Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 383 van de 468 [ 11688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 468  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ergernissen op het openbaar vervoer

 
Profiel   

Anne_GTI schreef
:+ ik heb altijd een zitplaats -:)

:')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 17:16 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Dat geldt voor jonge mensen toch net zo?


Zeker waar! Maar in mijn geval was het dus een oude vrouw die prima op het balkon kon zitten, omdat ze niet de steun nodig had dan de zwangere vrouw met al best een groot kind in de buik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 18:34 



 
Profiel   

Caitlin_K schreef
Muiz schreef
Adem in adem uit, het blijft mensen werk ;) een tram eerder werkt ook :)

Ik had even nagekeken maar het is de eerste tram die ik had. Vind het dan vreemd dat de tram uiteindelijk 13 minuten te laat was. Daarbij, dit topic is er om mijn ergernis uittedrukken :') . Agressie viel ook wel mee trouwens. Vind het gewoon rete irritant als ik mij haast en dan zeker rond deze tijd het niet rijd -O-
Ik werk in de zorg, start als enige gediplomeerde en kan het mij niet veroorloven uiteindelijk 40 minuten later aan te komen. *\o/*


Hier vertrekken de bussen standaard 3 tot 4 minuten te laat. Zelfs als ze bij het beginpunt moeten vertrekken. Zo druk is het hier niet en chauffeurs hebben volgens mij ruimschoots voldoende pauze. Bussen rijden om het half uur of om het uur. Echt zwaar irritant als je de trein moet hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:15 



 
Profiel   

Anne_GTI schreef
:+ ik heb altijd een zitplaats -:)


Ik ook! De beste met het meeste uitzicht ook nog :+ *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:38 



 
Profiel   

En we hoeven niet op te staan voor ouderen en zwangeren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 20:30 



 
Profiel   

Mogen jullie die zitplaats ook delen? :+

Naast dat ik graag zit lijkt me dat eigenlijk best een toffe plaats om je werkdag door te brengen :D
Uitgezonderd de "slechte" dagen die machinisten wel eens overkomen dan natuurlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 20:33 



 
Profiel   

Muiz schreef
Anne_GTI schreef
:+ ik heb altijd een zitplaats -:)


Ik ook! De beste met het meeste uitzicht ook nog :+ *\o/*


Ik ook :D met de beste vering *\%/* :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 21:30 



 
Profiel   

Luchtvering (stoelverwarming en verkoeling, lendesteunen, noem maar op) aan en gaan met die banaan =:)

@blackstar, helaas toch te vaak dat ik van mijn stoel af moet. Al is het dan om jongeren van de stoel af te gooien waar zij zitten en de slechteren ter been willen zitten.

@steeph, mijn kont heeft echt wel een hele stoel nodig hoor :')
Mocht je serieus geïnteresseerd zijn mag je zeker een keer komen kijken hoor, we zoeken ook studenten die nog een bijbaan zoeken :D
*reclame uit*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 22:07 



 
Profiel   

Het is echt een zooitje rondom Den Haag op het moment. Ben al ruim een uur bezig om vanuit mn ouders in een trein te komen en dan is het alsnog een sprinter die er een eeuw over doet om in Rotterdam te komen ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 09:42 



 
Profiel   

mvdende schreef
Het is echt een zooitje rondom Den Haag op het moment. Ben al ruim een uur bezig om vanuit mn ouders in een trein te komen en dan is het alsnog een sprinter die er een eeuw over doet om in Rotterdam te komen ^)

Jup. Gisteren de halve provincie gehad om van Den Haag naar Delft te komen. Had veel beter kunnen gaan fietsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 09:49 



 
Profiel   

oomens schreef
mvdende schreef
Het is echt een zooitje rondom Den Haag op het moment. Ben al ruim een uur bezig om vanuit mn ouders in een trein te komen en dan is het alsnog een sprinter die er een eeuw over doet om in Rotterdam te komen ^)

Jup. Gisteren de halve provincie gehad om van Den Haag naar Delft te komen. Had veel beter kunnen gaan fietsen.


Het erge is dat normaal de trein naar Vlissingen gewoon stopt op HS, nu dus van DH Centraal naar HS naar Rotterdam om daar de trein naar Vlissingen te pakken.

Werkzaamheden waren donderdag al gestart want toen reed de IC al niet meer door naar HS, wel een sprinter naar DH Centraal (maar die rijdt nu dus ook niet meer?!)

Dus dacht vanmorgen dat ik op DH Centraal de sprinter naar Rotterdam kon nemen, maar dat ging dus niet. Had beter even opgezocht want dan was ik gelijk naar HS gereisd ipv eerst naar Centraal

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 10:01 



 
Profiel   

Het is goed te merken dat in het zuiden de vakantie weer voorbij is... De bus van 12 uur zat ramvol met scholieren (waarom die met de bus gaan is me nogsteeds een raadsel) en daarbij ook iemand die de rem op d'r (lege) kinderwagen nog niet had ontdekt, in die ramvolle bus dus. Ding reed constant tegen en over mijn voeten dat ik het op een gegeven moment zo zat was dat ik hem in het hoekje heb geduwd en hem zelf maar op de rem heb gezet :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 12:50 



