Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-19 19:56

Awh ja dit was voor 0 tot 3 maanden en maat 62 geloof ik. Wel ietsje groter dan newborn dus maar het is nog even zomer dus ze kan het komende zomer dan wel aan.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:03

Primark valt ook klein. Hier een baby met maat 40/44 :')

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:40

MarcoBorsato schreef:
Primark valt ook klein. Hier een baby met maat 40/44 :')


Ja? Moet ik gauw nog gaan winkelen bij de primark voor onze kleine muis dan!

Ooh jij ook een mini MB? Wanneer ben je bevallen? Heb ik gemist geloof ik

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:46

2 mei. 6 of 7 weken terug.

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 22:29

Yonker schreef:
Hmm ik vraag me af of er hier mensen zitten die het BAM overwegen of dat traject al ingestapt zijn?? :)

Ja ik, ik ben er vorig jaar november mee begonnen en hoop volgend jaar februari aan de beurt te zijn. Het kan eerder maar dan mag je veel geld neertellen en besteed dat liever aan het kindje zelf.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:39

Ik was vorige week aan het babyshoppen voor een vriendin, toen kwam ik een pakje tegen dat ik gewoon moest kopen voor mezelf alvast, ik ben helemaal fan van the Lion King, dus moest het gewoon halen.. vond t in eerste instantie echt mega raar, maar iedereen waar ik het er mee over had die zei koop het gewoon anders krijg je spijt Haha

Gefeliciteerd met de geboren baby's :)

Ik heb gisteren ook weer even geknuffeld met baby neefje van m'n vriend en whaaa, dan gieren de kriebels toch wel even extra Haha

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 21:58

Awh cute toch dat je dat al hebt gekocht! Nu krijg je er idd geen spijt van dat je het al hebt gehaald, dit gaat voor altijd jouw eerste gekochte pakje zijn!

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 23:21

_Linn_ schreef:
Awh cute toch dat je dat al hebt gekocht! Nu krijg je er idd geen spijt van dat je het al hebt gehaald, dit gaat voor altijd jouw eerste gekochte pakje zijn!


Inderdaad!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 20:29

Heej hoe is het hier met iedereen?

Ik heb het weer even moeilijk met het zwanger willen worden maar het kan nu gewoon niet.

Mijn vriend en ik leven op het moment enkel van mijn salaris omdat hij aan het afstuderen is en daardoor maar 1 dag in het weekend werkt. Ik heb een contract van 24 uur en doe daarnaast via mijn werk de bbl opleiding.
Beide zijn we in februari klaar en we kijken dus enorm uit naar de periode daarna want dan gaan we eindelijk geld verdienen en kunnen we gaan opbouwen. We zijn nu echt even heel arm dus dat is ook gewoon moeilijk.

Maarja vanaf februri betekend niet meteen dat we aan de slag kunnen natuurlijk. We moeten toch eerst echt gaan sparen en geld opbouwen. Het liefst willen we ook verhuizen/huis kopen maar daar moet je ook heeeeeel veel voor gaan sparen natuurlijk.

Maar ik wil niet nog jaren wachten met kinderen. Natuurlijk zijn we wijs en slim en beginnen we er pas aan zodra het slimmer is zegmaar. Maar bluh dat gevoel nu....

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 21:02

Herkenbaar Linn!! Ik ben nog de student van ons twee... Maar het einde is in zicht. Ik ben echter wel in staat er meteen voor te gaan :')
We hebben al een huis gekocht voor ik ging studeren en mijn man werkt fulltime en ik 8uur per week nu. Maar het is nog geen vetpot, hoor.

Ik ga in het voorjaar nog 3 maanden op buitenlandse stage en dan wil ik mijn papiertje en dannnn..... <<)

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 21:08

Ah wat fijn dat jullie al een huis hebben! Ja bij ons kan het op zich ook waar we nu wonen. Is een huurwoning met maar 1 slaapkamer maar het zou te doen zijn. Het meest ideale zou een groter huis zijn maar het kan hier dus ook wel. Hopelijk dat we over een jaar dus kunnen beginnen maar wie weet dat we tegen die tijd toch anders moeten beslissen. Maar bluh, ben je zo dichtbij, moet je alsnog zo lang wachten. Terwijl ik echt al 10 jaar een hele sterke kinderwens heb...dus het wachten wordt gewoon echt vervelend.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 17:26

In 2015 ben ik dit topic begonnen en eindelijk heb ik ander nieuws! Nee, ik ben nog niet zwanger, maar....de plannen worden nu toch echt concreter gemaakt!
Ik heb vanmorgen de assistente van de huisarts gebeld of het nu in deze gekke tijd wel nog mogelijk is om mijn spiraal eruit te laten halen en dat kan gewoon! Mijn vriend en ik hebben nu besloten om af te wachten of na 28 april deze maatregelen omtrent de corona nog zo blijven en dan bepalen we of we op dat moment de spiraal eruit gaan halen. Dus het komt opeens toch wel al dichtbij dat we het gaan proberen, super spannend!

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:32

Wat een leuk nieuws! Spannend!!

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:09

Leuk nieuws! Ik duim voor jullie

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 00:10

_Linn_ schreef:
In 2015 ben ik dit topic begonnen en eindelijk heb ik ander nieuws! Nee, ik ben nog niet zwanger, maar....de plannen worden nu toch echt concreter gemaakt!
Ik heb vanmorgen de assistente van de huisarts gebeld of het nu in deze gekke tijd wel nog mogelijk is om mijn spiraal eruit te laten halen en dat kan gewoon! Mijn vriend en ik hebben nu besloten om af te wachten of na 28 april deze maatregelen omtrent de corona nog zo blijven en dan bepalen we of we op dat moment de spiraal eruit gaan halen. Dus het komt opeens toch wel al dichtbij dat we het gaan proberen, super spannend!


Spannend!!
Hier is de 4 a 5 jaar echt wel concreet plan.. vriend is bezig met studie en ik ga ook met studie van 2 jaar beginnen in september.

Vriendin van mij heeft een kleine, is nu 4 maandjes, wn echt mn eierstokken rammelen gewoon :')

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:24

_Linn_ schreef:
In 2015 ben ik dit topic begonnen en eindelijk heb ik ander nieuws! Nee, ik ben nog niet zwanger, maar....de plannen worden nu toch echt concreter gemaakt!
Ik heb vanmorgen de assistente van de huisarts gebeld of het nu in deze gekke tijd wel nog mogelijk is om mijn spiraal eruit te laten halen en dat kan gewoon! Mijn vriend en ik hebben nu besloten om af te wachten of na 28 april deze maatregelen omtrent de corona nog zo blijven en dan bepalen we of we op dat moment de spiraal eruit gaan halen. Dus het komt opeens toch wel al dichtbij dat we het gaan proberen, super spannend!


We gaan gelijk op dan... De mijne is er op het nippertje in 2019 nog uitgegaan :D Vooralsnog geen succes, maar dat is niet zo erg. Als het gebeurt, dan gebeurt het en anders wachten de gewoon nog even. Eigenlijk zou ik nu ook 3 maanden in Schotland zitten, maar dat is door de corona niet doorgegaan. Na 2 weken was ik weer thuis. Heel jammer, maar het biedt ook kansen :')

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 22:43

Geen idee of bokt nog echt actief is want ik ben hier zelf nooit meer en al helemaal niet of de mensen die ooit dit topic van mij hebben gelezen er nog zijn...
Maar ik dacht hier opeens aan en dacht, laat ik hier eens melden dat ik zwanger ben! :D
Al die jaren geleden schreef ik al over mijn grote kinderwens en nu eindelijk is het zover! We zijn super excited en kunnen niet wachten tot het maart is en we ons wondertje in ons armen hebben! <3

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:37

_Linn_ schreef:
Geen idee of bokt nog echt actief is want ik ben hier zelf nooit meer en al helemaal niet of de mensen die ooit dit topic van mij hebben gelezen er nog zijn...
Maar ik dacht hier opeens aan en dacht, laat ik hier eens melden dat ik zwanger ben! :D
Al die jaren geleden schreef ik al over mijn grote kinderwens en nu eindelijk is het zover! We zijn super excited en kunnen niet wachten tot het maart is en we ons wondertje in ons armen hebben! <3


Wat goed!!!! Gefeliciteerd Linn, wat bijzonder! Ik heb je meegemaakt vanaf het prille begin toen we allebei nog volop aan het daten en zoeken waren, toen kreeg je zo'n leuke vriend en nu dit! Echt heel gaaf! Hoe voel je je? Fijne zwangerschap? Houd je ons op de hoogte?

Anoniem

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:54

Gefeliciteerd <3

Rosebud

Berichten: 2008
Geregistreerd: 26-04-07

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 00:06

Ten eerste van harte gefeliciteerd, wat geweldig! Toevallig stuit ik op dit topic en wat super leuk om te lezen hoe je vijf jaar terug al schreef over deze wens en je dan nu eindelijk gesetteld en al met vriend jullie eerste kindje verwachten! Ik moet zeggen dat ik mijzelf voor een groot deel er wel in herken. Ik had ook al vrij jong zo'n sterke kinderwens. Wij hebben uiteindelijk besloten niet tot mijn afstuderen te willen wachten (ik was toen 25 en mn vriend 30). We hadden al een koophuis en mn vriend een prima inkomen voor twee, dus ik had zoiets, opvullen die lege kamers :') Nu inmiddels een zoontje van 1 jaar en nog een paar maanden te gaan voor ik afstudeer als verloskundige. Leuke ervaring ook zeker voor het vak, zelf zwanger zijn en bevallen.

Ik wens jou iig een hele fijne zwangerschap toe, geniet! <3 Het gaat zo snel.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 10:31

Gefeliciteerd! Heel leuk!

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 10:35

_Linn_ schreef:
Geen idee of bokt nog echt actief is want ik ben hier zelf nooit meer en al helemaal niet of de mensen die ooit dit topic van mij hebben gelezen er nog zijn...
Maar ik dacht hier opeens aan en dacht, laat ik hier eens melden dat ik zwanger ben! :D
Al die jaren geleden schreef ik al over mijn grote kinderwens en nu eindelijk is het zover! We zijn super excited en kunnen niet wachten tot het maart is en we ons wondertje in ons armen hebben! <3


Superleuk!Gefeliciteerd!

Typhoon

Berichten: 2253
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: makkum

Re: Kinderwens - maar het is nog lang niet zover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 20:31

Wat super ! Gefeliciteerd en fijne zwangerschap toegewenst

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-20 11:48

MarcoBorsato schreef:
_Linn_ schreef:
Geen idee of bokt nog echt actief is want ik ben hier zelf nooit meer en al helemaal niet of de mensen die ooit dit topic van mij hebben gelezen er nog zijn...
Maar ik dacht hier opeens aan en dacht, laat ik hier eens melden dat ik zwanger ben! :D
Al die jaren geleden schreef ik al over mijn grote kinderwens en nu eindelijk is het zover! We zijn super excited en kunnen niet wachten tot het maart is en we ons wondertje in ons armen hebben! <3


Wat goed!!!! Gefeliciteerd Linn, wat bijzonder! Ik heb je meegemaakt vanaf het prille begin toen we allebei nog volop aan het daten en zoeken waren, toen kreeg je zo'n leuke vriend en nu dit! Echt heel gaaf! Hoe voel je je? Fijne zwangerschap? Houd je ons op de hoogte?


Heej, wat leuk dat jij mijn topic toen in 2015 ook gezien hebt. Ik voel me goed. Had af en toe iets last van misselijkheid maar kon dat makkelijk weg eten dus klaag er niet over. Nu is dat zo goed als weg, ben vandaag 12 weken en 3 dagen. Verder eigenlijk nergens last van. Ben afgelopen week begonnen op mijn nieuwe werk (36 uur babygroep in de kinderopvang) dus dat is even zwaar en vermoeiend maar daar wennen we vanzelf aan.
Ook afgelopen week weer begonnen met de basketbal training. Ik heb het afgelopen jaar gerevalideerd nadat ik een kruisband reconstructie heb gehad, dus zolang het goed voelt en het gaat wil ik proberen te blijven spelen. Ik wil in ieder geval een paar wedstrijden mee doen zodat ik ook die revalidatie niet voor niks heb gedaan zegmaar, want mijn doel daarmee was weer gaan spelen haha.
Ik zit eigenlijk echt nooit meer op bokt, maar ik zal heel af en toe eens hier kijken en eens wat posten.

De rest ook heel erg bedankt!

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-20 11:50

Rosebud schreef:
Ten eerste van harte gefeliciteerd, wat geweldig! Toevallig stuit ik op dit topic en wat super leuk om te lezen hoe je vijf jaar terug al schreef over deze wens en je dan nu eindelijk gesetteld en al met vriend jullie eerste kindje verwachten! Ik moet zeggen dat ik mijzelf voor een groot deel er wel in herken. Ik had ook al vrij jong zo'n sterke kinderwens. Wij hebben uiteindelijk besloten niet tot mijn afstuderen te willen wachten (ik was toen 25 en mn vriend 30). We hadden al een koophuis en mn vriend een prima inkomen voor twee, dus ik had zoiets, opvullen die lege kamers :') Nu inmiddels een zoontje van 1 jaar en nog een paar maanden te gaan voor ik afstudeer als verloskundige. Leuke ervaring ook zeker voor het vak, zelf zwanger zijn en bevallen.

Ik wens jou iig een hele fijne zwangerschap toe, geniet! <3 Het gaat zo snel.



Wat goed dat jullie ook voor jullie eigen geluk hebben gekozen. Wij hadden het allerliefste eerst nog geen verhuizen (hebben nu maar 1 slaapkamer maar verder op zich ruimte genoeg) maar realistisch gezien gaat dat gewoon nog even duren. We willen nu wel echt hoe dan ook binnen 2 jaar verhuizen en dat kan sowieso. Maar dan beginnen we hier alvast aan de kinderen, en ook dat kan gewoon. Een situatie is nooit perfect denk ik maar zo.
Heel veel succes met afstuderen! Verloskundige lijkt mij ook nog steeds een heel mooi beroep!