaat het?". Nee, rot op. Ik heb geen zin meer in nep gedoe. Als hij daar echt in geinteresseerd was had hij het wel eerder gevraagd, nu is het alleen om het berichtje te kunnen sturen.

Aangezien we dus zoveel collega's hebben heb ik bij de naam ook niet direct een gezicht, weet wel dat waarschijnlijk mijn onzekerheid de overhand gaat nemen en als ik weet wie het is mezelf ga vergelijken :o Stom!
Wel ben ik heel nieuwsgierig naar haar karakter.. als ze ook onzeker is snap ik het volledig: makkelijke prooi voor iemand als hem.

Zo dat is eruit. :')


Shaggy: zijn je dromen alsof jullie nog samen zijn? Ik had dat in het begin om dan wakker te worden en te realiseren dat dat dus geen realiteit meer was :+

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:53

Herkenbaar! Ik wil ook nooit weten wie de exen van mijn vriend zijn ofzo. Ik ga mijzelf constant vergelijken en ik kom er altijd negatiever uit dan de ander.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 14:57

Zertab schreef:
Herkenbaar! Ik wil ook nooit weten wie de exen van mijn vriend zijn ofzo. Ik ga mijzelf constant vergelijken en ik kom er altijd negatiever uit dan de ander.


Deels herkenbaar. Er is opzich niks mis met mijn zelfvertrouwen, maar toen ik 1 van de exen van mijn vriend tegenkwam voelde ik me echt een zak aardappels. Ze was lang, blond en ontiegelijk fit met een prachtlichaam en een kont waar je U tegen zegt. Dat was niet heel bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen. Scheelt wel dat het echt een arrogant naar mens was. Dat maakte het weer een beetje goed. :')

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:49

Zertab schreef:
Herkenbaar! Ik wil ook nooit weten wie de exen van mijn vriend zijn ofzo. Ik ga mijzelf constant vergelijken en ik kom er altijd negatiever uit dan de ander.


Wow dit is zo herkenbaar voor mij

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:49

Ik ben van mijzelf gewoon heel erg onzeker.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:15

ja dat dus.. ach ik kan pas eind volgende week checken wie het is, ga nu even een paar dagen weg, eerste mini-vakantie sinds het uit is(note: hij maakte het uit in de laatste dagen van mijn vorige vakantie :=)
Ben er wel echt even aan toe! misschien zie ik nog leuke Engelse mannen :P

Wel echt een dingetje hoor, die onzekerheid. ik ben al wel een stuk verbeterd maar merk wel dat ex er niet aan heeft bijgedragen... but working on it. Eerst maar een flink portie zelfliefde en -acceptatie ontwikkelen voor ik het weer aan een ander geef, want gebrek daaraan is ook de reden dat ik bij hem bleef ondanks alles wat er was gebeurd.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:29

Ik wilde het eigenlijk ook nooit weten. Alleen mijn huidige vriend heeft nog heeel veel foto's van ze samen online staan. := Dus ja, daar kwam ik niet omheen. En moet zeggen dat het me wel irriteert dat hij nooit iets van mij erop zet. Dan begin ik ook al te denken: waarom zij wel en ik niet? Allerlei andere gewone vriendinnen komen ook online te staan maar online besta ik niet voor hem krijg ik het gevoel ervan.
Maar nu dwaal ik helemaal af. :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:45

Neverland schreef:
Ik wilde het eigenlijk ook nooit weten. Alleen mijn huidige vriend heeft nog heeel veel foto's van ze samen online staan. := Dus ja, daar kwam ik niet omheen. En moet zeggen dat het me wel irriteert dat hij nooit iets van mij erop zet. Dan begin ik ook al te denken: waarom zij wel en ik niet? Allerlei andere gewone vriendinnen komen ook online te staan maar online besta ik niet voor hem krijg ik het gevoel ervan.
Maar nu dwaal ik helemaal af. :+

... mijn ex had dit ook. En het werd me later duidelijk waarom. Sorry. :=

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:47

Neverland schreef:
Ik wilde het eigenlijk ook nooit weten. Alleen mijn huidige vriend heeft nog heeel veel foto's van ze samen online staan. := Dus ja, daar kwam ik niet omheen. En moet zeggen dat het me wel irriteert dat hij nooit iets van mij erop zet. Dan begin ik ook al te denken: waarom zij wel en ik niet? Allerlei andere gewone vriendinnen komen ook online te staan maar online besta ik niet voor hem krijg ik het gevoel ervan.
Maar nu dwaal ik helemaal af. :+


Dit heb ik ook met mijn huidige vriend gehad. Duurde heel lang voordat hij een foto van ons samen op Social Media had gezet. Heel dom, maar dat vond ik ook niet leuk. Alsof ie zich schaamt ofzo. En inderdaad nog wat foto's met zn ex erop (FB, vroeger in getagd daarom staan ze er nog bij). Blugh.

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 18:45

@Neverland: weet je waarom dat is? Ik zou echt mijn bedenkingen erbij hebben...

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:03

Ik heb het met hem er over gehad en het is goed zo. :j

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:08

Ik zou mijn bedenkingen er ook over hebben. Ook een keer met een jongen gehad en ik wist daarna ook waarom...
Ik ben ook iemand die graag op de hoogte is van de exen van mijn vriend als ik er een zou hebben, niet perse om mezelf te vergelijken maar ook gewoon om te weten wat hij allemaal heeft meegemaakt enzo. Ik heb nu wel even mijn buik vol van slechte mannen, zou ook nooit over mijn exen beginnen als ik terug start met daten. Maar ik stel mijn nieuwe vriend wel graag op de hoogte zeg maar...

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:37

Hier ook, en achteraf inderdaad ook met een reden :(

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:37

Neverland schreef:
Ik heb het met hem er over gehad en het is goed zo. :j


Fijn dat je dat vertrouwen in hem kan hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 20:27

Air, oei, dat is ook leuk nieuws zeg. -O- Dat je jezelf gaat vergelijken is heel normaal. Wees alsjeblieft niet onzeker. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er alles van, maar ik gun het je niet. :(:)

Een vriendin van me zei tegen mij dat ik niet onzeker hoef te zijn. Waarom? Omdat ik nu kan zien wat voor meiden mijn ex kan krijgen. Het is een meid die alleen maar seks afspraken maakt met elke jongen die hier woont, een junk, en een heel onzeker iemand. Toen ze dat zo zei voelde ik me instant beter. Kijk wat ik voor mekaar heb. Heb altijd alles voor dat kleine kind betaald en dat is super stom en dom geweest maar ik zit nu wel in mijn eigen huisje; heb mijn zaken op orde, spreek al mijn oude vrienden weer, geweldige collega's, mensen die me helpen en aan me denken, familie zie ik weer vaker en ik heb zelfs best wel veel aandacht van mannen (ookal heb ik daar echt nog even geen behoefte aan haha, weet wel dat ik dus nog goed in de markt lig). Nu ik dit typ voel ik mezelf ook echt gelukkiger worden. Waarom zou ik gaan huilen om zo'n kleuter die zo weinig om mij gaf dat hij maar binnen 24 uur naar verschillende andere meiden is gerend? I'm better then that! :D

Ik moest vandaag hier de stad in. Merk aan mezelf dat ik heel bang ben dat ik ex tegen kom, of een van zijn 8 nieuwe vriendinnen. Heb geen idee hoe ik daarop zal reageren. Ik hoop heel volwassen maar ik kan nogal opvliegend zijn. :+ Ach ja zorg voor dan, ik was tot de middag vandaag heel verdrietig maar voel me nu echt beter. Lekker mijn huisje aan het schoonmaken nadat ik met een vriendin ben weg geweest. Hoop dat dit het eerste weekend word dat ik wat blijer kan zijn. :)