 
Profiel   

Steeph schreef
Het is goed te merken dat in het zuiden de vakantie weer voorbij is... De bus van 12 uur zat ramvol met scholieren (waarom die met de bus gaan is me nogsteeds een raadsel) en daarbij ook iemand die de rem op d'r (lege) kinderwagen nog niet had ontdekt, in die ramvolle bus dus. Ding reed constant tegen en over mijn voeten dat ik het op een gegeven moment zo zat was dat ik hem in het hoekje heb geduwd en hem zelf maar op de rem heb gezet :roll:


Wat is er mis met scholieren die de bus pakken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 13:33 



 

Mijn stiefdochter gaat komend jaar naar de middelbare in een andere plaats en zal dan ook met de bus moeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 13:54 



 
Profiel   

LiannePuthzy schreef
Steeph schreef
Het is goed te merken dat in het zuiden de vakantie weer voorbij is... De bus van 12 uur zat ramvol met scholieren (waarom die met de bus gaan is me nogsteeds een raadsel) en daarbij ook iemand die de rem op d'r (lege) kinderwagen nog niet had ontdekt, in die ramvolle bus dus. Ding reed constant tegen en over mijn voeten dat ik het op een gegeven moment zo zat was dat ik hem in het hoekje heb geduwd en hem zelf maar op de rem heb gezet :roll:


Wat is er mis met scholieren die de bus pakken?

Ook benieuwd naar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 14:15 



 
Profiel   

Het was een korte lijn en bus zat ramvol met middelbare school leerlingen waarvan ik me niet kan voorstellen dat er iets mis is met allemaal...

Daarnaast, waarom moet ik me verantwoorden? Dit is toch een topic voor ergenissen? Nou, dat is mijn ergernis :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 14:34 



 
Profiel   

Steeph schreef
Het was een korte lijn en bus zat ramvol met middelbare school leerlingen waarvan ik me niet kan voorstellen dat er iets mis is met allemaal...

Daarnaast, waarom moet ik me verantwoorden? Dit is toch een topic voor ergenissen? Nou, dat is mijn ergernis :evaw:

Mis met ze? :') Met scholieren die in de bus gaan, is toch niet meteen iets mis? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 15:59 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Steeph schreef
Het was een korte lijn en bus zat ramvol met middelbare school leerlingen waarvan ik me niet kan voorstellen dat er iets mis is met allemaal...

Daarnaast, waarom moet ik me verantwoorden? Dit is toch een topic voor ergenissen? Nou, dat is mijn ergernis :evaw:

Mis met ze? :') Met scholieren die in de bus gaan, is toch niet meteen iets mis? :+

Fijn dat je even bevestigd dat ze dus gewoon te lui zijn om te fietsen, die paar kilometer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:01 



 
Profiel   

Steeph schreef
Danielleeee_ schreef
Mis met ze? :') Met scholieren die in de bus gaan, is toch niet meteen iets mis? :+

Fijn dat je even bevestigd dat ze dus gewoon te lui zijn om te fietsen, die paar kilometer :j

Pardon? Waar bevestig ik dat dan? :o?

Ik had in de klas een jongen die in Zeewolde woonde. Dat is bijna 20 kilometer. Meestal fietste hij, maar hij nam soms ook de bus :P Ik weet niet hoe kort de lijn van jouw bus was, maar ik kan me niet voorstellen dat hij ècht super kort was. Dan zou die hele buslijn eigenlijk nutteloos zijn toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:11 



 
Profiel   

Waarom ging je dan zelf met de bus als die buslijn zo kort was dat het blijkbaar iets negatiefs oproept als scholieren die bus ook nemen?

Ik woonde zelf iets van 15 km van school af en fietste dat meestal, maar dat was nou niet omdat ik dat zo graag wilde. Als ik wél met de bus mocht, dan stapte ik, samen met mijn medeleerlingen die nog verder weg woonden, over van onze regiobus op de stadsbus (korte lijn), omdat het sneller is en wij, net als "gewone" mensen, niet altijd zin hadden om 20 minuten te lopen op een vroege, saaie ochtend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:17 



 
Profiel   

Ik ga me dus even niet verwantwoorden over een irritatie die ik heb en dat lucht in een topic wat daar special voor bedoeld is. Hoepel eens op zeg :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:27 



 
Profiel   

Steeph schreef
Het was een korte lijn en bus zat ramvol met middelbare school leerlingen waarvan ik me niet kan voorstellen dat er iets mis is met allemaal...

Daarnaast, waarom moet ik me verantwoorden? Dit is toch een topic voor ergenissen? Nou, dat is mijn ergernis :evaw:


Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je je eraan ergert (doe ik namelijk ook bij korte stukken)
Ik zat op een school 32 km verderop dus ik ging sowieso altijd met de bus (maar datbis ook geen klein stukje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:38 



 
Profiel   

Iemand is duidelijk met het verkeerde in de bus gestapt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:40 



 
Profiel   

SindyKaya schreef
Iemand is duidelijk met het verkeerde in de bus gestapt :j


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 16:51 



 
Profiel   

SindyKaya schreef
Iemand is duidelijk met het verkeerde in de bus gestapt :j


:+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 17:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 383 van de 468 [ 11688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 468  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen