Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 457 van de 468 [ 11688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ergernissen op het openbaar vervoer

 
Profiel   

Bridleless schreef
Ik kan mij altijd dood irriteren aan onbeschofte passagiers die hun mondkapje niet of maar half op hebben en dat, wanneer de buschauffeur deze personen hier vriendelijk op aanspreekt, hij een grote waffel terugkrijgt. Dit fenomeen speelt zich tegenwoordig bijna dagelijks af in de bussen hier in mijn omgeving..


Ik zie het hier ook, te triest :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 18:13 



 
Profiel   

Gelukkig geen last van. Wel mensen die hem oprecht vergeten. Als je er dan een aangeeft gaat die gewoon op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 21:31 



 
Profiel   

Bridleless schreef
Ik kan mij altijd dood irriteren aan onbeschofte passagiers die hun mondkapje niet of maar half op hebben en dat, wanneer de buschauffeur deze personen hier vriendelijk op aanspreekt, hij een grote waffel terugkrijgt. Dit fenomeen speelt zich tegenwoordig bijna dagelijks af in de bussen hier in mijn omgeving..


En daarom zeg ik niks meer tegen passagiers over mondkapjes….

Heb dat een week volgehouden en kreeg bijna alleen maar ellende terug. Je humeur word daar niet beter op…ik doe het niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:12 



 
Profiel   

Ik heb wel een keer meegemaakt dat een passagier een ander erop aansprak, jongen had een mondkapje en spatscherm op. Ik zou not amused zijn als men dit tegen mij zou zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:22 



 
Profiel   

De vrouw die voor het enige incheckpoortje gaat appen en haar ov zoeken. Doe dat even lekker ergens anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:58 



 
Profiel   

Bridleless schreef
Ik kan mij altijd dood irriteren aan onbeschofte passagiers die hun mondkapje niet of maar half op hebben en dat, wanneer de buschauffeur deze personen hier vriendelijk op aanspreekt, hij een grote waffel terugkrijgt. Dit fenomeen speelt zich tegenwoordig bijna dagelijks af in de bussen hier in mijn omgeving..


Ik zeg er niets meer van ik ben aangenomen om bus te rijden niet om uitgescholden te worden, maar het schuurt wel als ze je dan met een blik die kan doden voorbij lopen. Zo van durf er eens wat van te zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 09:03 



 
Profiel   

Nou inderdaad, hier trekken ze ook een bak stront open als ik er wat van zeg. Vaak gaat het gelukkig wel goed :j
Nu laat ik het vaak maar zitten en ik hoop dat die mondkapjes er snel uit gaan in het OV...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 11:56 



 
Profiel   

Muiz schreef
Nou inderdaad, hier trekken ze ook een bak stront open als ik er wat van zeg. Vaak gaat het gelukkig wel goed :j
Nu laat ik het vaak maar zitten en ik hoop dat die mondkapjes er snel uit gaan in het OV...

Ik reken er niet op. Dan komt er wel een andere reden dat we ze nog op moeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:03 



 
Profiel   

Ik vind de mondkapjes heerlijk nu het winter begint te worden. Lekker warm en ik kan zonder schaamte met m'n mond open liggen te slapen tegen een raam aan. _/-\o_ :D

Erger me inderdaad ook echt enorm aan de medemens die ze niet ophebben. Helemaal als het dan zo'n popiejopie zakenman is die 'm afdoet als hij veel te hard gaat bellen in de trein. Zucht. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:17 



 
Profiel   

Ik vind het vooral naar dat iets wat zo makkelijk te doen is, zoveel agressie oproept. Ik denk dat het nog een tijd gaat duren voor ik me weer ontspannen en veilig voel in het OV.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:23 



 
Profiel   

En dan gaan ze lekker achterin zitten, achter de hogere stoelen en je ziet er niks meer van...

Kan mij er deels aan irriteren, maar speel bandje af en druk op de pc geen mondkapje en succes d'r mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:41 



 
Profiel   

Als ze zooo hard gaan praten of schreeuwen :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 10:56 



 
Profiel   

Pfoe dr stapt net iemand in de trein die een heel flesje parfum over zich heen heeft gegooid, heeel zoet :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:40 



 
Profiel   

Vandaag voor het eerst weer in de trein. Overvolle trein van Arnhem richting Utrecht. De helft geen mondkapje en heeft er maling aan. Zelfs het boemeltje tussen Zetten en Arnhem mensen die ze niet op hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 10:00 



 
Profiel   

Ja joh, ga lekker in tijden van corona naast me zitten, waar ik ook nog mijn tas voor opzij moet halen terwijl verderop gewoon nog plek is in vrije tweezits....
Heb zo'n zin om nu even keihard te hoesten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 08:50 



 
Profiel   

Met de bus naar huis voor een half uur en dan een chauffeur hebben met zijn zoon oid die lekker op boerenverstand (en volume 100) iedereen die uitstapt (of studeert en niet laagopgeleid is) keihard afzeiken. Zien ze een bekende op de weg en beginnen keihard te schreeuwen.. Is het grof te wensen dat de chauffeur straks een noodstop moet maken terwijl de jongeman rustig tegen de voordeur aan geleund staat? :')

Als ik nog één keer "koek-koek" hoor als beaming, spring ik er zelf uit denk ik. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 11:44 



 
Profiel   

_O- :):) Had vanmiddag niet in de gaten dat ik nog een passagier had... Darude met Sandstorm op de radio dus volume vol open. Had ik even mazzel dat deze passagier het ook een mooi nummer vond...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 00:19 



 
Profiel   

Hahahhaa!!

Ik bleek vanmiddag een half uur met kort verkeer open gereden te hebben, terwijl ik niet eens m'n poot of tas in de buurt heb gehad van dat pedaal....
Collega's hebben zich kapot gelachen aan mijn gesprekken, m'n muziek vonden ze niks en de ruis nog irritanter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 01:01 



 
Profiel   

:D in die fijne gasbus? Die wilde ik laatst al ontvoeren. Lekker warm, goeie stoel, lekker sturen... ik werd er helemaal blij van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:39 



 
Profiel   

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... 1648981959

Ik hoop dat niemand al onderweg is of nog moet gaan vanmiddag…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 13:00 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... 1648981959

Ik hoop dat niemand al onderweg is of nog moet gaan vanmiddag…

Ik zou vanuit mijn werk meteen door naar mijn vriend. Heb hem gelukkig nog afgelopen vrijdag gezien maar niet echt afscheid genomen omdat we elkaar toch weer vandaag zouden zien. Nou, denk dat de kans erg klein is. Blegh. Gelukkig was ik niet al onderweg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 13:02 



 
Profiel   

Ik had afgesproken met vrienden in Delft en zouden vanaf Haarlem met de trein gaan want wij hebben geen auto en rijbewijs. Nu komen ze maar hierheen want hun hebben wel een auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 13:10 



 
Profiel   

Ik ben zo blij dat hier Arriva rijdt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 13:29 



 
Profiel   

Ik land om 16.00 op Schiphol, hopelijk zijn er dan vooruitzichten of veldbedjes :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 13:33 



 
Profiel   

Ik denk dat het veldbedjes worden :+

Ik zou naar Den Haag. Was gelukkig alleen nog maar in Groningen dus m'n vader draait om en neemt me mee terug naar huis.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 13:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 457 van de 468 [ 11688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen