Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 417 van de 468 [ 11688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ergernissen op het openbaar vervoer

 
Profiel   

Dat de trein niet rijdt en ik vermoed dat die kapot is. Nu scheelt het dat ik half uur overstaptijd heb, maar zou wel vervelend zijn als ik die mis :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 07:37 



 
Profiel   

Dat ik graag wilde zitten in de bus. Vrouw zit aan het gangpad, dus ik vraag of ik ernaast mag. Voor de vorm doet ze haar benen opzij, ik moest er overheen klimmen. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 07:44 



 
Profiel   

Jeetje Flying angel...

Wanneer tassen meer recht op een stoel hebben dan mensen. En dan heel boos kijken omdat hun tas op de grond moet >;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 07:58 



 
Profiel   

Tas kan ook op schoot toch? :+

Nou mijn trein reed dus niet meer en mis ik alsnog mijn overstap.

Edit: denk je alles gehad te hebben, heeft de IC ook bijna een kwartier vertraging. :') en niet diegene die ik net miste maar die daarna. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 08:02 



 
Profiel   

Mensen die hun benen niet intrekken. Het is druk, de 4zits zijn niet bepaald begroot op mensen met lange benen. Het is echt een beetje geven en nemen, zucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 07:55 



 
Profiel   

Bij mij gaat er nu zo'n IPSOS persoon instappen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:09 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Bij mij gaat er nu zo'n IPSOS persoon instappen -O-

Gezellig :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:10 



 
Profiel   

Nayomie schreef
xPabloBokt schreef
Bij mij gaat er nu zo'n IPSOS persoon instappen -O-

Gezellig :Y)


Ze is net langsgeweest, ben te schijterig om te weigeren dus heb hem maar gewoon laten scannen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:15 



 
Profiel   

Nou, kijk, nog een probleem dus. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:16 



 
Profiel   

Eindbestemming van de trein. Iedereen moet er uit. Hele gangpad staat al vol met mensen. Ik wacht dan altijd met opstaan tot het leeg is. De vrouw naast mij (ik zat aan gangpad) doet dat blijkbaar niet. Die ging al staan voordat we stil stonden. Prima uiteraard. Maar toen ik niet direct opstond toen de deuren open gingen wilde ze ov r mij heen kruipen. Waarheen?? Heel gangpad staat vol... Weer dat onnodige lichamelijk contact :Y) :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:21 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Nou, kijk, nog een probleem dus. :+


Nu vraagt de conducteur ook serieus over de intercom dat mensen hieraan meewerken. Je mag toch gewoon weigeren?? Iets met AVG?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:24 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Nayomie schreef
Nou, kijk, nog een probleem dus. :+


Nu vraagt de conducteur ook serieus dat mensen hieraan meewerken. Je mag toch gewoon weigeren?? Iets met AVG?

Ja hoor, je mag dit gewoon weigeren. Op zijn minst netjes dat ze nog aangekondigd worden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:25 



 
Profiel   

Dat een vrouw heel aso en onsmakelijk een zak popcorn in de bus aan het vreten is, sorry voor mijn woordkeuze, maar ze propt het echt in haar mond. De hele bus stinkt nu naar bioscoop. En alles zit eronder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 13:59 



 
Profiel   

Volgens mij heeft iemand vanmorgen ipv parfum zn luchtverfrisser gespoten. Hele bus ruikt naar toiletverfrisser :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 07:56 



 
Profiel   

Buschauffeur die om 7 uur een blikje energiedrank opent :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:06 



 
Profiel   

Es_ther schreef
Volgens mij heeft iemand vanmorgen ipv parfum zn luchtverfrisser gespoten. Hele bus ruikt naar toiletverfrisser :')

Blijkt soms lastig om een tussenweg vinden. Einde van de middag zitten er vaak stinkende bezweette mensen in de trein. Laatst ging er eentje voor me zitten, zo hallo, dan is 3 kwartier wel lang. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:07 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Dat een vrouw heel aso en onsmakelijk een zak popcorn in de bus aan het vreten is, sorry voor mijn woordkeuze, maar ze propt het echt in haar mond. De hele bus stinkt nu naar bioscoop. En alles zit eronder.


Ik had dat een tijdje geleden in de trein, daar ging een meid heeel laaangzaam één voor één een zakje snoep leeg eten. In plaats van dat ze gewoon een handje vol pakte...
De hele treinreis alleen maar dat gekraakt van het zakje door de coupé.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:08 



 
Profiel   

Flying_Angel schreef
Buschauffeur die om 7 uur een blikje energiedrank opent :


Geeft vertrouwen in zijn alertheid ook. Maar los daarvan....die ruft..... :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:12 



 
Profiel   

Cowboy55 schreef
Flying_Angel schreef
Buschauffeur die om 7 uur een blikje energiedrank opent :


Geeft vertrouwen in zijn alertheid ook. Maar los daarvan....die ruft..... :r


Liever dat dan dat ze in slaap vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:15 



 
Profiel   

Muiz schreef
Cowboy55 schreef


Geeft vertrouwen in zijn alertheid ook. Maar los daarvan....die ruft..... :r


Liever dat dan dat ze in slaap vallen.


Amper. Liever dat ze (als BEROEPSCHAUFFEUR) voldoende nachtrust hebben gehad. Maar dat zegt wellicht meer over mijn associatie met energiedrank (in de ochtend)......

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:18 



 
Profiel   

Sommige mensen vinden het gewoon lekker hè? Als ik energy neem is het niet om wakker te worden maar omdat ik daar zin in heb. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:20 



 
Profiel   

Sommige mensen hebben ook gewoon wat moeite met de ochtend. Niet iedereen is een ochtend mens en helaas krijgen we niet de keuze om alleen vroeg of laat te rijden.
Als ik 10 uur heb geslapen heb ik echt een kop of 4 koffie nodig voor ik om 4 uur 's ochtends recht uit mijn ogen kijk...

En dat Nayomie, in de nachtdiensten heb ik het echt niet nodig maar het is wel lekker! Zeker in het weekend om lekker mee te stuiteren met de feestgangers :D

maar goed, het is het erger topic dus ik zal niets meer zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:23 



 
Profiel   

Hier iemand die op Defqon volume hardstyle zit te luisteren *doet oortjes in* doeeeeeiiii

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:43 



 
Profiel   

Muiz schreef
Sommige mensen hebben ook gewoon wat moeite met de ochtend. Niet iedereen is een ochtend mens en helaas krijgen we niet de keuze om alleen vroeg of laat te rijden.
Als ik 10 uur heb geslapen heb ik echt een kop of 4 koffie nodig voor ik om 4 uur 's ochtends recht uit mijn ogen kijk...

En dat Nayomie, in de nachtdiensten heb ik het echt niet nodig maar het is wel lekker! Zeker in het weekend om lekker mee te stuiteren met de feestgangers :D

maar goed, het is het erger topic dus ik zal niets meer zeggen.


Ik rijd zelf liever de ochtend ritten :+ En dan snachts rond 3.00 ofzo beginnen vind ik echt niet erg, als het dan maar vakantiegangers zijn :D En geen zatlappen die terug komen -O-

Ik heb een ongelovelijke bananen fobie -O- afgelopen zaterdagochtend, alsof iedereen het afgesproken had, zaten ze allemaal om de beurt een banaan te eten |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:54 



 
Profiel   

Flixbus valt ook wel onder openbaar vervoer, toch? Ik erger me namelijk iets te veel op het moment aan de pop-up die zegt: "Ooopsi, tracking information for your bus is not available right now."

Ik vind die babytaal echt zo irritant. Discord is er ook al zo goed in. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 08:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 417 van de 468 [ 11688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen